Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Het Haardvuur.

+11
Mimiko
Iris
Kyosu
Yumiko
Yuu
Lily
Melissa Chevalier
Seth
Miyoko
Scarlett
Ruşine
15 posters

Go to page : Previous  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 17  Next

Go down  Message [Page 8 of 17]

176Het Haardvuur. - Page 8 Empty Re: Het Haardvuur. Thu Oct 08, 2009 8:56 pm

Andrew

Andrew
Niveau 1

Andrew knipperde wat met zijn ogen, en liep naar het koelkastje. Hij pakte er een flesje water uit, en overhandigde het aan Kyosu. 'Ik eh.. als ik wat kan doen.. zoals je verhaal aanhoren, ben ik hier!' Hij gniffelde wat, en stak een sigaret op. Het as tikte hij af in de openhaard.

177Het Haardvuur. - Page 8 Empty Re: Het Haardvuur. Thu Oct 08, 2009 9:01 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

Kyosu zuchtte, 'Nee mimi, je weet helemaal niks. Als je echt weet hoe het voelt, had je aan me gedacht voordat je besloot het bed in te duiken met Lune,' zei hij, terwijl hij zijn handen voor zijn gezicht weg haalde. Waarschijnlijk wist die jongen nu zo ongeveer wel wat er was gebeurd, maar veel kon hij er toch niet aan doen, tenzij hij toevallig een tijdmachine op zak had, of op magische wijze had voorkomen dat Kyosu ook maar was gebeuren.

178Het Haardvuur. - Page 8 Empty Re: Het Haardvuur. Thu Oct 08, 2009 9:06 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

De woorden waren zo hard zo verkeerd. Ze voelde zich een enorme hoer. Een vieze slet die haar beste vriend zo veel plijn had gedaan door met zijn vriend 'het bed in te duiken'. Ze wilde dat Andrew weg zou gaan aangezien hij mee werkte aan de pijn die zij had. Hij was met Cosette gegaan. Bij die gedachte kwam een lichtelijk haat naar boven maar daar jad ze op het moment niets aan.

179Het Haardvuur. - Page 8 Empty Re: Het Haardvuur. Thu Oct 08, 2009 9:09 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

Kyosu schudde zijn hoofd. 'En trouwens, jij was toch met cosette?' vroeg hij. Dat was waar ook. Straks had ze háár ook nog gekwetst. Kyosu voelde zich lamlendig, en wilde zich eigenlijk het liefst van kant gaan maken,. Weg van Lune, weg van Mimiko, weg wereld.

180Het Haardvuur. - Page 8 Empty Re: Het Haardvuur. Thu Oct 08, 2009 9:10 pm

Andrew

Andrew
Niveau 1

Andrew gooide zijn sigaret in het haardvuur, maar had trek in nog een. Hij pakte nog een sigaret, en hield het pakte Kyosu en Mimiko voor. 'Ook een? Of zijn jullie niet-rokers?'

181Het Haardvuur. - Page 8 Empty Re: Het Haardvuur. Thu Oct 08, 2009 9:12 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Bij de naam alleen al schoof Mimiko weer terug naar haar oude plek. Haar gezicht was wit en ze voelde weer de weg die ze was opgegaan die ver weg was van Cosette. Het gevoel dat ze Cosette nooit maar zou zien, voelen of aanraken maakte haar duizelen. De tranen gingen onbeust over haar wangen en ze keek levenloos voor zich uit.

182Het Haardvuur. - Page 8 Empty Re: Het Haardvuur. Thu Oct 08, 2009 9:15 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

Kyosu keek weer in Mimi's ogen. 'Wat is er toch met je gebeurd?' zei hij ongeloveloos. Hij wist niet meer wat hij moest. Kyosu draaide zich naar de jongen die verleidelijk met een peuk voor zijn ogen zat te zwaaien. 'Nee, ik rook niet, maar deze avond even wel,' zei hij in alle stress. Hij moest even wat hebben, en aangezien hij geen voorraad zuurballen op zak had had hij verder geen optie.

183Het Haardvuur. - Page 8 Empty Re: Het Haardvuur. Thu Oct 08, 2009 9:17 pm

Andrew

Andrew
Niveau 1

Andrew knikte. 'Ja, ik denk het wel. Het is echt een geweldige meid!' terwijl hij dat straalde hij, en nam een lange hijs van zijn sigaret. Hij vond het fijn haar te zien, hij vond haar echt leuk. 'Echt een schatje,'

184Het Haardvuur. - Page 8 Empty Re: Het Haardvuur. Thu Oct 08, 2009 9:18 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko keek met rode ogen naar Kyosu. 'Cosette..', zei ze afwezig en ze wiepr een blik op Andrew die ze strak op hem liet staan. Zonder andere emties in haar ogen bleef ze heem aan kijken en terwijl de tranen nog steeds over haar bleeke huid liepen.

185Het Haardvuur. - Page 8 Empty Re: Het Haardvuur. Thu Oct 08, 2009 9:20 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

Kyosu trok zijn wenkbrauw op naar Andrew. 'Over wie heb je het?' zei hij droog, want hij had het immers tegen Mimiko. Voorzover hij wist was het koek en ei tussen die twee. Tenzij... 'Heb jij met Cosette?!' vroeg Kyosu ineens toen het tot hem door drong. Zijn mond viel open van verbazing.

186Het Haardvuur. - Page 8 Empty Re: Het Haardvuur. Thu Oct 08, 2009 9:25 pm

Andrew

Andrew
Niveau 1

Andrew, die de hele tijd in het vuur had gekeken, draaide zich met een ruk om. Hij dacht immers dat de jongen het tegen hem had. 'Eh.. ja? Aan wie moest je het anders vragen?' Hij trok zijn wenkbrauw op, en keek naar Mimiko, die hem met een doodse blik aan keek. Meteen versteende zijn gezicht. 'Cos.. en.. jij..' hakkelde hij.

187Het Haardvuur. - Page 8 Empty Re: Het Haardvuur. Fri Oct 09, 2009 8:40 am

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko knikte nog steeds even emotieloos. Het plaatje van hen dat op haar net vlies gebrand stond speelde zich achter elkaar als een filpje af. Het deed haar niets dat ze binnen kwam lopen. Ze ging gewoon weer verder met wat ze bezig was. Met Andrew. Haar ogen vlogen naar het haardvuur en hoorde hoe zijn naam in haar hoofd dreunde.

188Het Haardvuur. - Page 8 Empty Re: Het Haardvuur. Fri Oct 09, 2009 8:44 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

Kyosu keek nog steeds ongelovig naar de jongen. 'Nou begrijp ik het,' piepte hij zacht, en keek even naar Mimiko. Hij had heel even medelijden met haar, maar dat gevoel verdween als snel toen hij dacht aan het feit dat Lune en zij het gedaan hadden. Kyosu schudde zijn hoofd. Hij was echt totaal in de war. Toen richtte hij zich naar Andrew. 'Dus, jij hebt Cosette ingepikt?'

189Het Haardvuur. - Page 8 Empty Re: Het Haardvuur. Sat Oct 10, 2009 1:08 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko keek verbaast van Kyosu naar Andrew. Afgepikt? In die zin had ze het nog niet gezien. Had Andrew haar Cosette 'afgepikt?'. Het klonk zo vijandig en gemeen alsof het allemaal met opzet was gebeurt. Maar Andrew was nieuw en wist niets van de relatie van Cosette en haar. Toch? Miljoenen vragen gingen door haar hoofd. Wat als hij het wel wist? Wat als hij het wel met opzet had gedaan? Nee dat kan niet hij is nieuw hij wist er niets van? Maar had Cosette dan niets gezecht toen ze hem betrapte? En als hij het al wist .. zou hij dan niet met haar naar bed zijn geweest?.

190Het Haardvuur. - Page 8 Empty Re: Het Haardvuur. Sun Oct 11, 2009 4:15 pm

Iris

Iris
Niveau 2

Iris kwam aanlopen, ze mocht dan wel niet zo erg van vuur of warmte houden, ze vond het nu best wel fris, zelfs in MHS. Ze ging op een van de bank zitten, trok haar knieën op en sloeg haar armen om haar benen heen. Ze leunde met haar hoofd op haar knieën, zo staarde ze een tijdje naar het vuur.



Last edited by Iris on Sun Oct 11, 2009 4:19 pm; edited 1 time in total

http://xxx--iris.hyves.nl/

191Het Haardvuur. - Page 8 Empty Re: Het Haardvuur. Sun Oct 11, 2009 4:18 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Iris wrote:new, ~

Iris kwam aanlopen, ze mocht dan wel niet zo erg van vuur of warmte houden, ze vond het nu best wel fris, zelfs in MHS. Ze ging op een van de bank zitten, trok haar knieën op en sloeg haar armen om haar benen heen. Ze leunde met haar hoofd op haar knieën, zo staarde ze een tijdje naar het vuur.

NIET NIEUW

192Het Haardvuur. - Page 8 Empty Sorry, Shouri. XD Sun Oct 11, 2009 4:19 pm

Iris

Iris
Niveau 2

Mimiko wrote:
Iris wrote:

Iris kwam aanlopen, ze mocht dan wel niet zo erg van vuur of warmte houden, ze vond het nu best wel fris, zelfs in MHS. Ze ging op een van de bank zitten, trok haar knieën op en sloeg haar armen om haar benen heen. Ze leunde met haar hoofd op haar knieën, zo staarde ze een tijdje naar het vuur.

NIET NIEUW

OOOOOOOOOOOOOW, ik zie het nu pas. x.x

http://xxx--iris.hyves.nl/

193Het Haardvuur. - Page 8 Empty Re: Het Haardvuur. Fri Oct 23, 2009 12:15 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

-nieuw-

Rusine was al een aantal keer bij het haardvuur geweest, maar toch kon ze er geen genoeg van krijgen. De ruimte was leeg, wat geen wonder was aangezien het buiten best lekker weer was. Afwezig liep Rusine naar de ondergekladderde muur, waar ze met haar vinger wat letters natekende zonder dat ze echt in de gaten had wat ze deed. In feite deed ze ook niets, behalve die letters volgen.

194Het Haardvuur. - Page 8 Empty Re: Het Haardvuur. Fri Oct 23, 2009 7:19 pm

Ben

Ben
Niveau 3

Ben had het ondanks het lekkere weer toch best koud, en daarom ging hij naar het haardvuur. In de kamer was alleen Rusine. 'Hey!' zei Ben vrolijk, terwijl hij in een stoel ging zitten.

http://somnium.forum2go.nl

195Het Haardvuur. - Page 8 Empty Re: Het Haardvuur. Fri Oct 23, 2009 7:22 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Geschrokken draaide Rusine zich om, aangezien ze niemand binnen had horen komen. 'Oh, hoi!' De jongen ging in een stoel zitten en met een grijns plofte Rusine naast hem op een bank. 'Ben,' grijnsde ze, trots dat ze het nog wist.

196Het Haardvuur. - Page 8 Empty Re: Het Haardvuur. Fri Oct 23, 2009 7:23 pm

Ben

Ben
Niveau 3

'Dat klopt, Rusine,' zei Ben, proberend Rusines Roemeense accent na te doen.

http://somnium.forum2go.nl

197Het Haardvuur. - Page 8 Empty Re: Het Haardvuur. Fri Oct 23, 2009 7:27 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

'Neeee! Het is met een rrrrrrrrrrrrrollende rrrrrrrrrrrr, niet zo'n stomme flatte Engelse R!' lachte ze, blij dat Ben er was om haar gedachtes van vanalles en nog wat af te halen. Hij maakte haar gewoon om de een of andere reden lachen. 'Maar vertel, hoe was bootcamp?'

198Het Haardvuur. - Page 8 Empty Re: Het Haardvuur. Fri Oct 23, 2009 7:29 pm

Ben

Ben
Niveau 3

'Vreselijk, ik zat bij Zero in de groep, en op de een of andere manier kreeg ik de indruk dat hij me niet mocht. En ik mocht hem ook niet zo,' gaf Ben toe.

http://somnium.forum2go.nl

199Het Haardvuur. - Page 8 Empty Re: Het Haardvuur. Fri Oct 23, 2009 7:32 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

'Awwwww jochie toch!' zei Rusine op een gespeeld medelijdend toontje terwijl ze voorover boog om hem over zijn haar te aaien. 'Maar hey, je leeft nog,' voegde ze er opgewekt aan toe.

200Het Haardvuur. - Page 8 Empty Re: Het Haardvuur. Fri Oct 23, 2009 7:41 pm

Ben

Ben
Niveau 3

'Aai jij nou ook al mijn haar?' vroeg Ben verontwaardigd. 'Laatst deed Iris dat ook al. Wat hebben alle meisjes hier met mijn haren aaien?'

http://somnium.forum2go.nl

Sponsored content



Back to top  Message [Page 8 of 17]

Go to page : Previous  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 17  Next

Similar topics

-

» Het haardvuur.

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum