Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

KERMIS! (18+)

+13
Scarlett
Yumiko
Toushirou
Ayano
Skadi
Miyoko
LeilaCarina
Seth
Ruşine
Lune
Iris
Kyosu
Yuu
17 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4 ... 12 ... 22  Next

Go down  Message [Page 3 of 22]

51KERMIS! (18+) - Page 3 Empty Re: KERMIS! (18+) Sun Aug 23, 2009 7:33 pm

Ayano

Ayano
Niveau 1

Ayano liep de kermis op. Ze zocht naar het aller leukste attractiegeval. De no limit. Een spektakel waar menig mens voor weg zou duiken. Een lange arm, met daar een karretje aanbevestigd gaat wel met 80/100 km (geen idee hoeveel eigenlijk) per uur rond, het karretje maakt wilde over-de-kop-bewegingen en op een gegeven moment blijft de arm boven aan stil staan met het karretje op de kop, één minuut stroomt het bloed naar je hoofd waarna je weer met volle vaard naar beneden gaat. Je moet het zien als een grote schommel die over-de-kop gaat en sommige mensen nogal misselijk maakt. Ayano zocht en zocht, maar vond nog niets. Er waren nog wel meer hoge attracties.

52KERMIS! (18+) - Page 3 Empty Re: KERMIS! (18+) Sun Aug 23, 2009 7:33 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Ruşine hoorde haar naam en keek op. 'Yuu!' ze stond op en haaste zich half rennend, half lopend ((ja iets daartussenin, jeweetwel)) naar hem toe. Ze bleef voor hem staan en bekeek hem kritisch. 'Waar heb jij uitgehangen dat ik je niet kon vinden?' vroeg ze hem streng, met haar handen in haar zij wat haar ineens een heel schooljufferig uiterlijk gaf, aangezien ze een simpel bruin rokje met een wit blousje en bruine schoentjes ((wel leuke anne)) droeg.

53KERMIS! (18+) - Page 3 Empty Re: KERMIS! (18+) Sun Aug 23, 2009 7:35 pm

Gast


Guest

Shimara besloot maar naar een snoep kraampje te lopen en kocht een appel met chocolade erover heen. Ze ging op een bankje zitten en staarde wat voor zich uit.

54KERMIS! (18+) - Page 3 Empty Re: KERMIS! (18+) Sun Aug 23, 2009 7:35 pm

Iris

Iris
Niveau 2

Iris liep afwezig weg, op naar Yoko. (( x3 ))

http://xxx--iris.hyves.nl/

55KERMIS! (18+) - Page 3 Empty Re: KERMIS! (18+) Sun Aug 23, 2009 7:36 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu wees naar het balkon in de verte. 'Ik had even de behoefte om mensen te bespioneren zonder dat ze mij konden zien,' loog hij met een grijns. Hij knikte naar het reuzenrad. 'Want to join me?' vroeg hij, en hij trok haar mee naar de rij.

56KERMIS! (18+) - Page 3 Empty Re: KERMIS! (18+) Sun Aug 23, 2009 7:39 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Ruşine trok haar wenkbrauw nog maar eens op, haalde haar schouders op en zette een nonchalante grijns op en liet zich mee trekken naar de rij. 'Dus Yuu, wie heb je allemaal zitten bespioneren?'

57KERMIS! (18+) - Page 3 Empty Re: KERMIS! (18+) Sun Aug 23, 2009 7:40 pm

Gast


Guest

Marauwdon zuchte en kwam weer helemaal overeind "Ik heb wel geluk vandaag zeg..." hij liep om het reuzenrad heen en kocht een kaartje om vervolgens aan te sluiten in de rij.
dan maar iets minder wilds dacht hij nog

58KERMIS! (18+) - Page 3 Empty Re: KERMIS! (18+) Sun Aug 23, 2009 7:41 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

Kyosu moest de rest van de rit heel hard lachen. Ze draaiden nog een paar keer over de kop en toen waren ze weer beneden. stoeltjes gingen weer omhoog en Kyosu stapte uit. 'En, hoe vond je het?' vroeg Kyosu die met een pretgezicht in zijn karretje zat.

59KERMIS! (18+) - Page 3 Empty Re: KERMIS! (18+) Sun Aug 23, 2009 7:43 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Ik zag Seth in het niets verdwijnen, en ik heb jou ook nog zien lopen. Volgens mij zwaaide Kyosu ook nog naar me maar ik weet het niet zeker,' vertelde Yuu, terwijl hij aansloot en ongeduldig keek naar de hoeveelheid mensen voor hem.

60KERMIS! (18+) - Page 3 Empty Re: KERMIS! (18+) Sun Aug 23, 2009 7:44 pm

Seth

Seth
Niveau 3

Seth keek verdwaald op toen hij een bekende stem hoorde. Er kroop een tinteling over zijn rug toen hij een bekende homosexueel met Rusine in de rij zag staan. Koppig weigerde hij eraan toe te geven, en keek hij met overelkaargevouwen armen terug naar het hypnotiserende reuzenrad. Op de een of andere manier had hij het voor mekaar gekregen om zijn breinhelften ruzie met elkaar te laten krijgen:
"Ik wil ook ik wil ook in het reuzenrad! Met Yuu! Ik wil dat zijn hand door mijn haar glijdt en-"
"Gatverdamme, je maakt me misselijk, hou op. We zijn immers 200% man. Kom, we gaan vieze blaadjes lezen."
"NEE IK WIL IN HET REUZENRAD!"
"VIEZE BLAADJES"
"YUU"

Hij drukte zijn handen tegen zijn hoofd om de stemmen buiten te sluiten, maar zijn schizofrenische gevecht ging doelloos door.

61KERMIS! (18+) - Page 3 Empty Re: KERMIS! (18+) Sun Aug 23, 2009 7:46 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Hefig..Oke nu iets rustigers..' hij keek rond, hij kon de verliefde uitdrukking op zijn gezicht niet onderdrukken. Hij beed wel zijn best, maar het
lukten hem gewoon niet om dat warme gevoel in zijn onderbuik te negeren. Hij pakten Kyosu's hand, 'Kom!' hij begon netzoals bij de bieb
te rennen, 'Spookhuis? Reuzerat? Draai molen? Je zegt het maar!' Lune straalden verlieft heid uit..En dat was eigenlijk best schattig bij Lune :3

62KERMIS! (18+) - Page 3 Empty Re: KERMIS! (18+) Sun Aug 23, 2009 7:48 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Ruşine grijnsde en zag hem kijken naar de mensen voor hun. Het meerendeel hield de ijzeren stang die langs de rij liep vast. Met een gemeen grijnsje pakte ze de stang vast en joeg er een stroomschokje doorheen. Dat had ze zo ontzettend vaak gedaan dat ze het tot in de puntjes beheerste.

63KERMIS! (18+) - Page 3 Empty Re: KERMIS! (18+) Sun Aug 23, 2009 7:48 pm

Gast


Guest

Marauwdon draaide om en zag Seth staan die er duidelijk een beetje gefrustreerd uit zag "...Juist... ehm zit jij niet ook op MHS?"
hij keek hem nogal vragend aan en de teddy beer onder zijn arm was ongeveer net zo groot als een tv.

64KERMIS! (18+) - Page 3 Empty Re: KERMIS! (18+) Sun Aug 23, 2009 7:52 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Plotseling begonnen al Yuu's censoren te rinkelen. Hij draaide zich met een ruk om, en zag in de verte een bekende aan komen.
'Ohnee!' riep hij uit en hij sprong in één keer over het hek heen. 'Het spijt me Rusine!' riep hij, vlak nadat hij door de menigte heen schoot, vluchtend voor de bekende, hopend dat ze hem niet had gezien.

65KERMIS! (18+) - Page 3 Empty Re: KERMIS! (18+) Sun Aug 23, 2009 7:53 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Verbaast keek ze Yuu na. Haar blik viel ineens op Seth, en Yuu rende zijn kant op. 'Jajoh, ren jij je lul maar weer achterna!' schreeuwde ze hem na, niet wetend dat hij juist vluchte.

66KERMIS! (18+) - Page 3 Empty Re: KERMIS! (18+) Sun Aug 23, 2009 7:57 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu hoorde Rusine niet, en hij had Seth bovendien nog niet eens gezien. Met een enorme vaart knalde hij tegen hem op. 'Oh sorry!' riep hij, klaar om verder te rennen toen hij plots zag tegen wie hij opgeknald was. Een hele rits van gevoelens die hij niet kon plaatsen schoot door hem heen. Eerst wierp hij zijn blik op de jongen die bij Seth stond. Zijn soortgenootcensor rinkelde en een immense vijandigheid borrelde in hem op. Hij wilde als een kat voor Seth springen, hem beschermen tegen het wilde beest, maar in de tussentijd kwam zijn eigen vijand steeds dichterbij. Angstig keek hij over zijn schouder.
Melissa stond plots voor zijn neus.
'Ik zei toch dat ik mijn teleporteerbrevet had,' merkte ze koppig op. Haar blik gleed over Seth en de andere jongen. Yuu voelde hoe het zweet in zijn nek kwam te staan.
Wat een confrontatie.

((Ik hou van Yuu. Hij is zo hypokriet tegenover andere homo's aangezien hij zelf de ergste is van allemaal XDD))

67KERMIS! (18+) - Page 3 Empty Re: KERMIS! (18+) Sun Aug 23, 2009 8:00 pm

Gast


Guest

Marauwdon zwaaide rustig naar Yuu "Ikke...ben ongewenst?" hij glimlachte en draaide om "Ok danne ga ik wel andere mensen lastig vallen" hij voelde alsof Yuu hem nog een keer zijn hoofd van z`n romp zou trekken dus besloot maar gewoon weg te wandelen.


(Mauw is zo lekker begrijpend X3)

68KERMIS! (18+) - Page 3 Empty Re: KERMIS! (18+) Sun Aug 23, 2009 8:04 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Ruşine gunde de menigte die haar ineens aanstaarde een pissige blik en liep weg.

69KERMIS! (18+) - Page 3 Empty Re: KERMIS! (18+) Sun Aug 23, 2009 8:12 pm

Seth

Seth
Niveau 3

Seth keek even van Yuu, naar de schoonheid die zojuist aan was komen lopen. Zijn ogen fonkelden, terwijl er een plannetje in zijn hoofd schoot.
"Hoi, Seth," stelde hij zich vrolijk voor, terwijl hij zijn hand uitstak naar de groenogige dame. "Ik zie dat je je kunstjes aardig onder de knie hebt." Hij grijnsde een scheve grijns, en probeerde het schreeuwende stemmetje om Yuu om de hals te vliegen de kop te snoeren.

70KERMIS! (18+) - Page 3 Empty Re: KERMIS! (18+) Sun Aug 23, 2009 8:17 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Melissa keek Seth argwanend aan. Haar hand schudde de zijne snel, en toen ze dat gedaan had gleed die snel naar de hand van Yuu, en sloot hem stevig om de hare.
Yuu huiverde en voelde hoe hij langzaam wit weg trok. 'Ga je me niet voorstellen, Yuu?' vroeg ze hem met haar verlegen toontje, een toontje dat volgens Yuu alleen maar een misleiding was. Hij had haar in de gang van het restaurant wel anders meegemaakt.
'Dit ehm...' begon hij. Hij had zijn blik op zijn hand gericht, die vastgeklemd zat in die van Melissa.
'Dit is Melissa,' zei hij uiteindelijk.
Melissa gaf hem een por in zijn zij.
'Mijn verloofde,' brabbelde Yuu erachteraan.
Melissa glimlachte oogverblindend naar Seth.
'We gaan volgende maand al trouwen!' riep ze enthousiast.

71KERMIS! (18+) - Page 3 Empty Re: KERMIS! (18+) Sun Aug 23, 2009 8:25 pm

Seth

Seth
Niveau 3

Seth's blik gleed naar de ineengestrengelde handen. Hij voelde de jaloezie als een messteek door zijn maag gaan, maar besloot er geen aandacht aan te besteden. Yuu speelde zoals altijd een spelletje. Hij hief zijn hoofd op om Yuu uit te dagen, maar Yuu was hem voor, en murmelde iets dat door zijn lichaam schoot als een elektrische schok.
Hij keek met opengesperde ogen van Yuu, naar de hand, naar Melissa, en weer naar Yuu.
"We gaan volgende maand al trouwen!" zei Melissa vrolijk.
Seth bleef Yuu ongelovig aanstaren.
"Dat geloof ik niet!" stootte hij uiteindelijk uit. "Je maakt een grapje!" beval hij. Hij weigerde het te geloven, het was namelijk niet waar. Dus waarom zou hij het geloven.
Als het waar was dan betekende het dat Yuu hem tot drie dingen had gemaakt:
Een minnaar, een homosexueel, en een speeltje. Dat laatste woord kliefde op de een of andere manier het diepst in zijn hart.

72KERMIS! (18+) - Page 3 Empty Re: KERMIS! (18+) Sun Aug 23, 2009 8:30 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu liet de reactie van Seth over zich heen komen als een sterke wind die hem omver probeerde te waaien, maar het niet voor elkaar kreeg. Melissa's ogen brandden in zijn wang. Soms vroeg hij zich af of ze het misschien al voor elkaar had gekregen om zijn gedachten te kunnen lezen. Hij voelde hoe zijn 'verloofde' zijn hand bijna helemaal fijn kneep. Zou ze het echt nu al door hebben? Eigenlijk kende hij Melissa amper, dus hij wist niet hoe slim ze was.
'Ryuu...' fluisterde ze. Yuu keek voorzichtig opzij. Plotseling schoot hem iets te binnen wat hem nog niet was opgevallen.
Er waren een paar momenten geweest dat ze niet zijn volledige naam had gezegd.
Yuu sperde zijn ogen wijd open, hij rukte zijn hand los en legde plots zijn handen op Seth's oren.
'NIET DOEN!' riep hij kwaad tegen hem.
Melissa keek hem verbaasd aan.
'Yuu, wat doe je?' vroeg ze.
'LEES ZIJN GEDACHTEN NIET!' riep Yuu kwaad naar haar uit.

73KERMIS! (18+) - Page 3 Empty Re: KERMIS! (18+) Sun Aug 23, 2009 8:34 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Weer helemaal vrolijk rende Ruşine het kermisterrein weer op. Bij het reuzenrat een stukje verderop trof ze Yuu, Seth en dat geval van Yuu aan. Ze verminderde haar vaart en liep op hen af. Ze begreep dat Yuu voor het mens was gevlucht, tot hij Seth tegenkwam. 'Yuu?' vroeg ze hem toen ze de jongen ineens met zijn handen over SEths oren zag.

74KERMIS! (18+) - Page 3 Empty Re: KERMIS! (18+) Sun Aug 23, 2009 8:38 pm

Seth

Seth
Niveau 3

Seth schoot achteruit. Hij keek verward naar Melissa. Als het waar was, kon ze zijn gedachten lezen. Angstig probeerde hij herinneringen achter te houden, maar toen zijn blik weer op Yuu gleed kon hij niet anders dan.. Hij deinsde nog meer en beetje achteruit en keek Melissa geschrokken aan.
Hoe meer hij probeerde niet aan Yuu te denken, hoe meer herinneringen hem in golven begonnen te overspoelen. Emoties, twijfels, zelfverwensingen, alles kwam naar boven.
"HOU OP," dreigde hij Melissa. Hij drukte zijn handen tegen zijn slapen en boog iets voorover, maar het werkte niet. De verlangens klotsten tegen zijn schedel, en tintelden door zijn vingers. Verafschuwd bij het idee dat iemand hem zo zou zien, dat iemand in zijn hoofd zou kunnen kijken, wierp hij een dodelijke blik op Melissa.
"Het is niet zoals je denkt," fluisterde hij toen, totaal niet wetend wat ze dacht. "Het is niet zo, ik ben normaal anders, Yuu heeft.." Maar meer kon hij niet uitbrengen, hij had het gevoel dat zijn stem opdroogde dus zweeg hij haastig en keek hij dieprood blozend naar de grond.

75KERMIS! (18+) - Page 3 Empty Re: KERMIS! (18+) Sun Aug 23, 2009 8:47 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Hou je kop!' riep Yuu kwaad naar Seth. Melissa mocht niks weten. Hij had er al zo vaak over nagedacht. Ook al was het dan een meisje, hij kon het haar niet aan doen om haar nog een trauma te bezorgen. Ze zou het niet overleven dat haar enige weg naar buiten om haar vader hetero te maken was dat ze moest trouwen met een homo. Dat werd te traumatisch.
'Waar hebben jullie het over? Ik kan helemaal geen gedachten lezen?' zei Melissa. Ze keek met opgetrokken wenkbrauw naar de twee jongens die totaal in paniek aan het raken waren. Yuu voelde hoe zijn laatste beetje kleur weg trok.
'Wat?' bracht hij hees uit. Melissa sloeg haar armen over elkaar.
'Ik kan helemaal geen gedachten lezen. En nu wil ik graag weten wat er aan de hand is. Ik ben je verloofde Yuu, je kan me alles vertellen,' zei ze.
'M-maar... mijn naam...' mompelde hij verslagen, terwijl in zijn achterhoofd de gedachte speelde dat Seth hem nooit meer zou vergeven voor deze blunder.
'Toen mijn moeder over je vertelde noemde ze je Yuu,' verklaarde ze.
Yuu's blik gleed angstig naar Seth, en toen naar Rusine die er nu ook bij stond.
Oh god, wat had hij nu weer gedaan.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 3 of 22]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4 ... 12 ... 22  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum