Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Kamer 2314 - Nicholas en Yuu

+6
Jade Lightning
Toushirou
Yumiko
Ruşine
Yuu
Nicholas
10 posters

Go to page : Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 14  Next

Go down  Message [Page 6 of 14]

126Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 6 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Thu Aug 20, 2009 11:50 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

((-the moment after-, sorry guys. Voor de details lezen jullie maar Yellow, volume 4, first part, als Taki eindelijk beslist dat ie het toch wel wil doen met Goh.))

Yuu rolde van Tou-chan af en ging naast hem liggen. Hij hijgde zachtjes, en veegde het zweet van zijn voorhoofd. Zijn hoofd was één grote waas en het enige waar hij aan kon denken waren Tou-chans reacties op alle dingen die hij met hem had gedaan. Het was gewoon zo geweldig geweest, het had nog nooit zo goed gevoeld. Yuu draaide zijn hoofd zodat hij Tou-chan aan kon kijken. Wat zou hij nu denken? Zou hij afgeschrikt zijn, of juist niet? Het had er niet naar uitgezien dat hij het niet naar zijn zin had gehad, maar je wist het maar nooit met Tou-chan.

((Ja ik bepaal nu dingen voor je maar dat is jou schuld omdat jij niet verder wilde schrijven Evil or Very Mad ))

127Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 6 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Thu Aug 20, 2009 11:54 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

((Ik ben je slaaf! :C ))

Toushirou lag hijgend bij te komen en hield zijn handen voor zijn gezicht, waarna hij ook het zweet afveegde. 'O god, ik kan 4 dagen niet meer normaal lopen. En mijn schijt valt er gewoon plop uit' zei hij, al hijgend. 'Hé wacht - zei ik dat hardop?'

http://bussjah.hyves.nl

128Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 6 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Thu Aug 20, 2009 11:57 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

(( Ik ken een meisje wat anaal nogal ruig is verkracht, en elke keer dat zij nu poept komt er een stukje darm mee. Vet zielig maar toch lachte ik me kapot toen ik het hoorde. ))

129Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 6 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Thu Aug 20, 2009 11:58 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Whattefuck? Denk je nou echt dat zoiets gebeurt? Beledig me niet zo. Ik ben niet zo onervaren als jij. Maak je maar geen zorgen, ik heb je goed behandeld. Over een paar uur sta jij weer rechtop, en kunnen we zo weer opnieuw beginnen,' zei hij en hij keek Tou-chan met opgetrokken wenkbrauw aan.

((Flikker op Romana, vergelijk dit niet met een ruige verkrachting))

130Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 6 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Thu Aug 20, 2009 11:59 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

(( neehee daar moest ik door Simone's opmerking gewoon aan denken Mad ))

131Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 6 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Fri Aug 21, 2009 12:03 am

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

((HAHAHA OKÉ ROMANA DAT IS ZIEK. ))

Toushirou rekte zich uit. 'Oké oké, relax' zei hij met een frons. 'Het was maar een gedachtengang' mompelde hij. Hij rolde opzij en zocht op de grond naar zijn boxer. 'Shit hé waar is die nou gebleven?' zei hij in zichzelf.

http://bussjah.hyves.nl

132Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 6 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Fri Aug 21, 2009 12:06 am

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu grabbelde wat onder de dekens en haalde Tou-chans boxer tevoorschijn. 'Hier,' zei hij met een grijns en hij hield hem op een afstand zodat Tou-chan er net niet bij zou kunnen.

133Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 6 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Fri Aug 21, 2009 12:08 am

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou keek om en zag zijn geliefde boxertje met hartjes erop (HAHA) bij Yuu bengelen. Hij probeerde er ondertussen naar te grijpen. 'IK BEN KLEIN JA'

http://bussjah.hyves.nl

134Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 6 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Fri Aug 21, 2009 12:11 am

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Dat valt wel mee hoor,' zei Yuu en hij knipoogde even. Hij sloeg zijn arm om Tou-chans lichaam en trok hem naar zich toe, zijn benen om die van hem slaand. Hij kuste Tou-chan op zijn neus. 'Got ya,' zei hij en hij gooide de boxer naar de andere kant van de slaapkamer.

135Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 6 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Fri Aug 21, 2009 12:16 am

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

'Niet eerlijk' gilde Toushirou. Hij rolde uit bed en trok hem snel aan, terwijl hij keek waar de rest van zijn outfit lag. Hij wist alles te lokaliseren. 'Eigenlijk ben ik best moe' gaapte hij.

http://bussjah.hyves.nl

136Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 6 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Fri Aug 21, 2009 12:17 am

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Het is ook al laat,' zei Yuu terwijl hij op de klok op het nachtkastje keek. 'Kom is terug, of ben jij het type dat na de daad er meteen vandoor gaat?' zei Yuu en hij sloeg de dekens open, terwijl ie zelf nog poedelnaakt was.

137Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 6 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Fri Aug 21, 2009 12:20 am

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

'Ik sla mijn superman cape om en vlieg weg door het raam' zei Toushirou droog. 'Ik kom wel op het logeerpartijtje' ging hij verder, daarna ging hij liggen en trok de dekens over zich heen.

http://bussjah.hyves.nl

138Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 6 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Fri Aug 21, 2009 12:23 am

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu sloeg zijn arm om Tou-chan heen zodat ze lepeltje-lepeltje lagen ((WWHAHAHAH EN ALS JE NIET WEET WAT DAT IS DAN ZOEK JE HET MAAR OP)). Hij begroef zijn gezicht in zijn wilde haren en verdronk in zijn eigen geluk.

139Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 6 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Fri Aug 21, 2009 12:26 am

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

((Of course weet Simoontje dat I love you ))

Toushirou liet Yuu maar gewoon tegen hem aan kruipen en sloot zijn ogen. Het duurde niet lang voor hij afdwaalde naar dromenland.

http://bussjah.hyves.nl

140Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 6 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Fri Aug 21, 2009 12:26 am

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick kwam vrolijk fluitend zijn kamer binnen."Goedenavond!" Toen zag hij twee hoofdjes boven Yuu's deken uitkomen."Ooooh! Sorry! Zie je, een happy couple." hij glimlachte."Eh, ik ga even naar de badkamer en dan ben ik weer weg, oke?"

141Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 6 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Fri Aug 21, 2009 12:33 am

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou opende één oog en zag Nicholas staan. Hij dacht aan Yumiko. Een klein gevoel van afkeer wakkerde in hem op terwijl hij iets als 'geen probleem' mompelde en zijn ogen weer sloot.

http://bussjah.hyves.nl

142Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 6 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Fri Aug 21, 2009 12:35 am

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu was verbijsterd en geschokt geweest van Nicholas' normale reactie op dit aanblik, maar hij was nog veel geschokter van Tou-chans droge reactie. 'Zo, wat zijn we opeens mild,' merkte hij op. Ergens vond hij het wel een beetje saai. Hij had het leuker gevonden toen Tou-chan nog zo'n driftig ventje was dat zich overal druk om maakte. Dan kon hij hem tenminste plagen.

143Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 6 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Fri Aug 21, 2009 12:39 am

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nicholas liep door naar de badkamer, en sloeg een hand voor zijn mond. Hier wou hij dus nooit meer aan denken. Hij vond het al vreselijk om zijn zus met en jongen te betrappen, laat staan zijn mannelijke kamer genoot met een jongen. Hij wist heus wel dat hij gay was, maar moest dat zo openlijk op hun prive kamer HAHAHA. Hij nam een groot glas water. hij had zo aardig gereageerd omdat hij Yuu niet kwetsen wou, maar vanaf nu zou hij er nooit meer aandenken.fuck, terug door die kamer moet ook nog.

144Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 6 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Fri Aug 21, 2009 12:44 am

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

'Ik ben moe' zei Toushirou terwijl hij zich aan zijn kussen vastklampte. 'Ik word dan altijd heel eenvoudig en heel chagrijnig.'
Zijn stem klonk gedempt omdat hij met zijn hoofd in het kussen lag, en hij gaapte.

http://bussjah.hyves.nl

145Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 6 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Fri Aug 21, 2009 12:52 am

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Ow dus je wordt er chagrijnig van. Je weet me wel lekker te beledigen,' zei Yuu een beetje kwaad. Hij liet Tou-chan los en schuifelde een beetje naar achter. 'Weltrusten,' mompelde hij geïrriteerd en hij kneep zijn ogen stijf dicht.

146Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 6 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Fri Aug 21, 2009 12:54 am

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou keek achterom. 'Zo bedoelde ik het niet' zei hij terwijl hij in Yuu's rug porde. Hij zuchtte en deed zijn ogen weer dicht.

http://bussjah.hyves.nl

147Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 6 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Fri Aug 21, 2009 12:56 am

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick liep de badkamer uit."Ik ben weg doeg!" En hij snelde naar de duer. Hij trok hem open en stapte de kamer uit. Hij trok de deur met een klas achter zich dicht."Sorry!"

148Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 6 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Fri Aug 21, 2009 1:00 am

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu verplaatste nog verder naar het puntje van het bed toen Tou-chan hem porde. 'Ga weg,' mopperde hij. Hij was een paar minuten geleden nog op zijn hoogtepunt geweest, en nu was hij op een dieptepunt. Wat er ook gebeurde, Tou-chan stelde hem uiteindelijk toch altijd weer teleur.

149Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 6 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Fri Aug 21, 2009 1:04 am

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou schokte even toen de deur keihard dichtviel. Hij rolde naar Yuu toe. 'Ik zei toch dat ik het niet zo bedoelde' zei hij. 'Echt niet'
Hij trok de dekens over zijn hoofd en draaide zich weer terug. Hij begroef zijn hoofd in zijn kussen.

http://bussjah.hyves.nl

150Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 6 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Fri Aug 21, 2009 1:09 am

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu schoof nog verder van Tou-chan weg en viel daardoor van het bed. Met een bonk kwam hij neer en hij sleurde de hele dekenpartij met zich mee, waar Tou-chan zich als het goed is in verwikkeld had.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 6 of 14]

Go to page : Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 14  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum