Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Speeltuin.

+13
Mimiko
Toushirou
Iris
Miyoko
Yumiko
Cosette
Lily
Mido
Shayla
Logan
Scarlett
Kyosu
Ruşine
17 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3 ... 9, 10, 11

Go down  Message [Page 11 of 11]

251Speeltuin. - Page 11 Empty Re: Speeltuin. Tue Sep 29, 2009 6:05 pm

Mido

Mido
Niveau 2

Zero had geen flauw idee wat hij eigenlijk deed maar hij belande op een gegeven moment ergens bij het speeltuin. Hij had niet eens de interesse om te kijken wie er waren of hij sprong gewoon onder de eerste boom die hij zag en begon te relaxen.

http://mido-iraq.hyves.nl/

252Speeltuin. - Page 11 Empty Re: Speeltuin. Tue Sep 29, 2009 6:16 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko liet een zucht ontglippen toen ze Mido zag. Hij was op het moment wel de laatste persoon. Snel trok ze Cosette mee en wilde hier zo snel mogelijk weg. 'Ik weet wel een plek', zei ze hastig.

((jou kamer?))

253Speeltuin. - Page 11 Empty Re: Speeltuin. Tue Sep 29, 2009 6:23 pm

Cosette

Cosette
Niveau 2

((Sure))

'Eeh.. Oke.' Cosette keek verbaasd naar Mimiko terwijl ze zich door haar liet meesleuren.

254Speeltuin. - Page 11 Empty Re: Speeltuin. Tue Sep 29, 2009 8:27 pm

Lily

Lily
Niveau 1

Lily glimlachte en keek bewonderend naar Taiga's vleugels. 'Ze zijn prachtig.'Zei ze, terwijl ze naar de felle gloed keek. 'We-weet verder niemand op school hiervan?'

http://www.magicschoolrpg.yourbb.nl

255Speeltuin. - Page 11 Empty Re: Speeltuin. Tue Sep 29, 2009 8:46 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

Kyosu knikte. 'Ik snap wat je zegt, maar zolang we elkaar mogen hoef ik je slechte kanten toch niet te zien?' zei hij met een grijns. Hij keek even met een schuin hoofd naar zijn schoenen, die vochtig werden van de natte grond. 'Ik weet dat iedereen een slechte kant heeft, daarom vertel ik bijna niets over mezelf aan iemand. Zo kunnen ze mijn slechte kanten of mijn problemen nooit tegen me gebruiken,' zei kyosu. Hij wist maar al te goed hoe het voelde om verraden te worden, en dat wilde hij absoluut niet nog een keer.

256Speeltuin. - Page 11 Empty Re: Speeltuin. Tue Sep 29, 2009 8:55 pm

Shayla

Shayla
Niveau 1

Shayla veegde haar haar uit haar gezicht en haalde haar schouders op. 'Het gaat niet zo zeer daarom. Als je de slechte kanten van een ander kan zien, kan je dat tegen die persoon gebruiken. Hoe dacht je anders dat ik me staande hield tegen die andere?' Zei ze lachend en dacht even aan het conflict met Fabian. Daarbij had dat haar ook gered, anders konden dingen nu wel heel anders afgelopen zijn.

257Speeltuin. - Page 11 Empty Re: Speeltuin. Tue Sep 29, 2009 9:00 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

Kyosu knikte. 'Ja, dat klopt wel,' zuchtte hij. Hij keek even met een pijnzende blik naar de lucht, die steeds donkerder werd. 'Ik denk dat we zometeen maar eens naar binnen moeten gaan, onder deze boom blijven staan is sowieso geen optie. Kyosu keek naar de flitsen in de lucht, wat hem deed grijnzen. Hij werd altijd blij van onweer, wat best raar was. Het liefst liep hij ook in het pikkedonker rond, het gaf hem een soort van adrenaline.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 11 of 11]

Go to page : Previous  1, 2, 3 ... 9, 10, 11

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum