Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Kamer 6666 - Darcy en Rusine

3 posters

Go to page : Previous  1, 2

Go down  Message [Page 2 of 2]

26Kamer 6666 - Darcy en Rusine - Page 2 Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Wed Aug 19, 2009 1:44 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Ruşine merkte dat haar kamergenote terug was. 'Hi,' beantwoorde ze de begroeting, waarna ze doorging met naar het plafond staren.

27Kamer 6666 - Darcy en Rusine - Page 2 Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Tue Aug 25, 2009 9:29 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

-lalala-

Rusine liep naar haar kamer. De jongen die ze in de bieb had ontmoed, Scorpio, bleef in haar hoofd zitten. Waarom? Hij is een Ayaoaan. Ayaoanen zijn a niet te vertrouwen en b niet te vertrouwen. Ze opende de deur met haar sleutel, aangezien er niemand binnen was. Opgelucht dat haar kamergenoote er niet was, ookal mocht ze haar wel, plofte ze op haar bed neer, waarna ze Darcy's kussen, dat binnen handbereik lag, erheen gooide om de deur weer dicht te doen.

28Kamer 6666 - Darcy en Rusine - Page 2 Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Tue Aug 25, 2009 9:36 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu kwam net de gang op toen hij de deur van Rusines kamer dicht hoorde slaan. Hij liep naar de deur toe en klopte erop. Hij hoopte dat Rusine degene was die net binnen was gekomen, want hij moest nodig met haar praten.
'Rusine? Ben je thuis?' riep hij door de deur heen terwijl hij erop bleef bonzen.

29Kamer 6666 - Darcy en Rusine - Page 2 Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Tue Aug 25, 2009 9:36 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

'Dat ligt eraan wie jij bent en wat je van haar moet!' schreeuwde Rusine terug, die Yuu's stem niet had herkend. haar vingers strengelden zich in haar kussen, dat ze klaar hield om weg te gooien. Zodra de persoon binnen zou komen zonder eerst antwoord te geven, zou ze haar kussen naar het hoofd toe gooien.

30Kamer 6666 - Darcy en Rusine - Page 2 Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Tue Aug 25, 2009 9:47 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu opende de deur en stapte de kamer binnen. 'It's me,' zei hij en hij grijnsde slapjes.

31Kamer 6666 - Darcy en Rusine - Page 2 Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Tue Aug 25, 2009 9:50 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

'Dan ben ik er niet,' riep Rusine kwaad, waarna ze meteen het kussen haar Yuu's hoofd gooide. Iedereen had binnen mogen komen, behalve Yuu. Zelfs Yumiko had ze liever gezien. Oke, dat dan ook weer niet.

32Kamer 6666 - Darcy en Rusine - Page 2 Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Tue Aug 25, 2009 9:58 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu, die goed in balsport was, ving het kussen op en gooide het terug. 'Denk maar niet dat je zo makkelijk van me af komt,' zei hij. Hij was nog steeds kwaad op zijn beste vriendin voor wat ze hem geflikt had op de kermis, maar hij was haar ook dankbaar daarvoor. Melissa had hem sinds die tijd niet meer lastig gevallen.

33Kamer 6666 - Darcy en Rusine - Page 2 Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Tue Aug 25, 2009 10:00 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine was echter niet zo goed in balsporten, maar kon net op tijd het ding met haar pointawaypowers haar Darcy's nachtkasje gooien, waardoor alles wat daarop stond er vanaf vloog en hoogst waarschijnlijk kapot op de grond viel. 'Oeps, denk ik,' merkte Rusine droog op. Ze wilde Yuu negeren. Met een zucht liet ze haar hoofd op haar matras vallen en staarde ze naar het witte plafond.

34Kamer 6666 - Darcy en Rusine - Page 2 Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Tue Aug 25, 2009 10:33 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu ging bij Rusine op bed zitten. 'Ik ben heel kwaad op je,' begon hij. 'Waarom moest je dat nou doen? Het was helemaal nergens voor nodig!' riep hij. Rusine wist vast wel waar hij het over had.

35Kamer 6666 - Darcy en Rusine - Page 2 Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Tue Aug 25, 2009 10:39 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

'Ik weet niet waar je het over hebt, en ik wil je heel dringend vragen om mijn kamer nu te verlaten.' Rusine bleef naar het plafond staren. Natuurlijk wist ze wel waar Yuu het over had, maar ze was boos op hem, en dan kon ze niet ienens heel vrolijk haar excuses aanbieden.

36Kamer 6666 - Darcy en Rusine - Page 2 Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Tue Aug 25, 2009 10:47 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Fijn, maar je gaat me wel helpen om van mijn verloofde af te komen aangezien jij jezelf er nu in betrokken hebt,' zei hij, terwijl hij stug op het bed bleef zitten.

37Kamer 6666 - Darcy en Rusine - Page 2 Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Tue Aug 25, 2009 10:51 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

'Ik weet nog steeds niet waar je het over hebt, maar stel nou, ik heb me daarin betrokken, stel nou he, waarom zou ik me er dan verder in betrekken? Stel nou.' Waarom ging ze op die idioot in? Ze kreeg prompt weer pijnsteken in haar maag en bijna wilde ze dubbelklappen om ze weg te laten gaan. Maar ze had zich groot gehouden toen hij haar echt dat knietje had gegeven, en nu kon ze dat dus ook.

38Kamer 6666 - Darcy en Rusine - Page 2 Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Tue Aug 25, 2009 10:52 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Mijn vader komt morgen langs en dan ga ik hem vertellen dat ik homo ben en dat ik hem nooit meer wil zien. En jíj, gaat Melissa uit de weg ruimen,' ging Yuu verder, Rusines ontkenningen compleet negerend.

39Kamer 6666 - Darcy en Rusine - Page 2 Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Tue Aug 25, 2009 10:55 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

'Stel nou he, dat ik Melissa, niet wat ik weet wie dat is, uit de weg ga ruimen. Hoe ga ik dat dan doen? Niet dat ik het ga doen, natuurlijk. Ik weet niet eens waar we het over hebben, uiteraard,' reageerde Rusine. Haar stem klonk hol en afwezig. Zo kan je het nog overduidelijker maken dat je precies weet hoe en wat? berispte ze zichzelf.

40Kamer 6666 - Darcy en Rusine - Page 2 Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Tue Aug 25, 2009 11:14 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Jij gaat haar uit de weg ruimen door haar bang te maken. En de enige manier waarop je dat kan doen is door haar ervan te overtuigen dat het iets vreselijks is om met jou te maken te krijgen als ze mij probeer te bereiken,' zei Yuu. Het was heel simpel, en hij wist zeker dat Rusine het wel kon. Alhoewel Melissa een pittige tante was.

41Kamer 6666 - Darcy en Rusine - Page 2 Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Tue Aug 25, 2009 11:32 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

'Haar bangmaken? Denk je serieus dat ik haar bang kan maken?' Rusine moest zich inhouden het niet in lachen uit te barsten. Sure Yuu, sure..

42Kamer 6666 - Darcy en Rusine - Page 2 Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Tue Aug 25, 2009 11:56 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Ja, ik word vaak genoeg ook bang van je dus dan moet het je heus wel lukken om haar bang te maken. Bovendien ben je het me verschuldigd,' zei Yuu koppig.

43Kamer 6666 - Darcy en Rusine - Page 2 Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Tue Aug 25, 2009 11:58 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

'Als je zo bang van me wordt, waarom ben je hier dan nog?' siste Rusine, die ineens al haar woede tegenover Yuu weer gevonden had. 'En ik ben jou helemaal niets verschuldid. Jij bent mij een dankje, een excuses en een uitleg verschuldigd. En je loopt die deur daar pas uit als je me dat allemaal gegeven hebt.' Natuurlijk besefte ze hoe tegenstrijdig dat klonk. 'En ga van mn bed af,' voegde ze er nog aan toe, terwijl ze hem een trap tegen zijn dij gaf.

44Kamer 6666 - Darcy en Rusine - Page 2 Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Wed Aug 26, 2009 4:16 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Ik kom je morgen ophalen,' zei Yuu koppig, waarna hij opstond en naar de deur liep.
'En oja, ik wilde nog één ding zeggen.' Hij draaide zich weer om. 'Dankjewel, zonder jou had de situatie er een stuk ernstiger uit gezien.'

45Kamer 6666 - Darcy en Rusine - Page 2 Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Wed Aug 26, 2009 4:19 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine had er ineens behoefte aan om te grijnzen, misschien zelfs hardop te lachen, Yuu om zijn nek te vliegen en zeggen dat het allemaal niet uitmaakte. Maar in plaats daarvan hield ze haar gezicht in de ongeintereseerde plooi die het de hele tijd al had, bleef ze liggen en keek hem alleen maar aan. Daarna liet ze zich weer achterover op haar bed vallen om naar het plafond te staren. Einde gesprek. Of Yuu het als een instemming of een weigering zou zien, dat zocht hij zelf maar uit.

46Kamer 6666 - Darcy en Rusine - Page 2 Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Wed Aug 26, 2009 4:20 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Tot morgen,' zei yuu, en hij verliet de kamer.

47Kamer 6666 - Darcy en Rusine - Page 2 Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Tue Sep 01, 2009 4:35 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

-new-

Rusine liep nog altijd zachtjes inzichzelf vloekend haar kamer binnen. Wat was ze ontzettend dom geweest. Toch vond ze dat ze het niet erger had gemaakt, en dat was goed. Toch? Scorpio was vanzelf gegaan, maar bij Nicholas was er helemaal niets gebeurd, behalve wat onschuldige zoenen. Ze pakte de koffer uit de kast, waar ze met zorg vanalles in ging leggen, om maar bezig te zijn. Na een halfuurtje was de koffer totop de rand toe gevuld met blousejes, korte broeken, jurkjes, ondergoed, pyjama, shirtjes, een lange broek en een trui en haar toilettas, die ze er nog maar net bij kon passen. Zuchtend plofte ze op haar bed, om op de wekker te kunnen zien dat het nog geen etenstijd was.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 2 of 2]

Go to page : Previous  1, 2

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum