Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

KERMIS! (18+)

+13
Scarlett
Yumiko
Toushirou
Ayano
Skadi
Miyoko
LeilaCarina
Seth
Ruşine
Lune
Iris
Kyosu
Yuu
17 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3 ... 12 ... 22  Next

Go down  Message [Page 2 of 22]

26KERMIS! (18+) - Page 2 Empty Re: KERMIS! (18+) Sun Aug 23, 2009 6:55 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune-Chan had zijn suikerspin op, en legten zijn hand op zijn buik. Hij zat nogsteeds naast kyosu op het muurtje, 'Ohh..Nu ben ik missenlijk..'

27KERMIS! (18+) - Page 2 Empty Re: KERMIS! (18+) Sun Aug 23, 2009 6:55 pm

Gast


Guest

Marauwdon keek rond en had een enorme teddybeer onder zijn arm "...Hmmm...waar zou iedereen zijn ...een kermis is leuk maar....zo alleen is er niks aan.." hij zuchte en liep rustig verder.

28KERMIS! (18+) - Page 2 Empty Re: KERMIS! (18+) Sun Aug 23, 2009 7:01 pm

Seth

Seth
Niveau 3

Geïrriteerd liep Seth het spookhuis uit.
O god. Wat was dat ontiegelijk saai. Van alle Zeeman-skeletten en ketchup-lijken die hij tot nu toe had gezien, waren dit met vlag en wimpel de ergste.
Had hij hier nou verdorie geld voor betaald ook? Hij wierp een blik op de spierwitte man, die overduidelijk de engheid van het hele ding moest verhogen.
Nouja, het hielp natuurlijk ook niet echt dat hij lichtbollen kon vormen, zo waren donkere ruimtes kinderspel.
Met zijn handen in zijn zakken slenterde hij voort naar een reuzenrad, waar hij even naar bleef kijken.

((seth is actief vandaag joh, naar reuzenradjes kijken, wauw))

29KERMIS! (18+) - Page 2 Empty Re: KERMIS! (18+) Sun Aug 23, 2009 7:02 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

'Je gaat toch niet kotsen hé?' vroeg Kyosu met een grijns op zijn gezicht. De olibollen waren op en hij zat al aardig vol. Kyosu keek naar Lune.

30KERMIS! (18+) - Page 2 Empty Re: KERMIS! (18+) Sun Aug 23, 2009 7:06 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Jawel, op jou.' Lune glimlachten en maakten een kotsgebaar, Ik word gek..Ik moet iets gaan ondernemen! 'ZUllen we ergens ingaan?'
vroeg Lune, de lichten van de kermis weerkaatste in zijn ogen, en er klonken onbekende liedjes, ook geschreeuw. Heel veel mensen, maar
Lune had alleen oog voor Kyosu.

31KERMIS! (18+) - Page 2 Empty Re: KERMIS! (18+) Sun Aug 23, 2009 7:07 pm

Gast


Guest

Marauwdon kreeg een zetje van een voorbijganger en hij viel achterover en lande met een doffe klap op zijn rug "...auw..."
de enorme teddybeer was naast hem gevallen en lag er een beetje slapjes bij.
Hij wreef even over zijn rug terwijl hij half overeind kwam en keek wie hem omver had gelopen.

32KERMIS! (18+) - Page 2 Empty Re: KERMIS! (18+) Sun Aug 23, 2009 7:08 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko kwam de kermis opgelopen. Haar gezicht stond op onweer. Die Iris, probeer ik haar te helpen, doet ze sikkemeurig. Bleh. Ze zag een suikerspin gedoetje, en liep er op af. 'Een groote.' Ze betaalde en at de suikerspin met een rotvaart op.

33KERMIS! (18+) - Page 2 Empty Re: KERMIS! (18+) Sun Aug 23, 2009 7:12 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

Kyosu lachte. 'Kom, we gaan in dat ding over de kop.' zei hij en wees naar een langwerpig hoog ding, met vier plaatsen aan elk uiteinde. Het was een soort helicopter idee, alleen dat verticaal. Kyosu stond op en trok Lune mee naar de attractie.

34KERMIS! (18+) - Page 2 Empty Re: KERMIS! (18+) Sun Aug 23, 2009 7:13 pm

Gast


Guest

Shimara liep naar de dichtsbijzijnde achtbaan en bekeek hem bestuderend. Hmm... Zo eng is het toch niet? Ze kocht een kaartje en wachte tot ze erin kon stappen.

35KERMIS! (18+) - Page 2 Empty Re: KERMIS! (18+) Sun Aug 23, 2009 7:13 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu liet afwezig zijn blik over de kermis glijden. Het was misschien een goed idee om de drukte in te gaan. Zo had hij tenminste wat afleiding van zijn vreselijke lot.
Hij sloeg nog even een laatste zucht. Liet de wind door zijn haren gaan en begon naar beneden te lopen, richting de kermis.

36KERMIS! (18+) - Page 2 Empty Re: KERMIS! (18+) Sun Aug 23, 2009 7:14 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune liet zich meetrekken 'Je wilt me echt laten kotsen hea?' vroeg hij even later toen ze samen in de rij stonden. Hij glimlachten charmant.

37KERMIS! (18+) - Page 2 Empty Re: KERMIS! (18+) Sun Aug 23, 2009 7:16 pm

Gast


Guest

Marauwdon kwam overeind en keek rond "...Wie het ook was hij of zij kan ernstig hard duwen.." hij glimlachte even droogjes en raapte de Teddy beer op.
"...Wat ga ik doen...." hij keek rond er waren genoeg attracties maar hij wist niet zeker of ze wel goed genoeg waren om voor te betalen...

38KERMIS! (18+) - Page 2 Empty Re: KERMIS! (18+) Sun Aug 23, 2009 7:18 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

'Misschien wel. Zolang je maar niet over mij heen kotst, dan vind ik alles best.' Kyosu grinnikte. Het viel hem op dat de rij niet erg lang duurde, wat hem wel aan stond. Hij haatte in de rij staan, echt heel erg. Er druppelden mensen af zodra ze in moesten stappen, omdat ze niet meer durfden.

39KERMIS! (18+) - Page 2 Empty Re: KERMIS! (18+) Sun Aug 23, 2009 7:18 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Ruşine voelde zich erg erg erg doelloos rondlopen, en besloot op een muurtje te gaan zitten en mensen te kijken.

40KERMIS! (18+) - Page 2 Empty Re: KERMIS! (18+) Sun Aug 23, 2009 7:19 pm

Gast


Guest

Marauwdon besloot maar in de achtbaan te gaan aangezien dat de meest logische keus was "...Lune...." hij keek hem even droogjes aan en zwaaide toen nog droger zelfs.
"Ik zal niet storen" hij grijnsde en ging achterin de rij staan.

41KERMIS! (18+) - Page 2 Empty Re: KERMIS! (18+) Sun Aug 23, 2009 7:23 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu slenterde over de kermis. Hij had een glimlach op zijn zicht getoverd en liet die zien aan iedereen die hij tegenkwam, maar in zijn gedachten zag hij de hele kermis niet eens. Hij dwaalde maar wat rond, hopend dat hij ergens een licht zou zien dat hem zou verlossen van zijn vreselijke lot, maar het enige wat hij zag waren de lichtjes van het reuzenrad.

42KERMIS! (18+) - Page 2 Empty Re: KERMIS! (18+) Sun Aug 23, 2009 7:22 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune en Kyosu waren aan de beurt. Lune ploften neer, 'Uhmm..Ok..Weet je zeker dat dit een goed idee was i-..' hij kon zijn zin niet afmaken,
want de man schreeuwde dat ze hun schoenen moesten uit doen, Lune deed gehoorzaam zijn oude Nike's uit. 'Oh hier ga ik spijt van krijgen..'
verzuchte hij. Zijn oog viel op Mauw-Chama, en hij stak zijn duim op. 'IK GA HET DOEENN!' toen gingen ze de lucht in. Lune's ogen werden groot
'Omg..Ik ga het doen..'

((met HET bedoelt hij dat ding in hea.. xDDD))

43KERMIS! (18+) - Page 2 Empty Re: KERMIS! (18+) Sun Aug 23, 2009 7:24 pm

Gast


Guest

Shimara zat na 10 minuten nogsteeds te wachten en werd het toen zat. Ze stond geirriteerd op en gooide het kaartje weg. 'Jeez... Dan niet hoor...' Ze keek om zich heen, naar iets waar ze wel in kon en niet te lang hoefde te wachten.

44KERMIS! (18+) - Page 2 Empty Re: KERMIS! (18+) Sun Aug 23, 2009 7:25 pm

Iris

Iris
Niveau 2

Iris liep het spookhuis weer uit, ze was opgelucht. Ze vond het zóóóó eng.

http://xxx--iris.hyves.nl/

45KERMIS! (18+) - Page 2 Empty Re: KERMIS! (18+) Sun Aug 23, 2009 7:25 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

'Wat, durf je niet meer?' schreewde Kyosu lachend toen ze de lucht in zoefden. Kyosu kwam tot de conclusie dat hij zijn schoenen nog niet had uitgetrokken en moest moeite doen om ze aan te houden. 'Ik heb mijn schoenen nog aan!' riep hij paniekerig.

46KERMIS! (18+) - Page 2 Empty Re: KERMIS! (18+) Sun Aug 23, 2009 7:26 pm

Gast


Guest

Marauwdon keek naast zich waar een heel klein ventje stond te grijnsen "Eh...mag jij hier wel in?"
het ventje keek boos op "Natuurlijk! ik ben 32....."
Mauw begon te lachen en dan echt hard te lachen "Haha! sorry!"

47KERMIS! (18+) - Page 2 Empty Re: KERMIS! (18+) Sun Aug 23, 2009 7:27 pm

Skadi

Skadi
Niveau 1

Skadi liep het kermis terrein op "Wow". Ze liep gelijk naar de kop van jut. Niet dat ze de bel zou kunnen raken, maar gewoon dat ze het leuk vind om met de hamer te slaan

48KERMIS! (18+) - Page 2 Empty Re: KERMIS! (18+) Sun Aug 23, 2009 7:28 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Sukkel!' Lune kon het niet laten te lachen, toen waren ze boven, ze hingen even stil, Lune kon het hele kermis terrein zin, 'woow..Het is echt
prachtig al die lichtjes!' Maar het romantishe moment werd verstoort, want toen Lune eindenlijk ontspannen was gingen ze over de kop. 'WHA! OHJA DAT OOK NOG!'
Gilden Lune, eigenlijk had hij er dikke pret in.

49KERMIS! (18+) - Page 2 Empty Re: KERMIS! (18+) Sun Aug 23, 2009 7:31 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Het reuzenrad kwam steeds dichterbij. Yuu dacht erover na om er in zijn eentje in te gaan toen hij plots Rusine zag. 'Rusine!' riep hij en hij wenkte haar. Misschien kon zij voor wat afleiding zorgen.

50KERMIS! (18+) - Page 2 Empty Re: KERMIS! (18+) Sun Aug 23, 2009 7:33 pm

Gast


Guest

Nadat de 32 jarige kleuter hem enorm hard in zijn maag had geduwt was Marauwdon maar de rij uit gerend met de dwerg in de achtervolging "Ik zij toch sorry!"
de man bleek niet zo'n hoge conditie te hebben want achter het reuzenrad was hij hem kwijt, even haalde hij diep adem en keek toen achterom om te zien of de gozer hem niet nog volgde.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 2 of 22]

Go to page : Previous  1, 2, 3 ... 12 ... 22  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum