Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

De Gangen

+4
Scarlett
Nicholas
Miyoko
Mendua
8 posters

Go to page : 1, 2, 3, 4  Next

Go down  Message [Page 1 of 4]

1De Gangen Empty De Gangen Sun Sep 06, 2009 10:55 am

Mendua

Mendua
Niveau 1

Dit is gewoon het hele gangenstelsel door heel MHS. Elkaar tegen komen kan dus soms gebeuren. (:

Aantal personen: Iedereen
Regels : -

2De Gangen Empty Re: De Gangen Sun Sep 06, 2009 10:56 am

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko liep wat klungelig door de gangen. Ze had geen zin in haar les, dus skipte ze hem maar. Met een zucht ging ze op een stoel zitten, en bladerde wat door haar Warmte&Vuur boek.

3De Gangen Empty Re: De Gangen Sun Sep 06, 2009 10:57 am

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua liep door de gangen heen, gewoon rustig. Ze keek een beetje rond, en via de ramen af en toe naar buiten. De hele gang voor haar was nog leeg, maar bij elke bocht kwam je in een compleet nieuwe, grote en soms door kaarsverlichten gang.

4De Gangen Empty Re: De Gangen Sun Sep 06, 2009 11:02 am

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko keek op, en zag mendua rondscharrelen. 'Hey Mendua!' zei ze met een glimlach. Ze zwaaide kort, en keek haar daarna aan.

5De Gangen Empty Re: De Gangen Sun Sep 06, 2009 11:04 am

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua zag miyoko, en ze knikten even waarna ze gelijk op haar afliep. 'Heei.' zei ze met een vrolijke lach op haar gezicht.

6De Gangen Empty Re: De Gangen Sun Sep 06, 2009 11:13 am

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko gniffelde. 'En hoe gaat het met je?' vroeg ze met een glimlach. Ze vriemelde wat aan haar kous, die wit was, met roze strikjes.

7De Gangen Empty Re: De Gangen Sun Sep 06, 2009 11:14 am

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua knikten. 'wel goed hoor. Alleen gewoon nog steeds van alles aan mijn hoofd. En met jou?' zei ze met een vrolijke glimlach.

8De Gangen Empty Re: De Gangen Sun Sep 06, 2009 11:15 am

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko keek de gangen rond. 'Ja, het gaat wel goed hoor. Alleen, ik verveel me een beetje.' zei ze met een lach. 'Wat heb je aan je hoofd dan?' Vroeg ze belangstellend

9De Gangen Empty Re: De Gangen Sun Sep 06, 2009 11:17 am

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua zuchten. 'Mimiko en Itachi. maar het is niet echt boeiend. Tenminste ik denk niet dat je het wilt weten.' zei ze met een glimlach.

10De Gangen Empty Re: De Gangen Sun Sep 06, 2009 11:21 am

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko keek haar aan. 'Je mag het altijd vertellen. Alles is nu boeiender dan droog op een stoel zitten.' zei ze gniffelend. Ik wist wel dat Mendua er mee zat.. Ik kon het gewoon aan haar zien. Maarja, Mimiko moet zich ook niet zo aanstellen. Het is nu over.. en mendua heeft nu wat met Itachi. Dus.

11De Gangen Empty Re: De Gangen Sun Sep 06, 2009 11:22 am

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua zuchten. Ze ging tegenover haar op de grond zitten met haar rug tegen de muur aan en haar knieën opgetrokken. 'Het is gewoon zo raar. Mimiko blijft hem maar flippen elke keer als ze mij en Itachi ziet, of als ik erover wil praten omdat ik het uitgesproken wil hebben. En Itachi, hij is echt een schat en ik wil hem niet kwijt, maar ik ben bang dat Mimiko ons uit elkaar drijft.' zei ze in 1x zonder te ademen.

12De Gangen Empty Re: De Gangen Sun Sep 06, 2009 11:25 am

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko luisterde naar Mendua. 'Ja, aan de ene kant snap ik het wel. Het ligt natuurlijk nog allemaal heel vers bij Mimi-Chan.' Even slikte ze. 'Maar ik vind wél dat ze zich er overheen moet zetten. Jij hebt hem nu, en zij niet.' ze glimlachte. 'Zal ik binnenkort even met haar gaan praten?'

13De Gangen Empty Re: De Gangen Sun Sep 06, 2009 11:25 am

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua zuchten even en keek haar aan. 'Als je dat wilt doen?'

14De Gangen Empty Re: De Gangen Sun Sep 06, 2009 11:28 am

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko ging naast haar zitten, en gaf haar een knuffel. 'Natuurlijk.' Even twijfelde, en keek Mendua aan. 'Ik vind het zo fijn dat ik eindelijk een goede vriendin heb.' Ze slikte. 'Lune-Chan doet de laatste tijd best.. afstandelijk. Het lijkt of hij me opeens niet meer hoeft, nu hij Mauw heeft..' ze keek naar de grond. 'En dat vind ik vet kut, want hij was altijd mijn beste vriend.'

15De Gangen Empty Re: De Gangen Sun Sep 06, 2009 11:30 am

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua voelde de knuffel en ze glimlachten. 'Ik ook.' zei ze blij. Daarna hoorden ze haar verhaal over Lune. Ze keek haar medelijdend aan. 'Wat lullig van hem. Misschien omdat het tussen hem en Mauw, nog heel vers is of iets? Dat hij eraan wilt werken?' zei ze met een bemoedigende glimlach. 'En als het langer blijft, dan moet je erover gaan praten met hem.'

16De Gangen Empty Re: De Gangen Sun Sep 06, 2009 11:35 am

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko pijnste. 'Ja, klopt. Maar soms kijkt hij me ook echt super gemeen aan enzo, en dan heb ik echt zin om te slaan.' ze lachte. 'Maar, dat maakt niet uit.' ((XD))

17De Gangen Empty Re: De Gangen Sun Sep 06, 2009 11:35 am

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua lachten even. 'Misschien moet je hem dan juist slaan, dat ie het leert.' zei ze met een lach op haar gezicht.

18De Gangen Empty Re: De Gangen Sun Sep 06, 2009 11:37 am

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko lachte zoals altijd, hard en aanstekelijk. 'Hahah, nee. Dan krijg ik ruzie, en ik heb echt de pest aan ruzie.' Ze stak haar hand in haar tasje, en pakte er een klein zilver kettinkje, waar M&M <3 in stond gegrift, uit. Behndig pakte ze Mendua's hand, en deed het kettinkje in haar hand. Ze blooste.

19De Gangen Empty Re: De Gangen Sun Sep 06, 2009 11:40 am

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua begon ook te lachen door Miyoko haar lach. Toen ze het kettinkje in haar hand gedrukt kreeg, en haar hand daarna openden begon ze te glimlachen. 'Aaaahw, Miyoko wat lief!' zei ze met een big smile op haar gezicht. Meteen deed ze de ketting om.

20De Gangen Empty Re: De Gangen Sun Sep 06, 2009 11:44 am

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko glimlachte. 'Ik heb er zelf ook een,' ze wees op haar kettinkje, die om haar nek hing. 'Ik heb ze in Japan laten maken!' ze gniffelde, en wriemelde wat aan haar ketting.

21De Gangen Empty Re: De Gangen Sun Sep 06, 2009 11:45 am

Mendua

Mendua
Niveau 1

'Ahw wat lief van je!' zei ze met een ongelooflijk grote glimlach. Zoiets liefs had nog niemand voor haar gedaan sinds ze op deze school zat.

22De Gangen Empty Re: De Gangen Sun Sep 06, 2009 11:47 am

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko lachte. 'Ghehe, dat komt omdat ik je ook lief vind!' ze straalde helemaal. Miyoko had niet echt geweten of Mendua het wel leuk zou vinden, maar gelukkig wel. Van haar ouders mocht ze een kettinkje laten maken, dus die kans liet ze niet schieten.

23De Gangen Empty Re: De Gangen Sun Sep 06, 2009 11:48 am

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua glimlachten en ze knuffelde Miyoko. 'Je bent echt een goede vriendin van me.'

24De Gangen Empty Re: De Gangen Sun Sep 06, 2009 11:52 am

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko voelde dat Mendua haar knuffelde. 'En jij ook van mij hoor!' ze pokede Mendua in haar zij. 'Thaha.'

25De Gangen Empty Re: De Gangen Sun Sep 06, 2009 11:53 am

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua lachten even, als ze ergens neit tegen kon was dat het.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 4]

Go to page : 1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum