Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Het tentenveld.

+11
Scarlett
Lily
Mendua
Iris
Lune
Chiyo
Seth
Yumiko
Nicholas
Yuu
De Heerseres
15 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Go down  Message [Page 5 of 6]

101Het tentenveld. - Page 5 Empty Re: Het tentenveld. Wed Sep 02, 2009 7:38 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko hoorde Scarlett en Toushirou praten. Twijfelend stond ze op, en liep er naar toe. 'Hi guys.' Zei Miyoko, terwijl ze naar het groene gras keek. Als je goed keek, zag je de beestjes er in lopen. Dat vond Miyoko heerlijk om te doen, letten op de kleinste dingetjes. Haar moeder zei altijd dat Miyoko een klein-ding mens was. Dat vond Miyoko altijd om te gieren.

102Het tentenveld. - Page 5 Empty Re: Het tentenveld. Wed Sep 02, 2009 7:40 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou knikte. 'No problemo. Ik sliep gewoon door.. tja, want ze waren er niet volgens mij. Ze waren er niet toen ik ging pitten en ook niet toen ik wakker werd. Ik denk niet dat ik ze gemist heb, zo snel worden ze volgens mij niet wakker. Nouja, misschien gingen ze ergens in een bosje.. iieeeeew. O Miyoko, dat was niet - ik had het over iets anders dan jou hoor, slechte timing denk ik. Goedemorgen trouwens!'

http://bussjah.hyves.nl

103Het tentenveld. - Page 5 Empty Re: Het tentenveld. Wed Sep 02, 2009 7:42 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko lachte met haar gebruikelijke lach. 'Ahah, anders begrijp ik je wel hoor.' Miyoko grinnikte. 'Goodmorning sunshine.' Ze keek naar de lucht, die aardig blauw was.

104Het tentenveld. - Page 5 Empty Re: Het tentenveld. Wed Sep 02, 2009 7:44 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Scarlett wilde net haar mond openen om iets terug te zeggen, tot ze opeens Miyoko er weer bij zag staan. Een hele poos bleef ze haar aankijken. Waarom kwam ze er nou telkens bij als zij net even met Toushirou was? "Hey," zei ze toen na een poosje, waarna ze haar blik weer op Toushirou richtte. "Dan hadden we het vast wel gehoord.."

105Het tentenveld. - Page 5 Empty Re: Het tentenveld. Wed Sep 02, 2009 7:45 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou schoot in de lach om Scarlett's opmerking. 'Ja, dan hadden ze de hele groep wakker geschreeuwd en was de tent het hele veld rondgestuiterd' lachte hij. 'Eh, heb jij goed geslapen Miyoko?' vroeg hij daarna.

http://bussjah.hyves.nl

106Het tentenveld. - Page 5 Empty Re: Het tentenveld. Wed Sep 02, 2009 7:47 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko grinnikte. 'Jullie hebben het zeker over Yuu & Seth?' zei ze met een glimlach. 'Ja hoor, heerlijk. Ik heb bij het meer geslapen vannacht.. Ik vond het best.. eng, en koud.' Miyoko rilde. 'En jullie dan?'

107Het tentenveld. - Page 5 Empty Re: Het tentenveld. Wed Sep 02, 2009 7:49 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

"Koud? Hier?" lachte Scarlett spottend. "Jij bent ook niks gewend." Een van de redenen dat ze niet kon slapen zou waarschijnlijk de warmte geweest zijn. "Dat denk ik ook," bevestigde ze pas daarna de opmerking van Toushirou.

108Het tentenveld. - Page 5 Empty Re: Het tentenveld. Wed Sep 02, 2009 7:53 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou's rechter mondhoek vertrok een beetje toen hij Scarlett hoorde praten. Ooph, she doesn't like the company. 'Ik heb gewoon in m'n tent geslapen' merkte hij droogjes op. Lekker rustig.. nouja, door mijn specialiteit merk ik niks van kou..' zei hij. Hij negeerde Scarlett's stekende opmerking in de hoop dat Miyoko zijn voorbeeld zou volgen, want dat was het verstandigst. Een kwade Scarlett was niet fijn.

http://bussjah.hyves.nl

109Het tentenveld. - Page 5 Empty Re: Het tentenveld. Wed Sep 02, 2009 8:00 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko beet op haar lip. Dat was niet echt.. aardig. Miyoko knikte naar Scarlett. 'Nee dat klopt. Maar ja, niet iedereen kan zo goed tegen de kou zoals jij.' Miyoko glimlachte vriendelijk. Ze had nu echt geen zin in ruzie, dat had ze op het moment al genoeg. 'Hebben jullie zin om vanmiddag te gaan zwemmen ofzo?' vroeg Miyoko met een lichte trilling in haar stem.

110Het tentenveld. - Page 5 Empty Re: Het tentenveld. Wed Sep 02, 2009 8:03 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

"Klopt," antwoordde Scarlett op Miyoko met een triomfantelijke glimlach. Daarna schudde ze haar hoofd. "Ik ga vanavond wel," zei ze toen. ".. Als het kouder is." Ten eerste volgde Miyoko hen dan niet en ten tweede was het hoe kouder, hoe leuker.

111Het tentenveld. - Page 5 Empty Re: Het tentenveld. Wed Sep 02, 2009 8:06 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou haalde zijn schouder op. 'Ik kijk nog wel wat ik doe' zei hij glimlachend met een knikje. Hij keek Miyoko aan met een blik die wel een heel erg duidelijke boodschap bevatte, die Het spijt me heel erg, maar ik denk dat Scarlett je zo gaat vermoorden, misschien moet je nu maar rennen en dan spreek ik je later wel zei.

http://bussjah.hyves.nl

112Het tentenveld. - Page 5 Empty Re: Het tentenveld. Wed Sep 02, 2009 8:42 pm

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua keek rond, en ging toen op dezelfde plek zitten waar ze gister ook had gezeten, bij de boom helemaal in de hoek.

113Het tentenveld. - Page 5 Empty Re: Het tentenveld. Wed Sep 02, 2009 8:52 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko haalde haar schouders op. 'Ook goed.' Miyoko glimlachte. Ze zag dat Toush naar haar keek, met een wel heel aparte blik in zijn ogen. Wat kijkt Toush nou raar? Miyoko grinnikte in zichzelf.

114Het tentenveld. - Page 5 Empty Re: Het tentenveld. Wed Sep 02, 2009 9:03 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Scarlett liet de stilte even voortduren, keek daarna Miyoko aan, glimlachte even heel nep en richtte zich toen weer op Toushirou, waar ze nog dichterbij ging staan. "Zeg Tous, zullen we zo even het bos in gaan?" vroeg ze hem toen op een lieflijke toon, zodat ze hier zometeen weg konden.

115Het tentenveld. - Page 5 Empty Re: Het tentenveld. Wed Sep 02, 2009 9:08 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko glimlachte terug naar Scarlett. Ze had niet echt het gevoel dat ze hier gewenst was. 'Ik eh, denk dat ik nog even in het gras ga liggen. Ciao!' Ze liep weg van de 2, en ging weer midden in het gras liggen, wachtend tot er iemand voorbij kwam lopen die ze ook aaridg vond.

116Het tentenveld. - Page 5 Empty Re: Het tentenveld. Wed Sep 02, 2009 9:31 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou knikte. 'Oké' zei hij vrolijk. Hij zwaaide even naar Miyoko, als teken dat hij wegging en om haar even gedag te zeggen.

((Oké mwuahaha ik zit ff op de pc.))

http://bussjah.hyves.nl

117Het tentenveld. - Page 5 Empty Re: Het tentenveld. Wed Sep 02, 2009 9:35 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

"Bye!" zei Scarlett, opeens een heel stuk blijer. Gelijk daarna draaide ze zich weer naar Toushirou toe. 'Okay, let's go!' Nog zonder het te melden trok ze ook hem mee richting het bos.

118Het tentenveld. - Page 5 Empty Re: Het tentenveld. Wed Sep 02, 2009 9:36 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

((Gaan we dan verder bij het woud? XDDD ))

http://bussjah.hyves.nl

119Het tentenveld. - Page 5 Empty Re: Het tentenveld. Wed Sep 02, 2009 9:37 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Toushirou wrote:((Gaan we dan verder bij het woud? XDDD ))

((ja jij moet!!!0

120Het tentenveld. - Page 5 Empty Re: Het tentenveld. Thu Sep 03, 2009 7:32 pm

Mendua

Mendua
Niveau 1

theheeheheh nieuw.


Mendua liep het veld op, het was nu nog helemaal leeg, maar ze wist dat dat altijd zomaar kon veranderen. Ze ging gewoon ergens in het grase zitten. Niet helemaal in het midden, niet helemaal aan de zijkant, niet helemaal rechts, niet helemaal links. Ze keek rond, en begon weer met haar favoriete bezigheid op het grasveld; gras plukken.

121Het tentenveld. - Page 5 Empty Re: Het tentenveld. Thu Sep 03, 2009 7:34 pm

Itachi

Itachi
Niveau 1

Itachi kwam weer aanlopen, hij zag Mendua zitten, 'Mendua!' riep hij enthousiast. Hij kwam naast haar zitten, gaf een kusje op haar mond. 'Alles goed?' vroeg hij.

122Het tentenveld. - Page 5 Empty Re: Het tentenveld. Thu Sep 03, 2009 7:35 pm

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua glimlachte zodra ze Itachi' zijn stem haar naam hoorden roepen. Toen ze zijn lippen voelden ging er een grijns om haar gezicht. 'Nu geweldig.' en ze gaf hem een kus op ze wang terug.

123Het tentenveld. - Page 5 Empty Re: Het tentenveld. Thu Sep 03, 2009 7:49 pm

Itachi

Itachi
Niveau 1

Itachi grijnsde terug, 'Ja, ik kom ook altijd op het goed moment,' hij bekeek haar en zag dat ze 'gras aan het plukken' was, hij moest lachen, 'Je nieuwste hobby?' vroeg hij lachen terwijl hij naar haar hand wees die grassprietjes aan het plukken was.

124Het tentenveld. - Page 5 Empty Re: Het tentenveld. Thu Sep 03, 2009 7:52 pm

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua lachten. 'Ja ik ga ergens een nieuwe specialiteit aanvragen. Ik wil vanaf nu planten en dieren.' zei ze voor de grap. Ze was eigenlijk perfect gelukkig met haar warmte en vuur. 'en ja, altijd kom je op het perfecte moment.' en ze gooide met een lach op haar gezicht grasprietjes in ze gezicht.

125Het tentenveld. - Page 5 Empty Re: Het tentenveld. Thu Sep 03, 2009 8:01 pm

Itachi

Itachi
Niveau 1

Itachi begon dramatich in het wilde weg te slaan, 'Nouzeg, dat verdiende ik toch niet,' zei hij lachend. Hij pakte haar bij haar middel en legde haar op haar rug, hij moest nog steeds lachen.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 5 of 6]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum