Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Kamer 2314 - Nicholas en Yuu

+6
Jade Lightning
Toushirou
Yumiko
Ruşine
Yuu
Nicholas
10 posters

Go to page : Previous  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14  Next

Go down  Message [Page 8 of 14]

176Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 8 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Sat Aug 22, 2009 5:35 pm

Jade Lightning

Jade Lightning
Erfgenaam van vuur

Jade bleef Nicholas nog een tijdje aankijken. Ze zou toch zweren dat...
'Je lijkt op iemand die ik ken,' zei ze, haar stem klonk iets zachter dan normaal.
'Maar die iemand is nu dood.'
Een herinnering die ze liever vergat speelde weer op en ze voelde hoe haar masker langzaam afzakte. Snel richtte ze zich weer op Yuu om zich te herstellen.
'Dacht je nou echt dat ik het niet zou merken?!' riep ze kwaad naar hem.

177Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 8 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Sat Aug 22, 2009 5:36 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nicholas keek verward."Oh, dat spijt me voor je..-" toen begon ze al te tieren tegen Yuu. Wat had hij nou weer fout gedaan? Nicholas leunde achteruit, terwijl hij goed naar Jade keek. Ze was mooi als ze boos was hahahahahahah.

178Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 8 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Sat Aug 22, 2009 5:38 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu zocht in zijn hoofd, maar hij kon werkelijk niet bedenken waar Jade het over had. 'Ik begrijp je niet,' zei hij en hij keek haar vragend aan. Hij vond haar nu toch wel weer een beetje intimiderend.

179Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 8 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Sat Aug 22, 2009 5:40 pm

Jade Lightning

Jade Lightning
Erfgenaam van vuur

'Je EXAMEN Yuu, ik had je in vertrouwen verteld over mijn geheim en jij hebt het gewoon klakkeloos OVERGENOMEN! Snap je dan niet dat je veel subtieler had moeten zijn! Nu heeft De Heerseres argwaan!' riep ze. Eigenlijk had ze zin om Yuu plat te branden, maar dat was helaas niet toegestaan. Hoe DURFDE hij haar truuc om voor het theorie-examen te slagen zo klakkeloos over te nemen?

180Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 8 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Sat Aug 22, 2009 5:42 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nicholas floot tussen zijn tanden door. Dat klonk niet goed. Yuu heeft probleempjes. Hij schudde zijn hoofd, en mompelde iets da tleek op 'domdomdom'.

181Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 8 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Sat Aug 22, 2009 5:45 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Ohja, natuurlijk. Hij had haar theorie over het beantwoorden van het theorie-examen nagevolgd en was daardoor voor zijn theorie klakkeloos geslaagd. Hij had er alleen niet helemaal bij nagedacht dat Jades examen van tien jaar geleden er waarschijnlijk precies hetzelfde uit had gezien.
'Herinnert De Heerseres zich examenresultaten van tien jaar geleden?' bracht hij verbaasd uit. Het was een stomme vraag, maar hij had geen zin om sorry te zeggen tegen haar. Dan had ze haar geheim maar niet aan hem moeten verklappen.

182Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 8 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Sat Aug 22, 2009 5:47 pm

Jade Lightning

Jade Lightning
Erfgenaam van vuur

'Natuurlijk doet ze dat!' riep Jade, alsof yuu net iets heel stoms had gezegd. 'Je bent een stomme idioot weet je dat! Als je voor je level 3 examen weer een training nodig hebt, kan je die op je buik schrijven!' siste ze. Haar ogen vlamden. Daarna richtte ze zich weer op Nicholas. 'Jou zie ik nog wel een keer,' zei ze tegen hem, en vlak daarna beende ze de kamer uit.

183Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 8 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Sat Aug 22, 2009 6:09 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nicholas grijnsde."Pittige tante," zei hij."Hey, klote voor je man." (inspiloos jaja)

184Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 8 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Sat Aug 22, 2009 6:14 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

(( hey hey, jildou. de regel is 2 in je typvak he Laughing ))

185Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 8 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Sun Aug 23, 2009 12:44 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Nieuwww
--------------
Yuu rukte de deur van zijn slaapkamer open. Hij was blij te zien dat Nicholas er niet was. Een enorme hoeveelheid energie had zich in hem opgeborreld. Hij sloeg de deur met een enorme knal dicht en schopte tegen de muur, om zijn energie een beetje kwijt te kunnen, maar het was niet genoeg. Ondertussen was het plotseling gloeiend heet in de kamer, minstens 35 graden, maar Yuu had niet door dat hij zijn krachten onbewust los liet. Hij kneep zijn hand tot een vuist en sloeg ermee tegen de muur. Een paar druppeltjes bloed vielen op de grond van de schram die zijn slag gemaakt had.
Verwoed probeerde hij zijn gedachtes op orde te stellen. Hij herleefde de situatie in Seth's kamer in gedachten en een voorzichtige grijns verscheen op zijn gezicht.
Dit was fantastisch.

186Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 8 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Sun Aug 23, 2009 12:46 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Vrolijk fluitend kwam Nick zijn kamer binnen. Hij trof een vaag grijnzende Yuu aan."Woah, heb je gesnoven ofzo?" Hij trok z'n wenkbrauw op, en ging op de bureau stoel zitten.

187Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 8 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Sun Aug 23, 2009 1:08 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu schrok zich te pletter toen Nicholas opeens de kamer binnen kwam. 'Kan je niet kloppen ofzo!' riep hij uit, ook al sloeg dat totaal nergens op aangezien het ook Nicholas' kamer was. Plotseling schoot hem iets te binnen. Snel rook hij aan de kraag van zijn overhemd.
Ja hoor, Seths geur was overal.
'Ehm, ik ga even douchen!' zei Yuu. Hij had besloten dat hij zijn best ging doen om de relatie geheim te houden, en dat ging niet werken als hij de hele tijd naar hem rook.

188Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 8 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Sun Aug 23, 2009 1:16 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nicholas keek hem raar aan."Err.. ook mijn kamer?" Herrinnerde hij Yuu eraan. Toen Yuu wegtikt floot Nick, en schudde zijn hoofd."Lotje getikt.."

189Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 8 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Sun Aug 23, 2009 1:20 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu snelde de badkamer in. Hij gooide zijn kleren op een hoop in de hoek, klaar om gewassen te worden, en stapte onder de douche. Zijn hand gleed even naar zijn nek, naar de plek waar Seth hem gekust had. Een rilling gleed over zijn rug, en snel begon hij zich te wassen met zeep.
Het moest geheim blijven. Seth was zonde om weg te gooien.

190Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 8 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Mon Aug 24, 2009 12:01 am

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

newnewnew

Nick liep voor Yumi zijn kamer in en opende zijn kast."Asjeblieft, leef je uit!" Hij plofte zelf op het bed.

191Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 8 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Mon Aug 24, 2009 12:03 am

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko knikte en zocht goed rond in zijn kledingkast. 'AHA! Perfect.' Ze pakte er een simpel, zwart pak uit, met een wit shirt eronder. 'Kan je dit aantrekken?' vroeg ze, terwijl ze het op het bed neerlegde.

192Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 8 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Mon Aug 24, 2009 12:09 am

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nee, ik ben een bosmongool en ik weet niet hoe je een broek aantrekken moet.
-----
"Ja, dat lukt wel." Hij pakte het pak op en liep richting de badkamer.

193Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 8 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Mon Aug 24, 2009 12:14 am

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko zuchtte even diep. Is hij preuts? Of is hij bang dat ik hem ga bespringen als ik z'n aapjesboxer zie? Jezus.

194Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 8 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Mon Aug 24, 2009 12:17 am

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nicholas merkte haar zucht op."Wat? Waarom sta je nou weer te zuchten?" Hij draaide zich naar haar toe.

195Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 8 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Mon Aug 24, 2009 12:19 am

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko zette even een vrij neppe glimlach op. 'Ik weet niet, gewoon. Het lijkt alsof je bang van me bent, of je bent gewoon enorm preuts. En als je bang bent dat ik dit als een relatie zie, heb je het mis. Nick, ik wil ook niets vast, met niemand, maar dat betekent niet dat je je zo afwezig naar me hoeft op te stellen.'

196Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 8 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Mon Aug 24, 2009 12:21 am

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nicholas zuchte ook, en deed een stap of drie bij de deur van de badkamer vandaan. Toen deed hij zijn das af en knoopte zijn overhemd los. Hij legde het naast zich op de grond en schoof zijn mouwen in het andere overhemd. Hij trok zijn broek naar beneden en trok snel de andere broek aan. Hij knoopte nu pas zijn overhemd dicht en trok toen het jasje er over heen dat er bij hoorde.

197Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 8 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Mon Aug 24, 2009 12:25 am

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko keek naar Nicholas die zich omkleedde, en dan vooral naar zijn wasbordje. 'Perfect.' zei ze, toen hij het aan had.



Last edited by Yumiko on Mon Aug 24, 2009 12:27 am; edited 1 time in total

198Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 8 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Mon Aug 24, 2009 12:25 am

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

((Hij is niet in de badkmar geweest! XD))

199Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 8 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Mon Aug 24, 2009 12:29 am

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nicholas grijnsde."Hey ho let's go?"

200Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 8 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Mon Aug 24, 2009 12:31 am

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'M'n moeder is er pas over een half uur..' zei ze, terwijl ze op haar mobiel keek naar de tijd.

(( DIKKE WENKBRAUWWIEBEL OKE SORRY CAPSLOCK THING AHAHAHA ))

Sponsored content



Back to top  Message [Page 8 of 14]

Go to page : Previous  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum