Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Lune's en Mauw's Kamer

+3
Iris
Miyoko
Lune
7 posters

Go to page : Previous  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 23  Next

Go down  Message [Page 18 of 23]

426Lune's en Mauw's Kamer - Page 18 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 8:38 pm

Chiyo

Chiyo
Niveau 1

'Oke, knappe meneer,' zei Chiyo en ze kroop onder het bed vandaan.

427Lune's en Mauw's Kamer - Page 18 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 8:39 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko lachte hard, en vrolijk. 'Ik had je gemist!' Ja, miyoko had weer eens teveel gedronken. Ze duwde Lun op de grond, en ging op zijn buik liggen. 'Ahh, this feels good!'

428Lune's en Mauw's Kamer - Page 18 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 8:41 pm

Gast


Guest

Marauwdon keek haar aan "Ik pak even wat ijs voor je..." hij liep even de badkamer in waar een enorme vriezer stond en haalde daar een zak ijsblokjes uit, vervolgens wikkelde hij die in een handdoek en kwam hij terug.
Miyoko lag bij Lune op zijn buik en dat rare vervelende gevoel kwam weer terug "Chiyo..euhm...dit moet even tegen je hoofd worden gehouden...ga maar even liggen..."

429Lune's en Mauw's Kamer - Page 18 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 8:42 pm

Chiyo

Chiyo
Niveau 1

Chiyo giechelde. 'Komt voor elkaar!' Ze pakte het ijs aan en legde het op haar been. 'Zo goed?' Het leek wel of ze dronken was.

430Lune's en Mauw's Kamer - Page 18 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 8:43 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Yoko..' zei Lune heel doods, 'Heb jij aan de vodka gezeten?'

431Lune's en Mauw's Kamer - Page 18 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 8:44 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko giechelde. 'Nooh, sake. Sake. Sake!' riep Miyoko uit. 'Hey mauw-chama. Ik heb zin om te dansen.' ze trok een gekke bek.

432Lune's en Mauw's Kamer - Page 18 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 8:46 pm

Gast


Guest

Marauwdon draaide zijn hoofd naar haar en voor het eerst keek hij echt boos voor zich uit "succes..." hij pakte de ijszak en legde die zachtjes tegen Chiyo haar hoofd, zijn gezicht verranderde weer naar een glimlach "Nee joh zo moet ie" hij keek weer oprecht vriendelijk...


((Nauwja...Mauw-chama doet gemeentjes...))

433Lune's en Mauw's Kamer - Page 18 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 8:47 pm

Chiyo

Chiyo
Niveau 1

Chiyo glimlachte. 'Bedankt, knappe meneer!'

434Lune's en Mauw's Kamer - Page 18 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 8:49 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko kreeg tranen in haar ogen. Ze werd altijd snel gekwetst als ze wat drank op had. Een traan viel op haar witte jurk. Snel boende ze haar tranen weg. Miyoko stond op, en liep naar het raam. Haar ellebogen had ze op de vensterband gezet, en keek voor zich uit. Een traan gleed van haar wang.

435Lune's en Mauw's Kamer - Page 18 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 8:50 pm

Gast


Guest

Keito kwam weer onder het bed vandaan en viel speels mauw's voet aan.

436Lune's en Mauw's Kamer - Page 18 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 8:50 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune bleef heel stil zitten, toen kroop hij op zijn knieeén naar de kast, 'Snoepjes..Snoepjes..' mompelden hij zacht, terwel hij in het rond greep.

437Lune's en Mauw's Kamer - Page 18 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 8:51 pm

Gast


Guest

Marauwdon trok vrolijk zijn voet weer weg van de kat en pakte hem grijnsend op "Dus jij wil spelen?"
Hij zette de kat op het bed en prikte hem speels in zijn buik, hij wist dat hij krassen in z`n handen kon gaan verwachte.
hij keek even naar Chiyo "Mauw is genoeg hoor....je hoeft me niet steeds knappe meneer te noemen.."

438Lune's en Mauw's Kamer - Page 18 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 8:52 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko draaide haar hoofd om naar Mauw. Ze keek naar hem, met tranen in haar ogen. Ik dacht.. dat Mauw me wel mocht.. Maar, ik weet het allemaal niet meer. Een traan viel op de grond.

439Lune's en Mauw's Kamer - Page 18 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 8:53 pm

Chiyo

Chiyo
Niveau 1

Chiyo hield haar hoofd schuin. 'Maar Mauw-chan ís een knappe meneer!'

440Lune's en Mauw's Kamer - Page 18 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 8:53 pm

Gast


Guest

Keito klauwde naar Mauw maar krabde niet. Hij dook iedere keer inmekaar zodra mauw hem porde.

Alecia klopte op de deur en keek door de kier. Ze zag Keito en schoot meteen de kamer in. 'KEITO!' Ze pakte hem metteen op en besefte toen dat ze in het midden van de kamer stond tussen allemaal andere mensen. silent


Lune's en Mauw's Kamer - Page 18 Azumanga-neko

441Lune's en Mauw's Kamer - Page 18 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 8:56 pm

Gast


Guest

Marauwdon keek een beetje droogjes naar Alecia "Dus....welkom..." hij glimlachte "Leuke kat...kan niet wachten tot ik met hem kan praten..." hij haalde een zak koekjes uit zijn nachtkastje "Iemand een koekje??" hij keek met een glimlach naar Miyoko,Chiyo,Lune en Alecia ((Vergeet ik iemand?? dan spijt me dat...))

442Lune's en Mauw's Kamer - Page 18 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 8:57 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko begreep niet dat Mauw niet zag dat ze huilde. Miyoko schudde lichtjes haar hoofd. Een snik ontging haar. 'Nee, dankje.' Miyoko ging tegen de muur aan zitten, en pakte haar knieën vast.

443Lune's en Mauw's Kamer - Page 18 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 8:57 pm

Chiyo

Chiyo
Niveau 1

Chiyo prikte Mauw in zijn wang. 'Heee! Niet negeren.' Ze trok een pruillip.

444Lune's en Mauw's Kamer - Page 18 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 8:57 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Snoepjes..Snoepjes..Snoepjes..' mompelden hij zachtjes, 'Ik heb snoepjes nodig..' hij kroop verder op jacht naar snoep, richting Mauw's nachtkastje, die hij opentrok. 'Koekjes!'

445Lune's en Mauw's Kamer - Page 18 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 8:59 pm

Gast


Guest

Alecia keek naar de doos koekjes maar schudde haar hoofd waarmee ze bedoeld: "nee dankje". Keito sprong oppeens uit haar armen en rende de kamer uit. 'keito!' Ze rende hem meteen achterna. 'kom terug!' Allebij verdwenen ze in de deuropening.

446Lune's en Mauw's Kamer - Page 18 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 8:59 pm

Gast


Guest

Marauwdon keek naar Chiyo "Sorry...euhm..koekje??" hij keek even vaagjes naar Lune en kreeg toen weer die actie door, zijn gezicht werd een beetje rood maar dat verranderde alweer "Lune....als je een koekje wilt...ga je gang dan maar..."
Mauw had altijd koekjes in zijn la....altijd....

447Lune's en Mauw's Kamer - Page 18 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 9:00 pm

Iris

Iris
Niveau 2

Iris kwam alweer de kamer in stormen, 'Sorry als ik stoor, Maar Yoko-chan je he-' ze onderbrak zichzelf, ze zocht Yoko-chan en zag haar in een hoekje huilen, 'Heee, Yoko-chan, wat is er?' ze knielde bij haar neer en wreef troostend over haar rug.

http://xxx--iris.hyves.nl/

448Lune's en Mauw's Kamer - Page 18 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 9:00 pm

Chiyo

Chiyo
Niveau 1

Chiyo knikte blij en pakte het koekje aan. 'Cookieees!' Met haar rechterhand maakte ze een peaceteken, en met haar linkerhand duwde ze het koekje in haar mond.

449Lune's en Mauw's Kamer - Page 18 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 9:02 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko keek Iris met natte ogen aan. 'Niks, er is niks.' Een dikke traal biggelde over haar wang. 'Ik ehm, ga even wat water pakken.' Miyoko probeerde op te staan, maar viel gelijk weer naar beneden.

450Lune's en Mauw's Kamer - Page 18 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 9:03 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Ja..' zei Lune op een kinderlijke toon. Hij pakte een koekje van Mauw aan, en begon daarop te knagen. Nog een koekje, nog een koekje, weer een koekje. Hij stond na zijn 4 koekjes op. 'Het is hier wel drukjes oppeens..' mompelden hij zacht inzichzelf.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 18 of 23]

Go to page : Previous  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 23  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum