Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

It's Party time! Party van Mendua

+8
Miyoko
Seth
Mimiko
Nicholas
Toushirou
Yumiko
Yuu
Mendua
12 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Go down  Message [Page 2 of 6]

26It's Party time! Party van Mendua - Page 2 Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 7:43 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine wist dat wat voor feestje dan ook haar niet van haar gedachtes af kon houden, maar besloot toch te gaan. Ze had besloten voor de verandering geen jurkje aan te doen en droeg daarom nu een spijkerbroek met blousje en allstars. Terwijl ze zich afvroeg hoe ze ookal weer aan die kleren was gekomen, klopte ze op de deur waarachter ze al stemmen hoorde.

27It's Party time! Party van Mendua - Page 2 Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 7:43 pm

Gast


Guest

Marauwdon keek naar Mimiko die haar glas volschonk "....Dit drankje is nog in de productie fase.....enne...ik vertrouw mijn ouders niet helemaal..." hij nam een klein nipje van het drankje en voelde het in zijn keel branden.

28It's Party time! Party van Mendua - Page 2 Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 7:44 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou lachtte om Yumiko's actie en haalde een biertje tevoorschijn. Hij klikte de dop eraf en nam een paar slokken. Hij zag al wat bekenden binnen druppelen en begroette iedereen met een knikje en een glimlach.

http://bussjah.hyves.nl

29It's Party time! Party van Mendua - Page 2 Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 7:46 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune-Chan zag er nogal Nonchalant uit, hij had een zwart lang jack aan, en een soort skaters broek die ongeveer onder zijn kont hing, hij liep de kamer binnen. Er zou wel niet zoveel aan zijn..Maar goed..

30It's Party time! Party van Mendua - Page 2 Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 7:46 pm

Seth

Seth
Niveau 3

Seth keek even naar rechts toen een bruinharig meisje op de deur klopte. "Hoi," zei hij fronsend, terwijl hij haar traceerde in zijn brein en langzaam de puzzelstukjes inelkaar paste. Hij keek even nadenkend naar de deur, en liet zijn blik vervolgens weer op het meisje dat hij herkende als Rusine vallen. "Jij bent de vriendin van Yuu," constateerde hij met een licht trotse ondertoon omdat hij haar had weten te herkennen.

31It's Party time! Party van Mendua - Page 2 Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 7:48 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko gooide haar gehele glas in een keer naar achter. Ze hoeste even maar voelde zich daarna prima. 'Mmm heerlijk', zei ze lachend. Ze zag Lune en zwaaide naar hem.

32It's Party time! Party van Mendua - Page 2 Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 7:49 pm

Gast


Guest

Marauwdon stikte bijna in het drankje en zwaaide een beetje moeilijk naar Lune "Hoi.." hij klonk alsof hij een uur lang had staan schreeuwen, compleet schor.


((Lol XD Owned door mimiko))

33It's Party time! Party van Mendua - Page 2 Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 7:50 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune grijnste naar Mimi, 'yo,' hij wees op zijn tong, waar een klein steentje op blonk. 'Het doet pijn..' zei hij toen hij zijn mond weer sloot. Hij draaide zich om, en keek Mauw even aan, hij genoot van Mauw's aanwezigheid, 'Hai.'

34It's Party time! Party van Mendua - Page 2 Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 7:55 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

((Thihihi))
Mimiko keek rond, het was een beetje dood maar ja. 'Wil je wat drinken?', vroeg Mimiko aan Lune terwijl ze die ene drank al voor hield.

35It's Party time! Party van Mendua - Page 2 Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 7:55 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko zag Lune binnenkomen. Terwijl ze een vodka-cola pakte, liep ze op hem af. Ze zag dat hij zn tong uitstak, waar een diamant op zat. 'Lune-chan? Wat heb je op je tong?' vroeg Miyoko lachend.

36It's Party time! Party van Mendua - Page 2 Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 7:57 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu keek een tijdje naar Mendua, die blijkbaar niet gehoord had dat er op de deur werd geklopt en besloot toen maar om zelf open te doen. Hij kwam wat onhandig overeind en schuifelde naar de deur. Toen hij hem opendeed zag hij Rusine en Seth staan. 'Yo!' riep hij vrolijk, blij dat de personen die hij op dit moment het meest waardeerde er allebei waren.

37It's Party time! Party van Mendua - Page 2 Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 7:58 pm

Gast


Guest

Marauwdon keek naar de fles "Kan je beter niet doen...alhoewel het hoogst waarschijnlijk wel ontsmet door al die alcohol..."
Zijn stem was nog altijd schor maar hij stond alweer normaal rechtop en moest niet meer hoesten.

38It's Party time! Party van Mendua - Page 2 Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 7:59 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'DAT Beste Yoko, dat is mijn piercing..' Lune deed zijn sexy wenkbrauw wiebel, 'Geef me maar heel saai Limonade, ik mag nog geen alcohol drinken.'

39It's Party time! Party van Mendua - Page 2 Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 8:00 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Ook al kende ze degene die het feest georganiseerd had niet, toch liep Scarlett de kamer binnen en merkte ze al gelijk Toushirou op.. en Yumiko. Great. Misschien moest ze er júist bij gaan staan.. zou het Yumiko wegjagen. Het was te proberen. Zonder nog te twijfelen ging ze achter hem staan en tikte ze op zijn rug. "Boe!' zei ze quasi-vrolijk, Yumiko totaal negerend.

40It's Party time! Party van Mendua - Page 2 Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 8:01 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko lachte, en keek bewondert naar de piercing. 'Wauw hij is mooi', zei ze terwijl ze limonade in schonk voor Lune

41It's Party time! Party van Mendua - Page 2 Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 8:01 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko lachte, en stak haar tong uit. 'Iee, engerd! Nu moet je maar snel gaan zoenen he!' zei ze vrolijk. MET MIJ?! Ze grinnikte.

42It's Party time! Party van Mendua - Page 2 Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 8:03 pm

Gast


Guest

Marauwdon had zijn drankje aangelengd met Cola maar toen Miyoko dat zij verslikte hij zich en begon hij weer te hoesten.

43It's Party time! Party van Mendua - Page 2 Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 8:04 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

'Gaat het wel?', vroeg ze aan Mauw die zich opeens een beetje raar gedraagde.

44It's Party time! Party van Mendua - Page 2 Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 8:05 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Nee, straks blijf ik zo heel pijnlijk vast haken, dat heb ik een keer op tv gezien..' Lune dacht terug aan zijn eerste kus, toen had hij net zijn beugel en zij ook, ze hadden twee uur op zijn bed aanelkaar vast gezeten. Hij kreeg even een zelf lachje, toen hij terug dacht hoe zijn vader ze uit eindelijk op een hele pijnlijke manier had los gekregen, toen wist hij al zeker dat dat de laatste keer was dat hij met een meisje zoenden.

45It's Party time! Party van Mendua - Page 2 Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 8:08 pm

Gast


Guest

Marauwdon knikte naar Mimiko "ja.....prima..." hij klonk niet echt helemaal geweldig maar dat kwam omdat z`n longen ongeveer vol zaten met eng drankje cola, hij hoeste nog steeds een beetje.

46It's Party time! Party van Mendua - Page 2 Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 8:10 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

'Goh ik dacht dat jij zo goed tegen drank kon', zei ze pestent en ze sloeg tegen zijn rug zodat hij zich niet nog meer zou stikken.

47It's Party time! Party van Mendua - Page 2 Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 8:11 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko lachte, en pakte nog een vodka-cola. 'Ik ga me vanavond helemaal lam zuipen. Heb ik echt beheofte aan.' Ze glimlachte, en haar gedachten gingen weer naar Yumi. Ze schudde haar hoofd, en dronk de vodka snel op. 'Okee, ik heb nu zin in sake.' In een rap tempo dronk ze er 3 achter elkaar op. 'Lekker man.' zei ze terwijl ze de slappe lach kreeg. Even keek ze naar Mauw, en begon nog harder te lachen.

48It's Party time! Party van Mendua - Page 2 Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 8:11 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou trok zijn wenkbrauwen op toen Scarlett ineens bij Yumiko en hem stond en trok een onzekere, scheve grijns. Kut. Het idee om net te doen of hij gewoon heel dronken was en daarom met Yumiko stond te praten wuifde hij heel snel weg, de laatste keer dat ze beide te veel op hadden was het immers niet echt goed afgelopen. 'Ehhh, hoi!' zei hij half vrolijk, half bang.



Last edited by Toushirou on Fri Sep 04, 2009 8:12 pm; edited 1 time in total

http://bussjah.hyves.nl

49It's Party time! Party van Mendua - Page 2 Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 8:11 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko keek even naar Scarlett, maar zei niets. Ze keek daarna weer terug richting Toushirou met een blik van: "BUSTED!"

50It's Party time! Party van Mendua - Page 2 Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 8:13 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Scarlett gezicht betrok gelijk bij het horen van Toushirous toon en haar ogen schoten van Toushirou naar Yumiko, en weer terug. "Wat is er?" vroeg ze toen achterdochtig. Waarom moest er altijd, echt áltijd als Yumiko in de buurt was iets aan de hand zijn?

Sponsored content



Back to top  Message [Page 2 of 6]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum