Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Tent van Lloyd, Lune en Marauwdon.

5 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Go down  Message [Page 2 of 6]

26Tent van Lloyd, Lune en Marauwdon. - Page 2 Empty Re: Tent van Lloyd, Lune en Marauwdon. Tue Sep 01, 2009 8:46 pm

Gast


Guest

Nadat hij ervoor had gezorgd dat het sap uit z`n longen was knikte hij een beetje moeilijk "ok.." zijn stem was een beetje geforceerd en hij keek naar Lloyd "..wtf...doe...jij?"

27Tent van Lloyd, Lune en Marauwdon. - Page 2 Empty Re: Tent van Lloyd, Lune en Marauwdon. Tue Sep 01, 2009 8:47 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Hoi Yoko..' zei Lune vriendelijk, Het word nu al druk in deze tent.. Lune voelden zich niet zo lekker, misshien teveel snoep gegeten..

28Tent van Lloyd, Lune en Marauwdon. - Page 2 Empty Re: Tent van Lloyd, Lune en Marauwdon. Tue Sep 01, 2009 8:47 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko sloeg haar armen om Mauw. 'Yeeey', riep ze blij. 'O hoi Yoko-chan', zei ze met een big smile.



Last edited by MimikoChan on Tue Sep 01, 2009 8:49 pm; edited 1 time in total

29Tent van Lloyd, Lune en Marauwdon. - Page 2 Empty Re: Tent van Lloyd, Lune en Marauwdon. Tue Sep 01, 2009 8:48 pm

Gast


Guest

"ik zeg hallo tegen iemand die binnen komt.." zei Llody en keek naar Mauw. "er ligt trouwens sap op je doode beest..."

30Tent van Lloyd, Lune en Marauwdon. - Page 2 Empty Re: Tent van Lloyd, Lune en Marauwdon. Tue Sep 01, 2009 8:49 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko keek met een doodse blik naar Mimiko. 'Hi.' Ze liep binnen, en ging naast de onbekende jongen zitten. Ze keek naar hem. Hmm, nice! Met een sierlijke boog stak miyoko haar hand uit. 'Miyoko Nakamura.' Ze glimlachte,

31Tent van Lloyd, Lune en Marauwdon. - Page 2 Empty Re: Tent van Lloyd, Lune en Marauwdon. Tue Sep 01, 2009 8:49 pm

Gast


Guest

Marauwdon keek naar Miyoko "Ey...sorry dat ik zo`n eikel was...ik denk dat ik gewoon in de knoop zat ofzo..." Mimiko hing nog altijd rond zijn nek en hij keek haar een beetje verontschuldigend aan.

32Tent van Lloyd, Lune en Marauwdon. - Page 2 Empty Re: Tent van Lloyd, Lune en Marauwdon. Tue Sep 01, 2009 8:50 pm

Gast


Guest

Lloyd schudde haar hand. "Lloyd Skywood"

33Tent van Lloyd, Lune en Marauwdon. - Page 2 Empty Re: Tent van Lloyd, Lune en Marauwdon. Tue Sep 01, 2009 8:52 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko keek naar Lune die er een beetje pips uitzag. 'Hee, gaat het wel?', zei ze terwijl ze naast hem ging zitten.

34Tent van Lloyd, Lune en Marauwdon. - Page 2 Empty Re: Tent van Lloyd, Lune en Marauwdon. Tue Sep 01, 2009 8:54 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko knikte. Ze keek Mauw met een nog dodere (( XD? )) blik aan dan dat ze Mimiko aankeek. 'Yeahh. T is al goed.' Ze keek naar de zwaar irritante Mimiko. Ze draaide met haar ogen, en zuchtte diep. Ze wendde zich weer naar Lloyd. 'Blij met je tent indeling?' ze knipoogte.

35Tent van Lloyd, Lune en Marauwdon. - Page 2 Empty Re: Tent van Lloyd, Lune en Marauwdon. Tue Sep 01, 2009 8:55 pm

Gast


Guest

"ik denk het wel.." zei Lloyd en letten niet op de knipoog.

36Tent van Lloyd, Lune en Marauwdon. - Page 2 Empty Re: Tent van Lloyd, Lune en Marauwdon. Tue Sep 01, 2009 8:57 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko had zin om de andere 2 jongens af te gaan kraken. Ze had al het een en ander gehoort van de romances van de 2. 'Als ze maar niet gaan lopen ballen waar jij bij bent.' Ze keek Lune en Mauw ene beetje arrogant aan.

37Tent van Lloyd, Lune en Marauwdon. - Page 2 Empty Re: Tent van Lloyd, Lune en Marauwdon. Tue Sep 01, 2009 8:58 pm

Gast


Guest

Lloyd voelde dat hij kwaad begon te worden. "als hun elkaar aardig vinden laat je hun maar met rust.." zei hij.

38Tent van Lloyd, Lune en Marauwdon. - Page 2 Empty Re: Tent van Lloyd, Lune en Marauwdon. Tue Sep 01, 2009 8:59 pm

Gast


Guest

Marauwdon keek Miyoko verbaasd aan "Ballen? hoe bedoel je dat nu weer?" waar scloeg dat op O.o marauwdon kon het niet echt bevatten.

39Tent van Lloyd, Lune en Marauwdon. - Page 2 Empty Re: Tent van Lloyd, Lune en Marauwdon. Tue Sep 01, 2009 9:01 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko draaide haar ogen. 'Whatever.' Ze stond op en liep de tent uit. Naast de tent ging ze zitten, en ging in het gras liggen. 'Waar heb ik last van?! Lune en Mauw zijn beide schatten van mensen, en waarom doe ik dan zo raar?' Miyoko huilde. Haar nagels zette ze zo hard in haar vel, dta het bloedde.

40Tent van Lloyd, Lune en Marauwdon. - Page 2 Empty Re: Tent van Lloyd, Lune en Marauwdon. Tue Sep 01, 2009 9:02 pm

Gast


Guest

Lloyd ging op zijn bed liggen en keek naar de bovenkant van de tent.

41Tent van Lloyd, Lune en Marauwdon. - Page 2 Empty Re: Tent van Lloyd, Lune en Marauwdon. Tue Sep 01, 2009 9:06 pm

Gast


Guest

Marauwdon keek naar Lloyd "Euhm...bedankt...denk ik..." hij ging op zijn rug op de ijsberen jas liggen en sloot zijn ogen "..De wereld is gek geworden...alle drie..."

42Tent van Lloyd, Lune en Marauwdon. - Page 2 Empty Re: Tent van Lloyd, Lune en Marauwdon. Tue Sep 01, 2009 9:08 pm

Gast


Guest

"geen dank.." zei Lloyd en keek naar Mauw die op het doode wezen ging liggen. "is het wel echt dood?" floepte het uit Lloyd’s mond.

43Tent van Lloyd, Lune en Marauwdon. - Page 2 Empty Re: Tent van Lloyd, Lune en Marauwdon. Tue Sep 01, 2009 9:10 pm

Gast


Guest

Marauwdon trok een wenkbrouw op "Die vacht?...ja...maare niet vijandig gekregen...een Ijsbeer heeft dit aan mijn ouders geschonken op zijn sterfbed..."

44Tent van Lloyd, Lune en Marauwdon. - Page 2 Empty Re: Tent van Lloyd, Lune en Marauwdon. Tue Sep 01, 2009 9:11 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko lechte haar hand op Lune's voor hoofd.. Niets. 'Luneee wat is er nou?'

45Tent van Lloyd, Lune en Marauwdon. - Page 2 Empty Re: Tent van Lloyd, Lune en Marauwdon. Tue Sep 01, 2009 9:12 pm

Gast


Guest

Lloyd trok een raar gezicht. "uhm..juist ja.."

46Tent van Lloyd, Lune en Marauwdon. - Page 2 Empty Re: Tent van Lloyd, Lune en Marauwdon. Tue Sep 01, 2009 9:16 pm

Gast


Guest

Marauwdon lachte droogjes, altijd als hij op z`n rug lag begon hij te lachen en werd het bij alles alleen maar erger.

((Ik gehtst))

47Tent van Lloyd, Lune en Marauwdon. - Page 2 Empty Re: Tent van Lloyd, Lune en Marauwdon. Tue Sep 01, 2009 9:18 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune keek Mimi droog aan, 'Gewoon hier in deze tent is het veel te warm..Ik ga even een rondje lopen over het kampterrein..' Lune stond op en slofte de tent uit.

((En dat rondje gaat tot morgen 7 uur duren, want ik moet weg.. Doei Doei What a Face ))

48Tent van Lloyd, Lune en Marauwdon. - Page 2 Empty Re: Tent van Lloyd, Lune en Marauwdon. Wed Sep 02, 2009 8:42 am

Gast


Guest

((volgende dag neem ik aan???))

Lloyd werd wakker en hij gaapte, hij wou Lune en Mauw nog niet wakker maken.

49Tent van Lloyd, Lune en Marauwdon. - Page 2 Empty Re: Tent van Lloyd, Lune en Marauwdon. Wed Sep 02, 2009 9:43 am

Gast


Guest

Marauwdon rolde om en was die nacht bovenop de dikke jas gaan liggen omdat het zelfs snachts nog te warm was, hij opende slaperig zijn ogen.
"...Morgen...." zei hij droogjes tegen een gapende Lloyd.

50Tent van Lloyd, Lune en Marauwdon. - Page 2 Empty Re: Tent van Lloyd, Lune en Marauwdon. Wed Sep 02, 2009 9:45 am

Gast


Guest

"goede mogen.." zei Lloyd nog half slapend en hij stond op.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 2 of 6]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum