Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

It's Party time! Party van Mendua

+8
Miyoko
Seth
Mimiko
Nicholas
Toushirou
Yumiko
Yuu
Mendua
12 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Go down  Message [Page 3 of 6]

51It's Party time! Party van Mendua - Page 3 Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 8:16 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'En wie mag Yoko-Chans Kots dan gaan opruimen? Juist ja! Dat mag Lune-Chan gaan doen!' Zei Lune Sarcastisch, hij grijnste. En nam nog een slokje cola.

52It's Party time! Party van Mendua - Page 3 Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 8:16 pm

Gast


Guest

Marauwdon glimlachte droogjes "Ik denk dat het alleen bij Vodka telt..." hij ging op een krukje zitten en keek naar Mimiko "Maare...hoe krijg je het voor elkaar omdat normaal te drinken??"

53It's Party time! Party van Mendua - Page 3 Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 8:18 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko grijnste. 'Ahah, ik kots niet. Ew.' Terwijl ze een amaretto-cola naar binnen giette, keek ze de kamer rond. Het was best wel druk. Dat vond ze opzich wel leuk. Ze zwaaide naar een aantal personen, en giechelde. Ze fluisterde in Lune's oor 'Jij moet een leuke jongen voor me zoeken.' Ze keek quasi-teleurgesteld. en stak daarna haar tong naar hem uit.

54It's Party time! Party van Mendua - Page 3 Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 8:19 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko lachte. 'Jaren lange ervaring met alchol', aangezien ze al sinds haar 7e bij haar broer woonde kon ze doen wat ze wilde. Dus ook drinken. 'Ik heb zo'n beetje alles al gehad van drank', zei ze grijzend.

55It's Party time! Party van Mendua - Page 3 Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 8:21 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou wist zijn grijns iets rechter te maken en keek Scarlett aarzelend aan. 'Eh, niks, toch? Feestje.. gezellig' zei hij onduidelijk waarna hij zijn flesje begon leeg te atten om maar aan dit pijnlijke gesprek te ontkomen.

http://bussjah.hyves.nl

56It's Party time! Party van Mendua - Page 3 Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 8:21 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Er staat er een voor je..' Zei Lune geil, toen grijnste hij, 'Nee man, leuke jongens moet je zelf zoeken..'

57It's Party time! Party van Mendua - Page 3 Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 8:23 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko porde hem in zijn maag. 'Ah, lekkaah.' Ze stak haar tong uit, en wiebelde hem heen en weer.

58It's Party time! Party van Mendua - Page 3 Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 8:25 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Scarlett rolde met haar ogen. In dit geforceerde gedoe had ze absoluut geen zin. Als hij liever met Yumiko was kon hij dat ook zo wel vertellen. "Right.. gezellig..' herhaalde ze toen, haar blik gericht op Yumiko. 'Helaas moet ik de gezelligheid verlaten, feestjes zijn niet mijn.. ding, bedenk ik me net" zei ze toen op zo'n beetje dezelfde geforceerde toon als Toushirou, waarna ze zich omdraaide en weer wegliep. Ze ging wel naar Scorpio toe. Die kon tenminste normaal doen tegen haar.

59It's Party time! Party van Mendua - Page 3 Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 8:27 pm

Gast


Guest

Marauwdon fronste naar Mimiko "Sterke lever heb je dan..." hij zetten zijn drankje neer en de twee vlinders trokken zijn haar weer in model.

60It's Party time! Party van Mendua - Page 3 Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 8:28 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko lachte. 'Het is niet zo dat ik té veel drink, het is alleen door de jaren heen heb ik wel wat drank gehad'.

61It's Party time! Party van Mendua - Page 3 Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 8:29 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune-Chan grijnste, en sloeg toen zijn armen om Mauw heen, 'zin om te dansen?' vroeg hij zacht. Hij was een beetje melig, en het moest er maar eens van komen.

62It's Party time! Party van Mendua - Page 3 Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 8:31 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou ging met zijn vingers door zijn haar. Hij bleef even zo staan terwijl hij Scarlett nastaarde. 'O kut, kut, kut' mompelde hij half onverstaanbaar, al was het een makkelijk te herkennen woord voor omstaande mensen. Hij draaide naar Yumiko toe. 'Moet ik haar achterna?' vroeg hij aarzelend.

http://bussjah.hyves.nl

63It's Party time! Party van Mendua - Page 3 Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 8:31 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko slikte toen Lune Mauw mee dansen vroeg. Damn waarom kon ze dit nog steeds niet hebben? Snel keek ze de andere kant op.

64It's Party time! Party van Mendua - Page 3 Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 8:31 pm

Gast


Guest

Marauwdon knikte naar Mimiko "Vandaar..." Plots wierp Lune zijn armen rond zijn nek "Euhm..Tuurlijk" hij glimlachte en voelde dat vage gevoel opnieuw.

65It's Party time! Party van Mendua - Page 3 Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 8:33 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'I think we're busted. Maar ja, ze kan ons toch niet verbieden vrienden te zijn?' vroeg ze toen Scarlett uiteindelijk uit het zicht was.

66It's Party time! Party van Mendua - Page 3 Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 8:34 pm

Lune

Lune
Niveau 2

((Ik kijk naar Gooishe vrouwen, dus ik ben traag met reageren..>]))

'Mooi.. Ik kon niet dansen dus jij moet leiden..' Lune glimlachten.

67It's Party time! Party van Mendua - Page 3 Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 8:36 pm

Gast


Guest

Marauwdon grijnsde en trok Lune tegen zich aan door één hand rond zijn middel te slaan en met zijn andere hand die van lune te pakken "Ok...ik heb een beetje ervaring..." hij moest ook wel kunnen dansen van zijn ouders want dat was typisch russisch..

68It's Party time! Party van Mendua - Page 3 Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 8:38 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune glimlachte, hij legte zijn handen op Mauw's schouder. 'Dus..'

69It's Party time! Party van Mendua - Page 3 Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 8:40 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko keek nog steeds de andere kant op, ze kon het gewoon niet aanzien hoe die twee danste. Een golf van jaloezie ging daar haar lichaam, maar ze had geen reden om een van hem te haten. Lune was homo klaar niets aan te doen. Ze zou gewoon moeten verder gaan met haar leven. En daarbij moest ze ook blij zijn dat ze gewoon vrienden waren.

70It's Party time! Party van Mendua - Page 3 Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 8:41 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

((Yaaay ik kijk ook GV))

Toushirou fronste. 'Ja.. misschien' mompelde hij peinzend. Hij zette zijn biertje weg en pakte een nieuwe. 'Misschien ga ik toch maar even mijn zorgen wegdrinken. Eh - zonder de gevolgen enzo' zei hij droog.

http://bussjah.hyves.nl

71It's Party time! Party van Mendua - Page 3 Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 8:43 pm

Gast


Guest

Marauwdon grijnsde en begon droogjes stappen te zetten "Ooit gedanst?"

72It's Party time! Party van Mendua - Page 3 Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 8:47 pm

Iris

Iris
Niveau 2

Iris kwam aanlopen, ze zag Mauw en Lune samen, ze keek verbijsterd toe en zwaaide toen. Ze ging ergens zitten.

(( Jeee, moest ff mijn onderschrift bekijken Razz ))

(( Wat vinden jullie? *grijns grijns* ))

http://xxx--iris.hyves.nl/

73It's Party time! Party van Mendua - Page 3 Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 8:48 pm

Iris

Iris
Niveau 2

(( kut, mislukt er is iets fout, damn,.. ))

http://xxx--iris.hyves.nl/

74It's Party time! Party van Mendua - Page 3 Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 8:48 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Jawel, ballet ik was het lelijke eendje..' Lune-Chan glimlachten, 'Een heel lelijk eendje..'

75It's Party time! Party van Mendua - Page 3 Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 8:48 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Ik blijf nuchter, dus don't worry.' zei ze grijnzend terwijl ze een blik wierp op de dranktafel. Het zag er verleidelijk uit om er nog een te nemen, maar ze moest en zou volkomen nuchter blijven. Geen stomme daden meer voor haar.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 3 of 6]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum