Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Speeltuin.

+13
Mimiko
Toushirou
Iris
Miyoko
Yumiko
Cosette
Lily
Mido
Shayla
Logan
Scarlett
Kyosu
Ruşine
17 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Next

Go down  Message [Page 4 of 11]

76Speeltuin. - Page 4 Empty Re: Speeltuin. Wed Sep 16, 2009 6:31 pm

Cosette

Cosette
Niveau 2

Cosette lachte weer. 'Jouw haar ook, hoor!' Ze vond mensen met blond haar, meestal, ontzettend schattig uitzien.

77Speeltuin. - Page 4 Empty Re: Speeltuin. Wed Sep 16, 2009 6:33 pm

Iris

Iris
Niveau 2

Iris zette haar kraaloogjes op naar Cosette, 'thaaaanks,' zei ze. Ze keek weer normaal en schaterde het uit. Het voelde vertrouwd bij Cosette, niet zoals bij Yoko-chan dat ze altijd niks durfde te zeggen.

http://xxx--iris.hyves.nl/

78Speeltuin. - Page 4 Empty Re: Speeltuin. Wed Sep 16, 2009 6:35 pm

Cosette

Cosette
Niveau 2

Cosette grinnikte. Ze keek naar de lucht. 'Wat is jou specialiteit eigenlijk?' vroeg ze nieuwsgierig aan Iris.

79Speeltuin. - Page 4 Empty Re: Speeltuin. Wed Sep 16, 2009 6:42 pm

Iris

Iris
Niveau 2

Iris rolde met haar ogen, 'Ij&Kou,' mompelde ze. Ze was er nooit blij mee geweest, ze kon niks, wat had ze nou aan Ijs&Kou? Maar ze bleef gewoon glimlachen naar haar. 'En jij?' vroeg ze.

http://xxx--iris.hyves.nl/

80Speeltuin. - Page 4 Empty Re: Speeltuin. Wed Sep 16, 2009 6:46 pm

Cosette

Cosette
Niveau 2

'Warmte en vuur, best nutteloos,' zei Cosette. Het liefst had ze Telekinese gehad, maarja, erfelijkheid overwon alles.

81Speeltuin. - Page 4 Empty Re: Speeltuin. Wed Sep 16, 2009 6:48 pm

Iris

Iris
Niveau 2

Iris keek haar glimlachend aan, 'ECHT? Nou, lucky you,' riep ze vrolijk. Bofkont.. haar glimlach verdween en ging over naar een grijns.

http://xxx--iris.hyves.nl/

82Speeltuin. - Page 4 Empty Re: Speeltuin. Wed Sep 16, 2009 6:49 pm

Cosette

Cosette
Niveau 2

'Ah, kom op!' Cosette zuchtte. 'Wat heb je nou aan Wartme&Vuur?' Niks, nada, noppes.

83Speeltuin. - Page 4 Empty Re: Speeltuin. Wed Sep 16, 2009 7:27 pm

Iris

Iris
Niveau 2

Iris stopte met lachen, 'Joh, JE KAN IEMAND MET LEVENDE LIJFEN VERBRANDEN,' riep ze. 'Nogmaals, lucky you,' schaterde ze uit.

http://xxx--iris.hyves.nl/

84Speeltuin. - Page 4 Empty Re: Speeltuin. Thu Sep 17, 2009 4:14 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

NEWNEW

Mimiko zat op de schommel, alleen schommelen deed ze niet. Het enige wat ze deed was een beetje bewegen wat meer door de wind kwam. Ze kon Lune waarschijnlijk nooit meer onder ogen komen..

85Speeltuin. - Page 4 Empty Re: Speeltuin. Thu Sep 17, 2009 4:22 pm

Lune

Lune
Niveau 2

((Kom weer als geroepen.))

Lune liep met zijn I-pod in zijn oren de speeltuin op, soms wou je je even kind voelen.. Hij zag Mimi op de schommel zitten, en keek haar zwijgent aan. Hij nam plaats op de wip-kip en bestudeerde haar grondig.

86Speeltuin. - Page 4 Empty Re: Speeltuin. Thu Sep 17, 2009 4:23 pm

Gast


Guest

((gehehehe Cool ))

Lloyd kwam aanlopen en ging op het dak van het klimhuis zitten en keek naar de lucht.

87Speeltuin. - Page 4 Empty Re: Speeltuin. Thu Sep 17, 2009 4:26 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko zag dat Lune er aan kwam en wilde opstaan. Maar hij ging ergens anders zitten. Mimiko zat met haar adem in gehouden op de schommel. Mimiko voelde hoe Lune naar haar keek en besloot zelf naar de grond te kijken.

88Speeltuin. - Page 4 Empty Re: Speeltuin. Thu Sep 17, 2009 4:29 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune stond op, en kwam voor haar staan, met een hand hielt hij het touw vast van de schommel, 'waarom negeer je me?' het klonk dreigender dan Lune had bedoelt.

89Speeltuin. - Page 4 Empty Re: Speeltuin. Thu Sep 17, 2009 4:30 pm

Gast


Guest

Lloyd zag dat er iets gebeurde bij de schommel en hield hun in de gaten.

90Speeltuin. - Page 4 Empty Re: Speeltuin. Thu Sep 17, 2009 4:31 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko schrok zich dood en viel bijna van de schommel. Ze slikte ze durfde hem als nog niet aan te kijken. 'Ik negeer je niet', zei ze schor en haast onverstaanbaar.

91Speeltuin. - Page 4 Empty Re: Speeltuin. Thu Sep 17, 2009 4:34 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Dat doe je wel en ik wil weten waarom..' er glinsterden iets duisters in Lune's ogen terwel hij dat zei. Hij keek haar bitter aan, 'je negeert me..' herhaalde hij zacht.

92Speeltuin. - Page 4 Empty Re: Speeltuin. Thu Sep 17, 2009 4:41 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko slikte en ze begon uit zenuwen nog meer heen en weer te gaan. Snel wierp ze een blik naar Lune en werd bang van zijn blik. 'ik.. ', zei Mimiko fluisterend. 'Ik moet gaan.. denk ik'.

93Speeltuin. - Page 4 Empty Re: Speeltuin. Thu Sep 17, 2009 4:50 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Dat bedoel ik nu!' schreeuwde Lune bijna, met een vuurrood hoofd keek hij Mimi aan. 'Ik dacht dat je een vriendin van mij bent! Je doet alsof ik een monster ben..' hij spuugde voor haar op de grond.

94Speeltuin. - Page 4 Empty Re: Speeltuin. Thu Sep 17, 2009 4:55 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko keek hem aan en de tranen liepen onder tussen al over haar wangen. 'Wa wat doe je?', vroeg ze met trillende stem. Lune die voor haar voete spuugde.. dat was Lune niet. Dit was Lune totaal niet.

95Speeltuin. - Page 4 Empty Re: Speeltuin. Thu Sep 17, 2009 4:58 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Nee wat doe jij? Je ontloopt me en dat staat me totaal niet aan..' sisde Lune, hij keek Mimi verbeten aan, en wende zich toen af, 'totaal niet..' herhaalde hij nog een keer, toen slofte hij weg.

96Speeltuin. - Page 4 Empty Re: Speeltuin. Thu Sep 17, 2009 5:04 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

'Lune wacht', zei Mimiko terwijl ze op haar lip beet. De tranen stonden nog steeds in haar ogen. En langzaam liep ze iets dichter naar hem toe. 'Ik.. ik schaamde me gewoon', zei ze terwijl ze naar de grond keek. Ze wilde Lune er niet aan herinneren dat ze had gezecht dat ze hem ook leuk vond maar het zou er nu toch echt van komen.

97Speeltuin. - Page 4 Empty Re: Speeltuin. Thu Sep 17, 2009 5:07 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune keek om, 'je schamen, voor mij?' hij trok een wenkbrauw aan, en keek haar argwanent aan.

98Speeltuin. - Page 4 Empty Re: Speeltuin. Thu Sep 17, 2009 5:12 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko keek hem geschrokken aan. 'Nee nee', zei ze vlug. Ze keek weer naar de grond. 'Gewoon.. omdat ik nou ja je weet wel..', ze beet op haar lip. 'Ik heb gezecht dat ik je .. l.. leuk vind', zei ze terwijl ze zo rood werd als een tomaat.

99Speeltuin. - Page 4 Empty Re: Speeltuin. Thu Sep 17, 2009 5:14 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Dus eigenlijk schaam je je wel voor mij, je schaamt je over je gevoel voor mij?' Lune's frons verdween, en maakte plaats voor een vriendelijke glimlach.

100Speeltuin. - Page 4 Empty Re: Speeltuin. Thu Sep 17, 2009 5:19 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko knikte voorzichtig en keek daarna weer naar de grond. 'Ik ontliep je omdat ik bang was dat je er over zou beginnen..', zei ze schor.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 4 of 11]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum