Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Yuu's verjaardag!

+4
Scarlett
Ruşine
Aysa
Yuu
8 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Go down  Message [Page 4 of 5]

76Yuu's verjaardag! - Page 4 Empty Re: Yuu's verjaardag! Sun Oct 25, 2009 10:46 pm

Aysa

Aysa
Niveau 4

Aysa had het gevoel dat ze de enige nuchtere was. Een vreselijk gevoel, want dan deed ze veel te moederlijk. De enige oplossing was.. juist ja, zelf ook nog wat naar binnen gieten. Ze kon niet zo goed tegen alcohol, dus twee glazen vodka zou genoeg moeten zijn om aangeschoten te worden. Ze haalde nog een vodka en goot hem aardig snel achterover. Nog één..

77Yuu's verjaardag! - Page 4 Empty Re: Yuu's verjaardag! Sun Oct 25, 2009 10:47 pm

Gast


Guest

'hmpf, jij weet overduidelijk niet wat er de afgelopen weken is gebeurd,' zei Carter tegen Rusine. 'De vorige keer dat ik Yuu zag sloeg ie een tand uit m'n bek. De keer daarvoor brak ie m'n schedel door midden. Nee bedankt, ik wacht nog wel even tot hij bij Seth weg is. En totdat Emily zegt dat ze het toch wel ziet zitten om eens wat lol in haar leven te hebben,' murmelde Carter. Hij keek van Emily naar Rusine, naar Nick, naar Aysa, naar Yuu en Seth.

78Yuu's verjaardag! - Page 4 Empty Re: Yuu's verjaardag! Sun Oct 25, 2009 10:50 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

'Wil je anders dat ik mee loop?' vroeg Rusine, die zich totaal niets van Carters argumeten aantrok, aangezien ze nu toch ook wel een beetje aangeschoten begon te worden. Oké, zo kan ik wel strippokeren. 'Zeg Nicky, waar wilde je eigenlijk gaan pokeren?'

79Yuu's verjaardag! - Page 4 Empty Re: Yuu's verjaardag! Sun Oct 25, 2009 10:51 pm

Emily

Emily
Niveau 2

"Ik heb genoeg lol in mijn leven!" bracht Emily verontwaardigd tegen Carter in, om daarna het cadeau uit zijn handen te grissen.
"Nou, dan breng ik het wel even," ging ze gelijk verder, waarna ze zich met het cadeau omdraaide en richting Yuu begon te lopen, niet eens meer denkend aan het feit dat hij haar het liefst dood zag in plaats van levend.

80Yuu's verjaardag! - Page 4 Empty Re: Yuu's verjaardag! Sun Oct 25, 2009 10:53 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

"Hey Cartie, vraag dan direct of hij mee gaat pokeeren!" Nick glimlachte heel vrolijk, terwijl hij zichzelf op de bar hees. De barman gaf hem een kwade blik, maar Nick negeerde die."Waarom doet alcohol zo irritant met je, waarom krijg je een katerr?" Nick trok een pruillip."Ik wil gewoon gezelig zijn zonderr gevolgen!" Nick keek toen naar Rusine."Gewoon, onze kamer!" Hij schudde zijn hoofd. Hij moest echt zorgen dat het wat minder werd: maar hoe?! Hij fronsde."Is er iets waardoor je IEEEETS minder aangeschoten word? Nee? Jammer!!"

81Yuu's verjaardag! - Page 4 Empty Re: Yuu's verjaardag! Sun Oct 25, 2009 10:55 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine rolde met haar ogen en vroeg de barman om een hele donkere pikzwarte koffie. Toen ze die kreeg, schoof ze hem naar Nicholas toe. 'Drinken en pas weer praten als je hem leeg hebt,' beval ze simpelweg, waarna ze zelf weer een slok van haar vodka nam.

82Yuu's verjaardag! - Page 4 Empty Re: Yuu's verjaardag! Sun Oct 25, 2009 10:55 pm

Gast


Guest

Carter keek met verschrikte ogen naar Emily die recht op het hol van de leeuw af liep. Met een ruk schoot Carter overeind. Hij wankelde even, draaide daarom maar vrolijk een rondje om zijn eigen as en snelde daarna achter Emily aan.
'Neee idiioooot! Wat ga je doen!' riep hij uit, maar toen hij eindelijk bij Emily was stonden ze al voor Yuu's neus. Carter grijnsde een beetje scheef naar zijn grootste en angstaanjagendste vijand.
'Yo,' zei hij een beetje vaagjes, terwijl hij vertwijfeld zijn hand op stak.
'Omedeto...'

83Yuu's verjaardag! - Page 4 Empty Re: Yuu's verjaardag! Sun Oct 25, 2009 10:59 pm

Emily

Emily
Niveau 2

Nog voordat Emily de kans kreeg iets tegen Yuu te zeggen had Carter dat al gedaan en wachtte ze even tot hij klaar was voordat ze zelf begon met praten. "Dit is van Carters zus maar hij durfde het niet te geven," bracht Emily droog uit, zonder echt door te hebben wat ze hem vertelde. Met haar ene hand stak ze het cadeau uit richting Yuu, om met haar andere hand - in welke ze het glas had - nog een slok van haar mojito te nemen.

84Yuu's verjaardag! - Page 4 Empty Re: Yuu's verjaardag! Sun Oct 25, 2009 10:59 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick keek naar de koffie. Snel goot hij hem achterover, geen last hebben van de hitte. Hij fronsde."Nee," zei hij alleen. Hij bestelde een breezer."Ik doe het wel rustig aan! Breezertje voor breezer!"

85Yuu's verjaardag! - Page 4 Empty Re: Yuu's verjaardag! Sun Oct 25, 2009 11:03 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine grijnsde en aaide hem even over zijn hoofd. 'Brave jongen,' glimlachte ze, waarna ze maar weer een slokje van haar vodka nam, die daardoor leeg was. Hier houden we het maar weer bij voor nu.

86Yuu's verjaardag! - Page 4 Empty Re: Yuu's verjaardag! Sun Oct 25, 2009 11:06 pm

Aysa

Aysa
Niveau 4

(( oke ik ga alles missen want ik moet nu weg ))

Aysa nam nog één vodka. Ze voelde al iets in haar hoofd, nu al. De laatste sloeg ze in één keer achterover. Even zitten. Ze nam plaats op een bankje. Woehoe.

87Yuu's verjaardag! - Page 4 Empty Re: Yuu's verjaardag! Sun Oct 25, 2009 11:07 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu's gezicht betrok toen hij twee stemmen naast zich hoorde die hij absoluut niet wilde horen. Hij keek een beetje krampachtig opzij, naar Carter en Emily, die hem een cadeau overhandigden dat blijkbaar van Amanda was.
Het was dat hij Amanda aardig vond, anders had hij Carter van het dakterras gegooid, Emily er misschien wel achteraan. Hij pakte met een totaal niet vrolijk glimlachje het cadeau aan en bleef hun een tijdje aankijken.
'Zeg maar dankjewel tegen je zus,' gromde hij naar Carter. Vlak daarna richtte hij zich weer op Seth en besloot hij de twee te negeren.

88Yuu's verjaardag! - Page 4 Empty Re: Yuu's verjaardag! Sun Oct 25, 2009 11:09 pm

Gast


Guest

Carter bleef even vertwijfeld staan. Hij keek naar Yuu, die er een tijdje over deed om scherp te worden en beet op zijn wang.
'Nick vraagt of jullie meedoen met pokerr. Inzet is kleren,' murmelde hij uiteindelijk. Hij keek even naar de kleine Seth.
'Durf je dat aan? Of ben je daar te schijterig voor?' vroeg hij uitdagend. Hij vroeg zich af hoe hij het in zijn hoofd haalde om Seth uit te dagen waar Yuu bij was.
Zal de alcohol wel zijn.

89Yuu's verjaardag! - Page 4 Empty Re: Yuu's verjaardag! Sun Oct 25, 2009 11:10 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

HEB JE HEM AL VOOR POKEREN GEVRAAGD? CARTMAN?" riep Nick over het dakterras naar Carter. Hij keek naar Rusine."Haha, hoorde je wat ik zei? Cartman. Van southpark. haha." Hij glimlachte terwijl hij het flesje breezer weer aan zijn mond zette, ondertussen zijn tweede al.

90Yuu's verjaardag! - Page 4 Empty Re: Yuu's verjaardag! Sun Oct 25, 2009 11:12 pm

Emily

Emily
Niveau 2

"Oké mooi, dat is geregeld," zei Emily gelijk, die zich weer op Carter richtte. "Dan kunnen we nu dus gaan."
Haar blik bleef een poos hangen op het glas in haar hand, waar ze vervolgens nog een paar kleine slokken van nam en geschrokken opkeek toen Carter opeens Seth begon uit te dagen. "Seth wil ook niet meedoen," sprak ze toen voor hem, om vervolgens Carter aan te stoten met haar voet. "En nu gaan we," ging ze vervolgens op een bevelende toon verder.

91Yuu's verjaardag! - Page 4 Empty Re: Yuu's verjaardag! Sun Oct 25, 2009 11:14 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Ondanks Rusine's enorme afkeer voor Southpark, moest ze toch lachen. Alcohol.. 'Ik denk dat jij maar vast opzoek moet gaan naar een kaartspel en nog meer drank...' stelde Rusine hoofdschuddend voor. De barman keek hen met een heel chagrijnig gezicht aan en ze schonk hem daarom maar een schijnheilig lachje.

92Yuu's verjaardag! - Page 4 Empty Re: Yuu's verjaardag! Sun Oct 25, 2009 11:22 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu's ogen knepen zich samen bij het horen van Carter's voorstel. Hij balde zijn vuist toen hij zag hoe Carter Seth schamper uitdaagde. Hoe durfde die eikel?!
'WIJ DOEN MEE!' riep Yuu met een razende ondertoon, zonder dat hij aan de gevolgen van zijn uitspraak dacht. Hij drukte Seth tegen zich aan en keek dreigend naar het tweetal waarvan er één al aardig aangeschoten was en de ander net begon in te komen.
'geen zorgen Seth, ik zorg er wel voor dat we winnen,' fluisterde hij in Seth's oor, terwijl hij met priemende oogjes naar Carter en Emily bleef kijken.

93Yuu's verjaardag! - Page 4 Empty Re: Yuu's verjaardag! Sun Oct 25, 2009 11:24 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick hoorde Yuu's schreeuw."MOOOOOOI!" schreeuwde hij terug. Hij greep wat flessen van de andere kant van de bar mee. De barman schold hem uit en Nick wist net op tijd weg te springen voordat hij een fles op zijn hoofd gesmeten kreeg."Dan gaan we! Op naar de pokerpartey!"

(morgen beginnen met pokeeren.)

94Yuu's verjaardag! - Page 4 Empty Re: Yuu's verjaardag! Sun Oct 25, 2009 11:48 pm

Emily

Emily
Niveau 2

"Wat!" begon Emily verbaasd. Yuu besliste zomaar even voor Seth dat die meedeed, terwijl ze er vrijwel zeker van was dat die niet mee zou willen doen. En waarschijnlijk zou hij dat niet eens durven te zeggen.
Snel probeerde ze Carter aan zijn arm mee terug te trekken richting de bar. "Laten we zo nou maar gaahaan," zeurde ze, niet eens doorhebben dat ze richting de bar liep in plaats van richting de uitgang.

95Yuu's verjaardag! - Page 4 Empty Re: Yuu's verjaardag! Mon Oct 26, 2009 12:08 am

Gast


Guest

'Okee okeee,' zei Carter. Hij knipoogde even naar Yuu. Wat een lef. Daarna wikkelde hij zijn arm om die van Emily en wankelde hij samen met haar terug naar de bar. 'Nieuwe drank voor deze hierzoo!' riep hij naar de barman terwijl hij Emily op een barkruk zette en op haar wees. Zelf ging hij ook zitten en bestelde hij met veel wijsheid een glas water.

96Yuu's verjaardag! - Page 4 Empty Re: Yuu's verjaardag! Mon Oct 26, 2009 12:14 am

Emily

Emily
Niveau 2

Voordat Emily doorhad dat ze naar de bar was gelopen in plaats van naar de uitgang had Carter haar al op een kruk neergezet en nieuwe drank besteld. "Maar ik wil niet!" protesteerde ze - al maakte de nieuwe drank voor haar neus het wel erg moeilijk.
"Oke.. misschien wíl ik wel, MAAR IK KAN NIET NOG MEER DRINKEN!" riep ze in het niets, en vooral tegen niemand in het bijzonder.
Verslagen liet ze haar hoofd op haar armen rustte, om niet veel later weer omhoog te veren en toch van het glas te drinken. Stomme, stomme Carter ook.

97Yuu's verjaardag! - Page 4 Empty Re: Yuu's verjaardag! Mon Oct 26, 2009 12:17 am

Gast


Guest

'Natuuuuurlijk kan je wel meer drinken! Kijk KIJK! Je doet het!' riep Carter uit en hij klapte enthousiast in zijn handen. Hij steunde met zijn elleboog op de bar en met zijn hoofd in zijn hand terwijl hij naar Emily keek.
'Doe gewoon mee. Straks mis je nog iets wat je niet mag missen,' zei Carter half mompelend.

98Yuu's verjaardag! - Page 4 Empty Re: Yuu's verjaardag! Mon Oct 26, 2009 12:24 am

Emily

Emily
Niveau 2

"Ik weet niehiet," zeurde Emily, die al helemaal niet zo overtuigd meer was van het niet gaan.
Strippoker? Welke idioot bedacht er nou zoiets als strippoker?
Zonder zich er nog echt druk over te maken sloot ze haar handen weer om het glas voor zich en nam ze er nog een aantal slokken van, op de een of andere manier grotere dan eerder. "Strippoker is stom," besloot ze toen met een zuchtje, om haar hoofd vervolgens weer op haar armen te laten zakken.

99Yuu's verjaardag! - Page 4 Empty Re: Yuu's verjaardag! Mon Oct 26, 2009 12:27 am

Gast


Guest

'Niehiet, strippoker is grappig. Trouwens, als je gewoon wint dan hoef je ook niks uit te trekkenn,' zei Carter met een zogenaamd wijs gezicht. Hij tekende met zijn wijsvinger rondjes op de bar.
'En ik heb er geen zin in als jij niet meegaat. Dan zit ik daar als enige tussen al m'n vijanden...' zei hij met een beteuterd gezicht. Niet dat die Rusine en die Aysa vijanden van hem waren, maar toch.

100Yuu's verjaardag! - Page 4 Empty Re: Yuu's verjaardag! Mon Oct 26, 2009 12:33 am

Emily

Emily
Niveau 2

"Oh!" antwoordde Emily, die nu weer vrolijk overeind veerde. "Ga dan niet!" stelde ze toen slim voor.
Als zij niet ging en hij er dan geen zin in had, dan kon hij toch net zo goed niet gaan? Gelijk betrok haar gezicht weer. Dan was zijn avond ook gelijk verpest. "Ik weet niet.. misschien.." ging ze toen verder. Als ze wonnen mhh.. "Hoe win je?" vroeg ze toen, omdat ze geen idee had van hoe pokeren werkte.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 4 of 5]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum