Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

de gebogen boom (Alecia en Lloyd)

Go to page : 1, 2  Next

Go down  Message [Page 1 of 2]

1de gebogen boom (Alecia en Lloyd) Empty de gebogen boom (Alecia en Lloyd) Wed Sep 02, 2009 2:36 pm

Gast


Guest

een gebogen boom waar je mooi uitzicht hebt over de oever en het water. er komt bijna niemand.

toegang: Alecia en Lloyd
regels:vrij

_____________________________

Lloyd zat bij de boom met Keito en aaide hem nog eens over zijn rug.

2de gebogen boom (Alecia en Lloyd) Empty Re: de gebogen boom (Alecia en Lloyd) Wed Sep 02, 2009 2:41 pm

Gast


Guest

Alecia zette zich naast Lloyd neer en staarde naar het water. 'en, heb je al vrienden gemaakt?'
Keito spinde rustig door.

3de gebogen boom (Alecia en Lloyd) Empty Re: de gebogen boom (Alecia en Lloyd) Wed Sep 02, 2009 2:44 pm

Gast


Guest

"ik heb alleen me naam gezegd tegen mensen maar ze negeerde me meestal..Mauw en Lune praten wel met me..en jij natuurlijk" zei hij en glimlachte. hij stopte even met Keito aaien.

4de gebogen boom (Alecia en Lloyd) Empty Re: de gebogen boom (Alecia en Lloyd) Wed Sep 02, 2009 2:46 pm

Gast


Guest

'negeren ze je? dat is niet echt... handig' Vouwde haar handen in elkaar en staarde beetje vaag voor zich uit.

5de gebogen boom (Alecia en Lloyd) Empty Re: de gebogen boom (Alecia en Lloyd) Wed Sep 02, 2009 2:48 pm

Gast


Guest

"meestal wel ja.." hij keek naar Keito die op zijn schoot lag te slapen.

6de gebogen boom (Alecia en Lloyd) Empty Re: de gebogen boom (Alecia en Lloyd) Wed Sep 02, 2009 2:53 pm

Gast


Guest

Alecia keek naar Keito. en aaide over zijn kopje.

7de gebogen boom (Alecia en Lloyd) Empty Re: de gebogen boom (Alecia en Lloyd) Wed Sep 02, 2009 2:56 pm

Gast


Guest

"weetje ik heb dit nog nooit verteld maar..." Lloyd slikte moeilijk. "toen ik 7 was had iemand mijn ouders vermoord..ik had verder niemand.." Lloyd balde zijn vuist. "ik zwoer hem te verslaan en heb 4 jaar getraint.. ik hb hem verslagen en gedood.." hij slikte nog eens. "maar ik had niemand meer mijn ouders kreeg ik niet terug en voor de rest had ik niemand..ik heb de rest van mijn leven in het wild geleeft en dat was.." Lloyd stopte met praten en keek weg zodat Alecia zijn gezicht niet kon zien.

8de gebogen boom (Alecia en Lloyd) Empty Re: de gebogen boom (Alecia en Lloyd) Wed Sep 02, 2009 2:59 pm

Gast


Guest

Alecia keek hem verast aan. Ze had niet verwacht dat iemand ooit zijn of haar diepste geheimen aan haar zou vertellen. Ze voelde zich verreed dat hij haar dit vertelde en zou het absoluut aan niemand door vertellen. Ze keek hem medelevend aan en wachtte rustig af wanneer hij verder zou vertellen als hij wilde.

9de gebogen boom (Alecia en Lloyd) Empty Re: de gebogen boom (Alecia en Lloyd) Wed Sep 02, 2009 3:00 pm

Gast


Guest

"het spijt me dat ik je hier zo mee overval..." zei Lloyd en wou haar nog steeds niet aan kijken omdat hij er eigenlijk tranen over zijn gezicht liepen.

10de gebogen boom (Alecia en Lloyd) Empty Re: de gebogen boom (Alecia en Lloyd) Wed Sep 02, 2009 3:09 pm

Gast


Guest

'geen probleem, ik waardeer net dat je me dit toe vertrouwt.' Ze verzette zich zodat ze voor hem zat. Ze zag zijn tranen en ving er 1 op met haar vinger. 'als je iets dwars zit mag je het me altijd vertellen, ik zweer plechtig dat ik het nooit aan iemand vertel' Ze liet de traan over haar vinger rollen waardoor die op de grond viel op een verwelkte bloesem. De bloem werd met een schintterend licht omhult. Wanneer het was verdwenen was de bloem weer in volle bloei en mooier dan ooit tevoren. Alecia glimlachte lief en keek hem recht in de ogen aan.

11de gebogen boom (Alecia en Lloyd) Empty Re: de gebogen boom (Alecia en Lloyd) Wed Sep 02, 2009 3:13 pm

Gast


Guest

"bedankt dat je naar me luistert..." zei Lloyd. hij wou eigenlijk ook zijn gevoels uiten maar hij heeft net zitten huilen als een baby dus dat leek hem geen goed idee.

12de gebogen boom (Alecia en Lloyd) Empty Re: de gebogen boom (Alecia en Lloyd) Wed Sep 02, 2009 3:17 pm

Gast


Guest

Keito maakte grappige knorgeluidjes in zijn slaap en trapte met zijn ene achterpoot tegen Lloyd's arm. 'je had dus niemand meer,...' fluisterde ze, om het een soort van te bevestigen dat hij dat werkelijk had gezegt. 'maar, hoe heb je het overleefd op je 1tje?'

13de gebogen boom (Alecia en Lloyd) Empty Re: de gebogen boom (Alecia en Lloyd) Wed Sep 02, 2009 3:18 pm

Gast


Guest

"ik heb anderen moeten dooden om zelf in leven te blijven.." zei hij en droogde zijn traanen met een mouw van zijn jas.

14de gebogen boom (Alecia en Lloyd) Empty Re: de gebogen boom (Alecia en Lloyd) Wed Sep 02, 2009 3:22 pm

Gast


Guest

'hoezo? werd je aangevallen?'

15de gebogen boom (Alecia en Lloyd) Empty Re: de gebogen boom (Alecia en Lloyd) Wed Sep 02, 2009 3:26 pm

Gast


Guest

"soms.." Lloyd vond het niet echt heel fijn om over zijn verleden te praten.

16de gebogen boom (Alecia en Lloyd) Empty Re: de gebogen boom (Alecia en Lloyd) Wed Sep 02, 2009 3:29 pm

Gast


Guest

Alecia Keek hem aan en zag dat hij nogal gespannen was. misschien is hij wel van gedacht verandert en voelt hij zich nu verschrikkelijk omdat hij zijn geheim aan mij heeft verteld, of misschien merkt hij nu pas dat hij eigenlijk niet graag met me praat, of..ach vraag het hem gewoon 'um... zei ik iets verkeerd?, je lijkt nogal gespannen.'

17de gebogen boom (Alecia en Lloyd) Empty Re: de gebogen boom (Alecia en Lloyd) Wed Sep 02, 2009 3:31 pm

Gast


Guest

"nee ik denk eigenlijk niet graag terug aan toen ik mezelf moest redden...." zei hij en keek haar aan. hij voelde dat hij zich niet lang meer kon inhouden hij wou het haar vertellen...

18de gebogen boom (Alecia en Lloyd) Empty Re: de gebogen boom (Alecia en Lloyd) Wed Sep 02, 2009 3:38 pm

Gast


Guest

'ow, sorry dat ik vragen er over stelde' Schaamt zich. had je dat zelf niet eens eerder kunnen bedenken?!

19de gebogen boom (Alecia en Lloyd) Empty Re: de gebogen boom (Alecia en Lloyd) Wed Sep 02, 2009 3:39 pm

Gast


Guest

"het geft niet.." zei Lloyd. hij kon niet hij moest... "Alecia..uhm..." begon Lloyd en hij keek haar aan.

20de gebogen boom (Alecia en Lloyd) Empty Re: de gebogen boom (Alecia en Lloyd) Wed Sep 02, 2009 3:40 pm

Gast


Guest

Alecia keek hem recht in de ogen aan wachtend op wat hij ging zeggen.

21de gebogen boom (Alecia en Lloyd) Empty Re: de gebogen boom (Alecia en Lloyd) Wed Sep 02, 2009 3:43 pm

Gast


Guest

"ik moet je iets vertellen..je hoeft het er niet mee ens te zijn.." begon hij ongemakkelijk. "ik heb nog nooit zo iets gevoelt voor iemand.. maar voor jou wel..ik weet niet hoe ik het anders moet zegen maar..ik..ik.vind je leuk.." zei hij en kreeg een beetje een kleur.

22de gebogen boom (Alecia en Lloyd) Empty Re: de gebogen boom (Alecia en Lloyd) Wed Sep 02, 2009 3:47 pm

Gast


Guest

Alecia voelde een tinteling door haar hele lichaam gaan. Ze wist niet echt bepaald wat ze moest zeggen. Het enisgte wat ze deed was lachen. ((eeenorm zeldzaam)) Ze kwam naar voor en omhelsde hem. Haar gezicht ruste op zijn borstkas. 'je hebt geen idee hoe gelukkig die woorden mij maken.'

23de gebogen boom (Alecia en Lloyd) Empty Re: de gebogen boom (Alecia en Lloyd) Wed Sep 02, 2009 3:49 pm

Gast


Guest

Lloyd hield haar vast en sloot zijn ogen. eindelijk had hij weer iemand waar hij om gaf.. en hij zal er alles aan doen om haar te beschermen.

24de gebogen boom (Alecia en Lloyd) Empty Re: de gebogen boom (Alecia en Lloyd) Wed Sep 02, 2009 4:01 pm

Iris

Iris
Niveau 2

(( Mag Iris komen? ))

http://xxx--iris.hyves.nl/

25de gebogen boom (Alecia en Lloyd) Empty Re: de gebogen boom (Alecia en Lloyd) Wed Sep 02, 2009 4:11 pm

Gast


Guest

((hmm, jaah x3 is goed ^.^))

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 2]

Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum