Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Kamer 4027: Toushirou en Kyosu

+7
Miyoko
Yumiko
Ayano
Yuu
Matthew
Kyosu
Toushirou
11 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Go down  Message [Page 2 of 7]

26Kamer 4027: Toushirou en Kyosu - Page 2 Empty Re: Kamer 4027: Toushirou en Kyosu Wed Aug 19, 2009 12:33 am

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou knikte. Hij keek door het raam, waar de blauwe lucht inderdaad duidelijk zichtbaar was. Hij moest wel glimlachen. 'Vermaak je je wel een beetje op school?' vroeg hij daarna maar.

http://bussjah.hyves.nl

27Kamer 4027: Toushirou en Kyosu - Page 2 Empty Re: Kamer 4027: Toushirou en Kyosu Wed Aug 19, 2009 8:50 am

Matthew

Matthew
Niveau 1

"Ja, prima! Ben jij ook nieuw?"

28Kamer 4027: Toushirou en Kyosu - Page 2 Empty Re: Kamer 4027: Toushirou en Kyosu Wed Aug 19, 2009 9:58 am

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

'Ja, ik ben er ook nog maar net.. Maar ik ken sommige plekken al aardig.. Hoewel het schoolterrein nogal immens is en ik nog niet buiten de grenzen ervan ben geweest..' zei Toushirou. Hij keek naar buiten. Hij wist dat hij ook naar Masao, Berverly Hills en Magic Town kon, maar hij had het nog niet overwogen. Alles op z'n tijd.

http://bussjah.hyves.nl

29Kamer 4027: Toushirou en Kyosu - Page 2 Empty Re: Kamer 4027: Toushirou en Kyosu Wed Aug 19, 2009 10:03 am

Matthew

Matthew
Niveau 1

"Oh, daar ben ik wel al geweest.
In de winkel met Lolly's en in de Vliegsteeg.
Die laatste raad ik je niet aan, tenzij je een neusknijper bij je hebt?",

bracht Kuuki al lachend uit.

30Kamer 4027: Toushirou en Kyosu - Page 2 Empty Re: Kamer 4027: Toushirou en Kyosu Wed Aug 19, 2009 10:06 am

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

Kyosu had zijn gitaar eindelijk gevonden. Hij strompelde door de gang naar zijn kamer. Eenmaal daar opende hij de deur en zag tot zijn verbazing ineens een meisje staan. 'Uh, hoi.' bracht hij uit. Enigszinds verbaast liep hij naar zijn bed en gooide de gitaarkoffer er op neer. Hij opende de koffer. pff, hij is nog heel.. dacht hij bij zichzelf en haalde hem eruit.

31Kamer 4027: Toushirou en Kyosu - Page 2 Empty Re: Kamer 4027: Toushirou en Kyosu Wed Aug 19, 2009 10:17 am

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou lachte. Vliegsteeg, een afrader, dat was wel handig om te onthouden, al had het zijn nieuwgierigheid opgewekt. Kyosu kwam binnen en hij volgde zijn bewegingen terwijl hij zijn gitaar controleerde. 'Welkom terug' zei hij droogjes.

http://bussjah.hyves.nl

32Kamer 4027: Toushirou en Kyosu - Page 2 Empty Re: Kamer 4027: Toushirou en Kyosu Wed Aug 19, 2009 10:20 am

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

'Achja, good to be back.' zei kyosu lachend en keek toushirou even aan. 'Zeg, bespelen jullie ook een instrument?' vroeg hij en draaide zich om naar de twee. Ergens had hij het gevoel of hij midden door een interessant gesprek naar binnen was komen rollen, dus hij wilde zich weer omdraaien naar zijn gitaar.

33Kamer 4027: Toushirou en Kyosu - Page 2 Empty Re: Kamer 4027: Toushirou en Kyosu Wed Aug 19, 2009 1:07 pm

Matthew

Matthew
Niveau 1

"Hoi Kyosu.
Ja, ik speel viool."
"Tout, speel jij wat?"

34Kamer 4027: Toushirou en Kyosu - Page 2 Empty Re: Kamer 4027: Toushirou en Kyosu Wed Aug 19, 2009 11:52 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

((Hier gebeurt toch even niks dus het is even een andere dag en wij komen even binnenvallen XDDDDD ))

Toushirou liep de deur in met Yuu op zijn hielen . Hij kon nergens uit opmaken de Kyosu in bed lag en deed het licht aan. 'Was het feest niet leuk ofzo?' vroeg hij aan Yuu.

http://bussjah.hyves.nl

35Kamer 4027: Toushirou en Kyosu - Page 2 Empty Re: Kamer 4027: Toushirou en Kyosu Wed Aug 19, 2009 11:53 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Nee, want jij was er niet,' murmelde Yuu. Hij liep langs Tou-chan heen en liet zich op Tou-chans bed vallen. 'En Lucas was stom, en die wijven vechten alleen maar om mijn kamergenoot. Ik ben hier veeeeeeeeeeel liever alleen met jouwww,' zei hij en ondanks dat zijn ogen dof stonden van de drank schoot er toch een twinkeling doorheen. Hij grijnsde een scheve grijns, want hij lag met zijn wang op Tou-chans dekens dus 1 mondhoek ging niet omhoog.

36Kamer 4027: Toushirou en Kyosu - Page 2 Empty Re: Kamer 4027: Toushirou en Kyosu Wed Aug 19, 2009 11:56 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou lachte. 'Niks is gezellig zonder mij' zei hij trots terwijl hij de deur dichtdeed. 'Kun jij dat nachtlampje even aandoen? Ik heb geen zin om in het donker te staan en anders moet ik straks weer teruglopen' zei hij terwijl hij zijn shirt uittrok en weer naar het lichtknopje toe liep.

http://bussjah.hyves.nl

37Kamer 4027: Toushirou en Kyosu - Page 2 Empty Re: Kamer 4027: Toushirou en Kyosu Wed Aug 19, 2009 11:57 pm

Ayano

Ayano
Niveau 1

((Oeh een bats night ;D))

38Kamer 4027: Toushirou en Kyosu - Page 2 Empty Re: Kamer 4027: Toushirou en Kyosu Wed Aug 19, 2009 11:58 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu's ogen volgden Tou-chans blote bovenlichaam. Met zijn andere hand zocht hij het lichtknopje van het nachtlampje maar hij kon het even niet vinden. Tou-chans gestalte leidde hem nogal af. Die idioot was echt gek geworden om zomaar zijn shirt voor Yuu's neus uit te trekken en dat terwijl hij ook nog eens dronken was.

39Kamer 4027: Toushirou en Kyosu - Page 2 Empty Re: Kamer 4027: Toushirou en Kyosu Thu Aug 20, 2009 12:01 am

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

'Kun je het vinden?' vroeg Toushirou verbaasd. Hij had verwacht dat op een knopje drukken niet zo'n moeilijke opgave was. Hij zocht in zijn koffer naar een ander shirt om in te slapen en trok die aan, waarna hij zijn broek, schoenen en sokken uitschopte. Dan had Yuu wat meer tijd voor zijn zware opgave. Hij liep alweer naar het lichtknopje toe om die in te drukken.

http://bussjah.hyves.nl

40Kamer 4027: Toushirou en Kyosu - Page 2 Empty Re: Kamer 4027: Toushirou en Kyosu Thu Aug 20, 2009 12:07 am

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Waarom doe je nou wweeer een shiirttt aaaawn?' vroeg Yuu teleurgesteld. hij had het knopje van het nachtlampje gevonden en knipte het aan. Met moeite ging hij rechtop zitten en trok hij zijn eigen shirt over zijn hoofd. Heel even keek hij naar zijn eigen buik, of daar nog wel die sixpack zat en toen hij zag dat die er nog zat draaide hij zich om naar Tou-chan. Hij zei niets, maar staarde wel met zijn vuurrode ogen naar zijn grote liefde.

41Kamer 4027: Toushirou en Kyosu - Page 2 Empty Re: Kamer 4027: Toushirou en Kyosu Thu Aug 20, 2009 12:10 am

Gast


Guest

((*slaakt zeer vrouwlijk gilletje* oe vette gayseks! nouja, bijna dan.))

42Kamer 4027: Toushirou en Kyosu - Page 2 Empty Re: Kamer 4027: Toushirou en Kyosu Thu Aug 20, 2009 12:11 am

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

'Omdat dat fijn slaapt' zei Toushirou concreet. Hij kon nog vrij helder denken, maar zijn zicht was messed up. Hij klikte het licht uit en liep naar zijn bed toe. 'Schuif maar een stukje op' zei hij met een kinderlijk stemmetje terwijl hij er een klein handgebaartje bij maakte. Hij tilde de dekens alvast op.

http://bussjah.hyves.nl

43Kamer 4027: Toushirou en Kyosu - Page 2 Empty Re: Kamer 4027: Toushirou en Kyosu Thu Aug 20, 2009 12:15 am

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu schoof niet op. In tegendeel zelgs. Hij trok Tou-chan naar zich toe en rolde bovenop hem. 'Flikker op met je 'dat slaapt beter.' Jij gaat voorlopig nog niet slapen,' fluisterde hij, en zijn handen waren al bezig om Tou-chans shirt weer over zijn hoofd te trekken.

44Kamer 4027: Toushirou en Kyosu - Page 2 Empty Re: Kamer 4027: Toushirou en Kyosu Thu Aug 20, 2009 12:18 am

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

'Yuu, alsjeblieft' kreunde Toushirou vermoeid terwijl hij hem moeizaam weg probeerde te duwen, al hielp het feit dat hij steeds half wegsukkelde niet echt om aan kracht te winnen. 'Mijn bed, mijn kamer, en ik wil pitten'

http://bussjah.hyves.nl

45Kamer 4027: Toushirou en Kyosu - Page 2 Empty Re: Kamer 4027: Toushirou en Kyosu Thu Aug 20, 2009 12:20 am

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu gromde alleen maar. Hij had Tou-chans shirt over zijn hoofd gewurmd en smeet het in de hoek. Met zijn lippen streek hij over Tou-chans blote bast, ook langs zijn xxx's. 'Het is jou schuld dat je met mij in een bed duikt,' gromde hij tussen zijn tanden door.

46Kamer 4027: Toushirou en Kyosu - Page 2 Empty Re: Kamer 4027: Toushirou en Kyosu Thu Aug 20, 2009 12:23 am

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou schudde zijn hoofd. 'Het is jouw schuld dat er onbekende dronken mensen een orgie hebben op jouw slaapkamer. Bovendien heb jij mij meegesleurd' zei hij beschuldigend terwijl hij zich om probeerde te draaien met de dekens over zich heen.

http://bussjah.hyves.nl

47Kamer 4027: Toushirou en Kyosu - Page 2 Empty Re: Kamer 4027: Toushirou en Kyosu Thu Aug 20, 2009 12:28 am

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Niet waar,' protesteerde Yuu. Hij probeerde de dekens weg te schoppen, die zaten alleen maar in de weg maar omdat hij nogal gedesorienteerd was lukte dat niet helemaal. 'Hou gewoon je kop,' zei Yuu en hij kroop met zijn mond omhoog naar Tou-chans mond. Hij drukte zijn lippen er stevig op om Tou-chan zijn mond te snoeren. Ondertussen wreef hij met zijn handen over Tou-chans bovenlichaam. Een verlangen dat haast niet te stoppen was vloeide door zijn lichaam.

48Kamer 4027: Toushirou en Kyosu - Page 2 Empty Re: Kamer 4027: Toushirou en Kyosu Thu Aug 20, 2009 12:29 am

Gast


Guest

((nu moet eigenlijk kyosu binnenkomen)) ((sorry ik hou mn kop al))

49Kamer 4027: Toushirou en Kyosu - Page 2 Empty Re: Kamer 4027: Toushirou en Kyosu Thu Aug 20, 2009 12:31 am

Yuu

Yuu
Niveau 3

((Just be quiet and watch the good stuff Cool ))

50Kamer 4027: Toushirou en Kyosu - Page 2 Empty Re: Kamer 4027: Toushirou en Kyosu Thu Aug 20, 2009 12:31 am

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou probeerde Yuu uit alle macht weg te duwen en trok zodra hij ruimte had de dekens helemaal over zijn hoofd heen. 'Ik zei dat ik wilde pitten' klonk vaag onder zijn enorme cocon vandaan.

http://bussjah.hyves.nl

Sponsored content



Back to top  Message [Page 2 of 7]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum