Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Het Labyrint

+5
Shayla
Mimiko
Mido
Lune
Terra
9 posters

Go to page : Previous  1 ... 6, 7, 8 ... 10 ... 14  Next

Go down  Message [Page 7 of 14]

151Het Labyrint - Page 7 Empty Re: Het Labyrint Sat Sep 19, 2009 5:38 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

'Shayla kom je nog..' zei kyosu die de hoek al om was. Hij liep een stukje terug om te kijken waar ze was gebleven, en opeens zag hij daar hetzelfde beest weer staan. Hij deed hetzelfde als de eerste keer en vuurde nog enkele lichtbollen op hem af.

152Het Labyrint - Page 7 Empty Re: Het Labyrint Sat Sep 19, 2009 5:59 pm

Gast


Guest

Alecia zag om de hoek een staart heen en weer zwiepen met als reactie daarop dat zij een wenkbrauw optrok. ... is dat.... Ze liep er voorzichtig naar toe om te zien of wat ze zag wel efectief was, van wat ze dacht dat het was.

153Het Labyrint - Page 7 Empty Re: Het Labyrint Sat Sep 19, 2009 6:03 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune stond langzaam op, 'we moeten hier weg gaan.. Voordat jullie net zo eindigen als ik eindig.. Of nog erger als Yia is ge-eindigt..' mompelden Lune zacht.

154Het Labyrint - Page 7 Empty Re: Het Labyrint Sat Sep 19, 2009 6:20 pm

Lily

Lily
Niveau 1

Lily knikte en stond ook op. 'Gaat het met je oog?'Vroeg ze, lichtelijk bezorgd.'Yia, kom je?'
Yia knikte en zweefde met hen mee.
'Kan je haar nou zien?'Vroeg Lily aan de jongen.

http://www.magicschoolrpg.yourbb.nl

155Het Labyrint - Page 7 Empty Re: Het Labyrint Sat Sep 19, 2009 7:12 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Ik zie een schim door de lucht bewegen, haar gezicht is niet duidelijk,' Lune wreef met zijn hand over de wond, 'het doet pijn..' mompelden hij zacht, 'alsof je door midden bent gescheurt..'

156Het Labyrint - Page 7 Empty Re: Het Labyrint Sat Sep 19, 2009 7:55 pm

Lily

Lily
Niveau 1

Lily knikte bezorgd. 'Yia, kan jij de uitweg vinden?' Yia dacht even na.'Ja, ik denk dat dat wel lukt.' Lily glimlachte naar haar en zij glimlachte terug.
'Eeh... Ho-hoe heet je eigelijk.'Ze voelde zich een beetje stom toen ze dat vroeg, en wendde snel haar blik af, om haar rode gezicht te verbergen.

http://www.magicschoolrpg.yourbb.nl

157Het Labyrint - Page 7 Empty Re: Het Labyrint Sat Sep 19, 2009 8:05 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune keek op, 'Ik? Lune, dat had ik je toch al vertelt.. Of...Nee dat heb ik je niet vertelt.. ' Lune grijnsde en keek onhandig de andere kant op.

158Het Labyrint - Page 7 Empty Re: Het Labyrint Sat Sep 19, 2009 8:10 pm

Terra

Terra
Niveau 2

Terra's ogen werden helder goud en het was gewoon te makkelijk, hij kwam half overeind en met strillende handen pakte hij Mimiko's hand vast "...S-sorry..."

159Het Labyrint - Page 7 Empty Re: Het Labyrint Sat Sep 19, 2009 8:18 pm

Iris

Iris
Niveau 2

Iris keek om de hoek, Mimi-chan, ik doe je nog wat.. haar hand trilde zag ze. Ze pakte met haar andere hand haar hand vast om hem niet meer te laten trillen. Maar haar andere hand begon hevig mee te trillen. Ze keek niet meer om het hoekje en stond rillend met haar rug tegen de muur.

http://xxx--iris.hyves.nl/

160Het Labyrint - Page 7 Empty Re: Het Labyrint Sat Sep 19, 2009 8:28 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko knikte. Hij kon hem stoppen. Het moest wel. Een electroshock moest genoeg zijn. Mimiko voelde hoe ze duizelig werd en riep naar Iris: 'Als ik flauw val val hem dan aan', zei ze terwijl haar gezicht wit werd.

161Het Labyrint - Page 7 Empty Re: Het Labyrint Sat Sep 19, 2009 8:30 pm

Iris

Iris
Niveau 2

Iris schrok dood van wat Mimi-chan zei, Je kan het Iris.. ze kam van de muur af en keek om de hoek. Ze maakte aflvast twee ijsballen, ze knikte naar Mimi-chan.

http://xxx--iris.hyves.nl/

162Het Labyrint - Page 7 Empty Re: Het Labyrint Sat Sep 19, 2009 8:34 pm

Terra

Terra
Niveau 2

Terra sloot zijn ogen en probeerde zich zo goed mogenlijk in te houden, de kracht die los kwam hield zijn ziel vast in dit lichaam en nu schoot zijn bewustzijn terug.
Hij liet Mimiko los en schoot achteruit, het bloed lag hem nog op de lippen maar hij keek haar geschrokken aan, zijn ogen verkleurde langzaam terug naar fel blauw.

163Het Labyrint - Page 7 Empty Re: Het Labyrint Sat Sep 19, 2009 8:37 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko voelde hoe zijn lippen van haar arm afgingen en snel hapte ze naar adem. Ze keek hoe Terra weer normaal werd en was blij niet te hoeven aanvallen. Toch was het licht in Mimiko's hoofd en voor dat ze het wist viel ze naar achter.

164Het Labyrint - Page 7 Empty Re: Het Labyrint Sat Sep 19, 2009 8:38 pm

Iris

Iris
Niveau 2

Iris keek verbaasd naar Terra, ze zag dat zijn ogen normaal werden, dus ze kon hem gewoon niet aanvallen. Ze rende naar Mimi-chan toe, ze knielde bij haar neer en sloeg lichtjes op haar beide wangen. 'Mimi-chan, blijf bij me,' fluisterde ze. Ze keek even met medelijden naar Terra.

http://xxx--iris.hyves.nl/

165Het Labyrint - Page 7 Empty Re: Het Labyrint Sat Sep 19, 2009 8:42 pm

Terra

Terra
Niveau 2

Terra keek Mimiko bezorgd aan "W-waarom...waarom helpt ze me...ik ben een enorme eikel..." hij krabbelde half overeind, nu hij ten minste een beetje had gehad was het genoeg voor misschien een week.

166Het Labyrint - Page 7 Empty Re: Het Labyrint Sat Sep 19, 2009 8:44 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko wees naar de wond die nog steeds enorm veel bloed verloor. 'Stop .. het .. bloed', kwam er moeizaam uit en haar oogleden werder zwaarder. Toch deed Mimiko alle moeite om erbij te blijven maar alles werd langzaam zwart voor haar ogen.

((Ze gaat niet dood ze valt alleen flauw E': ))

167Het Labyrint - Page 7 Empty Re: Het Labyrint Sat Sep 19, 2009 8:48 pm

Terra

Terra
Niveau 2

Terra trok zonder pardon zijn shirt uit, hij kon dan misschien niet mensen helen maar in van die films zag je dit soort dingen altijd en die dingen moesten ergens vandaan komen.
Hij kroop naar Mimiko toe en bond de mouw strak rond haar arm.

168Het Labyrint - Page 7 Empty Re: Het Labyrint Sat Sep 19, 2009 8:49 pm

Iris

Iris
Niveau 2

Iris keek toe hoe Terra zijn shirt uit deed en het op Mimi-chans wond drukte, ze keek verbaasd toe.



Last edited by Iris on Sat Sep 19, 2009 8:51 pm; edited 1 time in total

http://xxx--iris.hyves.nl/

169Het Labyrint - Page 7 Empty Re: Het Labyrint Sat Sep 19, 2009 8:50 pm

Lune

Lune
Niveau 2

((*panic* Gatsie.. Ik wil me met jullie bemoeien maar dat kan niet o,o IK WIL DAT IE MIJN BLOED DRINKT D: *Jaloerzie*))

Lune liep nogsteeds droog achter Lily en Yia aan.

170Het Labyrint - Page 7 Empty Re: Het Labyrint Sat Sep 19, 2009 8:57 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko voele hoe het bloed langzaam maar zeker gedempt werd door het shirt van Terra. Mimiko kwam weer een beetje bij en de kleur op haar gezicht was iets minder bleek.

((To bad for you >D))

171Het Labyrint - Page 7 Empty Re: Het Labyrint Sat Sep 19, 2009 9:01 pm

Terra

Terra
Niveau 2

((Lol Wanted blood donors XD))

Terra kroop weer voorzichtig achteruit, Hij had dan net wel wat gedronken maar moest nu alsnog niet boven een bloedende arm blijven hangen.

172Het Labyrint - Page 7 Empty Re: Het Labyrint Sat Sep 19, 2009 9:05 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Toen Mimiko bij kwam greep ze pijnlijk naar haar arm. 'Aaawh', riep ze met een gedemte stem. Ze drukte het shirt er nog iets meer op en keek toen weer naar Terra. "G.. gaat het?', vroeg ze nog bij koment van de schrik.

173Het Labyrint - Page 7 Empty Re: Het Labyrint Sat Sep 19, 2009 9:26 pm

Iris

Iris
Niveau 2

Iris keek bezorgd naar de wond, 'Mimi-chan, je moet naar ze ziekenboeg.. Nu!' riep ze in paniek. Ze liep helemaal rood aan.

http://xxx--iris.hyves.nl/

174Het Labyrint - Page 7 Empty Re: Het Labyrint Sat Sep 19, 2009 9:31 pm

Terra

Terra
Niveau 2

Terra schudden zijn hoofd "Met mij boeit het niet..." Hij kwam overeind en creerde een felle lichtbol boven zich, het licht scheen als een scheinwerper de lucht in "Er moet nu wel iemand zijn die de uitgang kan verlichten..."
En als een soort alarm schoot er een wit licht de lucht in een paar honderd meter verderop.

175Het Labyrint - Page 7 Empty Re: Het Labyrint Sat Sep 19, 2009 9:34 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko keek met en pijnlijk gezicht naar de wond. Terra's shirt zat nu ondertussen bijna helemaal vol met bloed. Ze keek naar het ongelovelijk felle licht. 'H.. het gaat wel', zei ze zwakjes en ze probeerde op te staan.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 7 of 14]

Go to page : Previous  1 ... 6, 7, 8 ... 10 ... 14  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum