Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

KERMIS! (18+)

+13
Scarlett
Yumiko
Toushirou
Ayano
Skadi
Miyoko
LeilaCarina
Seth
Ruşine
Lune
Iris
Kyosu
Yuu
17 posters

Go to page : Previous  1 ... 11 ... 18, 19, 20, 21, 22  Next

Go down  Message [Page 19 of 22]

451KERMIS! (18+) - Page 19 Empty Re: KERMIS! (18+) Fri Aug 28, 2009 8:05 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko keek om. Haar mond viel open, ze had nog nooit zo iets .. iets. Ze had er geen worden voor ze voelde zich totaal verwarmd van binnen, alsof er een kachel in haar aan ging. Ze keek naar de grond.

452KERMIS! (18+) - Page 19 Empty Re: KERMIS! (18+) Fri Aug 28, 2009 8:05 pm

Itachi

Itachi
Niveau 1

Itachi schudde zijn hoofd, 'No, thanks,' zei hij. Hij grinnikte naar het meisje. Hij stak zijn hand uit, 'Hoi, ik ben Itachi,' zei hij.

453KERMIS! (18+) - Page 19 Empty Re: KERMIS! (18+) Fri Aug 28, 2009 8:09 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko schrok en keek op. Haar wangen waren zo rood als vuur. 'I.. ik ben Mimiko', zei ze moeizaam.

454KERMIS! (18+) - Page 19 Empty Re: KERMIS! (18+) Fri Aug 28, 2009 8:10 pm

Gast


Guest

Marauwdon draaide zich om en schrok zich even een ongeluk, een meisje van ongeveer elf jaar met lang groen haar en gele ogen stond achter hem, ze droeg een wit jurkje en giegelde even, het meisje draaide zich om en rende weg.
Mauw gaf Itachi de ballonnen "één momentje.." zonder nog iets te zeggen rende hij achter het meisje aan, wie was ze en waarom was ze er?


((Jullie mogen hem volgen ^^ het meisje is te zien door andere mensjes >w<))

455KERMIS! (18+) - Page 19 Empty Re: KERMIS! (18+) Fri Aug 28, 2009 8:13 pm

Itachi

Itachi
Niveau 1

Itachi zag Mimiko rood worden, Ik zal maar geen complimenten geven.. hij grijnsde even en keek Mauw na. 'Mauw? Wat ga je doen?,' riep hij. Hij keek Mimiko vragend aan.


(( VAAAAGE MAUW! ))
(( Wat bedoel je? ))

456KERMIS! (18+) - Page 19 Empty Re: KERMIS! (18+) Fri Aug 28, 2009 8:15 pm

Gast


Guest

((Hij gaat zijn geheugen even terug krijgen ^^ dus als je erbij wil zijn ;D))

Marauwdon rende achter het meisje aan en die verdween achter het reuzenrad, de oren van zijn costuum staken droogjes boven het hek uit en toen hij achter het reuzenrad aankwam zag hij het meisje staan, ze was langer en droeg een strak wit costuum "Haya Mauw..." zei ze vrolijk terwijl ze zich omdraaide.

457KERMIS! (18+) - Page 19 Empty Re: KERMIS! (18+) Fri Aug 28, 2009 8:17 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Neee ga nou niet weg. Mimiko keek naar Itashi. 'Euhm.. wat gaat ie doen??'.

458KERMIS! (18+) - Page 19 Empty Re: KERMIS! (18+) Fri Aug 28, 2009 8:19 pm

Itachi

Itachi
Niveau 1

(( Sorry, moet het? Itachi blijft bij Mimiko *grijns grijns* ))

Itachi haalde zijn schouders op, hij keek haar even aan, 'Ik weet het ook niet,' zei hij lachend.

459KERMIS! (18+) - Page 19 Empty Re: KERMIS! (18+) Fri Aug 28, 2009 8:20 pm

Gast


Guest

((Blijf maar bij Mimiko-chan dan XD))

Marauwdon keek haar scherp aan "Wie ben jij!?" het meisje boog een beetje voorover "Komop Mauw-chama word nu eens een keer wakker...dat slot op je gedachten is al een jaar kapot hoor..."

460KERMIS! (18+) - Page 19 Empty Re: KERMIS! (18+) Fri Aug 28, 2009 8:22 pm

Lune

Lune
Niveau 2

((Dan ga ik toch achter hem aan..*Fluit*))

Lune-Chan liep over het kermis terrein met een mega suikerspin. Is dat Mauw-Chama, in dat konijnen pak?! hij begon achter Mauw-Chama
aan te lopen.

461KERMIS! (18+) - Page 19 Empty Re: KERMIS! (18+) Fri Aug 28, 2009 8:24 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

((Gezelliggg *gniffel*))

Mimiko keek hem aan. Haar hele lichaam verwarmde. Zijn haar was zo mooi glanzend dat het haar bijna verblinde. Ze voelde dat ze weer rood werd en deed haar handen op haar wangen. Kom op niet rood worden, niet nu. Ze vroeg het haar zelf bijna smeekend.

462KERMIS! (18+) - Page 19 Empty Re: KERMIS! (18+) Fri Aug 28, 2009 8:24 pm

Gast


Guest

Marauwdon liep naar haar toe en probeerde haar bij haar schouders te pakken maar ze gleed als rook door zijn vingers "What..."
Ze glimlachte "Ik leef al lang niet meer hoor dommie" ze legde haar hand op zijn schouder maar Marauwdon voelde niks "Wie ben je..."
ze fronste even "Breek ik nog niet door? ik ben Pyun,Pyun Harro?"

463KERMIS! (18+) - Page 19 Empty Re: KERMIS! (18+) Fri Aug 28, 2009 8:31 pm

Itachi

Itachi
Niveau 1

Itachi zag Mimiko haar handen op haar wangen leggen, hij moest lachen, hij legde zijn hand op haar schouder, 'Hee, ik doe je niks hoor,' zei hij. Hij dacht namelijk dat Mimiko bang voor hem was, de laatste tijd werden vaak mensen snel bang voor hem.

464KERMIS! (18+) - Page 19 Empty Re: KERMIS! (18+) Fri Aug 28, 2009 8:36 pm

Lune

Lune
Niveau 2

What the..Gay? Lune bleef van achter een paal van het rat staan, en keek naar Mauw en het 'Geest-Mens'.

465KERMIS! (18+) - Page 19 Empty Re: KERMIS! (18+) Fri Aug 28, 2009 8:38 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Er ging een schok door Mimiko toen hij zijn hande op haar schouder legde. Toch moest Mimiko wel lachen van zijn opmerking alsof ze bang voor hem was. 'Wat bedoel je daar mee?', vroeg ze lachend.

466KERMIS! (18+) - Page 19 Empty Re: KERMIS! (18+) Fri Aug 28, 2009 8:40 pm

Gast


Guest

Alles sloeg ineens door, alle herrineringen die ooit waren verloren kwamen nu met een pijnlijke rotgang terug en hij keek haar angstig aan "..Pyun..jij zat met...met mij in dat leger of niet?"
Het meisje knikte glimlachend en keek toen achterom "Niet bang zijn voor wat komen gaat Mauw-chama en kijk ook eens vooruit" ze glimlachte en begon als een soort rook achtig zand uit elkaar te waaien.
Marauwdon zetten een stap dichterbij "Wacht!....ik wou nog dingen vragen..." ze was verdwenen in de wind.

467KERMIS! (18+) - Page 19 Empty Re: KERMIS! (18+) Fri Aug 28, 2009 8:44 pm

Itachi

Itachi
Niveau 1

Itachi schrok, 'O, niks,' zij hij. Hij haalde zijn hand van haar schouder, hij wou echt niet vertellen. Daarna voelde hij dat ie zweet handen had en dat zijn hard sneller ging kloppen. Jesus, wat bezielt mij toch? Hij bekeek haar, hij zag lange haren hij glimlachte en keek naar de richtig waar Mauw naar toe rende.

468KERMIS! (18+) - Page 19 Empty Re: KERMIS! (18+) Fri Aug 28, 2009 8:49 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

De lach van Itachi deed haar hart nog sneller kloppen. Mimiko volgde zijn blik die uit kwam bij Mauw die nog steeds totaal in zijn eigen wereld zat.

469KERMIS! (18+) - Page 19 Empty Re: KERMIS! (18+) Fri Aug 28, 2009 8:50 pm

Itachi

Itachi
Niveau 1

Itachi grijnsde naar Mimiko, Mimiko, totaal in de wolken door Mauw.. 'Maak je je zorgen om Mauw?,' vroeg hij nieuwsgierig.

470KERMIS! (18+) - Page 19 Empty Re: KERMIS! (18+) Fri Aug 28, 2009 8:51 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko schrok een soort van wakker. 'He..?, o sorry. Euhm hij doet een beetje.. raar', zei Mimiko en ze lachte even naar Itachi.

471KERMIS! (18+) - Page 19 Empty Re: KERMIS! (18+) Fri Aug 28, 2009 8:54 pm

Itachi

Itachi
Niveau 1

Itachi keek haar serieus aan alsof hij haar wou zeggen, 'Waarom werd je rood?''. 'Uhu, inderdaad,' zei hij. 'Ga je mee in het reuzenrad?,' vroeg hij.

472KERMIS! (18+) - Page 19 Empty Re: KERMIS! (18+) Fri Aug 28, 2009 8:56 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune-Chan wist even niks te doen, hij nam wat happen van zijn suikerspin. En beed oppeens hard op zijn tong. 'Auw!' riep hij droog.

473KERMIS! (18+) - Page 19 Empty Re: KERMIS! (18+) Fri Aug 28, 2009 8:56 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko keek naar de grond aangezien ze weer helemaal rood werd. 'Euhm.. ja, ja natuurlijk', zei en ze lachte lief naar hem.

474KERMIS! (18+) - Page 19 Empty Re: KERMIS! (18+) Fri Aug 28, 2009 8:57 pm

Gast


Guest

Marauwdon trok de konijnen capuchon van zijn hoofd en ging tegen het hek zitten, er was ineens zoveel in zijn hoofd gekomen, hij voelde zich verdoofd en alle gevoelens die bij de herrineringen hoorde raasde allenmaal door elkaar heen en hij voelde zich alsof hij zou kunnen ontploffen.
Hij zag Lune en deed zijn hoofd omhoog,zelfs zijn glimlach was pijnlijk en tranen prikte in zijn ogen.

475KERMIS! (18+) - Page 19 Empty Re: KERMIS! (18+) Fri Aug 28, 2009 9:00 pm

Itachi

Itachi
Niveau 1

Itachi pakte haar hand, er ging een tinteling door zijn lijf, hij negeerde het en liep met haar naar het reuzenrad. Hij rekende af en nam haar mee in zo'n ding (( XD )), hij keek haar glimlachend aan.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 19 of 22]

Go to page : Previous  1 ... 11 ... 18, 19, 20, 21, 22  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum