Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Mendua der kamer

5 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next

Go down  Message [Page 3 of 4]

51Mendua der kamer - Page 3 Empty Re: Mendua der kamer Mon Aug 31, 2009 8:49 pm

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua schudde haar hoofd. 'wat zou er moeten zijn?' vroeg zij nu ook behoorlijk nieuwsgierig.

52Mendua der kamer - Page 3 Empty Re: Mendua der kamer Mon Aug 31, 2009 8:51 pm

Itachi

Itachi
Niveau 1

Itachi haalde zijn schouders op, hij begon haar weer te zoenen. Tja, dat vraag ik me dus ook af..

53Mendua der kamer - Page 3 Empty Re: Mendua der kamer Mon Aug 31, 2009 8:52 pm

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua zoende hem weer, en genoot weer, maar toch was er iets. Waarom denkt ie nou dat er iets is..

54Mendua der kamer - Page 3 Empty Re: Mendua der kamer Mon Aug 31, 2009 8:55 pm

Itachi

Itachi
Niveau 1

Itachi twijfelde of Mendua nu wel wou, hij vroeg net zoveel, hij wist niet waarom maar het voelde gewoon anders.

55Mendua der kamer - Page 3 Empty Re: Mendua der kamer Mon Aug 31, 2009 8:56 pm

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua besloot toch maar door te zoenen, misschien dat het weer zoals eerst zou voelen na een tijdje.

56Mendua der kamer - Page 3 Empty Re: Mendua der kamer Mon Aug 31, 2009 8:58 pm

Itachi

Itachi
Niveau 1

Itachi voelde nog steeds een andere sfeer en besloot te stoppen, hij stopte met zoenen en ging naast haar liggen, hij zuchtte diep.

57Mendua der kamer - Page 3 Empty Re: Mendua der kamer Mon Aug 31, 2009 8:59 pm

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua keek hem aan, en besloot het maar gelijk te vragen. 'Wat gebeurde er ineens?'

58Mendua der kamer - Page 3 Empty Re: Mendua der kamer Mon Aug 31, 2009 9:05 pm

Itachi

Itachi
Niveau 1

Itachi wist het niet, dus hij haalde zijn schouders op, 'Het voelde oppeens zo anders..' fluisterde hij schor.


(( Moet gaan, ik kom niet meer online vanaaf, sorry XD ))

59Mendua der kamer - Page 3 Empty Re: Mendua der kamer Mon Aug 31, 2009 9:06 pm

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua knikten. 'Itachi, ik wil graag weten, zeg maar, of jij verder wilt. Het hoeft niet nu. Echt niet, maar of je het ooit wilt.'

60Mendua der kamer - Page 3 Empty Re: Mendua der kamer Tue Sep 01, 2009 8:19 am

Itachi

Itachi
Niveau 1

Itachi draaide met zijn rug naar Mendua toe, 'Het gaat gewoon allemaal te snel,' fluisterde hij schor. Hij wist niet of hij het wou, hij wou tot het goede moment wachten.. en die moest nog komen.

61Mendua der kamer - Page 3 Empty Re: Mendua der kamer Tue Sep 01, 2009 11:22 am

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua knikte. 'Klopt.' en ze ging op der rug liggen en keek naar het plafond.

62Mendua der kamer - Page 3 Empty Re: Mendua der kamer Tue Sep 01, 2009 5:06 pm

Itachi

Itachi
Niveau 1

Itachi draaide zich op zijn andere zij naar Mendua om, 'Blij dat je het begrijpt,' zei hij dankbaar.

63Mendua der kamer - Page 3 Empty Re: Mendua der kamer Tue Sep 01, 2009 5:07 pm

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua glimlachte en keek met haar hoofd opzij. 'Hoezo zou ik het niet begrijpen? Tis niet iets van mijzelf alleen, het is iets tussen ons.' en ze grijnsten.

64Mendua der kamer - Page 3 Empty Re: Mendua der kamer Tue Sep 01, 2009 5:09 pm

Itachi

Itachi
Niveau 1

Itachi grijnsde terug, 'Tja, je hebt van die meiden die willen alleen maa seks,' zei hij vlug. 'Sommige jongens ook, hoor' fluisterde hij er snel achteraan zodat het niet ego klonk.

65Mendua der kamer - Page 3 Empty Re: Mendua der kamer Tue Sep 01, 2009 5:15 pm

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua lachten even. 'Oh , ja stiekem wil ik dat ook dus vannacht ga ik stiekem de gang op en naar me geheime minaar.' zei ze met een wenkbrauw wiebel, en begon toen te lachen.

66Mendua der kamer - Page 3 Empty Re: Mendua der kamer Tue Sep 01, 2009 5:28 pm

Itachi

Itachi
Niveau 1

Itachi lachte mee, 'Weetje, als je dat zou flikken, dan dan.. O, dat heb jij een groot probleem,' zei hij lachend terwijl hij zijn vinger op Mendua gericht hield.

67Mendua der kamer - Page 3 Empty Re: Mendua der kamer Tue Sep 01, 2009 5:33 pm

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua begon hard te lachen. 'Tsjaaa...' zei ze met een grijns op haar gezicht. Het zou wel hilarisch geweest zijn. Sluipend midden in de nacht een klein meisje van 1.58 over de gangen, op zoek naar een potje wippen.

68Mendua der kamer - Page 3 Empty Re: Mendua der kamer Tue Sep 01, 2009 5:36 pm

Iris

Iris
Niveau 2

(( Ja, Itachi is ook Iris XD ))
(( Dus ik antwoord ff met Iris Razz ))

Itachi grinnikte en ging recht op zijn rug liggen, hij staarde naar het plafond. Hij hoopte dat Mimi-chan wel gewoon normaal tegen hem kon doen, hij twijfelde aan zijn gedachte.

http://xxx--iris.hyves.nl/

69Mendua der kamer - Page 3 Empty Re: Mendua der kamer Tue Sep 01, 2009 5:38 pm

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua rolde boven op hem, met haar rug op zijn lichaam en lag nu boven op hem naar het plafond te kijken.'Hmm dit ligt ook wel comfortabel.' zei ze terwilj ze zich even goed nestelden.

70Mendua der kamer - Page 3 Empty Re: Mendua der kamer Tue Sep 01, 2009 5:39 pm

Iris

Iris
Niveau 2

Itachi moest lachen en duwde haar weer van hem af, 'Ja, ik heb ook gevoelens,' zij hij half stikkend.

http://xxx--iris.hyves.nl/

71Mendua der kamer - Page 3 Empty Re: Mendua der kamer Tue Sep 01, 2009 5:40 pm

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua begon hard te lachen. 'Tss. en dat noemt zichzelf 1.80.'

72Mendua der kamer - Page 3 Empty Re: Mendua der kamer Tue Sep 01, 2009 5:41 pm

Iris

Iris
Niveau 2

Itachi haalde onverschillig zijn schouders op, 'Dat jij nou Ienie-Minie bent,' zei hij terwijl hij zijn tong uit stak.

http://xxx--iris.hyves.nl/

73Mendua der kamer - Page 3 Empty Re: Mendua der kamer Tue Sep 01, 2009 5:42 pm

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua stak ook der tong uit. 'Nenenene. beter klein en fijn dan groot én idioot.' en ze ging tegen hem aan liggen. 'Maar jij bent helemaal niet idioot hoor liefie. En dan was je wel mijn idioot, als je het was.' en ze drukten een kus in ze nek.

74Mendua der kamer - Page 3 Empty Re: Mendua der kamer Tue Sep 01, 2009 5:43 pm

Iris

Iris
Niveau 2

Itachi keek haar beledigend aan, 'Hohoho, neem dat laatste terug,' zei hij. (Dat áls hij een idioot was dan wel háár idioot).

http://xxx--iris.hyves.nl/

75Mendua der kamer - Page 3 Empty Re: Mendua der kamer Tue Sep 01, 2009 5:44 pm

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua lachten. 'oke oke, je bent geen idioot. Je bent een... dotje.' zei ze met een lachje.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 3 of 4]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum