Magic Highschool

Magic Higschool RPG.

You are not connected. Please login or register

De Heerseres' kantoor

Go down  Message [Page 1 of 1]

1 De Heerseres' kantoor on Sun Sep 06, 2009 7:35 pm

Yumiko

Niveau 3
Het kantoor van de Heerseres. In het kantoor is ook een deur die leid naar het hoofdkwartier van de MSA. Verder is het een vrij random kantoor.

Toegang: Als Jan en Klaas wat vragen, wachten Pim en Joep op de gang.
Regels: n.v.t

View user profile

2 Re: De Heerseres' kantoor on Sun Sep 06, 2009 7:37 pm

Yumiko

Niveau 3
Yumiko klopte op de deur, in de hoop dat de Heerseres er zou zijn. Ze keek even naar Toushirou met een blik van: "You go first". Uiteindelijk zwaaide de deur open en duwde Yumiko Toushirou naar binnen, waarna ze zelf ook binnenstapte. 'Kan ik jullie helpen?' vroeg de vriendelijke stem van achter haar bureau.

View user profile

3 Re: De Heerseres' kantoor on Sun Sep 06, 2009 7:53 pm

Toushirou

Niveau 3
Toushirou trok een angstig gezicht en stribbelde lichtelijk tegen toen hij naar binnen werd geduwd. Toen de Heerseres sprak keek hij beschuldigend naar Yumiko. 'Het was jouw idee. Doe jij je verhaaltje maar' zei hij.

View user profile http://bussjah.hyves.nl

4 Re: De Heerseres' kantoor on Sun Sep 06, 2009 7:56 pm

Yumiko

Niveau 3
Yumiko zuchtte geërgerd en trok het dagboek uit Toushirou's handen. Ze wilde al staande haar verhaal doen, maar de Heerseres gebaarde dat ze konden gaan zitten. Yumiko trok de stoel naar achter en ging erin zitten. Ze legde het dakboek op het bureau met de letters gericht zodat de Heerseres het kon lezen. 'Dat witte kneusje hier heeft dit dagboek gevonden, Megumi heet het meisje, en we zouden eigenlijk graag iets meer over haar willen weten.' Haar hoofd stond een beetje schuin, terwijl ze met een vragende blik richting de Heerseres keek.

View user profile

5 Re: De Heerseres' kantoor on Sun Sep 06, 2009 8:01 pm

Toushirou

Niveau 3
Toushirou trok een aarzelend gezicht en nam plaats, terwijl Yumiko al aan het vertellen was. Hij had zeker bewondering voor het feit dat ze zo brutaal kon zijn voor de heerseres haar neus, en slikte. 'Eh - ja' voegde hij als enige aan haar verhaal toe.

6 Re: De Heerseres' kantoor on Sun Sep 06, 2009 8:07 pm

Yumiko

Niveau 3
Yumiko keek nog steeds vragend naar de Heerseres die het dagboek inmiddels aan het bekijken was. Alsof ze het al wist, sloeg ze meteen om naar de zwarte bladzijde. Ze las een paar zinnen en keek daarna van Yumiko naar Toushirou en weer terug. 'Wat zouden jullie willen weten over dit meisje?' vroeg de Heerseres. 'Ehm.. nou ja gewoon, hoe ze om het leven is gekomen enzo.' antwoordde Yumiko terwijl ze even naar Toushirou keek.

View user profile

7 Re: De Heerseres' kantoor on Sun Sep 06, 2009 8:13 pm

Toushirou

Niveau 3
Toushirou knikte alleen en keek op van zijn knieën, waar hij de hele tijd naar had gekeken. Zijn blik gleed naar de Heerseres en hij keek haar nu aan, maar ze gaf nog geen antwoord op hun vraag. 'Waar heb je het gevonden?' vroeg ze alleen, met een nog best vriendelijke blik, wat Toushirou gerust stelde. 'Bij het meer - het lag begraven. Eh, ik vond het per ongeluk' zei hij onzeker. Misschien was het wel super onbeschoft om iets zomaar mee te nemen.

8 Re: De Heerseres' kantoor on Sun Sep 06, 2009 8:18 pm

Yumiko

Niveau 3
De Heerseres sloeg het dagboek dicht en schoof het terug naar Yumiko. Ze knikte even naar Toushirou en zette haar armen op het bureau neer, terwijl ze met haar kin op haar handen leunde. 'Waarom zijn jullie zo geïnteresseerd in dit meisje?' vroeg de Heerseres. God, wat draait ze eromheen. dacht Yumiko in zichzelf. De Heerseres grijnsde even onzichtbaar, aangezien ze de gedachten van Yumiko kon lezen. 'Omdat nergens in haar dagboek staat vermeld dat ze ziek is geweest, of een slecht hart of zoiets dergelijks. Dat bekent dus dat ze waarschijnlijk een onnatuurlijke dood heeft gehad.' antwoordde Yumiko. De Heerseres knikte even begrijpelijk en opende haar mond, klaar om iets te zeggen.

View user profile

9 Re: De Heerseres' kantoor on Sun Sep 06, 2009 8:26 pm

Toushirou

Niveau 3
De Heerseres zei ook werkelijk iets yaaaay! 'Ze is vermoord, hier, op Magic Highschool. Er is een paar jaar geleden een complot opgezet en daar was ze onderdeel van. We hebben de dader kunnen tegenhouden, gelukkig. Helaas konden we haar niet meer redden' zei ze op opvallend kalme toon. Toushirou slikte. Was er iemand vermoord op MHS? Waarom? Wat was er gebeurd? De Heerseres schudde enkel haar hoofd, kennelijk had ze in zijn hoofd zitten neuzen. 'Verder zijn het jullie zaken niet, want deze gruwelijke kennis dragen maakt jullie niks wijzer' besloot ze. Toushirou wilde iets zeggen, maar op de één of andere manier leek zijn mond gewoon gesnoerd.

10 Re: De Heerseres' kantoor on Sun Sep 06, 2009 8:29 pm

Yumiko

Niveau 3
Yumiko zuchtte geërgerd. 'Waarom bestaat het journaal dan? Ik word er ook niet veel wijzer van als ik weet dat er een aardbeving in Italië is geweest.' floepte ze eruit. Ze schrok een klein beetje van haar ietwat brutale opmerking, maar dat moffelde ze weg met de kille blik in haar ogen.

View user profile

11 Re: De Heerseres' kantoor on Sun Sep 06, 2009 8:35 pm

Toushirou

Niveau 3
De Heerseres trok slechts haar wenkbrauwen op, al vond Toushirou dat al genoeg om naar de deur te willen rennen. Ze zuchtte. 'Sommige dingen kun je beter,' ze stopte het dagboek in een la in haar bureau 'in de doofpot stoppen..' Toushirou's gedachten schoten onwillekeurig naar de Derde Macht, en hij wist zeker dat hij een spiertje in haar gezicht zag trekken. 'Jullie hebben hier niets meer te zoeken' zei ze daarna, opvallend streng.

12 Re: De Heerseres' kantoor on Sun Sep 06, 2009 8:41 pm

Yumiko

Niveau 3
'Zouden we dan wel het dagboek terug mogen?' vroeg ze met een opgetrokken wenkbrauw. Even keek ze naar Toushirou, die verwonderd zat te kijken, waarop er een spiertje in de Heerseres' gezicht vertrok. Enigszins snapte Yumiko meteen waarover het ging. Yumiko wist dat de Heerseres gedachten kon lezen, dus nu zal ze het ook wel lezen. Zou de derde macht nog bestaan? Zouden ze die ook in "de doofpot" hebben gestopt? Het was hetgeen wat haar vader altijd had beweerd, en wat Yumiko ook altijd had gedacht. Dat ze de derde macht zouden bewaren voor de tijd waarin ze het weer hard nodig hadden, als de vrede voorbij zou zijn. En dat het "vernietigen" nep was geweest, zodat mensen met slechte bedoelingen op zouden houden er naar te zoeken.

View user profile

13 Re: De Heerseres' kantoor on Sun Sep 06, 2009 8:46 pm

Toushirou

Niveau 3
De Heerseres leek even in gedachten verzonken. Toushirou keek verwonderd toe. Uiteindelijk schudde ze haar hoofd. 'Nee. Het is opgelost, nu hebben jullie hier niets meer te vinden. Ik verzoek jullie om mijn kamer nu te verlaten' zei ze tussen haar tanden door. Toushirou stond op en keek Yumiko veelbetekenend aan. Het was beter om hem nu te smeren, voordat zij ook "in de doofpot" zouden belanden. Hij liep snel naar de deur en probeerde zijn gedachten, die op topsnelheid werkten, te verbergen. Hij opende de deur en hoopte vurig dat Yumiko naar buiten zou stappen om problemen te voorkomen.

14 Re: De Heerseres' kantoor on Sun Sep 06, 2009 8:50 pm

Yumiko

Niveau 3
Yumiko grijnsde even onzichtbaar en besloot expres haar gedachten door te laten gaan. De derde macht bestaat nog, ik weet het zeker. Hij is verstopt op een plek waar niemand hem zou zoeken. En ik zal hem koste wat kost vinden. dacht ze terwijl ze opstond. Ze bleef nog even staan, om de reactie van de Heerseres te zien op haar gedachten.

View user profile

15 Re: De Heerseres' kantoor on Sun Sep 06, 2009 8:55 pm

Toushirou

Niveau 3
Toushirou keek schokkerig om en zag dat de Heerseres een blik in haar ogen had alsof ze Yumiko af ging slachten, maar hij voelde een enorme drang om naar buiten te lopen. Hij greep Yumiko bij haar pols, en trok haar uit alle macht mee naar buiten.

16 Re: De Heerseres' kantoor on Sun Sep 06, 2009 9:00 pm

Yumiko

Niveau 3
Yumiko draaide haar blik weg van de Heerseres en liep daarna mee met Toushirou. Ze deed de deur achter zich dicht en keek naar Toushirou toen ze inmiddels verder weg van het kantoor waren. 'De derde macht bestaat nog, ik weet het zeker.'

View user profile

17 Re: De Heerseres' kantoor on Sun Sep 06, 2009 9:03 pm

Toushirou

Niveau 3
Toushirou slikte. 'Ik weet het niet. Maar er wordt van alles verborgen. Maar volgens mij heeft dat mens overal oren, we kunnen beter naar mijn kamer gaan en daar even verder praten' besloot hij, waarna hij met haar naar zijn kamer liep. [oké daar verder dus]

18 Re: De Heerseres' kantoor on Mon Sep 07, 2009 7:49 am

Gast

Guest
((omg XD ik moet op de gang wachten omdat ik Pim heet.. niet dat ik naar binnen wil maar het gaat even over het Pim geval XD))

19 Re: De Heerseres' kantoor on Sat Nov 14, 2009 11:20 pm

Yumiko

Niveau 3
Yumiko had zich opgefrist en wat gegeten. De Heerseres had haar gezegd naar haar kantoor te komen, dus dat deed ze. De deur vloog al open voordat Yumiko de kans had gehad om te kunnen kloppen. 'Ga zitten, Yumiko, ga zitten.' Yumiko ging zitten tegenover de Heerseres. 'Ik weet dat het een vreselijke ervaring voor je is geweest, maar je reactie tegenover Nicholas was onterecht. Nicholas is al die tijd hier geweest.' Yumiko keek de Heerseres geschokt aan. 'M-maar, hij was.. echt?' 'Ja, Yumiko. Echt waar. En om dit alles te verwerken wil ik je aanbieden wekelijks met een schoolpsychologe te praten. Dat lijkt me wel zo verstandig.' Yumiko schudde haar hoofd. 'N-nee! Dat wil ik niet.' Ze ging echt niet met een vreemde over haar pijnlijke ervaringen praten, dat zou ze niet overleven. De Heerseres zuchtte. 'Helaas kan ik je er niet toe verplichten. Maar weet, als je je bedenkt, dan geldt het aanbod nogsteeds.' Yumiko knikte en liep het kantoor uit. Ze wilde even totale rust, en dus ging ze naar het meer toe.

View user profile

Sponsored content

Back to top  Message [Page 1 of 1]