Magic Highschool

Magic Higschool RPG.

You are not connected. Please login or register

Yuu's verjaardag!

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Go down  Message [Page 3 of 5]

51Yuu's verjaardag! - Page 3 Empty Re: Yuu's verjaardag! on Sun Oct 25, 2009 9:15 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2
Nick knikte begrijpelijk."Ai. Ik hoop niet dat je vermoord word," praatte hij vrolijk, terwijl hij zijn drankje achter oversloeg."Ik kan het niet aan om alweer een nieuwe kamergenoot te krijgen. Kom jij eigenlijk nog wel eens in onze kamer?" vroeg hij. Hij zag Carter vrijwel nooit. Hij deed alsof ze nooit problemen hadden, net zoals hij deed bij Emily. Het lostte niets op, maar hij hield zichzelf voor van wel."Zullen we straks gaan pokeren met een groepje? Ik zorg wel dat Yuu jullie niet vermoord. Ik wil geen bloedvlekken op mijn dekbed." Hij draaide zich naar de barman en bestelde een nieuwe mojito. Hij had het nog nooit gehad, maar het smaakte goed.

52Yuu's verjaardag! - Page 3 Empty Re: Yuu's verjaardag! on Sun Oct 25, 2009 9:24 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3
Omdat Rusine nogal doelloos en eenzaam was en Nicholas waarschijnlijk de enige was die nog tegen haar praatte die ze wel kende, Yuu niet mee gerekend want die was bij Seth, liep Rusine in een rustig pasje naar Nicholas en de andere twee mensen die ze niet kende toe. 'Hi,' begroette ze hen met een glimlachje en een slokje van haar drankje.

53Yuu's verjaardag! - Page 3 Empty Re: Yuu's verjaardag! on Sun Oct 25, 2009 9:26 pm

Emily

Emily
Niveau 2
"Oh echt wel!" protesteerde Emily gelijk na Carters antwoord. Iets in zijn blik maakte het onmogelijk om hem te geloven.
Snel nam ze nog een slok van haar mojito, om daarna Nicholas weer aan te kijken. "Pokeren?" herhaalde ze toen. "Ik kan niet pokeren." En of ze het kon of niet, ze had echt geen zin om dat samen met Yuu te gaan doen, die volgens Nicholas' woorden dus ook komen zou.
"Hallo," begroette ze vervolgens een meisje dat ze niet kende op een droge toon.

54Yuu's verjaardag! - Page 3 Empty Re: Yuu's verjaardag! on Sun Oct 25, 2009 9:29 pm

Gast

Guest
Carter nam een laatste slok van zijn tweede glas. Hij keek verbaasd van zijn glas naar dat van Emily en merkte hoe snel hij gedronken had. Daarna richtte hij zich op Nick. 'Poker? ik hou van poker!' riep hij enthousiast uit, totaal niet in de gaten hebbend dat Nick ook Yuu's naam had genoemd. Hij keek naar het nieuwe meisje en begroette haar met een grijns. 'Yo,' zei hij op zijn persoonlijke manier, eentje die erg veel op de manier van Yuu's begroeting leek.
Ten slotte wierp hij weer een blik op Emily. 'Schiet is op met drinken, zo overleef je het nooit,' zei hij met een licht beteuterde stem.

55Yuu's verjaardag! - Page 3 Empty Re: Yuu's verjaardag! on Sun Oct 25, 2009 9:37 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2
Nick grijnsde naar Rusine."Ga je straks ook mee pokeren, als de verjaardag afgelopen is?" vroeg hij, maar hij verwachtte eigenlijk wel een ja."Ik heb mijn apen boxer weer aan," zei hij trots. Hij dacht terug aan de pokeravond, en grinnikte."Jullie hadden er bij moeten zijn," sprak hij tegen Carter en Emily. Hij had zijn mojito alweer bijna op. Hij fronsde."Drink ik te snel?"

56Yuu's verjaardag! - Page 3 Empty Re: Yuu's verjaardag! on Sun Oct 25, 2009 9:40 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3
Rusine begon te lachen bij de uitnodiging, maar haar gezicht betrok lichtjes bij het horen van zijn apenboxer. Dit was echter nouwelijks merkbaar want ze grijnsde meteen weer. 'Natuurlijk doe ik mee, wat dacht je dan?' Daarna trok ze een serieus gezicht. 'Maar waag het niet Yumiko uit te nodigen.' Rusine nam nog een slokje van haar rode wijn dat daarmee op was, waarna ze de twee even kritisch aankeek. 'Ik ben Rusine,' stelde ze zichzelf voor. Daarna pakte ze Nicholas' glas uit zijn hand om zelf het laatste slokje voor hem op te drinken. 'Veel te snel.'

57Yuu's verjaardag! - Page 3 Empty Re: Yuu's verjaardag! on Sun Oct 25, 2009 9:41 pm

Emily

Emily
Niveau 2
"Wat nou schiet eens op! Jullie drinken veel te snel!" riep Emily gelijk uit, terwijl ze een zielig gezicht trok en nog een slok van haar mojito nam. Daarna liet ze haar blik op Nicholas rusten. "Wat heeft dat er nou weer mee te maken?" vroeg ze, doelend op zijn apenboxer opmerking, omdat ze echt geen verband zag tussen pokeren en een boxer. "En ja, je drinkt inderdaad te snel," vervolgde ze toen.
"Emily," stelde ze zichzelf ten slotte nog voor aan het nieuwe meisje.

58Yuu's verjaardag! - Page 3 Empty Re: Yuu's verjaardag! on Sun Oct 25, 2009 10:00 pm

Gast

Guest
Carter's blik schoot van Nick naar Rusine naar Emily. Hij vond het steeds moeilijker om hen goed bij te kunnen houden.
Het enige wat hij uit hun gesprek kon opmaken was dat hij het met Emily eens was.
'Ik zie ook geen verband tussen boxers en poker. Tenzij...' hij bestelde een derde mojito.
'Je het over strippoker hebt,' vervolgde hij daarna zijn zin. Hij pakte zijn nieuwe glas dankbaar aan, keek even naar het meisje voor hem en nam een slok.
'Carter,' zei hij daarna, terwijl hij zijn hand uitstak. Zijn blik gleed even naar Yuu een eindje verderop. Nu hij twee drankjes op had leek Yuu een stuk minder eng.

59Yuu's verjaardag! - Page 3 Empty Re: Yuu's verjaardag! on Sun Oct 25, 2009 10:03 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2
Nick grijnsde naar Carter en stak een priemend vingertje naar hem."Inderdaad! Ja! Het was echt leuk, totdat Light kwam.. of Night, hoe heet die kerel? En de heerseres en toen gingen we maar verder feesten op de kamer van Yuu en mij!" vertelde Nick blij. Hij nam vrolijk nog een slokje van zijn mojito.

60Yuu's verjaardag! - Page 3 Empty Re: Yuu's verjaardag! on Sun Oct 25, 2009 10:04 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3
'Natuurlijk hebben we het over strippoker.' Rusine rolde met haar ogen alsof het doodlogisch was. Zijn hand schudde ze niet, aangezien ze nogaltijd Rusine was en die deed dat soort dingen gewoonweg niet. 'Nicholas is heel schattig in die boxer..' vertelde ze daarna met een heel serieus gezicht. Het was uiteindelijk ook die boxer die haar overhaalde toch met hem naar bed te gaan. Kinda stupid though.

61Yuu's verjaardag! - Page 3 Empty Re: Yuu's verjaardag! on Sun Oct 25, 2009 10:08 pm

Emily

Emily
Niveau 2
Emily had eindelijk de laatste paar slokken van haar mojito op en wilde net in lachen uitbarsten om Carters opmerking toen Nicholas opeens vertelde dat hij wel degelijk gelijk had en er een "what-the-fuck"-uitdrukking op haar gezicht tevoorschijn kwam.
"Strippoker?!" herhaalde ze toen. "Ik doe toch maar niet mee."
Waren dat normale spelletjes op deze school dan? Uit Nicks woorden was op te maken geweest dat ze het al eerder gedaan hadden hier maar de lol kon ze er niet echt van inzien.
Zonder haar blik naar de bar te wenden zette ze haar glas neer en bestelde ze een nieuwe mojito, die toch wel heel lekker geweest was.

62Yuu's verjaardag! - Page 3 Empty Re: Yuu's verjaardag! on Sun Oct 25, 2009 10:14 pm

Gast

Guest
'Aw kom op,' zei Carter tegen Emily. Hij prikte even speels in haar buik. 'Doe gewoon meee,' ei hij, terwijl hij argumenten probeerde te bedenken om haar mee te laten doen maar hij kon niks bedenken. Zijn derde glas mojito besloot hij maar gewoon te atten. Hij zette het glas aan zijn mond, dronk en dronk en knalde het lege glas op zijn tafel.
'Oké dannn. Nog eentje en ik durf het zomaar aan om Yuu en Seth te onderbreken met mijn fantassstische cadeau,' zei hij grinnikend, terwijl hij even naar zijn cadeau keek dat op de bar lag. Hij had geen flauw idee wat het was. Het had in iedergeval een vreemde vorm.

63Yuu's verjaardag! - Page 3 Empty Re: Yuu's verjaardag! on Sun Oct 25, 2009 10:17 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2
Nick keek naar Rusine."Nietuss," zei hij. Hij gooide zijn glas ook achterover en keek naar Carter. Hij glimlachte."Dus jij doet sowieso mee? En Rusine ook? Yuu vast ook wel en dan Seth ook wel! Nou Emily, komohop!" Hij klonk erg smekend.

64Yuu's verjaardag! - Page 3 Empty Re: Yuu's verjaardag! on Sun Oct 25, 2009 10:20 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3
'Echt wel!' grijnsde Rusine, waarna ze Carter aanhoorde en haar wenkbrauw op trok. 'Waarom loop je niet gewoon op hem af?' Ze had totaal geen idee wie die Carter eigenlijk was, behalve dat hij Nicholas' nieuwe kamergenoot was. Het hele CarterxYuu drama was haar totaal ontschoten aangezien ze zelf toen te druk was met zichzelf. Ze liet haar blik naar Yuu en Seth glijden. Nee, niet bepaald angstaanjagend meer.

65Yuu's verjaardag! - Page 3 Empty Re: Yuu's verjaardag! on Sun Oct 25, 2009 10:21 pm

Emily

Emily
Niveau 2
"Nee, ik heb echt geen zin om mee te doen aan een potje strippoker," antwoorde Emily gelijk, haar toon nog verafschuwend toen ze het woord "strippoker" uitsprak. Het was in haar ogen gewoon een ordinair spel waar geen lol mee te beleven viel.
Net zo langzaam als net begon ze aan haar tweede glas mojito, terwijl ze alcohol van haar vorige glas langzaam maar zeker op haar begon in te werken, maar nog niet genoeg om mee te doen met een potje.. strippoker.
"Dan moeten we zo dat cadeau maar gaan brengen en weer hier weggaan," zei Emily snel, voordat Carter helemaal van de wereld was.

66Yuu's verjaardag! - Page 3 Empty Re: Yuu's verjaardag! on Sun Oct 25, 2009 10:24 pm

Aysa

Aysa
Niveau 4
Aysa keek naar een blonde jongen. Knap, maar niet haar type. Ze stapte op hem af. Eindelijk een jongen die langer was dan haar, zelfs met hakken. 'Hi.' zei ze tegen hem met een glimlach erbij. 'Aysa.' stelde ze zichzelf voor.

67Yuu's verjaardag! - Page 3 Empty Re: Yuu's verjaardag! on Sun Oct 25, 2009 10:26 pm

Gast

Guest
'Ik ga nu niet op hem af, ik ben niet gek! Yuu vermoooord me!!' riep hij met grote verschrikte ogen naar Rusine. Hij kwam overeind, hield zichzelf vast aan de bar en leunde een beetje over Emily heen. Hij keek haar met zijn charmant twinkelende oogjes aan die dankzij de alcohol extra twinkelden.
'Kom op, doe nou mee. De hele jungle lang hebben we in drama moeten leven, nu kunnen we eindelijk lol hebben. En bovendien kunnen we Yuu dan uitlachen om zijn spillebenen die hij altijd in die spijkerbroeken van hem verbergt,' fluisterde hij in Emily's oor. Hij grijnsde bij het idee.
Eigenlijk wist hij helemaal niet of Yuu nog spillebenen had. Vroeger in iedergeval wel.
Maar toen was hij sowieso een stuk kleiner en een stuk minder gespierd geweest.
Op dat moment stapte er een meisje op hem af dat bijna net zo lang was als hij. Hij keek even verbaasd naar haar gestalte, maar schudde toen met een brede grijns haar hand.
'Carterr,' zei hij met rollende tong.

68Yuu's verjaardag! - Page 3 Empty Re: Yuu's verjaardag! on Sun Oct 25, 2009 10:28 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2
Nick kon de twinkeling in zijn ogen zien. De bekende twinkeling. Hij goot zijn nieuwe mojito weer achterover en knipperde verwoed met zijn ogen."Ikek.. Ik stoop wel even met drrrinken," zei hij. Hij grijnsde naar Aysa."Hey Aysa! Ga je zo mee pokeeren? Haha ik zei Pokeeren, met een lange é hahah," hij grinnikte en schudde zijn haren van zijn voorhoofd.

69Yuu's verjaardag! - Page 3 Empty Re: Yuu's verjaardag! on Sun Oct 25, 2009 10:30 pm

Emily

Emily
Niveau 2
Emily wilde Carter net even gaan vertellen dat ze echt niet meeging toen hij opeens half over haar heen hing en met twinkelende ogen aankeek. "M-maar..' begon ze toen aarzelend, om vervolgens gelijk op te springen.
"We moeten naar Yuu!" praatte ze er snel overheen, het glas stevig vasthoudend in haar handen. "Straks gaat hij weg!" ging ze met bange ogen verder, al was het maar gespeeld.
Well, gedeeltelijk gespeeld.

70Yuu's verjaardag! - Page 3 Empty Re: Yuu's verjaardag! on Sun Oct 25, 2009 10:31 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3
Rusine keek even naar Nicholas, die ook al behoorlijk dronken was. Ze knikte naar Aysa en bestelde toen maar een vodka bij de bar. Ze kon niet strippokeren op enkel een wijntje.

71Yuu's verjaardag! - Page 3 Empty Re: Yuu's verjaardag! on Sun Oct 25, 2009 10:31 pm

Aysa

Aysa
Niveau 4
Aysa nam een slok van haar vodka en keek naar Carter. 'Ehh nice to meet you.' Oké die heeft teveel gedronken. Ze draaide zich om naar Nicholas. Ze had zijn vraag niet helemaal verstaan, maar het gedeelte met "pokeren" wel. Ze pokerde vroeger best veel, dus ze was er ook niet heel slecht in. 'Ja is goed.' zei ze, waarna ze het halfvolle glas achterover sloeg en op de bar plantte.

72Yuu's verjaardag! - Page 3 Empty Re: Yuu's verjaardag! on Sun Oct 25, 2009 10:34 pm

Gast

Guest
Carter keek even met priemende oogjes naar Emily. 'Ik ga alleen naar Yuu als jij meedoet met strippokerr,' zei hij. Hij keek even naar het cadeau op de bar. 'Duss, wat zeg je ervan?' vroeg hij. Hij plofte weer neer op zijn barkruk en bestelde een goldstrike, aangezien hij nog wel iets nodig had om op dit moment op Yuu af te kunnen stappen. Zonder enige moeite mikte hij het shotje achterover.

73Yuu's verjaardag! - Page 3 Empty Re: Yuu's verjaardag! on Sun Oct 25, 2009 10:39 pm

Emily

Emily
Niveau 2
"Wat!" reageerde Emily, die totaal verward was door Carters opmerking. Ze zouden alleen naar Yuu gaan als zij meedeed met strippoker. "Maar het was jouw opdracht! Jij moest iets gaan geven aan Yuu! Niet ik!" protesteerde ze, terwijl ze nog steeds niet snapte waarom hij het op die manier probeerde. Met een quasi-boos gezicht - dat nu niet eens serieus te nemen viel - nam ze nog een slok van haar drankje en staarde ze ietwat afwezig voor zich uit.

74Yuu's verjaardag! - Page 3 Empty Re: Yuu's verjaardag! on Sun Oct 25, 2009 10:40 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2
Nick trommelde ongeduldig met zijn vingers op de bar."Gaha nouhou, hij slaat je heus niet zomaarr," brabbelde hij."Kom ohoop!" Hij grijnsde naar Rusine. Daarna keek hij naar Emily."Emily emily emily," zong hij."Doe niet zo gemeen, en doe lekker meehee!"

75Yuu's verjaardag! - Page 3 Empty Re: Yuu's verjaardag! on Sun Oct 25, 2009 10:44 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3
Met haar blik op het uitzicht gericht, dronk Rusine de laatste slok van haar vodka. 'Carter, stel je niet aan. Loop naar hem toe, zeg gefeliciteerd, duw het cadeau in zijn handen en loop weer weg.' Rusine had misschien al wat gedronken, maar ze was nog behoorlijk helder.

Sponsored content

Back to top  Message [Page 3 of 5]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next