Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

De bezemkast!

4 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4

Go down  Message [Page 4 of 4]

76De bezemkast! - Page 4 Empty Re: De bezemkast! Sat Oct 10, 2009 12:55 pm

Emily

Emily
Niveau 2

"Er is een verschil tussen vertrouwen en doen alsof je van niks weet," zuchtte Emily, die een beetje met haar armbandje was beginnen te spelen. Ze probeerde hem heus niet te vertellen wat dat hij moest doen en wat niet, ze vertelde gewoon precies wat zij ervan vond. "You should do that," knikte daarna.

77De bezemkast! - Page 4 Empty Re: De bezemkast! Sat Oct 10, 2009 1:02 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2

Fronsend liet hij zijn ogen naar haar toe wandelen, ''Ik doe niet alsof ik niks weet, ik weet niks, en ik hoef niks te weten omdat ik haar vertrouw,'' kaatste hij terug, het begon hem nu lichtelijk te irriteren.

78De bezemkast! - Page 4 Empty Re: De bezemkast! Sat Oct 10, 2009 1:07 pm

Emily

Emily
Niveau 2

"Daar heb ik je dan ook nooit van beschuldigd," antwoordde Emily schijnheilig. Ze had gezegd dat er een verschil was tussen vertrouwen en tussen doen alsof je van niks wist, niet dat hij dat deed. Sure, dat was wel wat zij dacht dat er aan de hand was. Maar het uitspreken had ze niet gedaan.

79De bezemkast! - Page 4 Empty Re: De bezemkast! Sat Oct 10, 2009 1:27 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2

''Zo vatte ik het helaas wel op,'' antwoordde hij en relaxte zijn houding een beetje.

80De bezemkast! - Page 4 Empty Re: De bezemkast! Sat Oct 10, 2009 1:33 pm

Emily

Emily
Niveau 2

"Misschien was het ook wel zo bedoelt," antwoordde Emily op dezelfde toon als waarop Scorpio een paar tellen gereageerd had. Pas na die woorden keek ze weer op naar Scorpio. "Praat in ieder geval met haar," bracht ze toen op een fluistertoon uit. Zoals hij het vertelde klonk het allemaal heel verkeerd.

81De bezemkast! - Page 4 Empty Re: De bezemkast! Sat Oct 10, 2009 1:35 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2

Zuchtend staarde hij weer doelloos voor zich uit, ''Will do .. if I get the chance,'' antwoordde Scorpio. Hij kon moeilijk haar gelijk bekogelen met die vraag. Hij wist niet eens hoe hij het zou moeten vragen.

82De bezemkast! - Page 4 Empty Re: De bezemkast! Sat Oct 10, 2009 1:41 pm

Emily

Emily
Niveau 2

"Mooizo," glimlachte Emily. Misschien was het beter om op een ander onderwerp over te stappen. Specialiteiten bijvoorbeeld; die van hem was er een die ze nog niet kende. "Welke specialiteit behoort jou toe?" vroeg ze nieuwsgierig.

83De bezemkast! - Page 4 Empty Re: De bezemkast! Sat Oct 10, 2009 1:45 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2

''Hm? Err, Ijs&Kou ..'' antwoordde Scorpio lichtelijk verward door haar plotse verandering van onderwerp. Na een korte pauze keek hij op naaar haar, ''de jouwe? Oh, no wait .. lemme guess,'' zei hij en liet zijn ogen snel over het meisje heen scrollen. ''Licht&Donker?''

84De bezemkast! - Page 4 Empty Re: De bezemkast! Sat Oct 10, 2009 1:48 pm

Emily

Emily
Niveau 2

Emily knikte langzaam. "Is it that obvious?" vroeg ze met een zielig gezicht. Eerlijk gezegd was het ook makkelijk om Scorpio in te delen bij IJs&Kou, maar ze had er vantevoren gewoon totaal niet bij nagedacht. "En je kwam van Ayao, right?"

85De bezemkast! - Page 4 Empty Re: De bezemkast! Sat Oct 10, 2009 1:54 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2

''Kinda,'' zei Scorpio glimlachend en begon weer doelloos voor zich uit te staren, ''Yeh, Ayao ..'' antwoordde Scorpio, ook al probeerde hij het te verbergen je kon nog altijd een trotse ondertoon horen. Niks aan te doen.

86De bezemkast! - Page 4 Empty Re: De bezemkast! Sat Oct 10, 2009 1:57 pm

Emily

Emily
Niveau 2

"And proud, mhh?" grijnsde Emily. Ze kon zich echt niet voorstellen dat ze ooit trots zou kunnen zijn om van Ayao af te kopen, maar blijkbaar was dat vrij normaal op deze school. "En je vriendin.. is zij ook van Ayao?" vroeg ze toen nieuwsgierig. Hij was zo trots op Ayao; zou hij dan wel wat kunnen krijgen met iemand die niet.. van Ayao kwam? Of was het meisje zelf ook van Ayao? Mhhh..

87De bezemkast! - Page 4 Empty Re: De bezemkast! Sat Oct 10, 2009 2:17 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2

''Sure, who wouldn't?'' zei Scorpio glimlachend en wachtte even met antwoorden op Emily's vraag. ''Nee, maar ze heeft wel Ayaoaans bloed in haar aderen stromen,'' antwoordde hij en bestudeerde wat doelloos een vaag stoffig beeldje dat voor hem stond. ''Maar dat maakt niks uit, al zou ze puur Aards zijn, dan zou ik haar alsnog leuk hebben gevonden,'' zei hij bedachtzaam. ''Alhoewel, dat bloed geeft haar persoonlijkheid iets wat mij aantrekt ..''

88De bezemkast! - Page 4 Empty Re: De bezemkast! Sat Oct 10, 2009 3:56 pm

Emily

Emily
Niveau 2

Emily trok verbaasd een wenkbrauw op en schudde toen afkeurend haar hoofd. "Bloed heeft niks te maken met je persoonlijkheid." Hoe kwam hij aan die onzin? Was dat wat ze leerden op Ayao? Dat je persoonlijkheid anders was met Ayaoaans bloed? Dat was complete onzin.
Misschien dat mensen op Ayao anders waren, duister. Maar dat had niet met hun bloed te maken. Dat had te maken met het feit dat het er altijd donker was, met het feit dat daar hele andere regels golden, met het feit dat er al heel lang een andere mentaliteit heerste dan hier op aarde. Met zoveel meer dingen. Maar zeer zeker niet met waar je bloed vanaf kwam.

89De bezemkast! - Page 4 Empty Re: De bezemkast! Sat Oct 10, 2009 4:13 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2

(Sorry, ik heb dat niet allemaal gelezen HAHAHA)

''Hm, some people may disagree. It's a fact .. or well, a theory really that we get taught in Ayao,'' antwoordde Scorpio simpel en bleef naar het beeldje staren, niet kijken. Het bestuderen was saai geworden.

90De bezemkast! - Page 4 Empty Re: De bezemkast! Sat Oct 10, 2009 4:16 pm

Emily

Emily
Niveau 2

(( zo lang was het niet :S))

"Typisch," mompelde Emily zo'n beetje onverstaanbaar. Anders zijn door waar je bloed vandaan kwam? Fabeltjes. Haar hand gleed over de rand achter haar, waarna ze hem bekeek en het stof ervan af klopte. "Dat kan echt nooit," bracht ze een hele tijd later uit.

91De bezemkast! - Page 4 Empty Re: De bezemkast! Sat Oct 10, 2009 5:11 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2

''Het is maar wat je gelooft,'' zei Scorpio zonder haar aan te kijken, hij staarde nog steeds wat doelloos voor zich uit.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 4 of 4]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum