Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Mendua der kamer

5 posters

Go to page : 1, 2, 3, 4  Next

Go down  Message [Page 1 of 4]

1Mendua der kamer Empty Mendua der kamer Sun Aug 30, 2009 8:19 pm

Mendua

Mendua
Niveau 1

Ja gewoon 1 persoons kamer heel leuk.

De kamer had een witte grond. De muren waren baby blauw, en het leken wel wolken alsof er een witte vlaag overheen ging. Onder het raam in het midden stond een twijfelaarbed. Daarnaast stond een enorme kast, en aan de andere kant een bureau en een zitzak. Daarnaast zit de deur naar de badkamer.


Aantal personen: kloppen.
Regels: -



Last edited by Mendua on Sun Aug 30, 2009 9:22 pm; edited 1 time in total

2Mendua der kamer Empty Re: Mendua der kamer Sun Aug 30, 2009 8:20 pm

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua liep der kamer in en gooide haar jas en tas in de hoek. Ze liep gelijk door naar de badkamer, en zetten de douche aan. Ze had kunnen weten dat hij Mimiko belangrijker vond, maar toch dat ze even van niet. Itachi meost ze uit haar hoofd zetten, dat was zeker.

3Mendua der kamer Empty Re: Mendua der kamer Sun Aug 30, 2009 8:32 pm

Itachi

Itachi
Niveau 1

Itachi liep boos naar Mendua's kamer, Ze weet toch dat ik niks meer met Mimi-chan heb? hij klopte hard tegen haar deur, 'Mendua!' riep hij ongeduldig.

4Mendua der kamer Empty Re: Mendua der kamer Sun Aug 30, 2009 9:04 pm

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua stnod onder de douche, en hoorde de stem van Itachi. Ze zuchten. 'WACHT EVEN.' riep ze. Ze stapte onder de douche vandaan, en sloeg een handoek om zich heen, daarna liep ze naar de deur en deed hem open. 'Ja?'

5Mendua der kamer Empty Re: Mendua der kamer Sun Aug 30, 2009 9:06 pm

Itachi

Itachi
Niveau 1

Itachi keek haar verbaasd aan, toen liep hij gehaast naar binnen, 'Waarom liep je nou weg?' vroeg hij. 'Lag het aan Mimiko-chan, fzo?' zei hij er haastig achteraan.

6Mendua der kamer Empty Re: Mendua der kamer Sun Aug 30, 2009 9:06 pm

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua deed de deur achter hem dicht en haalde der schouders op. 'Nou, het leek erop dat julie iets moesten uitpraten.'

7Mendua der kamer Empty Re: Mendua der kamer Sun Aug 30, 2009 9:07 pm

Itachi

Itachi
Niveau 1

Itachi knikte, 'O, ik dacht dat je boos was,' zei hij opgelucht. Hij ging op haar bed zitten.

8Mendua der kamer Empty Re: Mendua der kamer Sun Aug 30, 2009 9:09 pm

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua glimlachte. 'Nee hoor.' zei ze om hem een beter gevoel te geven. Ze was een beetje boos geweets dat ze werd genegeerd, maar het kon haar eigenlijk weinig schelen. Ze keek hem aan, en en ging naast hem zitten.

9Mendua der kamer Empty Re: Mendua der kamer Sun Aug 30, 2009 9:10 pm

Itachi

Itachi
Niveau 1

Itachi grijnsde, 'Fijn, en als je iets dwars zit, zeg het gewoon, ik kan er écht niet tegen als iemand iets achterhoud voor me..' beval hij.

10Mendua der kamer Empty Re: Mendua der kamer Sun Aug 30, 2009 9:11 pm

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua grijnsten. 'Het enige wat mij nu dwars zit is dat ik heir alleen een handoek om heb, dus is het goed als ik even iets aantrek, of ga je het straks uittrekken.' zei ze voor de grap en ze stak der tong uit.

11Mendua der kamer Empty Re: Mendua der kamer Sun Aug 30, 2009 9:12 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Itachi wrote:Itachi grijnsde, 'Fijn, en als je iets dwars zit, zeg het gewoon, ik kan er écht niet tegen als iemand iets achterhoud voor me..' beval hij.

((Wahahaa ja dat zei je ook tegen mij en kijk nou eens Crying or Very sad))
((Joke E': ))

12Mendua der kamer Empty Re: Mendua der kamer Sun Aug 30, 2009 9:13 pm

Itachi

Itachi
Niveau 1

Itachi moest lachen, hij wist niet zeker of ze het meende, maar omdat ze haar tong uitstak wist hij zeker dat het een grap was. Hij grijnsde naar haar handoek. (( Razz ))

13Mendua der kamer Empty Re: Mendua der kamer Sun Aug 30, 2009 9:14 pm

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua grijnste en zag hem kijken. 'Zeg is wat je nu denkt.'

14Mendua der kamer Empty Re: Mendua der kamer Sun Aug 30, 2009 9:15 pm

Itachi

Itachi
Niveau 1

Itachi schrok, 'Even denken, hoor,' zei hij. 'Ik fantaseerde over je goddelijke lichaam,' zei hij grijnzend.

(( Moet gaan, doeeg! ))

15Mendua der kamer Empty Re: Mendua der kamer Sun Aug 30, 2009 9:16 pm

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua grijnste. 'Mafkees' en ze duwde hem.


((okeee , kom je vanavnd nog?))

16Mendua der kamer Empty Re: Mendua der kamer Mon Aug 31, 2009 5:46 pm

Itachi

Itachi
Niveau 1

Itachi moest lachen, 'Ja, je wou het toch weten,' zei hij grijnzend.

17Mendua der kamer Empty Re: Mendua der kamer Mon Aug 31, 2009 5:48 pm

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua grijnsten en keek hem aan. 'Ja, maar de waarheid.'

18Mendua der kamer Empty Re: Mendua der kamer Mon Aug 31, 2009 6:06 pm

Itachi

Itachi
Niveau 1

Itachi grinnikte, 'Dat was de waarheid, nou kom op Mendua ik ben een jongen, jongens denken daa nou eenmaal aan,' zei hij lachen, tewijl hij de andee kant opkeek.

19Mendua der kamer Empty Re: Mendua der kamer Mon Aug 31, 2009 6:07 pm

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua grijnsten even. 'Oke, maar mag ik me wel aankleden?' vroeg ze met een zo serieus mogelijk gezicht, maar ze kon het niet helpen, en moest toch lachen.

20Mendua der kamer Empty Re: Mendua der kamer Mon Aug 31, 2009 6:11 pm

Itachi

Itachi
Niveau 1

Itachi keek haa onschuldig aan, 'Oke, oke ik kijk al niet,' zie hij tewijl hij in de hoek ging staan met zijn rug naar Mendua toe, hij gijnzde breed.

21Mendua der kamer Empty Re: Mendua der kamer Mon Aug 31, 2009 6:12 pm

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua grijnste en liep naar haar kast, snel deed ze haar handoek af en haar 'lingerie.' aan. Ze keek snel om, om te zien of hij niet keek, maar ze kon het niet goed zien. 'Ik zie dat je kijkt.' bluften ze maar. Ondertussen pakte ze uit de kast een jurkje

22Mendua der kamer Empty Re: Mendua der kamer Mon Aug 31, 2009 6:14 pm

Itachi

Itachi
Niveau 1

Itachi moest lachen, 'Nietus,' riep hij uit. Hij keek even snel om en zag Mendua in haa lingerie, zijn mond viel open, Omg.. hij kon zijn oben niet van haar afhouden en bleef zo kijken.

23Mendua der kamer Empty Re: Mendua der kamer Mon Aug 31, 2009 6:15 pm

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua keek weer naar voren, en trok zich verder niks aan van het gestaar. Ze deed haar jurkje aan en liep de badkamer in om haar borstel te pakken. Ze pakten haar borstel en liep terug haar kamer in. Ze borstelde der haar voro der spiegel die in de kast hing en keek toen om naar Itachi. 'Kan dit zo?' en ze keek hem vragend aan.

24Mendua der kamer Empty Re: Mendua der kamer Mon Aug 31, 2009 6:18 pm

Itachi

Itachi
Niveau 1

Itachi knikte grijnzend, 'Sexy, hoor,' zei hij. Hij liep naar haar toe, pakte van achter haar middel en gaf kleine kusjes in haa nek, 'Als je maar niet dronken word, he,' fluisterde hij.



Last edited by Itachi on Mon Aug 31, 2009 7:53 pm; edited 1 time in total

25Mendua der kamer Empty Re: Mendua der kamer Mon Aug 31, 2009 6:19 pm

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua lachten even en ging op haar tenen staan, en gaf hem een kusje op ze mond. 'Tsss. Ik ben eigenlijk niet van plan meer om ergens heen te gaan dan hier op me kamer te zitten en misschien een beetje te lezen, ligt eraan of jij blijft, maar ik ga denk ik niet meer me kamer uit..'

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 4]

Go to page : 1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum