Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Kamer 2314 - Nicholas en Yuu

+6
Jade Lightning
Toushirou
Yumiko
Ruşine
Yuu
Nicholas
10 posters

Go to page : 1, 2, 3 ... 7 ... 14  Next

Go down  Message [Page 1 of 14]

1Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Empty Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Tue Aug 18, 2009 11:48 am

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Een ruime kamer voor twee personen. Twee twee-persoonsbedden, twee bureau's, twee kasten. De muur waar de deur in zit naar de badkamer is wit, de muren links en rechts verlopen van geel naar oranje, door naar rood. De muur van de deur waar je binnen komt is wit. Ze hebben een raam met uitzicht op de sportvelden.

regels: 2 in je typvak.

2Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Tue Aug 18, 2009 12:12 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Na een tijdje zoeken had nicholas zijn kamer gevonden. Zijn koffers stonden al bij zijn bed. Het bed stond het verste weg van het raam, maar dat maakte hem niet zoveel zorgen. Hij vroeg zich af wie bij hem op de kamer zou komen. Hij maakte zijn koffer open en stouwde de kleding slordig in de kast. Daarna plofte hij op z'n bed, en trok het nachtkastje open. Een asbak, een bijbel en een chocolaatje. Chocolaatjes hoorden toch altijd op het kussen te liggen? Hij trok zijn wenkbrauw op, en deed het kastje weer dicht. Hij trok zijn tas open en haalde er de Humba Bumba kauwgum uit Kroatië uit. Watermelon and strawberry! stond er op. Hij wikkelde er eentje uit en stopte die in zijn mond.

3Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Tue Aug 18, 2009 12:59 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu liep door de gang, richting zijn kamer. Hij hoopte met al zijn mach dat hij bij het zilverharige kind op de kamer kwam, maar toen hij de deur open trok en Nicholas zag zitten vloog er een teleurstelling door zijn lichaam. Hij herstelde zich echter snel. Misschien was het maar beter als hij met iemand op de kamer lag die totaal zijn type niet was. Dan hoefde hij tenminste niet naar een andere kamer te verhuizen als het niks werd. 'Hey,' zei Yuu. Hij liep de kamer in en ging op het bed bij het raam zitten. 'Guess we're roommates then,' merkte hij op en hij grijnsde vrolijk.

4Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Tue Aug 18, 2009 1:01 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nicholas knikte grijnzend."Tenminste iemand die ik al ken. Je bent trouwens ook de enige met wie ik contact gelegd heb." hij glimlachte en wees toen op het nachtkastje."er ligt chocola in je kastje. Als je er van houd mag je mijne ook wel hebben.." hij trok zijn eigen kastje ook al open, en trok zijn wenkbrauwen vragend op."Ik heb mijn kast al ingericht. Welk bureau wil jij?"

5Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Tue Aug 18, 2009 1:05 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Nee bedankt, ik hou niet van westerse chocola,' merkte Yuu op. De opmerking deed hem wel denken aan de pocky-verzameling die hij in zijn koffer had. Snel begon hij met uitpakken. 'Maakt mij niet uit. Kies jij maar,' antwoordde hij op Nicholas' vraag. Zodra hij een pockypakje tevoorschijn had gehaald stopte hij een pocky in zijn mond. Zonder te vragen of Nicholas er ook 1 wilde propte hij het pakje in zijn broekzak.

6Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Tue Aug 18, 2009 1:08 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nicholas haalde zijn schouders op en gooide de bijbel - god mag weten waarom er een bijbel in een kastje lag van een magische school - op het bureau."Mijn bureau, dan maar." Hij streek even door zijn haren, en schoof met zijn voet zijn koffer onder bed. Toen blies hij een bel met zijn metalicblauw achtige kauwgum. Hij stond op en liep naar de prullenbak, om de gum weer weg te gooien. Direct daarna stopte hij een ander in zijn mond - apple and mint."Jij ook een?" vroeg hij al kauwend aan Yuu.

7Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Tue Aug 18, 2009 1:10 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu zoog nog altijd op zijn pocky en schudde zijn hoofd. 'Nee bedankt, chocola met kauwgom gaat niet echt samen,' zei hij terwijl hij het pockystokje langzaam naar binnen werkte.

8Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Tue Aug 18, 2009 1:12 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nicholas grijnsde."Ik heb ook wel chocolade kauwgum." Hij lachte even en liep naar de badkamer. Hij deed de deur open en trok zijn lip op."Ik hoop niet dat je heel erg ijdel bent en veel spullen nodig hebt om je mooi te maken, want we hebben samen maar een zo'n plankje," zei hij terwijl hij met zijn handen de grootte van de plank aangaf.

9Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Tue Aug 18, 2009 1:18 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Ik heb geen spullen nodig om me mooi te maken,' grapte Yuu. Hij liep achter Nicholas aan de badkamer in. Het was een klein badkamertje. Een flits van Nicholas die alleen een handdoekje droeg schoot even door zijn hoofd, maar hij schudde snel zijn hoofd en verwierp de gedachte. Nicholas was zijn type niet.

10Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Tue Aug 18, 2009 9:27 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

"Mooi van zichzelf," zei Nicholas op een enorme gay toon. Hij grijnsde, en wuifde het weg."Niets om je te beledigen, hoor." Hij knikte vriendelijk, en liep even de badkamer uit om zijn badtas (hoe heet dat ding?) te pakken. Hij zette het ding op de plank."Er is nog ruimte voor jou eh.. hoe heet dit ding ook al weer?"

11Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Tue Aug 18, 2009 9:35 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Toilettas?' suggereerde Yuu. Hij liep naar zijn koffer en haalde er een tandenborstel, scheermes, scheerschuim en tandpasta uit die los in zijn koffer zaten. 'Meer heb ik niet,' zei hij en hij dumpte de spullen op de plank.

12Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Tue Aug 18, 2009 9:38 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nikki keek hem aan."Oké, nu voel ik me dom. Maar ja, inderdaad, dat bedoelde ik." hij keek naar de spullen die hij erop legde."Man, je bent een stuk minder ijdel dan ik ben." Hij fronsde, terwijl hij zijn toilettas opende, en de inhoud aan Yuu liet zijn."gel, de dingen die jij hebt, reinigingstroepjes, aftershave, en zijn favoriete adidas geurtje. Hij bloosde."oei."

13Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Tue Aug 18, 2009 9:53 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Achja, mijn haar zit al genoeg door de war als ik uit bed stap. Gel heb ik niet echt nodig. Daarnaast waren mijn zusjes altijd allergisch voor parfrum dus mocht ik het niet dragen en tsja... shampoo enzo hebben ze ook hier,' zei Yuu en hij pakte een klein shampooflesje dat op de wastafel stond.

14Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Tue Aug 18, 2009 9:58 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

"Just out of bed look," zei Nicholas grijnzend."Zusjes? Dat lijkt me nog erger dan een zus." Daarna wierp hij een blik op het kleine flesje."Ja, daar hebben we vast genoeg aan samen voor het komende semester," zei hij terwijl een sarcastisch een wenkbruaw op trok.

15Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Tue Aug 18, 2009 10:04 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Ze hebben hier ook wel een supermarkt,' zei Yuu. 'En nee hoor, zussen zijn veel erger. Ik heb er twee en het enige wat ze doen zijn hopeloze pogingen wagen om mijn vriendjes af te pakken,' merkte Yuu op en hij rolde met zijn ogen.

16Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Tue Aug 18, 2009 10:06 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

"That's kinda miserable. Waren al je vriendjes homo, of waren er ook bi's bij die door je zussen afgepakt werden?" Hij leunde tegen de muur. Yuu was oke.

17Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Tue Aug 18, 2009 10:12 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Ik val alleen op hetero's,' bekende Yuu en hij keek een tijdje naar Nicholas om zijn reactie te pijlen. 'Maar mijn zussen zijn er nooit in geslaagd ze van me af te pakken.'

18Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Tue Aug 18, 2009 10:14 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nicholas trok zijn wenkbrauwen op."Huh? het waren toch je vriendjes?" Nicholas schrok wel even, en dacht, net zoals elke jongen zou denken; zolang hij maar niet op mij valt. Maar hij gooide die gedachte weer weg, wnat hij had gezien hoe Yuu zich gedraagde als hij voor iemand viel.

19Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Tue Aug 18, 2009 10:16 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Ach ik breng het misschien verkeerd. Vóórdat ze mijn vriendjes werden waren ze hetero,' zei Yuu en hij grijnsde om de blik die Nicholas trok. 'No worries man, je bent mijn type niet,' zei hij om zijn kamergenoot gerust te stellen.

20Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Tue Aug 18, 2009 10:18 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nicholas grinnikte."Jij maakt mensen dus homo. Intressant." Hij glimlachte."Ja, ik heb die charme wel gemerkt. Normaal praat ik niet zo veel met homo's en zo, maar met jou wel." Hij glimlachte.

21Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Tue Aug 18, 2009 10:26 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Hoezo? Vind je dat er iets mis met ze is?' vroeg Yuu. Hij was niet echt beledigd aangezien Nicholas hem niet beledigd had maar wel nieuwsgierig.

22Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Wed Aug 19, 2009 1:29 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nicholas fronste."Nee.. Ik ben denk ik gewoon niet de heterovriendvangay type." Nicholas glimlachte en haalde zijn schouders op. Hij wist niet echt wat hij moest zeggen. Opeens schoot hem iets te binnen - toen hij zijn hand met die van Yuu schudde voelde hij geen andere temperatuur - hij zou dus van vuur en warmte kunnen zijn. Sowieso niets duisters. "Wat is je specialiteit?" vroeg hij, terwijl hij Yuu aankeek.

23Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Wed Aug 19, 2009 1:34 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Warmte & vuur,' antwoordde yuu, en hij liet zijn ogen even vlammen om zijn antwoord te bevestigen.

24Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Wed Aug 19, 2009 2:16 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nicholas vlamde terug (hahaha), zonder er iets bij te zeggen. Het was zo wel duidelijk, leek hem. Hij rekte zich uit."Heb je al meerdere mensen ontmoet?"

25Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Wed Aug 19, 2009 2:34 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Yumi, Ayano, Rusine.... Tou-chan...' zei Yuu. Hij plofte neer op het bed en staarde naar het plafond. 'Ik heb nog nooit zoveel vrouwelijke vrienden gehad.'

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 14]

Go to page : 1, 2, 3 ... 7 ... 14  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum