Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Kamer 6666 - Darcy en Rusine

3 posters

Go to page : 1, 2  Next

Go down  Message [Page 1 of 2]

1Kamer 6666 - Darcy en Rusine Empty Kamer 6666 - Darcy en Rusine Tue Aug 18, 2009 12:53 pm

Darcy

Darcy
Niveau 1

Als je deze kamer binnenloopt, komt een best wel grote ruimte je tegenmoet. De muren zijn wit geel achtig en op de vloer ligt eikenhout. Er staan twee best grote bedden en ook twee grote kasten.
Daarnaast nog een aangesloten ruimte badkamer, waar het supermooi glanzend wit is. Hier zit een douche + een redelijk groot bad in.


Personen: Darcy en Rusine + genodigden en alles.
Regels: Minimaal drie in je typscherm.



Last edited by Darcy on Tue Aug 18, 2009 1:00 pm; edited 1 time in total

2Kamer 6666 - Darcy en Rusine Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Tue Aug 18, 2009 12:58 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Kies mij! Kies mij! Kies mij! Kies mij! Kies mij! Kies mij! Kies mij! Kies mij! Kies mij! Kies mij! Kies mij! Kies mij! Kies mij! Kies mij! Kies mij!


Of niet.

3Kamer 6666 - Darcy en Rusine Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Tue Aug 18, 2009 1:00 pm

Darcy

Darcy
Niveau 1

((Ja, ik kies jou. Maar geeen idee hoe ik zo'n rare s moet doen. hahaha. & als je nog wat verandert wilt aan de kamer moet je zeggen. ^^))

4Kamer 6666 - Darcy en Rusine Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Tue Aug 18, 2009 1:02 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

((vergeet die s joh. en ik vind de kamer wel prima :p))

5Kamer 6666 - Darcy en Rusine Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Tue Aug 18, 2009 1:04 pm

Darcy

Darcy
Niveau 1

Met een zwaai deed Darcy de deur open. Vluchtig bekeek ze de kamer en liet zich neervallen op het eerste en het beste bed wat ze zag. Lag prima, hoewel het matras heus wel wat zachter had gekund. Ze keek naar de kast en scheurde de deuren open. Ook goed, groot genoeg in ieder geval. Ze glimlachte kort en ging weer op het bed zitten. Ze was benieuwd wie haar kamergenoot was, ze hoopte wel dat ze er één had. Anders werd het zo saai.

6Kamer 6666 - Darcy en Rusine Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Tue Aug 18, 2009 1:06 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

6666, eindelijk. Zachtjes klopte Ruşine op de deur, want ze wilde haar kamergenoot niet gelijk al tegen de haren in strijken door gewoon zomaar binnen te komen. En als er geen reactie komt, dan ga ik gewoon. voegde ze er in haar gedachten aan toe.

7Kamer 6666 - Darcy en Rusine Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Tue Aug 18, 2009 1:09 pm

Darcy

Darcy
Niveau 1

Ze schrok op door het zachte geklop op de deur. Ze streek haar jurk goed en tippelde naar de deur toe, die ze vervolgens zachtjes open deed. Een niet zo heel groot meisje die misschien maar drie cm groter was dan Darcy zelf stond met een beetje bange uitdrukking op haar gezicht voor de deur. 'Ben jij mijn kamergenootje?'zei Darcy met een hartelijke glimlach en zonder op antwoord te wachten stak ze haar hand uit. 'Darcy. Darcy Deidre!'stelde ze zich zelf voor.

8Kamer 6666 - Darcy en Rusine Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Tue Aug 18, 2009 1:12 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Ruşine, die nogal overwelmd was door haar nieuwe kamergenoot, gaf haar een aarzelend glimlachje, negeerde de hand en keek over het meisje heen de kamer in. Niets bijzonders. 'Ruşine Băsescu.' stelde ze zichzelf voor.

9Kamer 6666 - Darcy en Rusine Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Tue Aug 18, 2009 1:14 pm

Darcy

Darcy
Niveau 1

'Oke!'zei ze nog even spontaan zoals ze zonet. Met haar hand streek ze door haar haren zodat het weer heel gewoon leek. Ze liep naar haar bed en bekeek het meisje nog eens. 'Zouden ze de kamers hebben ingedeeld op lengte?'glimlachte ze liefjes. Daarna trok ze een deur open waarvan ze nog niet wist wat er achterzat. 'Een badkamer.'zei ze met een grote glimlach. 'Mooi.'

10Kamer 6666 - Darcy en Rusine Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Tue Aug 18, 2009 1:17 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Ruşine kon het niet laten om te glimlachen, iets dat ze bijna nooit deed en haar in dit kleine uurtje al twee keer overkomen was. Raar. 'Zouden ze dan ook kleinere bedden hebben voor kleine mensen?' Langzaam ging ze op het nog netjes opgemaakte bed zitten. De matrassen waren precies hard genoeg.

11Kamer 6666 - Darcy en Rusine Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Tue Aug 18, 2009 1:21 pm

Darcy

Darcy
Niveau 1

Darcy deed de deur van de badkamer weer dicht en ging op haar eigen bed zitten. 'Ik weet niet.'ze bekeek het bed. 'Ach, ik vind het goed genoeg. Ik zelf zou er nog drie keer inpassen!'zei ze en ze stond weer op. Ze keek onder het bed, daar lagen haar koffers. Zometeen moest ze maar inpakken. Ze keek naar de stoel in de hoek en ging puur uit verveling daar opzitten. 'Dus, heb je zonet het duel nog gezien? Ik ben halverwege weggegaan ik zag toch niet over de menigte heen en als ik heel eerlijk ben intreseerd het me ook niet zoveel.'zei ze om het gesprek op gang te houden.

12Kamer 6666 - Darcy en Rusine Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Tue Aug 18, 2009 1:25 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Ruşine knikte en stond op. 'Ja, maar ik kon ook niet veel zien. Ben maar weg gegaan voordat de grote massa weg zou gaan.' Voor het raam bleef ze staan. De donkergroene grodijnen waren gesloten en voorzichtig duwde Ruşine er eentje een beetje opzij, zodat de naar buiten kon kijken. Onder hen lag de enorme tuin. Ergens halverwege het uitzicht was het duel nog aan de gang. 'Als je het nog wilt zien aflopen, moet je komen kijken. Zo kan je over iedereen uitkijken.' vertelde ze Darcy zonder haar blik van de horizon af te wenden. Ergens daar ver weg lag Roemenië, met haar familie. Wat zouden die het vreselijk vinden als ze wisten dat ze hier was.. Hopelijk zou ze haar broers niet tegenkomen, van wie ze wist dat ze hier waren, al had ze geen idee hoe ze eruit zagen.

13Kamer 6666 - Darcy en Rusine Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Tue Aug 18, 2009 1:29 pm

Darcy

Darcy
Niveau 1

Even bleef ze gewoon op de stoel zitten. Ze had geen zin om die mensen zien te dueleren. Maar toch werd ze nieuwsgierig, wat voor uitzicht zouden ze hebben? Ze stond op en ging naast Rusine staan. Ze kon nu over de menigte heen kijken. 'Zijn ze nog steeds bezig?'zei ze vol verwondering en ze schudde haar hoofd. Daarna keek ze de rest van omgeving. Het was gewoon prachtig. Ze stelde zichzelf al voor 's avonds laat op het venster zittende, kijkend naar de sterrenhemel en de prachtige maan die dan aan de hemel reikt. Ze glimlachte bij de gedachte.

14Kamer 6666 - Darcy en Rusine Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Tue Aug 18, 2009 1:32 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Ruşine draaide haar hoofd heel even om naar Darcy te kijken, die ze liefdevol naar het uitzicht zag staren. 'Ik geloof dat we een grotere vernsterbank nodig hebben,' glimlachte ze droogjes. Daarna ging haar blik weer naar het uitzicht. In de verte lag een enorm meer. Daar moet ik ook nog maar even gaan kijken, nam ze zichzelf voor.

15Kamer 6666 - Darcy en Rusine Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Tue Aug 18, 2009 1:37 pm

Darcy

Darcy
Niveau 1

Ze schoot in de lach. Ze mocht haar roomie wel. 'Dat is zo gepiept.'zei ze en toen liep ze weer naar haar bed en haalde één koffer er onder vandaan. Ze haalde er een stapeltje kleding uit en schoof die in haar kast. Ze moest eigenlijk ook nog de rest uitpakken, maar had er nu al gewoon geen zin meer in. 'Ik vind het hier nu al geweldig. Ik moet nog bij zoveel dingen gaan kijken. Het lijkt me hier gewoon zo super.'ze glimlachte en ging op de eikenhouten vloer zitten die lekker koud was.

16Kamer 6666 - Darcy en Rusine Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Tue Aug 18, 2009 1:40 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Ruşine kon niet anders dan hardop lachen, iets dat ze al in geen jaren had gedaan. Darcy was... aanstekelijk. Het meisje was constant vrolijk, en Ruşine nam die stemming over zonder dat ze er iets tegen kon, en wilde doen. Ze staarde nog een keer naar de horizon, waarna ze de gordijnen helemaal open deed en haar koffer onder haar bed schoof. Die ruim ik later wel uit.

17Kamer 6666 - Darcy en Rusine Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Tue Aug 18, 2009 1:44 pm

Darcy

Darcy
Niveau 1

'Ik denk dat ik zometeen een douche ga nemen en dan kan ik er weer helemaal tegen aan!'zei ze glimlachend en ze stond weer op. 'Tenzij jij eerst een douche wil nemen natuurlijk?'ze keek vragend het meisje aan en streek haar haren naar achteren.

18Kamer 6666 - Darcy en Rusine Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Tue Aug 18, 2009 1:46 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Met een wijds gebaar wees Ruşine met haar hand naar de badkamerdeur. 'Ga vooral je gang.' Waarna ze zich omdraaide, haar koffer weer tevoorschijn haalde en er een aantal kleren uit haalde om die in de tweede kledingkast te hangen.

19Kamer 6666 - Darcy en Rusine Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Tue Aug 18, 2009 1:51 pm

Darcy

Darcy
Niveau 1

Ze glimlachte. 'Thanks, dan ga ik dus nu even showeren.' ze pakte uit haar koffer wat dingen die ze na het douchen weer ging aandoen en trapte haar schoenen onder haar bed uit. Daarna liep ze naar de badkamer en draaide deze automatisch op slot. Ze liet haar blik glijden door de badkamer heen. Zag er top uit. Ze liep naar een kast toe en zag tot haar grote geluk dat er keurig een stapel handoeken en overige douche spul inzat. Ze pakte twee handoeken en legde deze en de rest van haar spul op een plankje die vlak bij de douche zat bevestigd. Daarna kleedde ze zich uit en vervolgens liet ze de hete stralen van de douche over haar heen gaan.

20Kamer 6666 - Darcy en Rusine Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Tue Aug 18, 2009 1:54 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Nadat haar tas uitgepakt was, liet ze zich met een zucht weer op haar bed vallen en staarde ze met haar hoofd op haar kussen naar het plafond. Dit wordt nog wel leuk, hield ze zichzelf voor. En daarnaast wist niemand hier wat haar naam betekende, en zou ze dus ook geen rare reacties of blikken krijgen.

21Kamer 6666 - Darcy en Rusine Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Tue Aug 18, 2009 1:57 pm

Darcy

Darcy
Niveau 1

Toen ze zich na een tijdje heerlijk had gedouched en al had aangekleed stapte ze weer de kamer binnen. Haar roommate lag op bed. Ze glimlachte. 'Heerlijke douche!'merkte ze op en daarna ging ze op haar bed zitten. Ze woelde even vlug door haar haren en maakte er een vlugge staart van. Ze zuchtte en ging toen ook relaxt liggen op bed. Ze had geen idee of ze ooit nog in contact zou komen met adoptie ouders. Toen ze afscheid gingen nemen, leek dat wel een afscheid voor altijd..

22Kamer 6666 - Darcy en Rusine Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Tue Aug 18, 2009 2:02 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Er hing een dwingende stilte in de lucht, waardoor Ruşine zich zowat gedwongen voelde om wat te zeggen. In plaats daarvan stond ze op en liep ze naar de deur toe. 'Ik ga even op het dak kijken, en misschien ook bij het meer.' Daarop liep ze de kamer uit en de gangen door.

23Kamer 6666 - Darcy en Rusine Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Tue Aug 18, 2009 2:07 pm

Darcy

Darcy
Niveau 1

Voordat ze wat kon terugzeggen was het meisje al verdwenen. Mmh, vreemd. Ach. Ze haalde haar schouders op en ging rechtop in haar bed zitten. Nu had ze het venster helemaal voor haar alleen. Ze glimlachte en stond op en ging in het venster zitten. Ze merkte op dat de groene gordijnen foei lelijk waren, maar gelukkig stonden die nu open. Ze schudde even haar hoofd en keek uit het raam. Het uitzicht was geweldig, als ze zo'n uitzicht had in LA, nou dan had ze het wel geweten. Dan had ze elke avond urenlang op haar venster gezeten. Maar het enige wat zij 's avonds laat altijd zag waren dronken mensen en zwervers proberend zelfmoord te plegen.

24Kamer 6666 - Darcy en Rusine Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Tue Aug 18, 2009 4:04 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Hopend dat haar kamergenote er niet meer was, duwde Ruşine de deur van haar kamer open. Darcy was er inderdaad niet. Met een plof ging ze op haar bed zitten. Het was raar om hier mensen te zien de vrijuit hun telekinesekrachten gebruikten. Niemand die ze raar aan keek, of tegen ze siste dat het niet mocht. Zo anders dan de eerste paar jaar van haar leven.

25Kamer 6666 - Darcy en Rusine Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Wed Aug 19, 2009 1:43 pm

Darcy

Darcy
Niveau 1

Met een zwaai deed ze de deur open van haar kamer en deed hem zachtjes weer dicht. Haar roomie was er, ze glimlachte en begroette haar. Daarna ging ze op haar bed zitten en wreef even kort in haar ogen.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 2]

Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum