Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Lune's en Mauw's Kamer

+3
Iris
Miyoko
Lune
7 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14 ... 23  Next

Go down  Message [Page 5 of 23]

101Lune's en Mauw's Kamer - Page 5 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Sun Aug 23, 2009 6:28 pm

Gast


Guest

Marauwdon kwam overeind en keek door de kamer "Zo....zo hoort het" hij glimlachte even en keek toen naar het raam.
Het licht was van helder al naar een warme kleur goudachtig verranderd door de tijd die langzaam voorbij kroop.
"Wouw...jep zo hoort het" hij grijnsde en stak beiden handen uit om en Miyoko en Lune overeind te helpen.

102Lune's en Mauw's Kamer - Page 5 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Sun Aug 23, 2009 7:00 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko greep Mauw's hand, en stond alweer recht op. 'Ja, het was zo vies hier. En ik lag even te slapen op Lune-Chan's bed, dus..' en ze lachte.

103Lune's en Mauw's Kamer - Page 5 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Sun Aug 23, 2009 7:03 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune keek op, 'Ligt mijn bed dan zo lekker?' hij glimlachte en kwam overreind met behulp van Mauw.

104Lune's en Mauw's Kamer - Page 5 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Sun Aug 23, 2009 7:04 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko keek met kleine pretoogjes naar Lune. 'Ja. Maar het ligt nog lekkerder met jou ernaast.' en ze glimlachte.

105Lune's en Mauw's Kamer - Page 5 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Sun Aug 23, 2009 7:05 pm

Gast


Guest

Marauwdon grijnsde "Even proberen dan maar?" zonder nog iets te vragen ging hij op het bed van Lune zitten en bleef hij rustig naar de twee kijken.

106Lune's en Mauw's Kamer - Page 5 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Sun Aug 23, 2009 7:05 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko dook onder de arm van Lune door en sprong op het bed van Lune. Ze ging uitgebreid liggen. Snel duwde ze Mauw ook op het bed. 'Ligt lekker, niet?'

107Lune's en Mauw's Kamer - Page 5 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Sun Aug 23, 2009 7:21 pm

Gast


Guest

Marauwdon fronste "Hmmm...ik weet het niet...ik denk toch dat..." hij stond op en ging op zijn bed liggen "Ah ik denk toch echt dat ik dit lekkerder vind...dan zit ik meer in mijn space" hij grijnsde.

108Lune's en Mauw's Kamer - Page 5 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Sun Aug 23, 2009 7:31 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune lachde 'He He Yoko-Chan, Bed is prive terrein.' hij plofte op het bed neer naast Miyoko

109Lune's en Mauw's Kamer - Page 5 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Sun Aug 23, 2009 7:35 pm

Gast


Guest

Marauwdon opende zijn tas en haalde hetzelfde spa flesje er weer uit en nam er een grote slok uit "Phaaa....niks beter dan dingen van thuis" hij grijnsde.

110Lune's en Mauw's Kamer - Page 5 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Sun Aug 23, 2009 9:36 pm

Lune

Lune
Niveau 2

---New ^.^---

Lune-Chan deed de deur op een klink, niet helemaal dicht maar ook niet dat iederreen binnen zou vallen. Hij ging in de kleermakers zit op zijn bed
zitten, en pakten een Yuri boekje, hij begon te lezen terwel hij af en toe een slok thee nam. Hij keek uit zijn ooghoek naar Mauw-Chama. Maar
dronk rustig door.

111Lune's en Mauw's Kamer - Page 5 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 24, 2009 12:30 pm

Gast


Guest

Marauwdon rolde nog een keertje om en duwde per ongeluk met zijn hand zijn wekker van het nachtkastje, met een schok schoot hij overeind "Whua.....ow...euhm....grapje..." hij plofte weer terug in bed.

112Lune's en Mauw's Kamer - Page 5 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 24, 2009 12:31 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko klopte op de deur, en stapte binnen. 'Hi guys.' Ze glimlachte. Met een smile ging ze naast Lune-Chan zitten, en ze raakte zijn hand lichtjes aan.

113Lune's en Mauw's Kamer - Page 5 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 24, 2009 12:32 pm

Gast


Guest

Marauwdon zwaaide even droogje en kroop toen maar overeind om een broek aan te trekken "...Sorry kword net wakker...."
hij dronk nog wat uit het flesje en legde die in zijn bed "..he wat is het warm..." hij gritste een korte broek uit z`n tas en trok die aan.

114Lune's en Mauw's Kamer - Page 5 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 24, 2009 12:35 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko moest lachen op Mauw. 'Maakt niet uit toch,' en ze stak speels haar tong uit. Mauw vond ze ook wel een leuke jongen. Ze kende hem nog niet zo goed, maar Miyoko vondt hem in ieder geval erg aardig. What a Face

115Lune's en Mauw's Kamer - Page 5 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 24, 2009 12:37 pm

Gast


Guest

Mauw zijn haar zat alsof er een tornado overheen was geraast maar hij had vandaag de behoefte niet om het te doen halverwegen de middag zou het toch wel weer inzakken.
"Dus...das ook best interesant word ik wakker zit er alweer een dame bij Lune in bed" hij grijnsde een beetje droog.

116Lune's en Mauw's Kamer - Page 5 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 24, 2009 12:40 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Het is gewoon omdat ik lekker reuk.' Lune sloeg zijn Yuri boekje dicht, 'Ik heb me weer eens laten verleiden door de kaft..' zei hij droog.

117Lune's en Mauw's Kamer - Page 5 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 24, 2009 12:40 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko moest lachen om Mauw. 'Ik kan ook wel bij jou komen liggen, maar ik hou meer van piepbedden.' zei ze met een grijns. Ze draaide zich om naar Lune. 'Dat natuurlijk ook!'

118Lune's en Mauw's Kamer - Page 5 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 24, 2009 12:43 pm

Gast


Guest

Marauwdon keek haar even droog aan "Zit je me nu te versieren" hij haalde een wenkbrouw op en begon te lachen.
"Grapje grapje!"
Hij keek naar Lune "...Waarom lees je het dan niet voordat je het koopt " hij keek hem even vaag aan.

119Lune's en Mauw's Kamer - Page 5 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 24, 2009 12:45 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Ik hoef ze niet te kopen, ik jat ze gewoon uit mijn vaders boekwinkel.' Lune knipoogte.

120Lune's en Mauw's Kamer - Page 5 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 24, 2009 12:45 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko lachte terug ', Nee, ik blijf trouw bij Lune!' en ze glimlachte. Miyoko knikte naar Mauw. Daar had hij wel gelijk in. Ook al deed Miyoko het zelf ook altijd. Als ze een boek zag met een leuke kaft, kocht ze het meteen. Maakte niet uit of het een leuk of stom boek was.

121Lune's en Mauw's Kamer - Page 5 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 24, 2009 12:47 pm

Gast


Guest

Marauwdon keek haar verbaasd aan "Hebben jullie dan wat?" hij had het niet eens geweten en voelde zich nu een beetje een debiel.
Vanuit het open raam kwam een fel groene libelle aanvliegen en landen op zijn schouder.

122Lune's en Mauw's Kamer - Page 5 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 24, 2009 12:50 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko lachte hard. 'Hahah, nee joh gekkie.' Miyoko wist niet of Mauw als wist dat Lune-Chan homosexueel is. Even knipoogte ze naar Mauw. 'Maar dat kan altijd nog komen,' Zucht. ', of niet.'

123Lune's en Mauw's Kamer - Page 5 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 24, 2009 12:52 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

(( IK MOET WEG, TOT STRAX DUDIES I love you ))

124Lune's en Mauw's Kamer - Page 5 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 24, 2009 12:58 pm

Gast


Guest

Marauwdon knikte naar de Libelle "Ja ja ik ben toch al wakker of niet dan?" hij keek naar Lune en Miyoko "M`n ouders vinden dat ik meer moet oefenen dus sturen ze iedere dag zo`n beest om met me te praten...."

125Lune's en Mauw's Kamer - Page 5 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 24, 2009 8:12 pm

Gast


Guest

Marauwdon lag droogjes in zijn bed en was zichzelf aan het bezatten met zijn flesje echte vodka.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 5 of 23]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14 ... 23  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum