Magic Highschool

Magic Higschool RPG.

You are not connected. Please login or register

Yuu's verjaardag!

Go to page : 1, 2, 3, 4, 5  Next

Go down  Message [Page 1 of 5]

1Yuu's verjaardag! Empty Yuu's verjaardag! on Sun Oct 25, 2009 6:15 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3
YAY! YUU IS JARIG! Hij wordt 19 jaar, tijd om het GROOTS te vieren dus! Yuu heeft het dakterras afgehuurd voor de party. Iedereen is uitgenodigd. Er is een bar, muziek, tafels en stoelen, verlichting en natuurlijk is Yuu er. Hij hoeft niet echt cadeau's ofzo want hij heeft alles toch al. Just be there for him, that's enough ;D.

((OJA SETH VAN JOU VERWACHT YUU NATUURLIJK WEL EEN HEEEEL SPECIAAL CADEAU Twisted Evil ))

maximaal aantal personen: maakt niet uit.
Minimaal aantal regels: maakt niet uit, maar geen spam aub. Alleen posts die ertoe doen!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Yuu stond op het dakterras. Hij had een glas whiskey in zijn hand maar dronk er niet van. Hij leunde wat nonchalant tegen de bar en hield zijn ogen strak op de deur. Het was 22:00 uur. Vanaf nu was het feestje voor geopend. Hij vroeg zich af hoeveel mensen het iets kon schelen dat hij vandaag 19 geworden was. Misschien wel helemaal niemand. Ach, dan had hij tenminste alle drank voor zichzelf.
Hij wierp even een twijfelachtige blik op zijn eigen gestalte. Hij had zijn witte overhemd van burberry aan die hij ooit eens met Seth had gekocht. Daaronder droeg hij een zwarte spijkerbroek met zijn witte nikes. Verder had hij het niet echt nodigh gevonden om iets aan zijn uiterlijk te doen. Zijn haar zat zoals altijd door de war en leek niet te temmen. Hij had ook geen moeite gedaan om zich vannochtend te scheren, waardoor er een klein stoppelbaardje was ontstaan. Hij vroeg zich af wat Seth er van zou vinden. Misschien kon hij er wel niet tegen. Het prikte namelijk vreselijk.
Maar toch vond hij het zelf wel stoer staan.
Een beetje afwezig nipte Yuu van zijn glas, terwijl hij wachtte tot zijn eerste gasten zouden arriveren.

2Yuu's verjaardag! Empty Re: Yuu's verjaardag! on Sun Oct 25, 2009 6:19 pm

Aysa

Aysa
Niveau 4
Aysa liep op het dakterras. Ze kende de hele jongen niet, maar voelde zich toch verplicht te komen. Ze had een bos ijsrozen bij haar, een heel speciale soort die slechts één dag in het jaar groeien. Dan moet je snel zijn met plukken, anders zijn ze al verdwenen. Ze had haar hoge hakken aan, wat haar zo'n 1.95 maakte. Ze liep naar Yuu toe. 'Ik mag je feliciteren met je 19e verjaardag.' een kleine glimlach verscheen op haar gezicht. Ze gaf hem twee zoenen, zoals ze dat in Rusland deden en overhandigde hem daarna de bos ijsrozen. 'Ik ben Aysa.'

3Yuu's verjaardag! Empty Re: Yuu's verjaardag! on Sun Oct 25, 2009 6:20 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3
Om eerlijk te bekennen, had Rusine even getwijfeld of ze wel moest komen. Ze had al in geen tijden met Yuu gepraat en wie weet wie er allemaal zouden komen? Dadelijk was alleen Seth er en dan zat ze ook zo lekker in haar eentje van het uitzicht te genieten. Maar toch had ze zich in een nieuw jurkje gestoken (een donkerblauwe strapless met een riempje in haar middel) en haar haar half opgestoken. Ze had zelfs nog een cadeautje tevoorschijn getoverd. En dus liep ze met een glimlachje om iets over tienen met een langwerpig cadeautje het dakterras op.

4Yuu's verjaardag! Empty Re: Yuu's verjaardag! on Sun Oct 25, 2009 6:22 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2
Aangezien Yuu en Scarlett niet altijd in staat waren geweest om normaal met elkaar te praten had ze ook niet van zijn verjaardag af geweten en was ze er dan ook pas een uur geleden achter gekomen dat hij vandaag 19 geworden was.
En dus was ze gekomen. Naar haar gevoel veel te laat, maar tot haar verbazing was er nog bijna niemand toen ze arriveerde.
Op Yuu na. Vrijwel meteen stapte ze op hem af en bleef ze recht voor hem stil staan.
"Gefeliciteerd!" feliciteerde ze hem vrolijk, waarna ze haar gezicht even tot een zielige uitdrukking vormde. "Ik heb alleen geen cadeau, sorry, ik kom er pas net achter dat je jarig bent," verontschuldigde ze zichzelf toen.
".. Waar is iedereen eigenlijk?"

5Yuu's verjaardag! Empty Re: Yuu's verjaardag! on Sun Oct 25, 2009 6:25 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3
Huiveringen gleden over Yuu's rug toen er een onbekende dame die zo lang was dat ze nog langer was dan hem op hem af kwam en hem zomaar twee zoenen gaf. Verschrikt sprong Yuu een paar meter achteruit. De whiskey in zijn glas ging deels over de rand. Terwijl het langs zijn hand op de grond drupte keek hij het reuzenmeisje met een verbijsterde blik aan. 'Eh.. aangenaam kennis te maken, ik ben Yuu,' zei hij terwijl hij een beetje twijfelachtig haar hand schudde. Even later verscheen Scarlett voor zijn neus. Yuu wierp haar een speelse glimlach toe. 'Yo Scarlett, top dat je alsnog gekomen bent. Dat van het cadeautje maakt niets uit. Ik wist toch niets te vragen. En het feest is pas vijf minuten bezig, vandaar dat er nog niet zoveel mensen zijn.' Nadat hij dat gezegd had viel hem Rusine op. 'Rus!' riep hij enthousiast. Hij schoot langs Aysa heen en gaf zijn beste vriendin een knuffel. 'Leuk dat je er bent!' zei hij met een brede grijns.

6Yuu's verjaardag! Empty Re: Yuu's verjaardag! on Sun Oct 25, 2009 6:28 pm

Gast

Guest
Taiga had gehoord dat er iemand jarig was ookal kende ze die hele Yuu niet ze wou hem toch feliciteren, ze was bang dat ze niet ens naar binnen mocht of dat ze anders meteen weg gejaagd zou worden. met een doosje in haar hand liep ze het dakterras op. maar wie was nou Yuu??

7Yuu's verjaardag! Empty Re: Yuu's verjaardag! on Sun Oct 25, 2009 6:29 pm

Aysa

Aysa
Niveau 4
Aysa draaide zich om en keek naar het meisje wat dus Scarlett was. 'Aysa, nice to meet you.' het meisje had wat van haar weg, behalve dat ze de helft kleiner was dan. Dezelfde kleur haar en ogen, en waarschijnlijk ook dezelfde specialiteit.

8Yuu's verjaardag! Empty Re: Yuu's verjaardag! on Sun Oct 25, 2009 6:31 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3
'GEFELICITEEEEEERD!' Met een grijns knuffelde Rusine hem terug, waarna ze zich los maakte en hem het pakje voorhield. 'Het is heel breekbaar en heel kostbaar en je wilt niet weten wat ik heb moeten doen om het hier in school te krijgen zonder dat het afgepakt werd,' vertelde ze hem met een heel serieus gezicht. De fles Ţuică, een behoorlijk sterk Roemeens drankje, was het beste van het beste en had haar drie uur telefoneren met haar opa gekost voor ze hem zover had gekregen haar zijn beste fles te sturen. Daarna had het nog een hoop moeite en gesmeek gekost om hem in school te krijgen. Maar hey, het was wel ontzettend lekker en er zaten nog twee speciale glaasjes bij ook.

9Yuu's verjaardag! Empty Re: Yuu's verjaardag! on Sun Oct 25, 2009 6:34 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2
Scarletts ogen moesten een hele weg omhoog afleggen voor de eindelijk zag wie er voor haar was gaan staan.
Een meisje dat nogal op haar leek, maar dan in een uitgerekte vorm. Aysa? Mhh. Daar had ze nog nooit van gehoord.
".. Scarlett," stelde zichzelf toen voor, nog steeds verbaasd over hoe lang het meisje wel niet was. Nog langer dan Yuu..?

10Yuu's verjaardag! Empty Re: Yuu's verjaardag! on Sun Oct 25, 2009 6:36 pm

Aysa

Aysa
Niveau 4
'Ik ben een soort van nieuw hier. Naja, eigenlijk zit ik hier voor de tweede keer, heel lang verhaal. Jij bent de vriendin van Toushirou, am I right?' zei ze met een vriendelijk glimlachje erbij. Het meisje was schattig, klein, en schattig.

11Yuu's verjaardag! Empty Re: Yuu's verjaardag! on Sun Oct 25, 2009 6:38 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3
Yuu pakte het pakje van Rusine dankbaar aan. Hij opende het nieuwsgierig en keek met twee fonkelende oogjes naar de drank die erin zat. 'Nice...' mompelde hij tevreden. Hij zette het flesje naast hem neer op een tafel. 'Bedankt!' riep hij enthousiast en hij gaf Rusine nog een knuffel. Daarna liet hij haar los en gooide hij het laatste beetje whiskey dat nog in zijn glas zat achterover. Hij keek in het rond en liet zijn blik rusten op een klein meisje dat hij niet herkende. Hij liep op haar af en schonk haar een glimlach. 'Yo, wie ben jij?' vroeg hij nieuwsgierig.

((Dat heeft ie dus tegen Taiga))

12Yuu's verjaardag! Empty Re: Yuu's verjaardag! on Sun Oct 25, 2009 6:38 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2
Een lichte frons ontstond op Scarletts gezicht toen Aysa het opeens over Toushirou, maar als snel had ze weer een serieuze uitdrukking op haar gezicht staan. "Dat klopt," bevestigde ze toen, haar verhaal over nieuw zijn achterwege latend.
"Waar ken jij Toushirou van dan?"

13Yuu's verjaardag! Empty Re: Yuu's verjaardag! on Sun Oct 25, 2009 6:41 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3
Grijnzend liet Rusine haar blik nog even op de fles Tuica hangen, terwijl ze spijtig bedacht dat deze wel heel lekker moest zijn. Daarna draaide ze zich om naar de bar om een glas rode wijn te halen, iets dat ze ook behoorlijk lekker vond. Met haar glas in haar hand bedacht ze zich tevreden dat ze tenminste niet in haar eentje met Yuu en Seth zou zijn. Seth was er trouwens nog helemaal niet.

14Yuu's verjaardag! Empty Re: Yuu's verjaardag! on Sun Oct 25, 2009 6:43 pm

Gast

Guest
((ik snap hem XD))

"Taiga Minori." zei ze en keek hem aan. "jij moet vast Yuu zijn..in dat geval gefeliciteerd.." zei ze en stak het doosje naar hem uit. ze wist dat het meschien heel raar was op mensen zelf gemaakte koekjes te geven maar ze moesten het er maar mee doen. "als je het niet lekker of goed vind gooi je ze maar weg"

15Yuu's verjaardag! Empty Re: Yuu's verjaardag! on Sun Oct 25, 2009 6:44 pm

Aysa

Aysa
Niveau 4
'Ik klopte op zijn deur omdat ik de wc's niet kon vinden de eerste dag.' zei ze lachend.

kortheid.

16Yuu's verjaardag! Empty Re: Yuu's verjaardag! on Sun Oct 25, 2009 6:49 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3
'Jup, that's me,' zei hij. Hij nam haar pakje dankbaar aan. 'Dankjewel!' hij opende het geval en keek naar de zelfgebakken koekjes. 'Oh dat komt wel goed,' zei hij met een grijns. Hij pakte er meteen een en stak hem in zijn mond. Ze waren overheerlijk. Grijnzend stak hij zijn duim naar haar op.

17Yuu's verjaardag! Empty Re: Yuu's verjaardag! on Sun Oct 25, 2009 6:51 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2
".. Aha," antwoordde Scarlett argwanend, die er nu toch echt wel genoeg van kreeg de hele tijd te praten tegen iemand die ze niet eens aankijken kon. "Ik ga even wat te drinken halen," excuseerde ze zichzelf toen, om vervolgens naar de bar te lopen.
Voor ze iets te drinken had kunnen halen bleef haar blik echter steken op Rusine en bleef ze vlak achter haar staan.
"Ik hoop dat je nu eindelijk je zin hebt," bracht ze toen vlak bij haar oor uit. Daarna iep ze verder naar de bar om een cola te halen en weer weg te lopen. Wat een verschrikkelijk kind was het ook.

18Yuu's verjaardag! Empty Re: Yuu's verjaardag! on Sun Oct 25, 2009 6:55 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3
Rusine herkende Scarletts stem vaag en draaide zich om. Achteloos ging ze naast het meisje staan. Natuurlijk begreep ze wel dat ze boos op haar was, maar dat hoefde ze nog niet te zeggen op iemands verjaardag. 'Waar heb je het over?' bracht ze daarom heel schijnheilig uit, waarna ze nog maar een slokje wijn nam.

19Yuu's verjaardag! Empty Re: Yuu's verjaardag! on Sun Oct 25, 2009 6:55 pm

Seth

Seth
Niveau 3
Oké. Nu was hij dus definitief te laat.
En hij was verdomme nooit te laat.
Boos balde hij zijn vuisten naast zijn lichaam, zodat het kleine doosje in zijn handen een beetje kraakte.
Het was ook niet dat hij veel laat aan kwam zetten omdat hij de tijd vergeten was ofzo, want hij zou niet Seth heten als hij niet een of andere eigenaardige angst had opgebouwd.
Wie weet zou er allemaal op dat feestje zijn.
Misschien was er wel een enorme lading mensen die hem vervelend vonden. Of nee, nog veel erger, straks vond Yuu hem ook vervelend en wilde hij eigenlijk met zijn vrienden praten, en zou Seth eindigen in een hoekje van het terras met een fristi en een-
Ho.
Stop.
Fronsend keek hij van zijn hand, naar de deurknop, die maar milimeters van elkaar waren verwijderd.
"Ik kan dit," sprak hij zichzelf moedig toe. En na nog even diep te hebben ademgehaald, en hard in het miniscule doosje in zijn hand te hebben geknepen, stapte hij het terras op.
Zijn haar was verwaaid van de vele handen die er gefrustreerd door heen hadden gedwaald, zijn overhemd was na lang twijfelen toch maar wat aan de losse kant getrokken, en zijn gezicht stond alsof hij elk moment gillend wilde wegrennen.
Oh god.
Waar was hij aan begonnen.

20Yuu's verjaardag! Empty Re: Yuu's verjaardag! on Sun Oct 25, 2009 6:59 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2
Scarlett verslikte zich bijna in haar cola toen Rusine opeens langs haar kwam staan en ook nog eens deed alsof ze van niks af wist.
"Als je dat zelf niet snapt, Rusine, dan vraag ik me af of een relatie hebben voor jou wel iets betekent," bracht ze toen op een botte toon uit, om vervolgens weg te lopen en op een bankje te gaan zitten. Als Toushirou of Scorpio nu eens zou komen was het al gelijk een stuk beter uit te houden hier.

21Yuu's verjaardag! Empty Re: Yuu's verjaardag! on Sun Oct 25, 2009 7:01 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3
Rusine schudde even haar hoofd en keek het meisje met een trieste blik na. Zoals verwacht begreep ze nog geen honderdste deel van wat haar allemaal verteld was. Rusine zette weer een glimlachje op en keek over het terras. Het glimlachje werd een grijns toen een nogal verwarde Seth te zien was. Hopelijk komen Scorpio en Nicholas niet.

22Yuu's verjaardag! Empty Re: Yuu's verjaardag! on Sun Oct 25, 2009 7:03 pm

Aysa

Aysa
Niveau 4
Aysa stapte na een tijdje opnieuw op Scarlett af. 'Pardon maar mag ik je iets vragen? Je doet me heel erg denken aan een jongen hier, Scorpio. Ben je toevallig zijn zusje?' vroeg ze.

23Yuu's verjaardag! Empty Re: Yuu's verjaardag! on Sun Oct 25, 2009 7:05 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3
Yuu's gezicht begon te stralen toen hij Seth het dakterras op zag komen. Seth zag er zoals altijd vreselijk onweerstaanbaar uit. Zonder erover na te denken liet Yuu zijn whiskeyglas op de grond vallen en liep hij op Seth af. 'Yo Seth!' riep hij enthousiast. terwijl hij op de jongen afliep, hem bij zijn wangen vastpakte en een kus op zijn mond drukte.
'Ik zat al op je te wachten,' zei hij met een grijns terwijl hij twinkelend in Seth's ogen keek.

24Yuu's verjaardag! Empty Re: Yuu's verjaardag! on Sun Oct 25, 2009 7:06 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2
Lichtelijk geïrriteerde keek Scarlett omhoog toen ze de stem van Aysa hoorde en al meteen keek ze weer recht in het gezicht van het lange meisje. Met hoeveel personen ging ze nog komen? "Scorpio is mijn tweelingbroer," bevestigde ze toen.
"Verder nog iemand?"

25Yuu's verjaardag! Empty Re: Yuu's verjaardag! on Sun Oct 25, 2009 7:10 pm

Seth

Seth
Niveau 3
"D-.. e-echt?" stamelde Seth, die zijn wantrouwige blik even over het terras liet glijden. Hij slikte en voelde hoe zijn gezicht begon te gloeien.
"Eh.. ik eh.. ge.. gefeliciteerd," hakkelde hij met een rood hoofd, terwijl zijn blik weer in die van Yuu gleed. Plots schoten zijn ogen echter open, en snakte hij naar adem.
"OH- EN SORRY DAT IK TE LAAT BEN IK WAS.. IK DACHT.." Zijn blik schoot ontwijkend naar beneden en hij schuifelde onwennig met zijn voeten. Maar toen vloog er een fantastische smoes zijn hoofd binnen, éen die hij nog welzeker kon gebruiken ook.
Hij keek Yuu met fonkelende oogjes aan.
"Ik was bezig met mijn cadeau," loog hij enthausiast. Want natuurlijk was dat niet waar.
Hij had dat ding die middag al afgemaakt.

Sponsored content

Back to top  Message [Page 1 of 5]

Go to page : 1, 2, 3, 4, 5  Next