Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

De bezemkast!

4 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next

Go down  Message [Page 3 of 4]

51De bezemkast! - Page 3 Empty Re: De bezemkast! Mon Oct 05, 2009 8:39 am

Scorpio

Scorpio
Niveau 2

Scorio snoof even en leunde toen tegen de muur aan om vervolgens ook rond te kijken. ''Nah, ben hier nooit geweest,'' antwoordde hij en liet zijn ogen over de muur scrollen. Uiteindelijk vond hij een touwtje vlak naast de deur en trok eraan. Lichtknopjes waren blijkbaar te modern voor deze bezemkast. Met moeite begon een klein rond lichtje te branden. '''Hebbes ..''

52De bezemkast! - Page 3 Empty Re: De bezemkast! Mon Oct 05, 2009 8:42 am

Emily

Emily
Niveau 2

Emily's ogen gleden via de muur naar het plafond, waar iets hing dat een lamp voorstellen moet. "Sorry, heb je hem al aangedaan?" vroeg ze toen met een lichte frons op haar gezicht. Het scheelde amper met eerst, het enige verschil was dat het plafond nu een beetje zichtbaar was. Nogal onhandig liep ze over de spullen heen die op de grond lagen, richting het einde van de bezemkast. Het enige wat overal hing was stof. Enorm veel stof.

53De bezemkast! - Page 3 Empty Re: De bezemkast! Fri Oct 09, 2009 8:57 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2

''Ja,'' antwoordde Scorpio en bleef even rondkijken. Hij snapte eigenlijk niet echt wat ze hier nog deden, maar hji had niet echt iets beters te doen dus waarom weggaan?

54De bezemkast! - Page 3 Empty Re: De bezemkast! Fri Oct 09, 2009 9:01 pm

Emily

Emily
Niveau 2

Emily haalde haar schouders op en gleed met haar vingers over een vreemd object; het leek wel wat op een bezem maar.. anders. 'Dus.." begon ze, zonder zich om te draaien. "Hoe komt het dat jij en Nicholas elkaar continu afslachten willen?" vervolgde ze daarna. Het was niet moeilijk om de spanningen te voelen die telkens tussen de twee ontstond zodra ze dicht bij elkaar in de buurt kwamen, en het voorval in de eetzaal bevestigde dat alleen maar.

55De bezemkast! - Page 3 Empty Re: De bezemkast! Fri Oct 09, 2009 9:04 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2

Scorpio fronste wat geërgerd zijn wenkbrauwen toen hij Nicholas' naam hoorde en krabde wat ongemakkelijk zijn achterhoofd. ''Dunno, I'd rather not talk about it ..'' antwoordde hij, simpel en eerlijk.

56De bezemkast! - Page 3 Empty Re: De bezemkast! Fri Oct 09, 2009 9:08 pm

Emily

Emily
Niveau 2

Dat Scorpio niet wilde vertellen wat er was maakte Emily alleen maar nieuwsgierig en langzaam draaide ze haar hoofd naar hem toe, zonder haar lichaam mee te draaien. "Why not? It can't be that bad," bracht ze toen uit op een onschuldig toon uit. "Besides.." Haar hand gleed van de houtek stok af en gelijk draaide ze zich nu helemaal naar Scorpio toe. "Who should I tell?" Dat ze niet geweldig was in geheimen bewaren hield ze maar voor zich, dan zou hij helemaal niks vertellen, al was het misschien niet eens geheim.

57De bezemkast! - Page 3 Empty Re: De bezemkast! Fri Oct 09, 2009 9:14 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2

Fronsend keek Scorpio het meisje genaamd Emily nu ook aan, ''Mhh? It isn't that bad indeed, and it's not a secret eiher. I wouldn't care a rat's ass if you told the world,'' antwoordde hij en viste zijn sigaretten uit zijn zak. Na een paar seconden stopte hij ze vloekend terug in zijn zak. Voor Rusine, voor Rusine, voor Rusnie, voor Rusine.

58De bezemkast! - Page 3 Empty Re: De bezemkast! Fri Oct 09, 2009 9:17 pm

Emily

Emily
Niveau 2

Emily's blik volgde precies de beweging die Scorpio maakte en verbaasd keek ze toe hoe hij de sigaretten weer terug in zijn zak stopte. "Dus, meneer stopt toch maar met roken? Heel verstandig," antwoordde ze doodserieus. "Maar nu weet ik nog niks.. Ik kan het Nicholas wel vragen, maar dan is er de kans dat hij alles verdraaid. Don't you want to tell me now?" vroeg ze met een engelengezichtje.

59De bezemkast! - Page 3 Empty Re: De bezemkast! Fri Oct 09, 2009 9:58 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2

''Hmpf, minderen .. niet stoppen,'' verbeterde hij haar en keek haar even aarzelend aan. ''I would tell you .. but I honestly wouldn't care if Nicholas told you the story and twisted everything around ..'' zei hij eerlijk en beet op zijn lip. ''But if you really wanna know ..''

60De bezemkast! - Page 3 Empty Re: De bezemkast! Fri Oct 09, 2009 10:02 pm

Emily

Emily
Niveau 2

"Oh, I do," antwoordde Emily gelijk, die met haar ogen een krukje zocht of in ieder geval iets waar ze op kon zitten. Ah, daar! In een versneld tempo liep ze naar een klein krukje toe, bedoelt om op te staan als je ergens niet bij kon. Dat was helaas een slecht plan met dit ligt. Net voor het krukje sloeg ze haar voet om en kon ze zich nog net aan iets vastgrijpen.
Even wreef ze over haar enkel, om vervolgens op het krukje te gaan zitten. "I'm okay," zei ze met een doodserieus hoofd.

61De bezemkast! - Page 3 Empty Re: De bezemkast! Fri Oct 09, 2009 10:36 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2

Scorpio keek geamuseerd toe, en wachtte even met spreken. ''What do you wanna know?'' vroeg hij uiteindelijk, nog steeds leunend tegen de stoffige bezemkast muur.

62De bezemkast! - Page 3 Empty Re: De bezemkast! Fri Oct 09, 2009 10:38 pm

Emily

Emily
Niveau 2

"What do you wanna tell?" vroeg Emily op precies dezelfde toon als Scorpio zijn vraag ervoor gesteld had. Hoe moest ze weten hoeveel Scorpio vertellen wilde, en hoeveel hij voor zichzelf zou houden? Ze wist niet eens wat er aan de hand was.

63De bezemkast! - Page 3 Empty Re: De bezemkast! Fri Oct 09, 2009 10:53 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2

''Nothing really, I'm just telling you because you want to know. And in order for me to tell I need to know what you want to know,'' antwoordde hij iets te droog en bleef haar serieus aankijken, afwachtend, geduldig. Zijn oogleden begonnen zwaar te worden, hij realiseerde zich nu pas hoe verschrikkelijk moe hij was.

64De bezemkast! - Page 3 Empty Re: De bezemkast! Fri Oct 09, 2009 10:55 pm

Emily

Emily
Niveau 2

"Tell me how to tell you what I want to know if I don't even know what it's about?" vroeg Emily verward, al herstelde ze zich al gelijk weer. Dan maar op haar manier. "Vertel me dan alles maar," antwoordde ze met een hartstikke serieus gezicht.

65De bezemkast! - Page 3 Empty Re: De bezemkast! Fri Oct 09, 2009 11:31 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2

'''Mhh, I'm seeing this girl called Rusine and Nicholas likes her too .. that's pretty much it,'' antwoordde Scorpio en haalde zijn schouders op. Hij realiseerde zich nu pas hoe simpel het wel niet lag.

66De bezemkast! - Page 3 Empty Re: De bezemkast! Fri Oct 09, 2009 11:34 pm

Emily

Emily
Niveau 2

".. That's it?" bracht Emily verbaasd uit. "That can't be it!" riep ze gelijk. Je kon toch niet zo'n erge ruzie hebben als er alleen maar dát aan de hand was. "Dat is best wel.. kinderachtig," bracht ze toen fronsend uit. Dat kon toch lang niet het hele verhaal zijn?

67De bezemkast! - Page 3 Empty Re: De bezemkast! Fri Oct 09, 2009 11:38 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2

Scorpio haalde zijn schouders op, ''Yeah, boys can be pretty immature,'' zei hij knikkend. ''Er zit natuurlijk nog wel een verhaal achter, maar dat is niet van belang,'' voegde hij er aan toe. Of misschien wel? ''Of misschien wel, I'm not ever sure .. en ik denk dat hij nog niet heeft opgegeven ..'' Fronsend staarde hij even voor zich uit. Nu hij erover praatte, realiseerde hij zich weer dat hij niet eens wist wat er precies aan de hand was.

68De bezemkast! - Page 3 Empty Re: De bezemkast! Fri Oct 09, 2009 11:42 pm

Emily

Emily
Niveau 2

"En ik maar denken dat meisjes zo ontzettend ingewikkeld waren," zuchtte Emily. Precies de reden waarom zij meer met jongen dan met meisjes omging. Meisjes waren zo.. dramatisch. "Maar goed. Wil je het verhaal erachter vertellen of zal ik het Nicholas vragen?" vroeg ze toen zonder enige emotie in haar toon of blik. Pas toen hij meldde dat Nicholas misschien nog niet eens opgegeven had verzachtte haar blik weer. "Je laat je toch niet bang maken door iemand als Nicholas he?" vroeg ze, een lichte, wel goedbedoelde, spot in haar stem. "Ik bedoel, ik mag Nicholas wel hoor, maar volgensmij is hij best wel het type dat snel opgeeft."

69De bezemkast! - Page 3 Empty Re: De bezemkast! Fri Oct 09, 2009 11:48 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2

Lichtelijk beledigd door haar woorden herstelde Scorpio zich gauw, ''I'm not scared ..'' zei hij verdedigend. Hij was niet bang, dat was zeker. ''Maybe just a little worried, Nicholas means a lot to Rusine,'' Hij liet zijn blik even op haar rusten, maar staarde toen weer doelloos voor zich uit. ''Zoals ik zei; het verhaal erachter is niet van belang. But if you need to know, go ahead,'' zei hij nonchalant en haalde zijn schouders op.

70De bezemkast! - Page 3 Empty Re: De bezemkast! Fri Oct 09, 2009 11:55 pm

Emily

Emily
Niveau 2

"I will.." antwoordde Emily, die het verhaal nu ook wilde weten ook. "Maar in hoeverre betekent Nicholas veel voor Rusine? Op een vriendschappelijk manier.. of misschien toch nog iets meer?" Zijzelf had meer jongensvrienden dan meisjesvrienden, maar daar had niemand ooit drama over gemaakt. Zou Nicholas dan toch.. Of overdreef Scorpio gewoon heel erg? "Do you want me to talk to him?" Misschien dat zij hem kon vragen of hij nog iets voor haar voelde of niet. Zou hij dan eerlijk antwoorden?

71De bezemkast! - Page 3 Empty Re: De bezemkast! Sat Oct 10, 2009 11:21 am

Scorpio

Scorpio
Niveau 2

''I don't know .. I honestly don't,'' antwoordde Scorpio fluisterend en het gepieker in zijn hoofd begon gelijk los te barsten. ''And I'm not even sure if I wanna know,'' biechtte hij eerlijk op en pakte zelf een kruk en ging daar vervolgens op zitten. ''Too much drama, you can never like someone without it ..''

72De bezemkast! - Page 3 Empty Re: De bezemkast! Sat Oct 10, 2009 12:20 pm

Emily

Emily
Niveau 2

'Wacht.." begon Emily gelijk na Scorpio's woorden. "Je wilt dus niet weten of er misschien nog meer tussen die twee is of begrijp ik het nu verkeerd?" vroeg ze verbaasd. Waarom zou je zoiets niet willen weten? Waarom zou je samen met iemand willen zijn als je wist dat diegene misschien..

73De bezemkast! - Page 3 Empty Re: De bezemkast! Sat Oct 10, 2009 12:37 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2

''No, no no .. don't get me wrong,'' antwoordde Scorpio gelijk hoofdschuddend en dacht even na, hoe zou hij dit moeten verwoorden? ''I trust Rusine, and I'm sure there's nothing going on at the moment. They're just friends ..'' zei hij aarzelend en stopte toen even met praten. Waarom vertelde hij dit eigenlijk? ''But I'm not sure whether I wanna know if she's still got feelings for him,''

74De bezemkast! - Page 3 Empty Re: De bezemkast! Sat Oct 10, 2009 12:43 pm

Emily

Emily
Niveau 2

Emily liet een korte pauze vallen na wat Scorpio zei, maar zelfs toen lukte het haar niet om het volledig te begrijpen. "Maar.. wat nou als ze.. zeg maar.. nog steeds iets voor hem voelt?" vroeg ze toen maar. "Is dat niet gewoon zo'n beetje het zelfde als vreemdgaan?" Als haar vriendje nog iets voor een ander zou voelen zou ze er echt zo zeker niet van zijn dat ze er wel mee door zou willen gaan.

75De bezemkast! - Page 3 Empty Re: De bezemkast! Sat Oct 10, 2009 12:51 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2

''Hmpf, maybe ..'' zei Scorpio half gepijnigd en zuchtte toen. Hij vond dat Emily deels gelijk had, maar ze snapte het gewoon niet. Niemand snapte het. ''Ik vertrouw haar,'' concludeerde hij uiteindelijk en glimlachte wat zwakjes. ''Misschien ga ik later wel met d'r praten ..''

Sponsored content



Back to top  Message [Page 3 of 4]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum