Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Lune's en Mauw's Kamer

+3
Iris
Miyoko
Lune
7 posters

Go to page : Previous  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 16 ... 23  Next

Go down  Message [Page 10 of 23]

226Lune's en Mauw's Kamer - Page 10 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Wed Aug 26, 2009 9:50 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

(( gehe, ja inderdaad. maar btw, who the hell is Clint? xD ))

Kyosu drukte Lune even van zich af. 'Lune ik moet je wat zeggen. Zei hij nu met een serieuze blik. Kyosu voelde zich nu helemaal het moment verpesten, maar hij móest dit gewoon even weten.

227Lune's en Mauw's Kamer - Page 10 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Wed Aug 26, 2009 9:51 pm

Lune

Lune
Niveau 2

((HAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHA, oke dat is een lang stom verhaal Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Vergeet Clint !! *snel edit*))

Lune keek Kyosu even geschrokken aan, 'W-wat is er dan..?'



Last edited by Lune on Wed Aug 26, 2009 9:53 pm; edited 1 time in total

228Lune's en Mauw's Kamer - Page 10 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Wed Aug 26, 2009 9:53 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

(( NEEEEE NU WIL IK HET WETEN. jij altijd met die geniale verhaaltjes, dat móet gewoon om te bescheuren zijn Cool xD ))

229Lune's en Mauw's Kamer - Page 10 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Wed Aug 26, 2009 9:57 pm

Lune

Lune
Niveau 2

((Ik zeg niks rabbit ))

230Lune's en Mauw's Kamer - Page 10 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Wed Aug 26, 2009 9:59 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

Kyosu durfde Lune niet aan te kijken. 'Weetje ik.. ik ben té vaak gekwetst, als je begrijpt wat ik bedoel.' Kyosu had geen flauw idee hoe hij dit uit moest leggen. 'Ik wil gewoon weten, laatst op die open plek, was dat, écht?' Kyosu keek Lune even verslagen aan. 'Voelde jij er wat bij, of?' Kyosu was weer stil, en beet op zijn lip. 'Is het serieus?'

(( tehe, tuuuurlijk niet. Weetje, uiteindelijk kom ik er toch wel achter Cool - hoe weet ik niet, maar ok - ))

231Lune's en Mauw's Kamer - Page 10 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Wed Aug 26, 2009 10:05 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Waarom vraag je dat.,?' Lune kroop wat overreind, en keek Kyosu triest aan, 'Tuurlijk wel..' Lune wou Kyosu nog niet kwijt, 'I-ik weet het niet..
vond je het dan niet lekker?'

((Je doet je best maar Very Happy ))

232Lune's en Mauw's Kamer - Page 10 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Wed Aug 26, 2009 10:08 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

'tuurlijk wel, anders zat ik hier nu toch niet?' zei Kyosu en er kwam een lachje tussen zijn trieste ogen door. Hij keek Lune diep in zijn ogen aan. 'Ik wil niet weer iemand verliezen, die speciaal voor me is.' Zei hij met een trouwe blik. Hij legde zijn hand even op die van Lune.

233Lune's en Mauw's Kamer - Page 10 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Wed Aug 26, 2009 10:12 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Je bent een schatje..' Lune-Chan gniffelden zachtjes, en drukte een kusje op Kyosu's voorhoofd. Hij begon Kyosu weer te kussen, maar nu niet
meer zoals hij daarvoor kuste, deze waren een beetje onwennig. Heeft hij alles door..?

234Lune's en Mauw's Kamer - Page 10 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Wed Aug 26, 2009 10:15 pm

Gast


Guest

((Piet de kakkerlak vertelt lekker alles door aan Marauwdon >=] want Pier de kakkerlak is een spion samen met Bob de Tor maar die kan niet naar binnen door het dichte raam...))

235Lune's en Mauw's Kamer - Page 10 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Wed Aug 26, 2009 10:16 pm

Lune

Lune
Niveau 2

((Ik wil Piet de kakkerlak zijn, jij mag Bob de tor zijn, zullen we hun ook een Yaoi love story geven? What a Face ))

236Lune's en Mauw's Kamer - Page 10 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Wed Aug 26, 2009 10:20 pm

Gast


Guest

((Bob de tor is bejaard schat...XD ga maar verder met het onderwerp ik stoor niet meer XD))

237Lune's en Mauw's Kamer - Page 10 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Wed Aug 26, 2009 10:22 pm

Lune

Lune
Niveau 2

(( Oh, nee daar hebben we niks aan. Oke, ik wacht nog even op Kyosu..))

238Lune's en Mauw's Kamer - Page 10 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Thu Aug 27, 2009 7:48 pm

Gast


Guest

-New-
Marauwdon liep rustig zijn kamer op,na de hele dag op het veld te hebben slapen was hij nu toe aan wat actie...ookal dat moeilijk werd aangezien hij nog steeds moest rusten van de zuster.

239Lune's en Mauw's Kamer - Page 10 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Thu Aug 27, 2009 7:53 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune zat op de stoel voor zijn bureau, hij was nu al een hele tijd aan het schrijven, zijn verhaal was bijna af.

240Lune's en Mauw's Kamer - Page 10 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Thu Aug 27, 2009 7:56 pm

Gast


Guest

Marauwdon boog over hem heen om te kijken wat hij aan het krabbelen was "..Schrijf jij?"

241Lune's en Mauw's Kamer - Page 10 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Thu Aug 27, 2009 7:58 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Een Romance.' Zei Lune die even stopte met schrijven. 'Ik weet niks meer..Ik heb geen inspiratie meer.'

242Lune's en Mauw's Kamer - Page 10 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Thu Aug 27, 2009 8:32 pm

Gast


Guest

Marauwdon pakte een doekje en bond dat rond Lune's hoofd "Dan maak je je hoofd even leeg denk je ergens anders aan....misschien aan Kyosu en dan kom je wel ergens op" hij grijnsde.

243Lune's en Mauw's Kamer - Page 10 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Thu Aug 27, 2009 8:48 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

(( oeh gaat er over Kyosu gekletst worden? Twisted Evil geintje, continue xD ))

244Lune's en Mauw's Kamer - Page 10 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Thu Aug 27, 2009 9:03 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Nee, als ik aan hem denk dan.. Dan kan ik me al helemaal niet meer concentreren.' Lune-Chan zuchte, 'Ik moet maar eens een romatishe film
gaan kijken..' Lune stond op.

245Lune's en Mauw's Kamer - Page 10 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Thu Aug 27, 2009 9:13 pm

Gast


Guest

Marauwdon greep Lune bij z`n kraag en trok hem terug in de stoel "Werk nu ff mee" hij pakte de doek en bond die voor Lune's ogen "Ok denk nu eens even aan het gevoel dat je bij hem hebt..."

246Lune's en Mauw's Kamer - Page 10 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Thu Aug 27, 2009 9:21 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'W-What de h-' Lune zweeg, 'Mijn gevoel bij Kyosu?' vroeg hij na een tijdje.

247Lune's en Mauw's Kamer - Page 10 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Thu Aug 27, 2009 9:25 pm

Gast


Guest

Marauwdon wreef even in zijn handen en legde die toen tegen Lune's slaap aan beide kanten, zijn handen waren warm en dit deed zijn moeder altijd voor hem om zijn hoofd leeg te maken.
"Jep het gevoel dat je krijgt..."

248Lune's en Mauw's Kamer - Page 10 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Thu Aug 27, 2009 9:27 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune beed op zijn lip, 'Warm..Veilig..' begon hij zacht, hou voelden Mauw's handen op zijn slaap.

249Lune's en Mauw's Kamer - Page 10 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Thu Aug 27, 2009 9:29 pm

Gast


Guest

Marauwdon wreef weer even in zijn handen en legde ze weer terug "En je personage....hoe gaat die zich voelen? liggen jij en je personage dicht bij elkaar?"

250Lune's en Mauw's Kamer - Page 10 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Thu Aug 27, 2009 9:34 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune dacht aan zijn Personage, Kaoru. 'Een beetje, maar toch anders.. Hij vind haar niet echt leuk, het gaat meer om het geld, en dat is met
mij en Kyosu echt niet het geval.'

Sponsored content



Back to top  Message [Page 10 of 23]

Go to page : Previous  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 16 ... 23  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum