Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Kamer van Fabian.

+2
Mimiko
Fabian
6 posters

Go to page : 1, 2, 3  Next

Go down  Message [Page 1 of 3]

1Kamer van Fabian. Empty Kamer van Fabian. Mon Sep 28, 2009 3:18 pm

Fabian

Fabian
Niveau 1

Fabian heeft een kamer voor zich alleen en dat bevalt hem best. Op de één of andere manier krijgt hij altijd ruzie met zijn kamergenoot. Naast dat hij nu met niemand ruzie kan maken, heeft hij ook nog de privé die hij zeker gaat nodig hebben. Hij heeft nogal de neiging om meisjes naar zijn kamer te lokken. Dan kan je geen kamergenoot gebruiken.

Omschrijving kamer:

Zijn kamer heeft standaart witte muren, het is redelijk ruim. In het midden staat een twee persoonsbed en aan beide kanten een kastanje bruin nachtkastje. In de hoek staat een ietwat versleten bureau en op de deur die naar de badkamer leidt is met graffiti bespoten. Op de vloer ligt een vloerkleed waar je heerlijk in kunt liggen, je kunt dat vergelijken met wegdromen in de zachtste wolk die je maar kunt voorstellen. Verder staat er een grote kast die volgepropt is met kleding en andere troep. Op de vloer ligt onvoorstelbaar veel troep, altijd. Fabian heeft geen tijd en zin om dat op te ruimen. Het komt niet vaak voor dat hij in zijn kamer is, dus hij heeft er verder geen last van.

2Kamer van Fabian. Empty Re: Kamer van Fabian. Mon Sep 28, 2009 3:53 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko had opeens een bepaalde drang op doeloos rond de gangen te gaan lopen en bij een willekeurige deur te stoppen. Toen ze eenmaal liep stopte ze voor een deur en keek eerst even levenloos naar de deur en besloot toen aan te kloppen. Drie keer liet ze haar vuist slaan op de bruine deur en wachtte toen totdat er iemand opende.

3Kamer van Fabian. Empty Re: Kamer van Fabian. Mon Sep 28, 2009 4:33 pm

Fabian

Fabian
Niveau 1

Fabian opende deur en keek verbaasd naar het meisje. Toch wist hij een glimlach op zijn gezicht te toveren. 'Heey,'begon hij. Het was nogal raar om nu zomaar een gesprek te beginnen. Wat wou ze, deur aan deur verkoop of kwam ze geld schooien voor de één of ander goed doel? 'Dus .. eh wat brengt jou hier?'zei hij terwijl hij een charmante toon er in gooide.

4Kamer van Fabian. Empty Re: Kamer van Fabian. Mon Sep 28, 2009 4:36 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko's mond viel bijna open. Toch wist ze haar zelf te beheersen. Snel liet ze haar hand door haar haar glijden kijken en keek hem even gechamereerd aan. 'Wat brengt mij hier?', vroeg ze met een lach. 'Laten we het erop houden dat ik erg aangetrokken werd door jou kamer', zei ze met een speelse gijns.

5Kamer van Fabian. Empty Re: Kamer van Fabian. Mon Sep 28, 2009 4:43 pm

Fabian

Fabian
Niveau 1

Hij grijnsde even en gleed met zijn ogen over haar lichaam. 'Tsja, als je dat gevoel zo erg hebt mag je best wel even binnen komen.' Hij liep zijn kamer weer verder in. 'Wil je dan wel de deur achter je dicht doen? Dat vind ik toch altijd fijner.'zei hij met een knipoog zonder verdere bedoelingen.

6Kamer van Fabian. Empty Re: Kamer van Fabian. Mon Sep 28, 2009 4:45 pm

Gast


Guest

Taiga werd weer eens achtervolgd door een groep met mensen die haar in elkaar wouden slaan met stokken en knuppels. ze zag Mimiko in een deuropening staan ze duwde haar naar binnen en trok de deur dicht vervolgens gingze voor de deur staan. ze keek Mimiko en Fabian aan "hallo..ik word weer eens achtervolgd.." zei ze heigend.



Last edited by Taiga on Mon Sep 28, 2009 4:54 pm; edited 1 time in total

7Kamer van Fabian. Empty Re: Kamer van Fabian. Mon Sep 28, 2009 4:53 pm

Fabian

Fabian
Niveau 1

(( Ehm, Taiga.. De deur stond nog open. Mimi stond nog buiten. Dus je reactie klopt niet. ;-) ))

8Kamer van Fabian. Empty Re: Kamer van Fabian. Mon Sep 28, 2009 4:53 pm

Gast


Guest

Fabian wrote:(( Ehm, Taiga.. De deur stond nog open. Mimi stond nog buiten. Dus je reactie klopt niet. ;-) ))

dan pas ik hem even aan XD

9Kamer van Fabian. Empty Re: Kamer van Fabian. Mon Sep 28, 2009 4:54 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko die net naar binnen wilde lopen toen ze Taiga achter haar hoorden. 'Achter volgt?', vroeg ze verbaast terwijl ze naar het einde van de gang keek. Ze zag niets. Ze wierp haar blik weer naar Taiga en keek haar verbaast aan. 'Ik zie niets?'.

10Kamer van Fabian. Empty Re: Kamer van Fabian. Mon Sep 28, 2009 4:56 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune slofte over de gangen, toen hij plotseling een hele kudde met mensen en stokken zag lopen, hij trok zijn wenkbrauw op, en volgde de menigte. 'Daar is dat meisje!' hoorde hij roepen, welk meisje nu weer..

11Kamer van Fabian. Empty Re: Kamer van Fabian. Mon Sep 28, 2009 4:58 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko liep door de gangen, en zag Lune staan. Haar hoofd versteende, maar toch liep ze door. Even keek ze hem aan, en stak haar hand omhoog. Als hij behoefte had om te praten, moest hij maar beginnen. Miyoko had er genoeg van. De lul.

12Kamer van Fabian. Empty Re: Kamer van Fabian. Mon Sep 28, 2009 5:00 pm

Fabian

Fabian
Niveau 1

Geërgerd keek hij het meisje aan. 'Dat is erg jammer voor je. Maar serieus wat geeft dat het recht om zomaar mijn kamer binnen te stormen.' Toch kon hij ergens de humor er ook wel van in zien. Een groep met stokken en knuppels. Hij schoot even onbewust in de lach en herstelde zich weer. En kijk de beide meiden aan. En ja wat nu?

13Kamer van Fabian. Empty Re: Kamer van Fabian. Mon Sep 28, 2009 5:02 pm

Gast


Guest

"als ik hier even mag wachten tot ze weg zijn zal dat er fijn zijn.." zei ze en bekeek hem even en schudde toen haar hoofd. "trouwens als je me hier laat krijf je dit." ze haalde zo een briefje van €50.- uit haar zak en liet het aan hem zien.

14Kamer van Fabian. Empty Re: Kamer van Fabian. Mon Sep 28, 2009 5:04 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Taiga..' sisde Lune zacht, 'je gaat die Jackass toch niet betalen..' hij liep naar het "Groepje" toe, 'zijn er problemen?' hij keek van de nieuwe-hij was zelf net zo'n 2de jaars, die dacht dat hij al heel veel ervaring had en daarom andere mensen nieuw kon noemen, wat helemaal nergens op sloeg, Mimi, en Taiga aankeek.

15Kamer van Fabian. Empty Re: Kamer van Fabian. Mon Sep 28, 2009 5:06 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko keek Taiga verbaast aan hets chudde haar hoofd. 'Probeer je ons om te kopen?', vroeg ze terwijl ze haar ongelovig aan keek. Ze keek nogmaal en het enige wat ze zag was Lune. Ze zuchte. Wat deed hij nou weer hier. Ze draaide zich naar de jongen en liep naar binnen. Ze had even geen zin in Lune.

16Kamer van Fabian. Empty Re: Kamer van Fabian. Mon Sep 28, 2009 5:06 pm

Fabian

Fabian
Niveau 1

'Oh dat hoef ik niet, ik wordt eigenlijk liever in Natura uitbetaald.' Hij knipoogde en grijnsde breed. Wat voor kneusje was nu zijn kamer weer binnen gerend. Die andere meid zag hij nog wel wat in, maar het meisje die beweerde dat ze werd achtervolgd, was waarschijnlijk ziek in haar hoofd. Hij hoopte dat ze na zijn opmerking op de vlucht zou slaan van verlegenheid. Hij keek haar afwachtend aan, terwijl hij vluchtig met zijn tong over zijn lippen heen gleed.

17Kamer van Fabian. Empty Re: Kamer van Fabian. Mon Sep 28, 2009 5:07 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko snoof boos. 'Dan niet. Ass.' Met een boos gezicht wilde ze weglopen, maar wachte toch nog maar even 10 tellen. Anders werd ze weer heelmaal pissed-off. Rustig telde ze tot 10, tot ze wat rustiger werd.

18Kamer van Fabian. Empty Re: Kamer van Fabian. Mon Sep 28, 2009 5:08 pm

Gast


Guest

Taiga keek om naar Lune. "daar heb je gelijk in" zei ze hard op en stopte het briefje weer weg. ze achter Lune staan. "wil jij me even naar me kamer lopen ik wil niet dood geslagen worden" zei ze toch duidelijk bang. ze hield Lune niet vast ofzo ze stond alleen achter hem. op precies dat monet stormde een groep met allemaal mensen de kame rin ze hadden stokken en knuppels. "WAAR IS ZE!" riep er 1 hard door de kamer en keek de kamer rond. Taiga was niet bepaald lang dus achter Lune was ze goed verstopt.

19Kamer van Fabian. Empty Re: Kamer van Fabian. Mon Sep 28, 2009 5:11 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko zuchtte opgelucht toen Taiga met Lune naar zijn kamer liep. Ze liet haar ogen over de jongen glijden en bedacht dat ze zijn naam nog helemaal niet wist. Toch was nu niet het moment om even voor te stellen.

20Kamer van Fabian. Empty Re: Kamer van Fabian. Mon Sep 28, 2009 5:11 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Natuurlijk,' beaamde Lune, hij stak zijn arm uit, maar zijn blik viel op Yoko. 'Hey, Yoko..' hij had het gevoel dat hij nu 2 vrienden kwijt raakte, en er 1 voor in de plaats kreeg; Taiga, maar waarom?

21Kamer van Fabian. Empty Re: Kamer van Fabian. Mon Sep 28, 2009 5:12 pm

Gast


Guest

De jongen zetten een stap verder de kamer in. "WAAR IS ZE!!" riep hij en het leek wel of zijn ogen vuur spoten.

22Kamer van Fabian. Empty Re: Kamer van Fabian. Mon Sep 28, 2009 5:15 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko draaide haar hoofd vol afschuw naar hem om. Hey Yoko, ja mn ass hole. 'Hallo.' Ze bleef hem aankijken, ook naar dat vreemde kind bij hem. Waar had dat mens last van? Als Miyoko eenmaal chagrijnig was, was ze dat ook op alles en iedereen.

23Kamer van Fabian. Empty Re: Kamer van Fabian. Mon Sep 28, 2009 5:16 pm

Gast


Guest

((lees het even er valt een groep met mensen de kamer binnen met knuppels en stokken dat valt niet op zeker? ><))

24Kamer van Fabian. Empty Re: Kamer van Fabian. Mon Sep 28, 2009 5:17 pm

Fabian

Fabian
Niveau 1

{GODVER GA DIT LEKKER IN JE EIGEN KAMER DOEN?}

Hij rolde zijn ogen en hield het even niet meer. 'En nu allemaal op flikkeren uit mijn kamer. Doe dit lekker in je eigen ruimte. Hij pleurde ze der allemaal uit, ook de jongen met de knuppel.' Hij deed de deur dicht en deed hem voor de zekerheid op slot. Hij keek het meisje dat nog was overbleven (mimi) aan en schudde zijn hoofd. 'Wat een gekkenhuis hier. Weirdoo's.'merkte hij lachend op.

25Kamer van Fabian. Empty Re: Kamer van Fabian. Mon Sep 28, 2009 5:18 pm

Gast


Guest

Taiga was nu zichtbaar voor de jongen met de knuppel die al naar haar toe liep. Taiga sloot haar ogen en een wit licht kwam uit haar rug. 2 kleine engelen vleugels schoten uit haar rug en ze sloegen al op en neer alsof ze zo weg kon vliegen. de jongen haalde al uit met zijn knuppel.

((in dat geval ga ik naar de gangen XD))

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 3]

Go to page : 1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum