Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Yumiko's kamer: film avond

+6
Lucy
Toushirou
Lily
Yuu
Nicholas
Yumiko
10 posters

Go to page : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Go down  Message [Page 1 of 8]

1Yumiko's kamer: film avond Empty Yumiko's kamer: film avond Thu Aug 27, 2009 9:15 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Iedereen, maar dan ook echt IEDEREEN is uitgenodigd voor de filmavond op Yumiko's kamer.

Er is een grote tv gehuurd, er zijn bergen popcorn, frisdrank en ook drank voor de alcoholisten onder ons.

2Yumiko's kamer: film avond Empty Re: Yumiko's kamer: film avond Thu Aug 27, 2009 9:16 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Alle voorbereidingen waren inmiddels getroffen. De tv en dvd speler waren allebei met succes aangesloten. Er lagen zo'n 10 films op de kast, waar de gasten uit konden kiezen. Let them come in..

3Yumiko's kamer: film avond Empty Re: Yumiko's kamer: film avond Thu Aug 27, 2009 9:17 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Schuifelend liep Nick de kamer binnen. Hij had niet verwacht dat hij de eerste zou zijn, dus nu was hij samen met Yumi in een kamer, zonder andere mensen om zich heen."Eh, Hai.."

4Yumiko's kamer: film avond Empty Re: Yumiko's kamer: film avond Thu Aug 27, 2009 9:19 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko zette een emotieloos gezicht op en liep naar Nicholas. 'Hoi, ik ben Yumiko. En jij bent?' vroeg ze terwijl ze zijn hand schudde. In your face, bitch.

5Yumiko's kamer: film avond Empty Re: Yumiko's kamer: film avond Thu Aug 27, 2009 9:19 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu wandelde de kamer van Yumiko in. Hij merkte een ongemakkelijke situatie op tussen Nicholas en haar. 'Oh hoi, kom ik ongelegen?' vroeg hij terwijl hij over zijn achterhoofd krabde.

6Yumiko's kamer: film avond Empty Re: Yumiko's kamer: film avond Thu Aug 27, 2009 9:21 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko keek blij verrast naar Yuu. 'Nee totaal niet, ik maak net kennis met deze jongen. Ik had hem namelijk nog nooit eerder gezien. Neem maar plaats op één van de twee bedden en maak het jezelf gemakkelijk.'

7Yumiko's kamer: film avond Empty Re: Yumiko's kamer: film avond Thu Aug 27, 2009 9:22 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou kwam enthousiast binnenwandelen omdat hij wat had opgevangen over een filmavond. 'Hoi!' riep hij blij tegen Yumiko en hij knuffelde haar zo'n beetje plat, tot hij ineens merkte dat ze in gesprek was. 'O, oepsie' zei hij terwijl hij haar los liet en zo onopvallend mogelijk naar de tv schuifelde.

http://bussjah.hyves.nl

8Yumiko's kamer: film avond Empty Re: Yumiko's kamer: film avond Thu Aug 27, 2009 9:21 pm

Lily

Lily
Niveau 1

Lily kwam stilletjes de kamer binnen.
'Hallo,'Zei ze zacht.

http://www.magicschoolrpg.yourbb.nl

9Yumiko's kamer: film avond Empty Re: Yumiko's kamer: film avond Thu Aug 27, 2009 9:21 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

"Nicholas, aangenaam!" zei hij."Wat was je naam nou, zei je? Ik onthoud niet zo snel namen als de personen geen indruk maken, sorry." Hij keek naar Yuu."Hey! Ken je dit meisje al?" hij wees naar Yumiko.

10Yumiko's kamer: film avond Empty Re: Yumiko's kamer: film avond Thu Aug 27, 2009 9:24 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'O wacht jij bent die klootzak die wat met Jade heeft en je toenmalige scharrel het niet eens even vertelde. Dat is waar ook!' zei ze met haar nog steeds kille blik. Hoe dúrf je het überhaupt in je hoofd te halen om hier nog te komen.

11Yumiko's kamer: film avond Empty Re: Yumiko's kamer: film avond Thu Aug 27, 2009 9:26 pm

Lily

Lily
Niveau 1

Lily keek even naar Yumiko.
'Ik ben Lily...'Zei ze.

http://www.magicschoolrpg.yourbb.nl

12Yumiko's kamer: film avond Empty Re: Yumiko's kamer: film avond Thu Aug 27, 2009 9:30 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick knipte in zijn vingers."Juist, inderdaad! Leuk dat jij me herrinnert, ik weet namelijk niets meer van jou af.." hij fronsde."Was jij scharrel een of scharrel twee? Twee, toch? Ja, dat was dat scharreltje dat zo'n drama maakte omdat ik een relatie had met iemand. Je was maar een scharrel hoor," zei hij, glimlachend.

13Yumiko's kamer: film avond Empty Re: Yumiko's kamer: film avond Thu Aug 27, 2009 9:31 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou had zijn rug naar het gezelschap toe gedraaid en wipte zenuwachtig heen en weer, hij was inmiddels op bed geploft. Hij hoopte vurig dat er geen ruzie van zou komen, maar wist niets afleidends te doen. Toch voelde hij een zekere woede opborrelen tegenover Nicholas.

http://bussjah.hyves.nl

14Yumiko's kamer: film avond Empty Re: Yumiko's kamer: film avond Thu Aug 27, 2009 9:33 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Zou je alsjeblieft mijn kamer willen verlaten? Ik dacht dat ik Jade hoorde roepen. Ga maar snel.' zei ze terwijl ze de deur al open hield voor Nicholas.

15Yumiko's kamer: film avond Empty Re: Yumiko's kamer: film avond Thu Aug 27, 2009 9:32 pm

Lucy

Lucy
Niveau 1

Lucy liep de kamer binnen. Nog niet zo snel daarna had ze al een kom popcorn in haar handen en ging ze gezellig zitten op een plekje waar ze alles goed kon zien. "Hi!" zei ze vrolijk tegen Yumiko en al de mensjes die er al waren.

16Yumiko's kamer: film avond Empty Re: Yumiko's kamer: film avond Thu Aug 27, 2009 9:34 pm

Seth

Seth
Niveau 3

Seth dwong zichzelf naar binnen te stappen. Compleet beseffend van zijn roodgloeiende hoofd begaf hij zich naar een van de banken in de hoek van de kamer.
"Hoi Yumiko," piepte hij, terwijl hij probeerde totaal opvallend zijn bruine haarlokken over zijn gezicht te vegen. Intense hoop dat iedereen de afgelopen middag compléet was vergeten werd de grond in gemept door de woorden van de heersers:
herinneringen in deze kamer zal je voor altijd meedragen.

((ok seth heeft lucy en yuu nog niet gezien anders klopt dit niet)



Last edited by Seth on Thu Aug 27, 2009 9:35 pm; edited 1 time in total

17Yumiko's kamer: film avond Empty Re: Yumiko's kamer: film avond Thu Aug 27, 2009 9:35 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Hi.' zei ze vriendelijk. 'Ga maar op één van de bedden zitten, pak popcorn, drinken enzo.'

18Yumiko's kamer: film avond Empty Re: Yumiko's kamer: film avond Thu Aug 27, 2009 9:36 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick trok zijn wenkbrauw op."Ik dacht dat iedereen uitgenodigd was. Oh, ik hoorde helemaal niets? Scarlett heeft vast je oren aangetast tijdens het gevecht." Hij keek zijn scharrel (hahah sorry) aan, en shudde zijn hoofd. Een schuldgevoel schoot door hem heen, en hij keek snel weer weg. Had ze de pijn in zijn ogen kunnen opmerken?

19Yumiko's kamer: film avond Empty Re: Yumiko's kamer: film avond Thu Aug 27, 2009 9:37 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Ook hallo,' mompelde Yuu tegen Seth terwijl hij naast hem op de bank plofte. Hij grijnsde even naar het meisje dat er nogal verlegen bij stond. 'Hey Lilly! Ik ben Yuu,' zei hij en hij zwaaide even vrolijk, de situatie tussen Yumi-chan en Nicholas negerend.

20Yumiko's kamer: film avond Empty Re: Yumiko's kamer: film avond Thu Aug 27, 2009 9:38 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Ik ben niet degene die op de ziekenzaal lag, hmm?' vroeg ze met een zelfde opgetrokken wenkbrauw. 'En misschien maak ik wel een uitzondering voor iemand als jij, aangezien ik me niet voor kan stellen hoe ik nu gezellig bij jou in één kamer kan zitten zonder je met een verafschuwende blik aan te kijken. Dus zoek Jade op, bats met 'r, trouw met 'r, I don't care, maar verlaat alsjeblieft nu meteen m'n kamer.' Haar ogen stonden bijna smekend, op punt van uitbarsting.

21Yumiko's kamer: film avond Empty Re: Yumiko's kamer: film avond Thu Aug 27, 2009 9:40 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine, die alleen maar een briefje waar met grote letters "FILMAVOND in kamer NUMMERNUMMERNUMMERGETAL" had gekregen, vloekte in zichzelf toen ze zag dat het Yumiko's kamer was. Ze was echter al binnen en zette een schijnheilig glimlachje op toen ze Nick en Yumiko hoorde ruzien. Daar genoot ze toch nog altijd van. 'Hoi jongens!'

22Yumiko's kamer: film avond Empty Re: Yumiko's kamer: film avond Thu Aug 27, 2009 9:40 pm

Seth

Seth
Niveau 3

Seth vouwde zeer preventief zijn armen over zijn borst. Die verdomde zaal had hem misschien verleid tot opbenbare aflebberingen, dat liet hij zich geen twee keer gebeuren.
"Dus, welke film gaan we kijken?" vroeg hij Yumiko, niet doorhebbend dat deze in gesprek was met Nicholas.

23Yumiko's kamer: film avond Empty Re: Yumiko's kamer: film avond Thu Aug 27, 2009 9:42 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick schudde zijn hoofd."Werkelijk, wat een klote scharrel ben jij zeg." en hij sloeg haar heel hard.

-----
Nick schudde zijn hoofd."Serieus, waarom maak je er zo'n probleem van dat ik iets met Jade had?" hij legde de klemtoon op had, hopend dat ze het eindelijk zou merken. Hij wist niet hoe hij het moest noemen, dat van hem en Jade, maar het leek er niet op dat het nog aan was. Ze wist dat ze iets fout gedaan had. Ze had gedacht dat ze Michael kon vervangen met zijn kloon. Nick rilde even bij zijn herrinnering aan de bijna echte kus.

24Yumiko's kamer: film avond Empty Re: Yumiko's kamer: film avond Thu Aug 27, 2009 9:42 pm

Lucy

Lucy
Niveau 1

Lucy keek op. Dat moest dan Nicholas zijn. Ze schudde haar hoofd en keek daarna naar Seth en daarna gleed haar blik naar Yuu. Ze zuchtte diep. "Seth, hoi!" zei ze even vrolijk en hoopte vurig dat het niet té vrolijk klonk.

25Yumiko's kamer: film avond Empty Re: Yumiko's kamer: film avond Thu Aug 27, 2009 9:44 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou beet op zijn lip. Hij voelde zich nu in een soort tweestrijd, omdat Yumiko Scarlett zo ongeveer had afgeslacht maar ook met Yumiko zelf, omdat Nicholas haar zo in de steek gelaten had. Hij probeerde al zijn gedachten aan de kant te schuiven door met zijn handen op de dekens te tikken.

http://bussjah.hyves.nl

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 8]

Go to page : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum