Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Het kantoor van De Heerseres.

+5
Yuu
Melissa Chevalier
Cecilio
Scarlett
De Heerseres
9 posters

Go to page : Previous  1, 2

Go down  Message [Page 2 of 2]

26Het kantoor van De Heerseres. - Page 2 Empty Re: Het kantoor van De Heerseres. Tue Sep 29, 2009 7:29 pm

Gast


Guest

Taiga liep naar de stoel en ging erin zitten. "ik heb het wat lastig..niemand weet hier van maar.." op dat moment schotten er 2 kleine witten engelen vleugels uit haar rug die een helder licht gaven. "ik ben een helper van god..en het is best lastig..ik moet leven nemen en geven.. maar als mensen het weten proberen ze me te vermoorde of te verwonden.." zei ze en ze kreeg tranen in haar ogen. "daarom word ik steeds achtervolgt...maar ik vind het zo moeilijk als ik iemand moet laten..gaan zeg maar.." zei ze en keek nar De Heerseres.

27Het kantoor van De Heerseres. - Page 2 Empty Re: Het kantoor van De Heerseres. Tue Sep 29, 2009 7:36 pm

De Heerseres

De Heerseres
Schoolhoofd

De heerseres leek totaal niet verrast door het nieuws. Ze stond op van haar bureau en liep naar het meisje toe.
'Wil je dat ik je de kracht om god te helpen ontneem?' vroeg ze, terwijl ze haar hand op haar schouder legde en Taiga doordringend aankeek.
'Dan zal niemand je meer aanvallen, maar je hebt ook de mogelijkheid niet meer om mensen naar de andere wereld te brengen,' vertelde De Heerseres.

https://magichighschool.forumactie.com

28Het kantoor van De Heerseres. - Page 2 Empty Re: Het kantoor van De Heerseres. Tue Sep 29, 2009 7:39 pm

Gast


Guest

"dat is waar.." zei Taiga en ze dacht na.. "ik had gedacht dat u verast zou zijn omdat ber maar 3 helpers zijn over heel de wereld.." zei ze en keek De Heerseres aan. "ik wil eigenlijk extra trainen zodat ik kan leren er mee op te gaan omdat ik mijn vleugels en mijn kracht nog niet echt beheers.." zei ze. ze was bang dat het niet mogelijk was maar het was mogelijk. hoe wist ze eigenlijk af van de helpers was ze er meschien stiekem zelf 1? dacht ze bijzichzelf.

29Het kantoor van De Heerseres. - Page 2 Empty Re: Het kantoor van De Heerseres. Tue Sep 29, 2009 7:47 pm

De Heerseres

De Heerseres
Schoolhoofd

'Ik ben bang dat ik je daar niet mee kan helpen,' zei De heerseres. Ze ging weer achter haar bureau zitten en staarde even bedenkelijk naar wat lege papieren op haar bureau.
'Ik denk dat ik wel een oplossing weet voor je probleem,' zei ze toen uiteindelijk.
'Ik kan je krachten sealen. dat betekent dat je ze alleen kan gebruiken als je ze van een slot haalt. daarvoor heb je een sleutel nodig, die ik hier in het kantoor zal bewaren. Zo kan je je krachten alleen gebruiken als ik daar toestemming voor geef.
Als je nou elke week langskomt, dan geef ik je toestemming om je kracht te gebruiken en dan kan je jezelf trainen. Pas als je goed getraind bent en in staat bent om je krachten te beheersen zal ik je krachten van het slot halen. Zo kan je ook gemakkelijker voor anderen verbergen dat je de kracht hebt. Wat zeg je daar van?' stelde De Heerseres voor.

https://magichighschool.forumactie.com

30Het kantoor van De Heerseres. - Page 2 Empty Re: Het kantoor van De Heerseres. Tue Sep 29, 2009 7:51 pm

Gast


Guest

Taiga dacht na, wat nou als ze iemand moest healen of juist doden als ze haar kracht niet had wat dan? Taiga keek naar haar vleugels, niemand zou het dan weten alleen Llily wist het nu maar ze wist dat die haar mond wel zou houden. "ik weet het niet..wat als ik iemand moet healen of juist moet laten sterven hoe wilt u dat dan doen??" vroeg Taiga aan De Heerseres en keek haar aan.

31Het kantoor van De Heerseres. - Page 2 Empty Re: Het kantoor van De Heerseres. Tue Sep 29, 2009 7:56 pm

De Heerseres

De Heerseres
Schoolhoofd

'Ik weet zeker dat de natuur een andere manier zal vinden om zijn lot te volgen,' antwoordde De heerseres, terwijl ze Destiny in haar achterhoofd hield. Die moest ze snel maar weer eens spreken.

https://magichighschool.forumactie.com

32Het kantoor van De Heerseres. - Page 2 Empty Re: Het kantoor van De Heerseres. Tue Sep 29, 2009 8:00 pm

Gast


Guest

Taiga knikte. "dus dan kan ik 1 keer in de week de hele dag trainen en dan kom ik weer naar u en dan zet u het weer op slot?" herhaalde Taiga hard op. "dat lijkt me opzich wel een goed plan..maar dan moet ik op planten trainen om mensen lijkt me nog wel te gevaarlijk.." zei Taiga en een glimlach kwam op haar gezicht.

33Het kantoor van De Heerseres. - Page 2 Empty Re: Het kantoor van De Heerseres. Tue Sep 29, 2009 8:11 pm

De Heerseres

De Heerseres
Schoolhoofd

'Je hebt helemaal gelijk. Dus, ga je er mee akkoord?' vroeg De Heerseres, die weer van haar plek kwam en ondertussen van binnen haar energie bij elkaar schraapte om zich voor te bereiden op het sealingproces.

https://magichighschool.forumactie.com

34Het kantoor van De Heerseres. - Page 2 Empty Re: Het kantoor van De Heerseres. Tue Sep 29, 2009 8:12 pm

Gast


Guest

Taiga knikte en stond op haar vleugels waren rustig maar ze gaven een mooi helder licht. "ik ben er klaar voor.." zei ze en keek De Heerseres aan.

35Het kantoor van De Heerseres. - Page 2 Empty Re: Het kantoor van De Heerseres. Tue Sep 29, 2009 8:24 pm

De Heerseres

De Heerseres
Schoolhoofd

De Heerseres knikte even. Ze legde haar hand op Taiga's hoofd en sloot haar ogen.
Na een paar seconden begon ze paars te gloeien.
Zo bleef ze een tijdje staan, tot ze haar ogen weer opende. Langzaam tilde ze haar hand op van Taiga's hoofd. Een klein lichtbolletje zweefde in haar hand.
'Kijk. Je kan je krachten nu alleen nog activeren als je dit lichtbolletje tegen je borst drukt,' legde De Heerseres uit, die met het lichtbolletje naar haar bureau liep en hem daar boven de lege papieren liet zweven.
'Je kan je de komende dagen een beetje duizelig voelen van het plotselinge energieverlies, maar maak je geen zorgen. Alles komt wel weer goed,' zei ze met een vriendelijke glimlach. Ze keek even naar de deur die meteen uit zichzelf open zwaaide.
'Dat was het. Je kan altijd komen als je me ergens voor nodig hebt,' zei ze, en ze richtte zich weer op de lege papieren voor zich.

https://magichighschool.forumactie.com

36Het kantoor van De Heerseres. - Page 2 Empty Re: Het kantoor van De Heerseres. Tue Sep 29, 2009 8:27 pm

Gast


Guest

Taiga knikte en ze voelde zich duizelig. geen gegil meer van mensen die om God zijn hulp schreeuwde of bedelde.. "bednakt." zei Taiga nog en liep toen het kantoor uit naar haar kamer.

((moet er nu vandoor bye bye XD enne bedankt dat je haar even wou zijn ^^))

37Het kantoor van De Heerseres. - Page 2 Empty Re: Het kantoor van De Heerseres. Thu Oct 01, 2009 7:12 pm

Terra

Terra
Niveau 2

---New---

Terra liep naar het kantoor toe, het was tijd hulp van buitenaf te vragen misschien was er wel een manier om die littekens van zijn lichaam af te halen....dan zou hij zich er ook geen zorgen om hoeven maken.
Hij klopte zachtjes op de deur, als zijn vader hier achter zou komen kwam het helemaal nooit meer goed.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 2 of 2]

Go to page : Previous  1, 2

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum