Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Sportvelden

+16
Emily
Alan
Fabian
Ben
Fay
Cosette
Lune
Shayla
Terra
Mido
Iris
Yumiko
Mimiko
Toushirou
Mendua
Miyoko
20 posters

Go to page : 1, 2, 3 ... 12 ... 23  Next

Go down  Message [Page 1 of 23]

1Sportvelden Empty Sportvelden Sat Sep 05, 2009 3:17 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

De sportvelden van Magic High School. Er is een voetbalveld, renbaan, tennisbaan, oefenveld met schietschijven en andere dingen om op te oefenen en een volleybal veld.

Toegang: vrij
Regels: vrij

2Sportvelden Empty Re: Sportvelden Sat Sep 05, 2009 3:25 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko en Mendua kwam aanlopen. Ze liepen naar de schietvelden. 'Ik moet al die nieuwe aanvallen nog leren..' Ze concentreerde zich, en er vormde zich een kleine lavabal in haar handen. Hoe hard ze het ook probeerde, hij wou niet groter worden dan een golfbal. 'FUCK. Hij wordt niet groter.' zei Miyoko emt een lachje.

3Sportvelden Empty Re: Sportvelden Sat Sep 05, 2009 3:29 pm

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua kwam met Miyoko het veld op lopen. Miyoko ging gelijk oefenen, en ze zag dat ze zich irriteerden. Mendua lachten even. Ze vormde een grote vuurbal, en gooide die in het midden van de roos. 'Nou, goh, dat lukt me tenminsten.'

4Sportvelden Empty Re: Sportvelden Sat Sep 05, 2009 3:32 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko lachte naar Mendua. 'Ja, dat lukt me ook wel!' Ze gooide een grote vuurbal af op een schietschijf, recht op de roos. 'Die lavabal lukt me alleen nog niet goed.' De lavabal in haar handen werd al iets groter, ongeveer zogroot als een volleybal. Ze gooide hem naar de schietschijf, waar hij vlakbij de roos kwam. 'Thaha, ietsje beter.' grapte ze.

5Sportvelden Empty Re: Sportvelden Sat Sep 05, 2009 3:33 pm

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua lachten even. 'Hmm. Tegen de tijd dat ik niveau 2 ben dan is mijn vuurbal ongeveer net zo groot als een berg, maar meer kan ik dan niet.' zei ze terwijl ze een vuurstraal op een schijf afvuurde.

6Sportvelden Empty Re: Sportvelden Sat Sep 05, 2009 3:38 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou kwam aan op de sportvelden. Toen hij langs alle velden liep en bij het oefenveld aan kwam, zag hij tot zijn teleurstelling geen Yumiko staan. Hij zag wel twee anderen, waaronder Miyoko. Hij zwaaide kort en begon toen simpelweg zijn aanvallen op een schietschijf te oefenen, wat opvallend goed ging. Hij grijnsde tevreden; zo zou zijn examen wel lukken.

http://bussjah.hyves.nl

7Sportvelden Empty Re: Sportvelden Sat Sep 05, 2009 3:41 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko vuurde net als Mendua een lavastraal op de schietschijf af. Toen zag ze Toush aankomen, die naar haar zwaaide. Vrolijk zwaaide ze terug. 'Hi Toush!' Riep ze luid. Met haar tong een sutkje uit haar mond, probeerde ze een lavastraal en een vuurstraal te combineren. Het lukte niet echt goed, het werden kleine straaltjes, die rond elkaar heen bewogen. Ze wende zich tot mendua. 'Hahah, het lukt niet echt..' Ze wees naar de lava/vuurstraal.

8Sportvelden Empty Re: Sportvelden Sat Sep 05, 2009 3:42 pm

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua lachten even. 'Jij bent echt gevaarlijk Miyoko.' zei ze met een grijns. Met 2 handen toverde ze even wat vuurwerk in de lucht, puur uit verveling. Het was gelukt, maar het was nou niet echt spectaculair vuurwerk.

9Sportvelden Empty Re: Sportvelden Sat Sep 05, 2009 3:45 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko vuurde de mislukte aanval op de schietschijf af. 'Yeah man!' Ze stak haar tong uit. 'Oef, vuurwerk..' Ze lachte. Ook zij vuurde wat vuurwerk af, in de vorm van wat hartjes. 'Kijk, love is in the air.' Miyoko keek gelukkig, en klapte in haar handen.

10Sportvelden Empty Re: Sportvelden Sat Sep 05, 2009 3:46 pm

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua lachten even. 'Hmm. Itachi is nergens te bekennen.' zei ze met een lach. en Mimiko gelukkig ook niet... Zelf schoot ze nog een keer vuurwerk af, een enorme M flitsten door de lucht.

11Sportvelden Empty Re: Sportvelden Sat Sep 05, 2009 3:48 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko keek haar geschrokken aan. 'I-Itachi?' vroeg ze met een trilling in haar stem. Oh nee he, de enige jongen die niet homo was, is ook al weer ingepikt..

12Sportvelden Empty Re: Sportvelden Sat Sep 05, 2009 3:49 pm

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua keek met een scheef gezicht. 'Wat is er met hem?'

13Sportvelden Empty Re: Sportvelden Sat Sep 05, 2009 3:50 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko besloot om Miyoko te gaan zoeken. Soms kon ze haar wel vurgen maar als je behoefte had aan een gesprek was zij er wel voor je. Ze liep naar het sport veld en zocht het velt af.

14Sportvelden Empty Re: Sportvelden Sat Sep 05, 2009 3:50 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko lachte. 'Ik dacht dat Itachi wat met Mimiko had? Ik zal dat dan wel verkeerd begrepen hebben.' zei ze met een lachje. Behendig gooide ze een vuurbol in de roos. Ze knikte.

15Sportvelden Empty Re: Sportvelden Sat Sep 05, 2009 3:51 pm

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua schudden haar hoofd. 'Nee, dat is over. Een fout van Mimiko. Ik ga nu met Itachi, tenminste, ja eigenlijk wel ja.' zei ze met een trotse glimlach.

16Sportvelden Empty Re: Sportvelden Sat Sep 05, 2009 3:52 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

'Had ie ook', zei Mimiko terwijl ze aan kwam lopen. 'Ik zie dat je het druk hebt', zei ze kil tegen Miyoko.

17Sportvelden Empty Re: Sportvelden Sat Sep 05, 2009 3:53 pm

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua hoorde Mimiko, en ze werd weer pissig. 'Ja met mij, een vriendin. En ze steelt niet zoals een neppe vriendin andermans vriendje. Achja, ze probeert het teminste niet, wat jíj doet dus.'

18Sportvelden Empty Re: Sportvelden Sat Sep 05, 2009 3:55 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou was nog een beetje aan het oefenen en grijnsde nog altijd trots, maar zijn gezicht verstrakte bij de aanblik van de bitchfight achter hem. Hij draaide zich naar ze toe en stak zijn handen verdedigend op. 'Hé, chill een beetje' zei hij sussend.

http://bussjah.hyves.nl

19Sportvelden Empty Re: Sportvelden Sat Sep 05, 2009 3:58 pm

Gast


Guest

Lloyd zat aan de kant van het sportveld met een klein poppetje. met zijn krachten liet hij het lopen dansen en van die dingen.

20Sportvelden Empty Re: Sportvelden Sat Sep 05, 2009 4:23 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko trok een wenkbrauw op. 'Hey, geen ruzie oke.. Jullie zijn beide mijn vrienden!' Ze keek met een frons in haar wenkbrauw van Mimi-Chan naar Mendua. 'Oke?'

21Sportvelden Empty Re: Sportvelden Sat Sep 05, 2009 4:24 pm

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua keek weg van Mimiko, maar stond met haar lichaam nog steeds haar kant op. Tussen haar handen vormde ze een vuurbal, ongeveer ten groote van een grote basketbal. Eerst leek het erop alsof ze hem naar Mimiko vuurden, maar ze liet hem toch richting een schild gaan.

22Sportvelden Empty Re: Sportvelden Sat Sep 05, 2009 4:27 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou wilde al een muur voor Mimiko neerzetten, maar de vuurbal ging gelukkig de andere kant op. Hij besloot zich er maar niet meer mee te bemoeien en richtte zich weer op zijn eigen schietschijf. Hij produceerde inmiddels een sneeukanon met een behoorlijke diameter, maar hij wilde er nog meer snelheid aan geven.

http://bussjah.hyves.nl

23Sportvelden Empty Re: Sportvelden Sat Sep 05, 2009 4:30 pm

Gast


Guest

Lloyd had moete om het poppetje te laten vliegen maar het schoor plotsenling omhoog. hij had volledig in zijn macht.

24Sportvelden Empty Re: Sportvelden Sat Sep 05, 2009 4:31 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

'Oke?' vroeg Miyoko nog een keer. Ze tikte op Mimiko's schouder. 'Mimi-Chan. Is er wat?' vroeg ze zachtjes.

25Sportvelden Empty Re: Sportvelden Sat Sep 05, 2009 4:43 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou besloot dat hij wel klaar was voor zijn examen, en vuurde nog een laatste schot af; het ging behoorlijk snel. Hij vouwde zijn handen in elkaar, knakte zijn vingers, en liep toen tevreden terug naar school.

http://bussjah.hyves.nl

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 23]

Go to page : 1, 2, 3 ... 12 ... 23  Next

Similar topics

-

» Sportvelden

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum