Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

De opbergruimte.

5 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3

Go down  Message [Page 3 of 3]

51De opbergruimte. - Page 3 Empty Re: De opbergruimte. Sun Oct 11, 2009 5:32 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune hielt op met lachen, hij keek naar de grond, 'het spijt me dat ik jullie stoor,' feluisterden Lune zacht, 'het was niet mijn bedoeling,' hij draaide zich om, 'misschien wel..Alsnog was het een slimme zet KyKy, om Mimi van mij af te pakken, ik zou niet anders doen, na wat ik heb gedaan, goede..' hij slikte even, 'nacht nog verder.' Toen draaide hij zich om, zijn schaar spontaan vergeten, en liep de opbergruimte uit. Hij verspilde zijn tijd niet aan boos te doen, evenmin aan daar jankend te staan schreeuwen.

52De opbergruimte. - Page 3 Empty Re: De opbergruimte. Sun Oct 11, 2009 5:35 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

Kyosu voelde zich kwaad worden en liep een stukje achter Lune aan de deur uit. 'Het is niet zo!' riep hij bozig. 'Ik houd van je, en je hebt mijn vertrouwen beschaamd. En nu beschuldig je met ervan Mimiko in te palmen terwijl ik daar op de grond lig te janken.. om.. om jou?' Zei kyosu eerst wat vurig, maar zijn stem werd zachter aan het einde. Hij keek naar de grond. Alles was verpest.

53De opbergruimte. - Page 3 Empty Re: De opbergruimte. Sun Oct 11, 2009 5:38 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko staarde hem aan. Er viel niets meer te doen, niets meer te zeggen. Toch begreep ze het niet. Het was voor Lune alleen meer uitproberen. Niets meer. Ze liet zich op de grond vallen alsof ze niets meer was dat een hoopje afval. Zo voelde ze zich ook afval. Een of ander sletje. Waar van iedereen vol gebruik maakte. En daarna werd ze weer gedump als afval.

54De opbergruimte. - Page 3 Empty Re: De opbergruimte. Sun Oct 11, 2009 5:42 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune stond even stil, 'K-Kyosu..Het spijt me..Zo erg..' mompelden hij zacht, 'ik kan je gewoon niet meer onder ogen komen, ik ben het niet waard om van te houden..,' hij liep verder, richting een plaats om alleen te zijn,

((*kucht* wat een drama.))

55De opbergruimte. - Page 3 Empty Re: De opbergruimte. Sun Oct 11, 2009 5:45 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

Kyosu liet zich midden in de hal op zijn knieƫn zakken. Zijn hand reikte nog even naar Lune, maar hij liet deze na een tijdje ook weer zakken. Zijn wereld stortte nu echt helemaal in elkaar.

56De opbergruimte. - Page 3 Empty Re: De opbergruimte. Sun Oct 11, 2009 5:49 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko was opgestaan met de gedachte in haar achter hoofd nooit meer naar Lune of Kyosu om te kijken. Nooit meer. Ze zag Kyosu zitten en deed er alles aan om niet weer bij hem neer te vallen. Zonder hem aan te kijken zonder iets te zeggen of te denken liep ze langs hem heen. Ze wilde weg van de realiteit weg van de nacht merrie. Dus besloot ze er voor weg te lopen. Hoe ver het ook lopen was.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 3 of 3]

Go to page : Previous  1, 2, 3

Similar topics

-

» De opbergruimte.

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum