Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Het tentenveld.

+11
Scarlett
Lily
Mendua
Iris
Lune
Chiyo
Seth
Yumiko
Nicholas
Yuu
De Heerseres
15 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Go down  Message [Page 4 of 6]

76Het tentenveld. - Page 4 Empty Re: Het tentenveld. Tue Sep 01, 2009 9:24 pm

Chiyo

Chiyo
Niveau 1

'Chi-Chiyo Saromasa.' Chiyo had haar stem niet helemaal onder controle, ze klonk nog wat trillerig.

77Het tentenveld. - Page 4 Empty Re: Het tentenveld. Tue Sep 01, 2009 9:25 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko vond het fijn dat hij haar even knuffelde. 'Dat probeer ik elke dag te doen, maar er is altijd wel iemand bij Lune-Chan. En dan krijg ik weer ruzie met die gene die er bij is.' Ze legde haar hoofd tegen Touch aan.

78Het tentenveld. - Page 4 Empty Re: Het tentenveld. Tue Sep 01, 2009 9:27 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick zuchte."Ik weet niet.. ik hoorde dat ze vlak voordat ze naar mij toe kwam heeft lopen.. rollenbollen.. met Scorpio." Nick slikte en keek naar Yuu."Ik moet Rusine er nog over aanspreken."

79Het tentenveld. - Page 4 Empty Re: Het tentenveld. Tue Sep 01, 2009 9:27 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou klopte even op haar rug. 'Je moet hem gewoon weg sleuren zonder enige genade' zei hij met een klein lachje tussendoor. 'Dan heeft hij gewoon geen keuze. O, en hem wel vastbinden natuurlijk'

http://bussjah.hyves.nl

80Het tentenveld. - Page 4 Empty Re: Het tentenveld. Tue Sep 01, 2009 9:27 pm

Lily

Lily
Niveau 1

Lily keek het meisje na.
Ze had graag willen helpen...
Dat iemand dat zou willen...
Ze merkte dat haar zelfvertrouwen de laatste tijd een beetje op instorten stond.

http://www.magicschoolrpg.yourbb.nl

81Het tentenveld. - Page 4 Empty Re: Het tentenveld. Tue Sep 01, 2009 9:29 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu kwam met een ruk overeind. 'MET DIE KRIELKIP?!' riep hij verontwaardigd uit. 'Dat is helemaal niks voor Rusine!' hij keek verontwaardigd in het rond, of hij haar soms ergens zag, maar hij zag haar niet.

82Het tentenveld. - Page 4 Empty Re: Het tentenveld. Tue Sep 01, 2009 9:30 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

"Mijn gedachte ook," Zei Nick langzaam."Ik neem wel een kijkje bij haar tent," zei hij. Hij stond op en klopte Yuu op z'n schouder."Haie to, maatje.' Hij liep naar de tent van Rusine toe.

83Het tentenveld. - Page 4 Empty Re: Het tentenveld. Tue Sep 01, 2009 9:31 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko keek Toush aan. 'Ja, dat doe ik wel.' Ze lachte zoals gewoonlijk, hard en aansteklijk. 'Dankje, dat ik ehh.. bij je mocht uithuilen.' Ze keek tenminste niet meer verdrietig. Het had haar wel echt geholpen

84Het tentenveld. - Page 4 Empty Re: Het tentenveld. Tue Sep 01, 2009 9:34 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou glimlachte. 'Geen probleem hoor' zei hij met een knikje. Hij veegde wat haar uit zijn gezicht en zag toen ineens dat Scarlett weg was. Hij zwaaide even naar Miyoko en verdween toen, Scarlett kort aanvliegend. 'Ik ga even een wandelingetje maken' zei hij vrolijk, waarna hij haar een zoen gaf en razendsnel tussen de bomen verdween.

((Ik ga tv kijken / slapen hahaha doeiiii ! ))

http://bussjah.hyves.nl

85Het tentenveld. - Page 4 Empty Re: Het tentenveld. Tue Sep 01, 2009 9:39 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

'Byebyee.' Miyoko liep weg
((byebyeeeeeeeee))



Last edited by Miyoko on Tue Sep 01, 2009 9:47 pm; edited 1 time in total

86Het tentenveld. - Page 4 Empty Re: Het tentenveld. Tue Sep 01, 2009 9:40 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

(( ehhh hij zoende Scarlett? XD ))

87Het tentenveld. - Page 4 Empty Re: Het tentenveld. Tue Sep 01, 2009 9:41 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

((.. het was voor mij bedoelt XDD))

Nog voordat Scarlett ook maar doorhad dat het Toushirou was die haar opeens een zoen gaf was hij alweer weg. "WHAT A.. -" Te laat. Waarom had hij nou opeens zo'n haast om weg te komen? Jongens...

88Het tentenveld. - Page 4 Empty Re: Het tentenveld. Tue Sep 01, 2009 9:45 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

OH HAHAHAHHAHAHAHAHHAHA LOSER ))SOLLY DUDES ILL ADD IT ))

89Het tentenveld. - Page 4 Empty Re: Het tentenveld. Tue Sep 01, 2009 11:13 pm

Gast


Guest

Alecia liep het veld op en zocht naar haar tent. Ze hoopte vuurig dat ze alleen zou zitten, maar die kans was enorm klein. Ze vond haar tent en zag dat ze bij 2 andere zou moeten slapen. groote zucht.

90Het tentenveld. - Page 4 Empty Re: Het tentenveld. Wed Sep 02, 2009 9:47 am

Gast


Guest

((Nieuw dagje??))

Marauwdon kwam een beetje slaperig zijn tent uit gerold en krabbelde overeind "Misschien is het..." nope sochtends was het net zo warm als de rest van de dag.
"Wacht maar tot ik weer naar huis kan......lekker sneeuw...en ijs water...."

91Het tentenveld. - Page 4 Empty Re: Het tentenveld. Wed Sep 02, 2009 10:01 am

Gast


Guest

Lloyd kwam zijn tent uit gerolt en zag dat er nog niet veel mensen wakker waren. hij besloot maar wat bramen en bessen en te gaan plukken.

92Het tentenveld. - Page 4 Empty Re: Het tentenveld. Wed Sep 02, 2009 10:02 am

Gast


Guest

Marauwdon krabbelde weer overeind nadat Lloyd over hem heen was gerold en zuchte "..Juist..."

93Het tentenveld. - Page 4 Empty Re: Het tentenveld. Wed Sep 02, 2009 10:07 am

Gast


Guest

Lloyd stond al bij de bessen en plukte er een stel, hij proefde er 1 en hij begon meteen te spuigen. "ben er alergies voor zo te zien.." en hij begon brammen te plukken.

94Het tentenveld. - Page 4 Empty Re: Het tentenveld. Wed Sep 02, 2009 1:59 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou kwam met kleine oogjes en warrig haar zijn tent uit lopen, al had het heel veel weg van strompelen. Hij hoopte dat er geen jagers op deze planeet leefden, want hij zag eruit als een verknipte konijn. Hij liep rond in een boxer en een T-shirt en wreef even in zijn ogen. Een gaap ontsnapte uit zijn mond, en hij moest voorzichtig lopen over de takjes onder zijn blote voeten. 'Goedemorgen' zei hij terwijl hij zich uitrekte; al was er nog bijna niemand wakker.

http://bussjah.hyves.nl

95Het tentenveld. - Page 4 Empty Re: Het tentenveld. Wed Sep 02, 2009 2:58 pm

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua kwam het grasveld oplopen, met haar haar in een hoge knot en een jurkje aan. Ze had geen zin gehad om zich normaal aan te kleden. Ze ging in het gras zitten, een beetje in het midden en keek rnod.

96Het tentenveld. - Page 4 Empty Re: Het tentenveld. Wed Sep 02, 2009 6:03 pm

Lily

Lily
Niveau 1

Lily kwam aangekleed haar tent uit.
Haar haar zat nog een beetje door de war, maar dat kon haar niks schelen. Ze liep zo stilletjes mogelijk door het gras naar de oude boom waar ze gister ook had gezeten.
Ze klom erin staarde een tijdje voor zich uit.
Op het gras lag nog dauw, en ze hoorde bijna niks.

http://www.magicschoolrpg.yourbb.nl

97Het tentenveld. - Page 4 Empty Re: Het tentenveld. Wed Sep 02, 2009 6:12 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko kwam vloekend de douch uit. Ze ging midden op het grasveld liggen, en strekte haar armen en benen uit. Lekker men..

98Het tentenveld. - Page 4 Empty Re: Het tentenveld. Wed Sep 02, 2009 7:03 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Alhoewel het nog heel vroeg was, was Scarlett toch al op. Ze sliep sowieso niet lang en zeker hier niet. Alles lag zo hard en oncomfortabel dat het gewoon amper mogelijk was te slapen. Net toen ze wilde gaan zitten merkte ze Toushirou op en liep ze erheen. "Goodmorningggg," zei ze, quasi-vrolijk. "Wat ben jij vroeg op voor jou doen?"

99Het tentenveld. - Page 4 Empty Re: Het tentenveld. Wed Sep 02, 2009 7:32 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou glimlachte. 'Ik had energie over' zei hij trots. 'O, en ik ben vergeten een broek aan te trekken. Dat is iets nuttigs om te onthouden' mompelde hij in zichzelf. 'Goed geslapen tussen de wolven?' zei hij met een klein grijnsje.

http://bussjah.hyves.nl

100Het tentenveld. - Page 4 Empty Re: Het tentenveld. Wed Sep 02, 2009 7:34 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

"Yumiko was er niet, dus well, op het oncomfortabele na, goed," antwoordde Scarlett op Toushirous vraag. "Oh. Je bedoelt die andere wolven? Geen last van gehad." Toushirou en energie over? Normaal sliep hij het grootste gedeelte van de dag. "Heb je wel kunnen slapen vannacht met eh.. welll. Met Seth en Yuu?"

Sponsored content



Back to top  Message [Page 4 of 6]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum