Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Mendua der kamer

5 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next

Go down  Message [Page 2 of 4]

26Mendua der kamer - Page 2 Empty Re: Mendua der kamer Mon Aug 31, 2009 7:49 pm

Itachi

Itachi
Niveau 1

Itachi knikte begrijpelijk, toen keek hij naar beneden langs Mendua's lichaam, 'Babe, wat ben je toch mooi,' zei hij grijnzend. Hij zoende haar even op haa mond, hij liet haar los en ging op haar bed zitten.

27Mendua der kamer - Page 2 Empty Re: Mendua der kamer Mon Aug 31, 2009 7:50 pm

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua grijnsden en liep toen achter hem aan, en ging naast hem zitten. Ze keek haar kame rrond en het was al behoorlijk een zooitje, de handoek van net lag nog op de grond, en overal lagen schoenen en make up, en ze was een klein detail vergeten, een bh lag nog in de hoek, ze kreeg een knalrode kop en keek snel de andere kant op, en bad dat Itachi het niet zou zien.

28Mendua der kamer - Page 2 Empty Re: Mendua der kamer Mon Aug 31, 2009 7:53 pm

Itachi

Itachi
Niveau 1

Itachi volgde Mendua's blik, 'Ik ga het niet oprui-' onderbrak hij zichzelf toen hij haar bh zag. 'Mendua..' begon hij terwijl hij zich naar haar toe draaide, 'Let op je spullen,' zei hij gijnzend terwijl hij naar haar bh wees.

29Mendua der kamer - Page 2 Empty Re: Mendua der kamer Mon Aug 31, 2009 7:58 pm

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua werd nog roder. 'Ja nou sorry ik had niet op bezoek gerekend.' het enige wat n u door haar hoofd ging was sterf bh sterf

30Mendua der kamer - Page 2 Empty Re: Mendua der kamer Mon Aug 31, 2009 8:02 pm

Itachi

Itachi
Niveau 1

Itachi grijnzde, hij haalde zijn schouders op, 'Maakt toch niks uit,' zei hij luid. Hij stond op en bekeek haar bureau.

31Mendua der kamer - Page 2 Empty Re: Mendua der kamer Mon Aug 31, 2009 8:03 pm

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua grijnste. 'Dat is de enige plek die helemaal leeg is in me kamer.' zei ze met een beetje trots in der stem.

32Mendua der kamer - Page 2 Empty Re: Mendua der kamer Mon Aug 31, 2009 8:08 pm

Itachi

Itachi
Niveau 1

Itachi moest lachen, hij keek haar kamer rond en hij vond wel dat ze gelijk had, 'Heb je nog met Mimi-chan gepraat,' vroeg hij uit nieuwsgierigheid.

33Mendua der kamer - Page 2 Empty Re: Mendua der kamer Mon Aug 31, 2009 8:09 pm

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua knikten. 'Jup, en voor zover ik weet is alles wel uitgepraat.' ze stond op en ging tegen hem aan staan en sloeg haar armen om zijn nek. Ze gaf hem ene kus op zijn neus. 'Ze zei dat ze het wel zou accepteren. Ons twee.'

34Mendua der kamer - Page 2 Empty Re: Mendua der kamer Mon Aug 31, 2009 8:11 pm

Itachi

Itachi
Niveau 1

Itachi sloeg z'n armen om haar middel, hij knikte, 'Wat bof ik toch met jou,' zei hij grijzend, hij gaf een kusje op haar mond. Hij grijnzde en bekeek haar weer.

35Mendua der kamer - Page 2 Empty Re: Mendua der kamer Mon Aug 31, 2009 8:12 pm

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua lachten even. 'Waarom bekijk je me steeds joh?'

36Mendua der kamer - Page 2 Empty Re: Mendua der kamer Mon Aug 31, 2009 8:15 pm

Itachi

Itachi
Niveau 1

Itachi keek haar snel weer aan en kreeg blosjes op z'n wangen, 'Is het opvallend?' vroeg hij beschamend.

37Mendua der kamer - Page 2 Empty Re: Mendua der kamer Mon Aug 31, 2009 8:16 pm

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua grijnsten. 'Ja.' en ze glimlachte toen ze hem in ze ogen aankeek. 'Dus, wat wou je nu doen?' en ze keek haar kamer rond, en eventjes naar haar bed, en naar haar bh in de hoek.

38Mendua der kamer - Page 2 Empty Re: Mendua der kamer Mon Aug 31, 2009 8:18 pm

Itachi

Itachi
Niveau 1

Itachi vond het komisch hoe Mendua naar haar bh en bed keek, hij lachte, 'Wat denk jíj nu?' vroeg hij nieuwsgierig. Hij kwam met zijn gezicht bij die van haar.

39Mendua der kamer - Page 2 Empty Re: Mendua der kamer Mon Aug 31, 2009 8:19 pm

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua keek hem aan. 'hmm. Mag jij raden.' en ze drukte een zachte kus op zijn lippen.

40Mendua der kamer - Page 2 Empty Re: Mendua der kamer Mon Aug 31, 2009 8:23 pm

Itachi

Itachi
Niveau 1

Itachi moest lachen, 'Ik zei het ook meteen bij jou,' zei hij met een pruillipje. (( zie je het voor je? ))

41Mendua der kamer - Page 2 Empty Re: Mendua der kamer Mon Aug 31, 2009 8:24 pm

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua grijnsten, en trok hem langzaam naar het bed.

42Mendua der kamer - Page 2 Empty Re: Mendua der kamer Mon Aug 31, 2009 8:27 pm

Itachi

Itachi
Niveau 1

Itachi grinnikte, 'O, is dit wat je in gedachte had?' vroeg hij nieuwsgierig, hij ging op haar liggen (niet voluit) en zoende haar innig. Hij voelde weer die tinteling.

43Mendua der kamer - Page 2 Empty Re: Mendua der kamer Mon Aug 31, 2009 8:29 pm

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua sloeg haar armen om zjin nek, en zoenden hem. Ze hoorde weer kleine vonkjes, en letten dus op weat ze met haar armen deed. Dit had ze nog niet eerder gehad met een jongen.

44Mendua der kamer - Page 2 Empty Re: Mendua der kamer Mon Aug 31, 2009 8:32 pm

Itachi

Itachi
Niveau 1

Itachi streelde haar weer door haar haren, hij vond het fijn om gewoon eens te zoenen, niet meteen van zoenen en hup weg jij. Hij vond Mendua echt speciaal. Hij voelde dat Mendua haar handen verplaatste, Weer elektroschokjes.. hij voelde soms wat maar had er niet echt last van.

45Mendua der kamer - Page 2 Empty Re: Mendua der kamer Mon Aug 31, 2009 8:33 pm

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua draaide haar handen zo, dat ze hem niet ineens kon raken met een vuurbal. Ze zoenden rustig verder, ze ging hetn u maar is rustig aanpakken.

46Mendua der kamer - Page 2 Empty Re: Mendua der kamer Mon Aug 31, 2009 8:36 pm

Itachi

Itachi
Niveau 1

Itachi voelde Mandua ruster zoenen, hij zoende mee op haar tempo. Hij had besloten dat hij nu nog niet meer wou dan zoenen, hij zoende rustig verder, met zijn gedachtes bij Mendua.

47Mendua der kamer - Page 2 Empty Re: Mendua der kamer Mon Aug 31, 2009 8:37 pm

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua legden een van haar benen in een driehoekje, dat lag wat makkeljiker voor der. Ze zoenden weer rustig verder. Ze stopten even, en keek Itachi aan. Het was schattig dat ie zijn ogen nog dicht had.

48Mendua der kamer - Page 2 Empty Re: Mendua der kamer Mon Aug 31, 2009 8:41 pm

Itachi

Itachi
Niveau 1

Itachi opende zijn ogen toen hij merkte dat Mendua stopte, hij grijnsde breed naar haar. 'Wat?' vroeg hij beschamend, hij voelde gewoon dat Mendua om een reden zo naar haar keek.

49Mendua der kamer - Page 2 Empty Re: Mendua der kamer Mon Aug 31, 2009 8:41 pm

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua keek hem aan. 'Niks hoor.' en ze drukte een snelle kus op zijn neus, en keek hem weer aan.

50Mendua der kamer - Page 2 Empty Re: Mendua der kamer Mon Aug 31, 2009 8:45 pm

Itachi

Itachi
Niveau 1

Itachi grinnikte om de manier hoe Mendua naar haar keek, 'Nietus, ik zie zag gewoon op de manier hoe je naar me keek, er is iets,' zei hij nieuwsgierig.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 2 of 4]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum