Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

De waterval

+3
Mido
Mimiko
Ben
7 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Go down  Message [Page 4 of 5]

76De waterval - Page 4 Empty Re: De waterval Sun Oct 18, 2009 9:57 am

Iris

Iris
Niveau 2

Iris kwam aanlopen, ze zag Ben, Mimi en iemand die ze niet kende. Ze bekeek de waterval even en zwaaide toen naar Ben en Mimi.

http://xxx--iris.hyves.nl/

77De waterval - Page 4 Empty Re: De waterval Sun Oct 18, 2009 10:53 am

Ben

Ben
Niveau 3

Ben zag Iris en zwaaide even terug, maar daarna keek hij naar Mimi. Hij wilde weten hoe ze reageerde.

http://somnium.forum2go.nl

78De waterval - Page 4 Empty Re: De waterval Sun Oct 18, 2009 11:12 am

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko keek hem bedenkelijk aan. 'Hoe kan ik het op lossen, ik..', begon ze moeizaam. 'Ik ben vreemd gegaan, met .. Terra, Lune..', zei terwijl ze rood werd.

79De waterval - Page 4 Empty Re: De waterval Sun Oct 18, 2009 11:22 am

Iris

Iris
Niveau 2

Iris deed haar schoenen uit en ging langs de rivier zitten om pootje de baden. Ze wiebelde met haar voeten heen en weer in het water.

http://xxx--iris.hyves.nl/

80De waterval - Page 4 Empty Re: De waterval Sun Oct 18, 2009 12:04 pm

Ben

Ben
Niveau 3

'Van wie ben je met wie vreemd gegaan?' vroeg Ben. 'Want het lijkt me wel zo eerlijk om je excuses aan iedereen aan te bieden wie je pijn hebt gedaan. Schoon schip te maken. En dan helemaal opnieuw te beginnen. met iemand van wie je echt houd. Of in ieder geval op nieuw te beginnnen zonder wrok van je vorige relaties,' zei Ben. 'Dat is wat ik heb gedaan toen ik hier naartoe ging. Ik belde alle meisjes op met de verontschuldigingen dat ik weg moest. En dat ik een tijdlang niet meer terug zou komen. Zodat ze wisten dat ze niet op mij hoefden te rekenen.' Hij had eigenlijk geen idee waarom hij dat eraan toe voegde, amar hij zei het toch maar.

http://somnium.forum2go.nl

81De waterval - Page 4 Empty Re: De waterval Sun Oct 18, 2009 6:58 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko zuchtte. 'Lang verhaal.. maar ik had het eerst met Cosette toen ben ik met Lune vreemd gegaan en is Cosette met ene Andrew vreed gegaan, Lune had het met Kyosu en Lune is dus weer vreemd gegaan met mij.. En uit eindelijk ging ik weer vreemd met Terra'. Het was best opluchtend om alles te vertellen.

82De waterval - Page 4 Empty Re: De waterval Sun Oct 18, 2009 9:13 pm

Ben

Ben
Niveau 3

'Het is hier net een soapserie,' mompelde Ben. "Goed. Wat je dus gaat doen. Je gaat aan iedereen waarvan je vind dat die een excuus verdiend ook daadwerkelijk een excuus aanbieden. Dit zal die persoon niet alleen helpen, maar waarschijnlijk ook jezelf,' zei Ben, alsof hij er alles vanaf wist. 'Tenminste... Dat zou ik doen.'

http://somnium.forum2go.nl

83De waterval - Page 4 Empty Re: De waterval Mon Oct 19, 2009 10:13 am

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

'Dat durf ik niet', zei ze terwijl ze op haar lip beet. 'Hoe kan ik Lune nou vertellen dat ik met Terra heb geslapen?', zei ze terwijl er een traan over haar wang liep.

84De waterval - Page 4 Empty Re: De waterval Mon Oct 19, 2009 11:35 am

Ben

Ben
Niveau 3

Ben pakte Mimiko vast bij haar schouders. 'Mimiko, kijk naar me. Als ik het kan, kan jij het helemaal. Lune is zelf ook vreemd gegaan. Het is niet moeilijk. En ooit zal het toch uitkomen. Waarschijnlijk is het maar het beste als je het hem zelf persoonlijk verteld. En weet je. Als je er niets aan doet, voel je je waarschijnlijk nog slechter.' Ben raasde maar door, niet door hebbend wat hij nou daadwerkelijk zei.

http://somnium.forum2go.nl

85De waterval - Page 4 Empty Re: De waterval Mon Oct 19, 2009 12:07 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2

(Ik weet dat het niet nieuw is maar helaas, wij zijn hier nu ook! ;D)

Scorpio had zich niet willen omdraaien naar het meisje die hij het liefst wou verlaten voor altijd, maar hij stopte automatische met lopen en draaide zich om. Daar stond ze, het bruinharige meisje waar Scorpio ooit zoveel om had gegeven.

86De waterval - Page 4 Empty Re: De waterval Mon Oct 19, 2009 12:14 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Nu hi daar zo stil stond, staarde Rusine hem aan zonder wat te zeggen. Het duurde even voordat ze besefte dat ze hem aanstaarde. Snel wende ze haar ogen af. 'Sorry,' fluisterde ze schro.

87De waterval - Page 4 Empty Re: De waterval Mon Oct 19, 2009 12:22 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2

Scorpio had haar excuses zelfs boven het geluid van het vallende water gehoord, en met een ruime 5 meter tussen hen. Voorzichtig en langzaam knikte hij en keek het meisje aan. ''Me too,'' zei hij vervolgens en beet op zijn lip. Hij had haar niet zo kwijt willen raken, maar dit liet hem geen keus.

88De waterval - Page 4 Empty Re: De waterval Mon Oct 19, 2009 12:29 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

'Don't be. It's my fault, again. As always,' vertelde Rusine wat harder dan het gefluister van eerder. Waarom moest ze altijd alles fout doen. ALTIJD. Altijd alles. En als er iets tussen hun was, was het haar schuld. En altijd, aaaaalllltttiiijjjddd verontschuldigde hij zich.

89De waterval - Page 4 Empty Re: De waterval Mon Oct 19, 2009 12:35 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2

Scorpio schudde voorzichtig zijn hoofd, ''It doesn't matter who's fault it is Rusine,'' zei hij en liep zijn ogen naar de waterval wandelen. ''It doesn't change anything,'' voegde hij eraan toe. Of het nou zijn fout was, Rusine's, of Nicholas'. Het zou niks veranderen.

90De waterval - Page 4 Empty Re: De waterval Mon Oct 19, 2009 12:36 pm

Ben

Ben
Niveau 3

((grmbl, jullie jatten mijn locatie ^^ goed, Mimiko is er toch niet xD))

http://somnium.forum2go.nl

91De waterval - Page 4 Empty Re: De waterval Mon Oct 19, 2009 12:42 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

'It does! Als het jouw schuld was geweest, was je nu dood of had je in coma op de ziekenzaal gelegen!' riep Rusine verontwaardigd. Ze had haar zelfbeheersing al honderd keer verloren als dit alles zijn schuld was geweest. Maar het enige wat hij deed was zeggen dat het over was. En dat was waarschijnlijk nog veel erger.



Last edited by Ruşine on Mon Oct 19, 2009 12:52 pm; edited 1 time in total

92De waterval - Page 4 Empty Re: De waterval Mon Oct 19, 2009 12:50 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2

''Rusine, het veranderd niks tussen ons! Als ik dat had gedaan, had jij me dan ooit vergeven?'' Hoewel zijn antwoord een vraag was verwachtte hij geen antwoord. Hij wist dat hij gelijk had, en dat wist zij ook. ''It doesn't matter whether it was my fault or yours, either way .. it would be over,''

93De waterval - Page 4 Empty Re: De waterval Mon Oct 19, 2009 12:55 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

'Voor de vakantie was ik zo zeker dat dit, wij, nog zo lang stand zou houden. Maar toen Nicholas terug kwam, dat veranderde alles ineens. En kijk me niet raar aan. Ik ga je nu alles vertellen. Alles.' Rusine ging met een moeilijk gezicht zitten en trok haar schoenen uit, om haar voeten daarna in het koude water van het meertje bij de waterval te laten vallen.

94De waterval - Page 4 Empty Re: De waterval Mon Oct 19, 2009 1:01 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko keek hem even moeizaam aan. 'Lune is niet vreemd gegaan toen ík was vreemd gegaan', zei ze hopeloos. Het was allemaal zo ingewikkeld.

95De waterval - Page 4 Empty Re: De waterval Mon Oct 19, 2009 1:03 pm

Ben

Ben
Niveau 3

'Lune is vreemd gegaan van Kyosu,' zei Ben. 'En dat weet ik omdat ik bij Kyosu op de kamer slaap.'

http://somnium.forum2go.nl

96De waterval - Page 4 Empty Re: De waterval Mon Oct 19, 2009 1:04 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2

Aarzelend keek Scorpio even om zich heen maar gaf toen uiteindelijk in, ook al wist hij dat het beter zou zijn als hij het niet wist. Hij ging 3 meter naast haar zitten om zijn schoenen zelf ook vervolgens uit te trekken en zijn voeten in het water te doen. Het water was veel kouder dan zijn eigen lichaamstemperatuur en voelde heerlijk aan.

97De waterval - Page 4 Empty Re: De waterval Mon Oct 19, 2009 1:05 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

'Met mij, en toen ben ík weer vreemd gegaan met Terra', zei ze zuchtend ze wilde het hier het liefst niet over hebben. Maar ze kon het nu beter uit praten.

98De waterval - Page 4 Empty Re: De waterval Mon Oct 19, 2009 1:17 pm

Ben

Ben
Niveau 3

'Dan moe tje Lune dus sowieso je excuses aanbieden. En Cosette. Of heb je dat al gedaan? En dan misschien ook nog Kyosu. En dan kun je vrolijk verder gaan met Terra,' zei Ben.

http://somnium.forum2go.nl

99De waterval - Page 4 Empty Re: De waterval Mon Oct 19, 2009 1:22 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

'Well, ik kwam Nicholas eventjes tegen, en we praatten even en hij was nog geen stik veranderd maar tegelijkertijd ook wel. Eeeeeen, de dag na dat hij ons stoorde, kwam ik hem met Yumiko tegen in het bos. En toen was hij heel verward, en we hadden even gepraat. Het was al laat, en toen vroeg hij me hem nog een kans te geven. Dus ik gaf hem drie dagen. Maar niet omdat ik niet van jou houd. Omdat ik een vriend nodig had waar ik gewoon mezelf bij kon zijn. Ik had Yuu, maar Yuu was obsessed met Seth. Dus ik dacht dat als ik gewoon normaal met Nicholas omging, dan zou er niets aan de hand zijn. Alleen, toen we uit eten gingen, hij meende het. Maar ik wilde niet dat het echt zou zijn. Dus we hebben niet meer gepraat tot na de vakantie.' Rusine haalde even diep adem en weer uit en weer in. Hoe ga ik de rest brengen?

100De waterval - Page 4 Empty Re: De waterval Mon Oct 19, 2009 3:42 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2

Scorpio wachtte geduldig af op de rest terwijl hij voor zich uit staarde. Hij liet de woorden langzaam tot zich door dringen. Na een poos keek hij even uit zijn ooghoeken naar het meisje, maar liet ze daarna weer naar het heldere water wandelen.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 4 of 5]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum