Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

De Gangen

+4
Scarlett
Nicholas
Miyoko
Mendua
8 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4

Go down  Message [Page 4 of 4]

76De Gangen - Page 4 Empty Re: De Gangen Sun Oct 04, 2009 6:06 pm

Emily

Emily
Niveau 2

Niveau 3. Alweer. Waarom ook niet? Kon ze dan niet gewoon een keer iemand uit niveau 1 tegenkomen? "Hoe doen jullie dat allemaal zo snel?" zuchtte ze. "Ik ben nog niemand tegengekomen uit niveau 2, laat staan niveau 1." Well, ze had 4 mensen leren kennen, waarvan 2 in niveau 3 en 2 waarvan ze het niet wist, die waarschijnlijk ook wel in 3 zouden zitten.
Oh. En dan had je de overblije puber nog. Misschien dat die wel nog in niveau 1 zat. Het was haar enige hoop.

77De Gangen - Page 4 Empty Re: De Gangen Sun Oct 04, 2009 7:10 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou grijnsde. 'Ik zit hier al een stuk langer dan jij, dat lukt jou vast ook wel. Oké, ik moet toegeven dat ik wel het verst in mijn jaar ben.. misschien kom je gewoon de verkeerde mensen tegen,' antwoordde hij bedenkelijk. Hij gleed even heen en weer met zijn stuk ijs.

http://bussjah.hyves.nl

78De Gangen - Page 4 Empty Re: De Gangen Sun Oct 04, 2009 7:16 pm

Emily

Emily
Niveau 2

Emily knikte bedenkelijk. "Dat zou een hoop verklaren ja," antwoordde ze toen. Ze zag haarzelf nog niet zo gauw niveau 3 bereiken, zeker niet in maar een jaar tijd. Ze mocht blij zijn als ze dan niveau 2 behaald had.
"Het verste in jouw jaar zeg je? Dan kan ik je maar beter te vriend houden, mhh?" vroeg ze met een lichte - goedbedoelde - spot in haar stem.

79De Gangen - Page 4 Empty Re: De Gangen Sun Oct 04, 2009 7:28 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou grijnsde. Hij schudde kort zijn hoofd. 'Nah... ik denk niet dat je erg bang hoeft te zijn voor de "grote boze Toushirou",' zei hij droogjes. Hij deed immers geen vlieg kwaad als hij niet echt boos op je was.

http://bussjah.hyves.nl

80De Gangen - Page 4 Empty Re: De Gangen Sun Oct 04, 2009 7:31 pm

Emily

Emily
Niveau 2

"Mooi zo, dan kan ik in ieder geval rustig slapen," grijnsde Emily, wiens ogen nog steeds op het kopje koffie waarvan ze af en toe een paar slokken nam gericht waren.
"Maar goed. Het bevalt je wel op deze school?" Tot nu toe was het leuk hier, maar na een jaar? Wie weet wilde ze dan wel weer terug naar huis toe.

81De Gangen - Page 4 Empty Re: De Gangen Sun Oct 04, 2009 7:34 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou knikte meteen. 'Ja.. ik had het niet beter kunnen hebben.. bijna niet, in ieder geval,' zei hij met een glimlachje. Zijn blokje ijs gleed van tafel, maar hij besteedde er helemaal geen aandacht aan. 'Ik ken trouwens best veel mensen van niveau twee,' vertelde hij nog bemoedigend.

http://bussjah.hyves.nl

82De Gangen - Page 4 Empty Re: De Gangen Sun Oct 04, 2009 7:41 pm

Emily

Emily
Niveau 2

"Ohja? Toch wel?" vroeg Emily gelijk. "En voel je je dan niet te goed om met hen om te gaan?" grapte ze er gelijk achteraan. Er vanuit gaan dat Toushirou wel doorhad dat het een grapje was plakte ze dat er maar achteraan en praatte ze gelijk verder. "Oh, en jij leer wel de goede mensen kennen zeker?" grijnsde ze. Niveau 2 was al minder erg dan 3 in ieder geval.

83De Gangen - Page 4 Empty Re: De Gangen Sun Oct 04, 2009 7:45 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou lachte om Emily's opmerkingen. 'Ik heb ruim de tijd gehad om de juiste mensen te leren kennen,' grapte hij met een knipoog. Vervolgens stond hij op. 'Ik denk dat ik zo maar weer eens naar bed ga - wil ik morgen nog energie hebben,' zei hij met een gaap.

http://bussjah.hyves.nl

84De Gangen - Page 4 Empty Re: De Gangen Sun Oct 04, 2009 7:50 pm

Emily

Emily
Niveau 2

"Aaah, nu al?" vroeg Emily met een quasi-zielig gezicht. Zat ze hier nog de hele tijd alleen. Tenminste.. Haar blik gleed naar twee schakende pubers, vermoedelijk een jaar of 16. Behalve die twee dan. Maar of ze daar nou veel aan had? Dan kon ze nog beter alleen zitten waarschijnlijk.

85De Gangen - Page 4 Empty Re: De Gangen Sun Oct 04, 2009 7:56 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou knikte. 'Jap, nu al,' zei hij grijnzend. Hij klopte even op Emily's hoofd. 'Ik spreek je later nog wel - neem ik aan. Tenzij je ineens wordt ontvoerd door aliens, of iets dergelijks. Je weet maar nooit hier,' ging hij verder, waarna hij zwaaide, en de deur uit liep naar zijn warme bedje.

http://bussjah.hyves.nl

86De Gangen - Page 4 Empty Re: De Gangen Sat Oct 10, 2009 11:56 pm

Emily

Emily
Niveau 2

Meteen toen Emily de school ingegaan was, was ze de eerste paar trappen opgerend, om zich vervolgens op de trap richting de vijfde verdieping te laten zakken. Het had haar bijna niet eens moeite gekost om te rennen in het donker dit keer, iets waar haar lichtgevende lichaam aan meegeholpen had. Toen ze echt op de trap zat liet ze het weer doven en liet ze haar hoofd tegen de reling hangen. Rust.

87De Gangen - Page 4 Empty Re: De Gangen Sun Oct 11, 2009 12:00 am

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

((Je vegrat de "new" stommerd :c ))

Toushirou liep de trappen een beetje slaperig op. Hij was ontzettend moe, maar tegelijk raasde er onwijs veel energie door hem heen; moe van de lange reis, maar vol energie omdat hij terug was op deze geweldige plek. Hij zag ineens iemand zitten die hij vlak voor de vakantie had leren kennen zitten: Emily. Hij bleef vlak voor haar, zo'n twee treden lager, staan. Zijn gezicht stond een beetje vragend, al wist hij niet of ze het kon onderscheiden in het donker.

http://bussjah.hyves.nl

88De Gangen - Page 4 Empty Re: De Gangen Sun Oct 11, 2009 12:03 am

Emily

Emily
Niveau 2

Emily keek verbaasd op toen er opeens iemand tot stilstand kwam in het donker, maar die witte haren kon ze zelfs in het donker nog onderscheiden. "Toushou..- Toushirou toch?" vroeg ze met een klein glimlachje. "Hoe was je vakantie?" Ze kon zich nog vaag herinneren dat hij gezegd had de volgende dag op vakantie te gaan, zo'n week geleden. Veel langer had hun gesprek ook niet geduurd.

89De Gangen - Page 4 Empty Re: De Gangen Sun Oct 11, 2009 12:07 am

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou glimlachte. 'Goed.. Geweldig, eigenlijk. En hoe is het met jou?' antwoordde hij. Die laatste zin kwam er ietwat zorgelijk uit. Hij ging tegenover haar zitten op de trede en trok zijn knieën op om niet al te veel ruimte in te nemen, al moest hij moeite doen om niet ineens naar beneden te rollen. Na even had hij zijn balans gevonden.

http://bussjah.hyves.nl

90De Gangen - Page 4 Empty Re: De Gangen Sun Oct 11, 2009 12:11 am

Emily

Emily
Niveau 2

"Oh, I'm great," bracht Emily uit, die totaal geen moeite had met acteren. Maar wilde ze dat eigenlijk wel op dit moment? "Het is een lang verhaal," zuchtte ze toen. "Niks bijzonders."
Waarschijnlijk maakte ze het zelf ook erger dan het was. Maar dan alsnog; Nicholas had het recht niet zulke dingen te doen of te zeggen. Zeker niet op zo'n manier. Zeker niet als hij haar maar amper kende.

91De Gangen - Page 4 Empty Re: De Gangen Sun Oct 11, 2009 12:14 am

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou keek haar met een schuin hoofd aan. Hij kende haar nauwelijks maar toch voelde het niet zo. 'Maar - wat is er dan? Ik heb de tijd, ik heb ook tijd om midden in de nacht door de gangen te sluipen,' zei hij met een zwak glimlachje.

http://bussjah.hyves.nl

92De Gangen - Page 4 Empty Re: De Gangen Sun Oct 11, 2009 12:18 am

Emily

Emily
Niveau 2

Een zwakke glimlach ontstond op Emily's gezicht, waarna ze een keer kort knikte, ten teken dat ze het wel zeggen zou. Meteen begon ze met het vertellen over dat ze hem maar amper kende en wat hij gedaan had, hoe hij vervolgens gereageerd had en hoe zij daarop kwaad weggelopen was. "Het is niet echt.. heel ernstig. Maar.. ja." Ze kon niet eens uitleggen wat ze wilde uitleggen; waarom ze er zo kwaad over was. Misschien was het ook wel onzin.

93De Gangen - Page 4 Empty Re: De Gangen Sun Oct 11, 2009 9:20 am

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou knikte bij elke zin even op een soort therapeutische manier en toen ze was uitgesproken fronste hij. 'Wat raar.. Ik snap Nicholas af en toe niet helemaal. Maar ho eens - wát voor vakantie heeft hij gehad?' begon hij zijn verhaal.

http://bussjah.hyves.nl

94De Gangen - Page 4 Empty Re: De Gangen Sun Oct 11, 2009 9:24 am

Emily

Emily
Niveau 2

Emily schrok op toen Toushirou opeens vroeg naar wat voor vakantie Nicholas gehad heeft en hield gelijk haar hand tegen zijn mond aan zodat hij niet verder praten kon. "Shh!!" beval ze hem. Het was niet haar bedoeling geweest dat er ook bij te vertellen; dat was iets wat ze niet eens mócht vertellen. Het was er gewoon uitgekomen met de rest van het verhaal.
"Een kutvakantie," zei ze toen heel serieus. "Ja, gewoon een.. hele stomme vakantie," herhaalde ze toen iets afweziger. Misschien was het beter als ze niet meer erover praatte.

95De Gangen - Page 4 Empty Re: De Gangen Sun Oct 11, 2009 9:32 am

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou praatte nog een moment gedempt door toen hij ineens een hand voor zijn mond had en keek Emily daarna verbaasd aan. Hij had nooit van Nicholas verwacht dat hij in zoiets betrokken zou worden. Hij snapte hem überhaupt niet, want hij leek iedere dag wel weer een ander meisje te scoren, in zijn herinnering. Hij klopte Emily even op haar hoofd. 'Ik zal niks zeggen,' zei hij met een bemoedigende glimlach, al wist hij nu al bijna zeker dat hij dit niet binnen zou kunnen houden. De vraag was alleen nog, aan wie hij het eerst zou vertellen: Scarlett, of Yumiko?

http://bussjah.hyves.nl

96De Gangen - Page 4 Empty Re: De Gangen Sun Oct 11, 2009 9:39 am

Emily

Emily
Niveau 2

Emily's ogen hadden ondertussen zo'n beetje de grootte van een tennisbal aangenomen toen ze zich besefte wat ze verteld had en sprakeloos bleef ze Toushirou een paar minuten aanstaren.
"Nee.. niet doorvertellen.." herhaalde ze toen afwezig, zonder met haar ogen te knipperen of haar blik van Toushirou los te laten. Als hij net zo goed was in zijn mond houden als Emily wist binnenkort de hele school het. En al was ze nu nog zo kwaad op hem, dat gunde ze hem ook niet.
"Niet doorvertellen!" bracht ze toen nog een keer wat harder uit.

97De Gangen - Page 4 Empty Re: De Gangen Sun Oct 11, 2009 9:48 am

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou knikte heel moeizaam. Dit werd heel moeilijk, maar hij moest proberen om niks te zeggen. Hij liet zijn hoofd achterover leunen, tegen de trapleuning aan. Er ontsnapte een zucht uit zijn mond. 'Hoe was jouw vakantie eigenlijk?' vroeg hij uiteindelijk.

http://bussjah.hyves.nl

98De Gangen - Page 4 Empty Re: De Gangen Sun Oct 11, 2009 9:53 am

Emily

Emily
Niveau 2

Langzaam trok Emily haar hand helemaal trok, zonder ook maar oogcontact te verliezen, en knikte toen langzaam. Zolang Toushirou zijn mond zou houden was er niks aan de hand.
"Wel oké.." beantwoordde ze zijn vraag toen. "Niets speciaals." Het enige dat ze gedaan had was een beetje de school verkennen; bijna iedereen was nog op vakantie in de tijd dat zij hier aangekomen was.

99De Gangen - Page 4 Empty Re: De Gangen Sun Oct 11, 2009 10:09 am

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou knikte weer en stond toen op. 'Misschien moet ik maar eens gaan slapen,' zei hij met een kleine grijns. Hij klopte haar nogmaals op haar hoofd. 'Jij misschien ook - dan kom ik je nog eens tegen in het daglicht,' voegde hij er droogjes aan toe, waarna hij zich omdraaide en de trap af liep, naar beneden.

http://bussjah.hyves.nl

100De Gangen - Page 4 Empty Re: De Gangen Sun Oct 11, 2009 10:12 am

Emily

Emily
Niveau 2

Emily volgde Toushirou bewegingen voor zover dat mogelijk was en stond pas op toen hij verdwenen was.
Met haar gedachten totaal ergens anders liep ze richting haar kamer, al was ze nog lang niet van plan om te gaan slapen. Ze was toch niet moe.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 4 of 4]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum