Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

It's Party time! Party van Mendua

+8
Miyoko
Seth
Mimiko
Nicholas
Toushirou
Yumiko
Yuu
Mendua
12 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Go down  Message [Page 4 of 6]

76It's Party time! Party van Mendua - Page 4 Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 8:50 pm

Gast


Guest

Marauwdon keek hem verbaasd aan "Hoe kan jij nu in shemels naam het lelijke eendje zijn?"



Last edited by Mauw-Chama on Fri Sep 04, 2009 8:52 pm; edited 1 time in total

77It's Party time! Party van Mendua - Page 4 Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 8:51 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko zag Iris en ze slaakte een diepe zucht. Tuurlijk dat kan er ook nog wel bij. Mimiko schonk een Malibu in en dronk kleine slokjes. Het liefst wilde ze weg gaan maar dat was een beetje raar.

78It's Party time! Party van Mendua - Page 4 Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 8:52 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou grijnsde kort. 'Oké, mooi, dan hoef ik me niet in te houden' zei hij droog. Hij pakte een fles Bacardi Razz en zette die aan zijn lippen. Hij nam een paar slokken en keek toen wazig voor zich uit. 'Dat hakt er wel in' lachte hij droog.

http://bussjah.hyves.nl

79It's Party time! Party van Mendua - Page 4 Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 8:53 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune werd een beetje rood, 'weet ik niet..' Lune-Chan glimlachte, en zette een stapje naar voren.

80It's Party time! Party van Mendua - Page 4 Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 8:55 pm

Gast


Guest

Marauwdon fronste "Wie dat heeft bedacht was hoogst waarschijnlijk blind..." hij grijnsde en zetten een paar snelle stappen achteruit.

81It's Party time! Party van Mendua - Page 4 Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 8:58 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Nee, ik was vroeger..Nouja, anders?' Lune zette een stapje opzij, hij beed op zijn lip.

82It's Party time! Party van Mendua - Page 4 Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 8:59 pm

Iris

Iris
Niveau 2

Iris keek om zich heen en zag Mimi-chan staan, O, nee.. ze probeerde niet naar haar te kijken, dus pakte ze een fles sake en nam een paar grote slokken.

http://xxx--iris.hyves.nl/

83It's Party time! Party van Mendua - Page 4 Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 9:02 pm

Gast


Guest

Marauwdon knikte "Ja ik ook...mijn haar sprong altijd weer overeind ik verzoop bijna in m`n jas omdat ik zo klein was en mijn ogen waren veel te groot..." hij glimlachte "maar we zijn nu allenmaal anders neem ik aan.."

84It's Party time! Party van Mendua - Page 4 Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 9:02 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko dronk langzaam haar malibu op en liep daarna naar haar badkamer. Ze keek in de spiegel en zag dat haar wangeen rood waren. Ze deed de kraan open en maakte haar lange paarse haar een beetje nat en veegde het zweet van haar voor hoofd. Mimiko ging op de rand van het bed zitten en sloeg haar handen voor haar ogen. Ze wilde drank. Het was alles wat ze nog wilde. Ze liep weer naar buiten en pakte de gehele fles malibu en zette hem aan haar lippen. Grote slokken kolkte naar binnen, en langzaam begon ze alles een beetje te vergeten. De rode blushes op haar wangen werden nog roder en er onstond een grote lach op haat gezicht.

85It's Party time! Party van Mendua - Page 4 Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 9:08 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Een beugel en een berg puistjes op mijn voorhoofd, en twee grote mee-eters in mijn oor? Oke nu overdrijf ik..' Lune gniffelde.

86It's Party time! Party van Mendua - Page 4 Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 9:08 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou haalde zijn schouders op. Hij zwaaide naar Yumiko, nam zijn fles mee en liep richting de deur. hij moest wel achter Scarlett aan, want zo ging ze hem alleen maar wantrouwen. Hij liep de deur uit en ging overal en nergens zoeken.

http://bussjah.hyves.nl

87It's Party time! Party van Mendua - Page 4 Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 9:09 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko liep grijzend op Mauw en Lune af. 'Heee jongens!', zei ze terwijl ze haar ene arm op Mauw sloeg en de andere om Lune.

88It's Party time! Party van Mendua - Page 4 Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 9:09 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Bye.' zei ze terwijl ze even zwaaide. Ze dronk haar drankje op, wachtte tot Toushirou en Scarlett echt weg waren, en ging daarna zelf ook. Ze had nu toch niets meer te zoeken op het feest, ze kon verder niemand. Nou ja, Nicholas wel maar die leek een beetje dood.

89It's Party time! Party van Mendua - Page 4 Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 9:11 pm

Gast


Guest

Marauwdon lachte "We pubberen allenmaal..." hij keek hoe Mimiko haar arm rond hun heen zwengelde "Ow...hay...toch niet zo bestend tegen veel alcohol?"

90It's Party time! Party van Mendua - Page 4 Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 9:14 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune keek Mimi sago aan, 'Hoi Mimi..' hij hielt Mauw nog tegen zich aangedrukt.

91It's Party time! Party van Mendua - Page 4 Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 9:17 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko grijnsde en propte zichzelf er tussen. 'Laten.. euhm DANSEN!', zei ze lachend 'jaaa dansen', zei ze terwijl ze heen en weer bewoog totaal uit de maat.

92It's Party time! Party van Mendua - Page 4 Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 9:20 pm

Gast


Guest

Marauwdon keek naar Mimiko en een beetje verbaasd ook "Zeg...moet je niet even gaan zitten?" hij vond het een beetje jammer dat hij Lune zo niet kon vasthouden en liet los.

93It's Party time! Party van Mendua - Page 4 Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 9:20 pm

Mendua

Mendua
Niveau 1

((oke ik heb me halve feest gemist maarja.))

Mendua had de hele tijd staan drinken, en was behoorlijk licht in haar hoofd geworden. Ze kon bijna zweren dat ze koeien zag rondlopen. Ze liep naar een zitzak en ging zitten. Ze keek rond anar iedereen, iedereen leek gewoon te dansen als engeltjes, en mendua droomde half weg

94It's Party time! Party van Mendua - Page 4 Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 9:21 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune nam afstand, hij kookte van woede en wou het liefst in Mimi's oor gillen dat ze moest oprotten, maar hij wist dat hij daar spijt van zou krijgen, maar ALTIJD EN DAN OOK ECHT ALTIJD kwamen er meisjes tussen Mauw en hem. Hij liep met een rood hoofd van woede naar de tafel met hapjes en drankjes, en was zijn piercing vergeten, hij begon te zuipen.

95It's Party time! Party van Mendua - Page 4 Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 9:22 pm

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua zag ook iemand anders die als een gek begon te drinken. Ze liep naar hem toe. 'HE jij OOK al!' zei ze met een rare stem.

96It's Party time! Party van Mendua - Page 4 Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 9:22 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

'Zitten?', vroeg Mimiko lachend. 'Nee jo, we gaan DANSEN!', zei ze met een grote lach. Mimiko zakte half door haar benen maar bleef nog overijnd.

97It's Party time! Party van Mendua - Page 4 Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 9:26 pm

Seth

Seth
Niveau 3

((hahahaha ik vraag me af of iemand van jullie wel eens dronken is geweest hahahaha))

98It's Party time! Party van Mendua - Page 4 Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 9:26 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune reageerde niet, hij bleef non-stop drinken.

((Tuurlijk?))

99It's Party time! Party van Mendua - Page 4 Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 9:27 pm

Gast


Guest

Marauwdon fronste "Euhm..Nee je gaat even zitten...voordat je nog neer gaat..."

100It's Party time! Party van Mendua - Page 4 Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 9:27 pm

Mendua

Mendua
Niveau 1

((god man 3 juli was drama dag met alcohol, me broer en zus waren nogal boos op me..))

Mendua keek hem raar aan, en begon opeens heel druk te worden,en kreeg de behoefte om te stoepkrijten, en op te muur te tekenen, en een jongen te bespringen.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 4 of 6]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum