Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Yumiko's kamer: film avond

+6
Lucy
Toushirou
Lily
Yuu
Nicholas
Yumiko
10 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Go down  Message [Page 4 of 8]

76Yumiko's kamer: film avond - Page 4 Empty Re: Yumiko's kamer: film avond Thu Aug 27, 2009 10:38 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Dan niet.' zei ze terwijl ze geconcentreerd naar de film keek en soms even een paar popcorn dingen naar binnen propte.

77Yumiko's kamer: film avond - Page 4 Empty Re: Yumiko's kamer: film avond Thu Aug 27, 2009 10:38 pm

Gast


Guest

Marauwdon zetten de fles neer op de grond "Wie wil moet maar nemen er is ruim genoeg" hij glimlachte en nam zelf een glaasje die hij maar in één keer achterover goot.
Het branden even in zijn keel en hij grijnsde "geweldig..." hij fluisterde half.

78Yumiko's kamer: film avond - Page 4 Empty Re: Yumiko's kamer: film avond Thu Aug 27, 2009 10:40 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu sloeg zijn arm om Seth's schouder heen en drukte hem geruststellend tegen zich aan. Wat kon hij toch heerlijk misbruik van deze situatie maken. Hij drukte een kus op zijn kruin. 'Het is al over,' zei hij, op het moment dat Samara de tv uitgekropen kwam.



Last edited by Yuu on Thu Aug 27, 2009 10:41 pm; edited 1 time in total

79Yumiko's kamer: film avond - Page 4 Empty Re: Yumiko's kamer: film avond Thu Aug 27, 2009 10:39 pm

Lucy

Lucy
Niveau 1

Lucy draaide zich even om en glimlachte om Seth's reactie. "Bang voor films?" grinnikte ze, maar al gauw draaide ze haar hoofd weg, denkend aan Yuu.

80Yumiko's kamer: film avond - Page 4 Empty Re: Yumiko's kamer: film avond Thu Aug 27, 2009 10:42 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine grijnsde. Iemand die haar voorliefde voor Echte Russische Vodka deelde.

81Yumiko's kamer: film avond - Page 4 Empty Re: Yumiko's kamer: film avond Thu Aug 27, 2009 10:42 pm

Seth

Seth
Niveau 3

Opgelucht deed Seth zijn ogen open. "Oh, gelu-"
"WAT IS DAT, YUU, DOE NIET ZO GEMEEN!" Hij stompte tegen zijn borstkas en dook onder Yuu's arm, zodat hij de enge dame op de televisie niet meer kon zien.

((*kleutermoment*))

82Yumiko's kamer: film avond - Page 4 Empty Re: Yumiko's kamer: film avond Thu Aug 27, 2009 10:44 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

(( oooo Anne ik voelde me verplicht om naar dat filmpje te kijken en nu ga ik nachtmerries hebben, ik weet het zeker XDD ))

83Yumiko's kamer: film avond - Page 4 Empty Re: Yumiko's kamer: film avond Thu Aug 27, 2009 10:45 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou stond op en liep naar één van de nachtkastjes toe. 'Ik ga even naar de wc' zei hij tegen iedereen. Hij zag Yumiko's mobieltje liggen op het nachtkastje en pakte hem op; nu zag toch niemand hem. 'Ik laat mijn mobiel wel hier, mijn zakken zijn nogal ondiep en straks dondert hij in de plee' zei hij, terwijl hij net deed of hij zijn eigen op het nachtkastje legde, maar eigenlijk was het die van Yumiko. 'Tot zo!' zei hij terwijl hij naar buiten stapte.

http://bussjah.hyves.nl

84Yumiko's kamer: film avond - Page 4 Empty Re: Yumiko's kamer: film avond Thu Aug 27, 2009 10:47 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko knikte naar Toushirou en keek daarna naar de mobiel. Mijn mobiel.. die is iets van plan. 'Good idea, Tou, jou kennende laat je hem inderdaad in de wc pleuren.'

85Yumiko's kamer: film avond - Page 4 Empty Re: Yumiko's kamer: film avond Thu Aug 27, 2009 10:48 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Yumiko wrote:(( oooo Anne ik voelde me verplicht om naar dat filmpje te kijken en nu ga ik nachtmerries hebben, ik weet het zeker XDD ))

jijookal :p

86Yumiko's kamer: film avond - Page 4 Empty Re: Yumiko's kamer: film avond Thu Aug 27, 2009 10:49 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu genoot intens en het liefste dook hij nu bovenop Seth om hem nog veel meer de stuipen op het lijf te jagen dan hij al deed, maar hij besloot even lief voor zijn kleine Seth te zijn en aaide met zijn hand door zijn haar, terwijl hij met zijn andere hand die van Seth pakte en erin kneep. 'Sssht, je verpest de film,' fluisterde Yuu in zijn oor terwijl hij zijn wang in Seth's haren liet rusten en naar het beeldscherm keek.

87Yumiko's kamer: film avond - Page 4 Empty Re: Yumiko's kamer: film avond Thu Aug 27, 2009 10:51 pm

Lucy

Lucy
Niveau 1

Lucy keek naar de film.

88Yumiko's kamer: film avond - Page 4 Empty Re: Yumiko's kamer: film avond Thu Aug 27, 2009 10:53 pm

Gast


Guest

Marauwdon schonk een paar glaasjes vol en keek naar de film hoewel hij sommige dingen eigenlijk liever niet had gezien.
De dikke tor op zijn schouders had nog geen moment weggekeken en Marauwdon hield hem een popcorntje voor, de tor pakte het popcorntje en begon eraan te knabbelen.

89Yumiko's kamer: film avond - Page 4 Empty Re: Yumiko's kamer: film avond Thu Aug 27, 2009 10:53 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou was gewoon op de gang blijven wachten en griste zijn mobiel uit zijn zak. Hij zocht snel Yumiko op en belde naar haar mobiel toe.

http://bussjah.hyves.nl

90Yumiko's kamer: film avond - Page 4 Empty Re: Yumiko's kamer: film avond Thu Aug 27, 2009 10:55 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Ah daar heb je het al. Yumiko's mobiel begon te trillen, precies op het moment dat de 'film' op de film werd afgespeeld. Ze sprong op en nam op. 'Met Yumiko, Toushirou's telefoon.' zei ze. 'O, ik zal hem geven.' Ze hield hem even weg bij haar oor en gaf de mobiel aan Seth. 'Het is voor jou.'

91Yumiko's kamer: film avond - Page 4 Empty Re: Yumiko's kamer: film avond Thu Aug 27, 2009 10:55 pm

Seth

Seth
Niveau 3

"Die film is sowieso al verpest," murmelde Seth. Toen hij echter merkte dat Yumiko het tegen hem had, stond hij een beetje verbaasd op. "Voor mij?" zei hij, terwijl hij de telefoon aannam.
"Hallo?" vroeg hij een beetje verbaasd in de richting van Yuu kijkend.

92Yumiko's kamer: film avond - Page 4 Empty Re: Yumiko's kamer: film avond Thu Aug 27, 2009 10:55 pm

Gast


Guest

Yumiko wrote:Ah daar heb je het al. Yumiko's mobiel begon te trillen, precies op het moment dat de 'film' op de film werd afgespeeld. Ze sprong op en nam op. 'Met Yumiko, Toushirou's telefoon.' zei ze. 'O, ik zal hem geven.' Ze hield hem even weg bij haar oor en gaf de mobiel aan Seth. 'Het is voor jou.'

((Evuuuuuul XD lol hij vraagt er ook wel een beetje om))

93Yumiko's kamer: film avond - Page 4 Empty Re: Yumiko's kamer: film avond Thu Aug 27, 2009 10:57 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou stond met een grijns van oor tot oor op de gang. Yumiko had hem onmiddelijk begrepen, en hij wachtte af tot hij de doodsbenauwde Seth aan de lijn zou krijgen. Hij hoorde al nel een stem en zette een hese stem op, hij liet hem iets hoger klinken dan normaal. 'You will die in seven days' zei hij zo duister mogelijk, daarna hing hij meteen op. Hij besloot nog even op de gang te blijven wachten.

http://bussjah.hyves.nl

94Yumiko's kamer: film avond - Page 4 Empty Re: Yumiko's kamer: film avond Thu Aug 27, 2009 10:58 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu keek even verbaasd op toen Seth telefoon kreeg, maar toen bedacht hij zich dat Toushirou niet erg subtiel had gedaan en had de grap al snel door. Hij onderdrukte een evil grijns en keek Seth met een geruststellende glimlach aan.

95Yumiko's kamer: film avond - Page 4 Empty Re: Yumiko's kamer: film avond Thu Aug 27, 2009 11:04 pm

Seth

Seth
Niveau 3

Seth voelde zijn hele lichaam verstijven. "S-seven.."
De telefoon viel uit zijn hand op de grond. Zijn hart klopte wild terwijl er zeven kleuren over zijn gezicht schoten. "IK WIL NIET DOOD, HELP, ZET DAT DING UIT, ZET DAT DING UIT!" Jammerend stormde hij op de DVD-speler af, maar begon nog harder te jammeren toen hij binnen twee centimeter van Samara's gezicht was.
Gillend schoot hij achteruit en struikelde hij over een tafeltje, zó op de grond. Hij kroop haastig achteruit, de angst droop van zijn gezicht.
"Ik wil niet dood!" jammerde hij terwijl hij met grote ogen toekeek hoe Samara steeds dichter bij het beeldscherm kwam. "DEZE FILM IS VERVLOEKT!"

96Yumiko's kamer: film avond - Page 4 Empty Re: Yumiko's kamer: film avond Thu Aug 27, 2009 11:07 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine, die nu ineens een jankende Seth op haar benen had, keek Yuu verbaast aan. 'Ehm, dit zijn de verkeerde benen Seth,' vertelde ze hem zo vriendelijk mogelijk.

97Yumiko's kamer: film avond - Page 4 Empty Re: Yumiko's kamer: film avond Thu Aug 27, 2009 11:07 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou kwam heel nonchalant binnen lopen en trok zijn wenkbrauwen op bij het zien van de trippende Seth. Hij zette al zijn acteerkunsten in om niet in lachen uit te barsten. 'Zo zo, is de film zó eng?' vroeg hij verbaasd.

http://bussjah.hyves.nl

98Yumiko's kamer: film avond - Page 4 Empty Re: Yumiko's kamer: film avond Thu Aug 27, 2009 11:07 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko deed haar uiterste best niet keihard te lachen, maar het lukte niet. Ze bulderde het uit met het zien van Seth's reactie. Maar ineens werd haar gelach onderbroken door enorme ogen die keken naar de deur. Daar was ze.. SAMARA!



Last edited by Yumiko on Thu Aug 27, 2009 11:08 pm; edited 2 times in total

99Yumiko's kamer: film avond - Page 4 Empty Re: Yumiko's kamer: film avond Thu Aug 27, 2009 11:06 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu grinnikte in stilte, vlak voordat hij opstond en voor Seth neer hurkte. 'No worries Seth, ik bescherm je wel,' zei hij, vlak voordat hij een kus op zijn lippen drukte en wat haren uit zijn gezicht streek.

100Yumiko's kamer: film avond - Page 4 Empty Re: Yumiko's kamer: film avond Thu Aug 27, 2009 11:11 pm

Lucy

Lucy
Niveau 1

En Lucy bleef de film maar bekijken.

((Hahah sorry))

Sponsored content



Back to top  Message [Page 4 of 8]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum