Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Yuu's verjaardag!

+4
Scarlett
Ruşine
Aysa
Yuu
8 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Go down  Message [Page 2 of 5]

26Yuu's verjaardag! - Page 2 Empty Re: Yuu's verjaardag! Sun Oct 25, 2009 7:15 pm

Aysa

Aysa
Niveau 4

'Ah, oké.' Aysa trok haar wenkbrauw op. Dit kind was snel geïrriteerd, heel snel, te snel. 'Nee, verder niemand. Maar mag ik weten waarom je zo snel geïrriteerd bent, ik geloof namelijk niet dat daar een reden voor is.'

27Yuu's verjaardag! - Page 2 Empty Re: Yuu's verjaardag! Sun Oct 25, 2009 7:21 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

"Nee," beantwoordde Scarlett de vraag van Aysa, al had die natuurlijk op een ander antwoord gerekend. Er waren wel meerdere dingen die ervoor zorgden dat ze geïrriteerd raakte door het lange meisje.
1. Ze ging met Toushirou om en Scarlett wist niet in hoeverre ze met elkaar omgingen.
2. Ze leek op haar, en aangezien er niemand op haar hoorde te lijken omdat ze dan niet meer apart was, was dat ook niet bepaald leuk.
3. Ze was veel te lang om normaal mee te kunnen praten, ook al zonder hakken.
4. Ze ging met Scorpio om en wie weet mocht hij haar ook niet, of juist wel heel erg. Beide gevallen waren stom.
Zonder het meisje nog aan te kijken staarde ze voor zich uit en nam ze nog een slok van haar cola.

28Yuu's verjaardag! - Page 2 Empty Re: Yuu's verjaardag! Sun Oct 25, 2009 7:29 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu wilde zeggen dat het helemaal niks uitmaakte dat hij een paar minuten te laat was toen hij werd afgeleid door Seth's smoes.
'Cadeau? Heb je een cadeau voor me?!' riep hij vol ontzetting. Hij was het totaal niet gewend om dingen te ontvangen en had zijn andere cadeautjes ook al een beetje twijfelachtig aangenomen -niet dat dat te merken was-. Een cadeau van Seth was...
'Je had me helemaal geen cadeau hoeven geven idioot!' riep hij uit, alhoewel hij nu wel ongelofelijk nieuwsgierig was naar wat Seth voor hem had gekocht. Zijn oogjes keken nieuwsgierig naar het kleine pakje in zijn hand.

29Yuu's verjaardag! - Page 2 Empty Re: Yuu's verjaardag! Sun Oct 25, 2009 7:35 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nicholas kwam laat aan. Hij had een kado onder zijn arm - een doos vol pocky's, die hij besteld had -. Er zat een rood lint omheen. Hij zocht Yuu, en toen hij hem gevonden had liep hij grijnzend op hem af."Gefeliciteerd!" riep hij. Hij zag wie er om heen stonden, en feliciteerde hun met hun vriend.

30Yuu's verjaardag! - Page 2 Empty Re: Yuu's verjaardag! Sun Oct 25, 2009 7:38 pm

Seth

Seth
Niveau 3

"Eh.. eh..!" Seth keek even van Yuu's gezicht, naar het dingetje in zijn hand, en vervolgens gleed zijn blik weer in die van Yuu.
"Ja.. maar, het is, ik weet niet." Hij stak een beteuterd lipje naar buiten en keek even naar de mensen die over het dakterras verspreid waren.
Eigenlijk wilde hij het nu nog helemaal niet geven, eigenlijk wilde hij het pas geven als..
"OH!" riep hij plots uit het niets, en hij keek Yuu met grote ogen aan. "Nee, sorry, ik kan het nu niet geven, ik wil het later pas-..." Hij zocht naar woorden en kneep het doosje fijn in zijn handen.
"Morgenavond," besloot hij knikkend, en zijn blik gleed twijfelend naar Yuu.

31Yuu's verjaardag! - Page 2 Empty Re: Yuu's verjaardag! Sun Oct 25, 2009 7:43 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu's ogen versmalden zich even maar vormden daarna samen met zijn mond een duister twinkelende glimlach.
'Oké, dan mag je het me morgenavond geven als jij hier op het dakterras samen met mij met z'n tweeën mijn verjaardag nog een keer viert door een geweldig diner voor me te koken en op te tafelen!' stelde hij op een vrolijk toontje voor. Hij streek even met zijn hand langs Seth's wang en keek hem met een lichtelijk verlangende blik aan die zei dat hij niet kon wachten tot morgenavond. Hij was net van plan om Seth alvast een voorproefje te geven van morgenavond en nacht toen Nicholas plots voor zijn neus stond. Lichtelijk teleurgesteld liet Yuu zijn hand zakken, maar hij toverde al snel weer een grijns op zijn gezicht. 'Yo Nick, leuk dat je er bent!' zei hij vrolijk

32Yuu's verjaardag! - Page 2 Empty Re: Yuu's verjaardag! Sun Oct 25, 2009 7:53 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick schudde zijn hand en overhandigde hem de grote doos."Ik hoop dat je het wat vind. 19 man. Dat is al 2 jaar ouder dan ik ben. Wauw!" Nick grijnsde. Hij keek even rond, en zag Scarlett. Daarna zag hij Rusine, en daarna Aysa. Hij keek Yuu weer aan. Hij grijnsde even en liep toen naar de dranktafel. Hij pakte een van de flessen, en schonk het in een glas. Hij had geen idee wat het was. Nicholas zette het glas aan zijn lippen.

33Yuu's verjaardag! - Page 2 Empty Re: Yuu's verjaardag! Sun Oct 25, 2009 8:19 pm

Gast


Guest

Carter staarde een tijdje aarzelend naar de deur van het dakterras. Zijn hand lag op de deurknop.
Zijn blik gleed even naar Emily. 'Oké, daar gaan we dan,' zei hij met een zucht. Vlak daarna opende hij voorzichtig de deur. Tot zijn opluchting zag hij dat er ten eerste gelukkig meer mensen waren en ten tweede dat Yuu het druk had met Seth, zodat hij het moment dat hij het cadeau moest overhandigen even kon uitstellen.
'Zullen we eerst wat gaan drinken?' stelde hij licht zenuwachtig voor, zijn ogen strak op de bar gericht. Misschien overleefde hij dit wel als hij wat alcohol in zijn bloed had zitten.

34Yuu's verjaardag! - Page 2 Empty Re: Yuu's verjaardag! Sun Oct 25, 2009 8:20 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine liet haar blik nog maar eens over het dakterras wandelen. Nicholas viel haar meteen op en ze glimlachte even naar hem, om zich daarna om te draaien en bijna jaloers naar Seth en Yuu te kijken.

35Yuu's verjaardag! - Page 2 Empty Re: Yuu's verjaardag! Sun Oct 25, 2009 8:25 pm

Emily

Emily
Niveau 2

Emily vond het doodeng om naar Yuu's verjaardag te gaan, maar ze had al ja gezegd en opeens terugtrekken zou.. tja, laf zijn.
Het was zo voor- "Zullen we eerst wat gaan drinken?" Was het niet juist de bedoeling zo snel mogelijk weg te zijn hier?!
Twijfelend keek ze van Carter naar Yuu, en daarna naar Seth die blijkbaar nu met Yuu bezig was. Heel verkeerd moment voor haar dus om erbij te komen. "Goed," zei ze dus maar snel, om vervolgens richting de bar te lopen.

36Yuu's verjaardag! - Page 2 Empty Re: Yuu's verjaardag! Sun Oct 25, 2009 8:29 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick zag Emily op hem afkomen. Of kwam ze op de bar af? Hij fronsde, en keek haar aan. Hij knikte beleefd, en keek een beetje rond. Hij legde zijn hoofd naar achter en staarde naar de sterren. Hij haalde zijn eerste herinneringen op van MHS. Het feest van hem en Yuu. Toushirou en Yuu. Strippoker.. Nick grijnsde en keek naar de mensen om zich heen. Het leken leuke mensen. Hij zou er straks wel wat uitnodigen voor strippoker.

37Yuu's verjaardag! - Page 2 Empty Re: Yuu's verjaardag! Sun Oct 25, 2009 8:29 pm

Iris

Iris
Niveau 2

Iris liep aarzelend richting het dakterras, ze hoorde dat er iemand jarig was, genaamd; Yuu. Ze had wel eens vaan hem gehoord maar nooit eens echt ontmoet. Ze had gewon simpelweg een fles whiskey mee genomen, ze kon toch niet zonder iets te geven aan komen lopen en even "gefeliciteerd" zeggen en hem weer peren? Ze liep het dakterras op en zag dat er al aardig wat mensen waren, ze keek rond of ze een bekende zag. Maar ze zag geen bekende zelfs Toushirou was er niet, zag ze.

http://xxx--iris.hyves.nl/

38Yuu's verjaardag! - Page 2 Empty Re: Yuu's verjaardag! Sun Oct 25, 2009 8:31 pm

Gast


Guest

Carter ging aan de bar zitten. Zijn blik gleed even over het dakterras. Hij ontdekte dat hij eigenlijk helemaal niet zoveel mensen kende.
'Wat wil je hebben?' vroeg hij lichtelijk afwezig aan Emily, terwijl hij voor zichzelf een mojito bestelde.

39Yuu's verjaardag! - Page 2 Empty Re: Yuu's verjaardag! Sun Oct 25, 2009 8:31 pm

Gast


Guest

Carter ging aan de bar zitten. Zijn blik gleed even over het dakterras. Hij ontdekte dat hij eigenlijk helemaal niet zoveel mensen kende.
'Wat wil je hebben?' vroeg hij lichtelijk afwezig aan Emily, terwijl hij voor zichzelf een mojito bestelde.

40Yuu's verjaardag! - Page 2 Empty Re: Yuu's verjaardag! Sun Oct 25, 2009 8:39 pm

Emily

Emily
Niveau 2

"Ik eh..-" begon Emily, die eigenlijk helemaal niet wist wat ze wilde bestellen. 'Hetzelfde!" zei ze toen maar snel, alsof ze al van plan was om mojito te gaan bestellen. Wat dat dan ook zijn mag.
Met een onderzoekende blik staarde ze naar het vloeibare spul dat nu in haar glas zat, maar waarvan ze geen idee had wat het was.
Misschien was het ook maar een beter idee om niet meteen naar Yuu te gaan, misschien dat hij straks zo dronken was dat hij niet eens meer wist dat hij haar hoorde te haten.
Na nog een vage blik op het drankje te hebben geworpen nam Emily er toch maar een slok van en merkte tot haar verbazing dat het nog best lekker was ook.

41Yuu's verjaardag! - Page 2 Empty Re: Yuu's verjaardag! Sun Oct 25, 2009 8:42 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick gooide zijn drankje naar achter en draaide zich weer om naar de barman om weer een nieuwe te bestellen. Hij keek argwanend opzij naar Carter en Emily."Ik had niet verwacht jullie hier te zien," zei hij, terwijl hij het nieuwe drankje in zijn hand gedrukt kreeg.

42Yuu's verjaardag! - Page 2 Empty Re: Yuu's verjaardag! Sun Oct 25, 2009 8:44 pm

Gast


Guest

Carter nam een slok van zijn mojito en keek even vanuit zijn ooghoeken naar Nick. 'Nee, wij ook niet,' antwoordde hij droogjes. Hij keek even naar Yuu en Seth. 'Maar soms gebeuren er gewoon onverwachte dingen,' mompelde hij licht afwezig. Hij nam nog een grote slok en wilde de drank zo snel mogelijk binnen hebben, zodat hij alvast aan zijn volgende kon beginnen.

43Yuu's verjaardag! - Page 2 Empty Re: Yuu's verjaardag! Sun Oct 25, 2009 8:48 pm

Emily

Emily
Niveau 2

Net toen Emily op Nicholas wilde reageren had Carter dat al gedaan, en sloot ze snel haar mond weer.
"Ook hallo, Nicholas," bracht ze toen uit, haar ogen gericht op het drankje in haar handen, waar ze nog een paar slokken van nam.
Zo lekker als koffie was het natuurlijk niet, maar in ieder geval goed genoeg voor nu.
"Wanneer wilde je eigenlijk gaan?" vroeg ze, haar ogen nu weer op Carter gericht.

44Yuu's verjaardag! - Page 2 Empty Re: Yuu's verjaardag! Sun Oct 25, 2009 8:51 pm

Gast


Guest

'Ik zat eraan te denken het cadeau te geven op een moment dat Yuu het het minst erg vind om door mij gestoord te worden en daarna gewoon met grote passen het terras weer af te benen. Maarja, zo lang Seth bij Yuu is lijkt het me niet zo'n slim plan om ze te storen...' mompelde Carter. Hij dronk zijn glas leeg en zette het neer op de bar, terwijl hij naar de barman gebaarde dat hij een nieuwe wilde. In zijn benen voelde hij het effect van het hoge alcoholgehalte van zijn mojito al inwerken.

45Yuu's verjaardag! - Page 2 Empty Re: Yuu's verjaardag! Sun Oct 25, 2009 8:53 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

"Oh," zei Nick."Hey, Emily." Hij glimlachte. Hij keek naar hun drankje. Het was anders dan dat van hem. Hij sloeg zijn drankje naar achter."Geef mij hetzelfde maar," zei hij tegen de barman. Die knikte slechts en rolde met zijn ogen. Een paar seconden later stond er een mojito voor zijn neus. Nick bracht het naar zijn lippen en nam een slok. Hij keek naar Carter."Kadootje?" vroeg hij.

46Yuu's verjaardag! - Page 2 Empty Re: Yuu's verjaardag! Sun Oct 25, 2009 8:56 pm

Emily

Emily
Niveau 2

"Goed plan," antwoordde Emily, die verbaasd keek naar het nu al lege glas van Carter. Zelf was ze nog niet eens op de helft aangekomen.
"Zeg Carter, ik ga je straks niet achterna springen als je in een dronken bui wilt gaan ontdekken hoe het voelt om het dakterras af te vliegen," merkte ze toen op met een lichte vorm van spot in haar stem en een frons op haar gezicht.
Maar aan de andere kant.. Wanneer hij dronken was zou hij niks merken van Yuu's woede. Dat had hij dan wél weer goed uitgedacht.

47Yuu's verjaardag! - Page 2 Empty Re: Yuu's verjaardag! Sun Oct 25, 2009 8:56 pm

Iris

Iris
Niveau 2

Iris zag dat iedereen wel zo'n beetje in gesprek was, dus Yuu ook. Ze liep uiteindelijk gewoon door naar de bar en zette de fles whiskey op de bar neer. Ze bestelde een sake die even later voor haar neus stond. Ze nam een paar slokken en keek aarzelend om zich heen.

http://xxx--iris.hyves.nl/

48Yuu's verjaardag! - Page 2 Empty Re: Yuu's verjaardag! Sun Oct 25, 2009 9:04 pm

Gast


Guest

'Geen zorgen, het zijn geen paddo's,' merkte Carter droogjes op. Voor zover hij wist ging je van alcohol niet hallucineren. Hij keek opzij naar Nick. 'Mijn zus heeft me een cadeau gestuurd dat ik aan Yuu moet geven,' vertelde hij hem. 'Maar Yuu heeft beloofd me te vermoorden de volgende keer dat hij mijn gezicht ziet dus vandaar dat ik hem hier een beetje space,' vervolgde hij, nog altijd op een nonchalante toon. Hij nam een slok van zijn nieuwe mojito en keek weer naar Emily. Hij vroeg zich af of hij Emily een vriendin kon noemen. Ze hadden elkaar alleen nog gesproken in de jungle en daar was de situatie nogal ongewoon geweest. Misschien was het wel iets geweest dat daar bleef. Iets waar je niet meer aan dacht als je eenmaal weer in de sleur van het normale leven zat.
Onwillekeurig dwaalden zijn gedachtes af naar het moment dat ze besloten hadden elkaar op te warmen met zichzelf.
Een klein speels glimlachje speelde onbewust om zijn mond.

49Yuu's verjaardag! - Page 2 Empty Re: Yuu's verjaardag! Sun Oct 25, 2009 9:09 pm

Emily

Emily
Niveau 2

Emily had net het glas tegen haar mond gezet om een slok te nemen van haar drank toen ze het lachje op Carters mond ontdekte, terwijl er helemaal geen reden was om een lachje op je gezicht te zetten op dit moment. "Wat is er?" vroeg ze verbaasd, haar blik het dakterras afgaand naar iets wat met de plotselinge glimlach te maken kon hebben, maar het enige dat ze zag was een meisje dat haar glas omvergegooid had. Iets wat haar ook makkelijk gebeuren kon. Snel nam ze een slok van haar drinken, voor ze weer onderbroken werd.

50Yuu's verjaardag! - Page 2 Empty Re: Yuu's verjaardag! Sun Oct 25, 2009 9:15 pm

Gast


Guest

'Niets,' zei Carter op een licht geheimzinnig toontje. Hij nam nog een slok van zijn glas en likte zijn lippen af.
Oh fuck.
De alcohol steeg hem nu al naar zijn hoofd.
En hij was even vergeten hoe hij ook alweer op alcohol reageerde...

Sponsored content



Back to top  Message [Page 2 of 5]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Similar topics

-

» ZERO ZE VERJAARDAG

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum