Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Lune's en Mauw's Kamer

+3
Iris
Miyoko
Lune
7 posters

Go to page : Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 14 ... 23  Next

Go down  Message [Page 6 of 23]

126Lune's en Mauw's Kamer - Page 6 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 24, 2009 8:13 pm

Lune

Lune
Niveau 2

--New--

EDIT: DEUR ZIT OP SLOT DUS NU EFFE MAUW AND LUNE-CHAN.

Lune-Chan liep droog de kamer in, hij ging op zijn bed zitten. En legten al metteen vermoeit zijn hoofd in zijn handen, 'Argghh..' mompelden hij
zacht. Je krijgt koppijn van dit gedoe..

127Lune's en Mauw's Kamer - Page 6 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 24, 2009 8:15 pm

Gast


Guest

Marauwdon keek een beetje droog op "....Blauwtje gelopen?....offe...moeilijke situatie?" hij kwam niet eens een beetje overeind maar nam nog een slok.

128Lune's en Mauw's Kamer - Page 6 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 24, 2009 8:18 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Dat tweede.' Lune stond op, en liep naar de kast om nieuwe kleren te pakken, nieuwe kleren deden het altijd goed. Dan voelden je je even
een nieuw persoon. 'Rood..Blauw..Geel..' hij ging de kleuren af, de onderste plank was van hem, en de bovenste van Mauw-Chama, zijn kleren
lagen op stapels van kleur.

129Lune's en Mauw's Kamer - Page 6 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 24, 2009 8:20 pm

Gast


Guest

De enige soort kleren die Mauw bij had waren korte broeken en korte shirts....en een mega warme jas maar die had hij nooit nodig hier.
"Dus wat is er aan de hand dan?...slokje trouwens??" hij hield het spaflesje vodka omhoog "Het is best sterk..." hij glimlachte droogjes

130Lune's en Mauw's Kamer - Page 6 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 24, 2009 8:26 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Ja bedankt!' Lune nam een slokje en voelden het achter zijn strot branden. 'Nee.. Ik heb twee meisjes aan het huilen gemaakt..' Lune zuchte diep.
'Ik kan soms zoon ei zijn..'

131Lune's en Mauw's Kamer - Page 6 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 24, 2009 8:28 pm

Gast


Guest

Marauwdon keek hem even droog aan "En hoe heb je dat voor elkaar gekregen?"
Hij ging op zijn bed zitten inplaats van ongeintereseerd op zijn buik te liggen en keek hem nu rustig en begrijpend aan.

132Lune's en Mauw's Kamer - Page 6 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 24, 2009 8:31 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Door niet te weten wat ik wil.. Ik wil niet kiezen tussen twee goede vriendinnen, maar volgens mij denkt er een dat..' Hij beed op zijn lip.
"Meisjes zijn soms zulke rare wezens..' verzuchte hij.

133Lune's en Mauw's Kamer - Page 6 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 24, 2009 8:34 pm

Gast


Guest

Marauwdon glimlachte begrijpend "Kiezen is een keuze......en ja af en toe zijn meisjes vreemd....maar geld niet precies hetzelfde voor jongens?" hij zetten de teddybeer die hij op de kermis had gewonnen achter zich en leunde ertegen.

134Lune's en Mauw's Kamer - Page 6 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 24, 2009 8:35 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Die zijn soms ook wel vreemd.. Maar die snap ik meer dan dat ik meisjes snap.' Hij trapte zijn oude broek uit en deed een nieuwe broek aan.

135Lune's en Mauw's Kamer - Page 6 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 24, 2009 8:36 pm

Gast


Guest

Marauwdon grijnsde "Oja? begrijp je mij dan wel?" een forse tor zat bij het raam en Marauwdon deed zonder nog naar de tor te luisteren het raam dicht, hij hoefde even geen meeluisteraars.

136Lune's en Mauw's Kamer - Page 6 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 24, 2009 8:39 pm

Lune

Lune
Niveau 2

"Ik denk dat ik je beter begrijp dan dat ik meisjes begrijp..' Lune ging met een zucht zitten op zijn bed. 'Je krijgt koppijn van ze.. Ik dacht
altijd dat een school was om iets te leren.. Maar ik leer alleen hoe ik meisjes aan het huilen kan krijgen..'

137Lune's en Mauw's Kamer - Page 6 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 24, 2009 8:40 pm

Gast


Guest

Marauwdon ging tegenover hem zitten "Dan leer je toch iets? of niet dan" hij glimlachte even droog "En trouwens meestal lossen de problemen zichzelf op"

138Lune's en Mauw's Kamer - Page 6 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 24, 2009 8:47 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Ja maar ik wil niet de problemen maken.. Ik wil gewoon plezier maken..' hij keek Mauw aan, en keek toen blozent weg. Waarom bloosden
hij?

139Lune's en Mauw's Kamer - Page 6 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 24, 2009 8:50 pm

Gast


Guest

Mauw glimlachte "En af en toe is dat precies hetzelfde" hij keek even naar buiten waar de dikke tor zichzelf stevig tegen het raam drukte.
"Maar ik denk dat ik het wel begrijp....sommige problemen duren gewoon te lang..."

140Lune's en Mauw's Kamer - Page 6 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 24, 2009 8:52 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune knikte, 'Maar aan het rode haar probleem kan ik wel iets doen..' hij liep naar de badkamer, daar zag hij een kleine kakkerlak zitten.
Hij hurkte, 'Heei kleine vriend..' sisde hij liefjes.

((Zo, daar is Piet de Kakkerlak >=D))

141Lune's en Mauw's Kamer - Page 6 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 24, 2009 8:55 pm

Gast


Guest

Marauwdon ging op zijn rug liggen en staarde naar het plafond, de dikke tor kroop nu langzaam via het raam naar boven en was vastberaden alles te horen.

((zo zo piet de kakkerlak XD))

142Lune's en Mauw's Kamer - Page 6 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 24, 2009 9:15 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Ik noem je Piet.' Lune keek 'Piet' even eng aan, 'Piet mijn vriendje, nu heb ik dat probleem al opgelost ik heb een vriendje.' hij tilde Piet de kakkerlak op.
'Maar dan ben ik wel oneerlijk tegenover Gerrit de Steen..' De kakkerlak keek Lune even droog aan, 'Ja je hoort het Piet, ik ben zwaar
liefde loos op het moment, er is hier geen enkele Homo-Dude die echt een homo-dude is die een homo-dude met mij wil zijn.' Piet bleek in
Lune's gedachten een wenkbrauw op te trekken, en te zeggen met een piepstem: 'Lune-Chan..Doe niet zo achterlijk.' Lune gniffelden, 'Je hebt
gelijk Piet..Het is achterlijk.' hij pakten een natte handdoek en wikkelden die om zijn rode haar. Spoedig zou die stomme rode verf erruit zijn..
Dan was het weer natuurlijk blond. Piet keek nog droogjes naar Lune-Chan.

143Lune's en Mauw's Kamer - Page 6 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 24, 2009 9:18 pm

Gast


Guest

Marauwdon keek naar het plafond en probeerde de cirkeltjes die hij zag maar gewoon te negeren het zou vanzelf wel weer over gaan.
Hij voelde zich de laatste tijd nogal vreemd maar de problemen loste zichzelf wel weer op...maar heel misschien wou hij het wel helemaal niet....eindelijk waren er mensen die hij echt begreep en hij echt wou begrijpen.

144Lune's en Mauw's Kamer - Page 6 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 24, 2009 9:31 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune zag de rode vloeistof die van zijn haar af drupte door het gootsteentje spoelen. 'Eigenlijk is het hier best wel leuk, het enige wat nog mist
is een leuk vriendje. Of vriendinnentje..En ookal weet ik dat Miyoko op me is, en ik haar best leuk vind, jongens zijn spannender.' Piet bleek
in Lune's gedachte begrijpent te knikken maar daarna te zeggen: 'Kijk, ik vind meisjes leuker, maar als jij meer op jongens valt..Op wie dan?
Details!' Lune zuchten, 'Ja op welke dan, Kyosu vind ik wel erg leuk.. Maar ik zei al dat ik Miyoko ook leuk vind, en dat is dan weer een meisje,
en zo heb ik wel meer leuke mensen gezien met stomme karacters, maar weetje.. ik vind Mauw-Chama mijn kamergenoot ook best..charmant.'

145Lune's en Mauw's Kamer - Page 6 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 24, 2009 9:32 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko klopte op de deur. 'Lune-Chan,' zei ze zacht. 'Mag ik binnenkomen?' ze wiebelde op haar benen, en de snee op haar been deed pijn.

(( ik moet om 10 uur weer weg, zo so hurry up D: ))

146Lune's en Mauw's Kamer - Page 6 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 24, 2009 9:37 pm

Lune

Lune
Niveau 2

((De kamer zat eigenlijk op slot..Maar omdat jij Miyoko heet oke dan.))

Lune-Chan keek Miyoko even aan, 'Oh ja kom maar maar pas op voor Piet.' In lune''s gedachten bleek Piet eng te grijnzen naar Miyoko.

147Lune's en Mauw's Kamer - Page 6 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 24, 2009 9:40 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko keek Lune vreemd aan en keek om zich heen. 'P-piet?' mompelde ze. Miyoko keek beschaamd naar de grond. 'Ik-ik kwam hier om, nouja..' miyoko slikte. ', om, om te vragen.. of ik.. heel.. misschien.. hier.. bij jou, en Mauw.. mocht slapen.' Ze keek Lune aan. 'Omdat, ik niet bij Iris wil zijn..'

148Lune's en Mauw's Kamer - Page 6 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 24, 2009 9:45 pm

Gast


Guest

Marauwdon trok een stretcher onder z`n bed vandaan "Zolang je ons snachts maar niet dood steekt is het goed he"
hij wist niet helemaal wat er allenmaal gaande was maar een beetje meelevend was hij wel...af en toe een beetje te.

149Lune's en Mauw's Kamer - Page 6 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 24, 2009 9:44 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune glimlachten vriendenlijk, 'Eigenlijk wou ik iets stouts gaan doen met Piet..Maar die kan wel nog een avond wachten.' Hij lachten, de kakkerlak
bleef droog zitten.

150Lune's en Mauw's Kamer - Page 6 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 24, 2009 9:45 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko glimlachte. 'Aaah, shit. Laat dan maar zitten! Ik had net mn dolk meegenomen.' en ze knipoogte naar Lune. 'Sorry als ik jullie lastig val hoor..' ze graaide in haar zak. 'Ik heb 3 mini-flesjes sake, en appel-lolly's.' En ze strooide het op Maus's bed.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 6 of 23]

Go to page : Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 14 ... 23  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum