Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Het tentenveld.

+11
Scarlett
Lily
Mendua
Iris
Lune
Chiyo
Seth
Yumiko
Nicholas
Yuu
De Heerseres
15 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Go down  Message [Page 3 of 6]

51Het tentenveld. - Page 3 Empty Re: Het tentenveld. Tue Sep 01, 2009 8:57 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou grijnsde. 'Arme jij' zei hij met een pruillipje waarna hij haar van achter knuffelde. Hij keek Miyoko aan. 'Hm, wat is er met Iris?' vroeg hij verbaasd. Hij had slechts een naam opgevangen. 'O, ik slaap an ook wel buiten. Ik zit vast aan een koppel wat 's nachts waarschijnlijk fantastische geluiden maakt'

http://bussjah.hyves.nl

52Het tentenveld. - Page 3 Empty Re: Het tentenveld. Tue Sep 01, 2009 9:00 pm

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua haalde haar schouders op. 'Nja, het is nu al een stuk leuker nu jij naast me zit.' en ze lachten even. Hij zag zijn dromerige blik en ze glimlachten. Hij voelde het ook.

53Het tentenveld. - Page 3 Empty Re: Het tentenveld. Tue Sep 01, 2009 9:00 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

"Ik meen het, ik slaap buiten. Maar: wel zonder vuurbal!" zei Scarlett toen. Ze had echt geen zin om met Yumiko in een tent te slapen. No way. Buiten slapen was sowieso al beter dan in zo'n klein tentje.

54Het tentenveld. - Page 3 Empty Re: Het tentenveld. Tue Sep 01, 2009 9:01 pm

Chiyo

Chiyo
Niveau 1

Chiyo keek weer even naar het meisje. Zou het érg onbeleefd zijn om weg te lopen. Doh? Ze zuchtte en stond op. 'Ehh.. sorry,' zei Chiyo, terwijl ze weg liep, zo snel als haar benen toe lieten, wat niet al te snel was.

55Het tentenveld. - Page 3 Empty Re: Het tentenveld. Tue Sep 01, 2009 9:03 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko keek haar aan. 'Fuck, dan krijg ik het te koud.' Miyoko had zin om bij iemand haar hart te luchtne. Bij Lune & Mauw kon het niet, dan zou ze hen alleen maar pijn doen.

56Het tentenveld. - Page 3 Empty Re: Het tentenveld. Tue Sep 01, 2009 9:04 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu knikte begroetend naar Nicholas. 'Yo,' zei hij droogjes terwijl hij naar de sterren boven hem bleef staren. Het viel hem op dat er helemaal geen sterren in de buurt van Ayao waren.

57Het tentenveld. - Page 3 Empty Re: Het tentenveld. Tue Sep 01, 2009 9:04 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou grijnsde. 'We maken het gewoon zo koud dat iedereen in zijn tentje moet blijven liggen' zei hij lichtelijk duivels. Hij schudde zijn hoofd terwijl hij vervolgde met 'Geen vuurballen toegestaan'

http://bussjah.hyves.nl

58Het tentenveld. - Page 3 Empty Re: Het tentenveld. Tue Sep 01, 2009 9:06 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

"Goed plan!" grijnsde Scarlett. In een keer klonk het kamp een stuk leuker. Misschien moesten ze ook maar de hele tent van Yumiko en Rusine afkoelen. Well, Rusine zouden ze natuurlijk wel waarschuwen, maar Yumiko.. die lieten ze doodvriezen.

59Het tentenveld. - Page 3 Empty Re: Het tentenveld. Tue Sep 01, 2009 9:06 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko twijfelde. Zal ze aan Touch vragen of ze met hem kon praten? 'Touch..' Miyoko bedacht zich. Nee, ze kende hem nog niet goed.

60Het tentenveld. - Page 3 Empty Re: Het tentenveld. Tue Sep 01, 2009 9:08 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick keek ook naar de sterren."How's life?!" vroeg hij aan Yuu. Ze praatte zo weinig de laatste tijd. Zonde, zijn enige mannelijke vriend.

61Het tentenveld. - Page 3 Empty Re: Het tentenveld. Tue Sep 01, 2009 9:08 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou lachte om Scarlett en tilde toen zijn hoofd op, waarna hij Miyoko aankeek. 'Is er iets?' vroeg hij met opgetrokken wenkbrauwen. Het leek haast alsof ze iets wilde zeggen maar geen geluid kon maken.

http://bussjah.hyves.nl

62Het tentenveld. - Page 3 Empty Re: Het tentenveld. Tue Sep 01, 2009 9:09 pm

Gast


Guest

Marauwdon kwam terug en ging weer naast Chiyo zitten "...Misschien...heeft het wel geen zin om met iedereen vrienden proberen te worden..." hij pakte één van zijn mega dikke jassen tevoorschijn en legde die voorzichtig over Chiyo haar schouders "Zo vries je niet dood vanavond.."

63Het tentenveld. - Page 3 Empty Re: Het tentenveld. Tue Sep 01, 2009 9:11 pm

Chiyo

Chiyo
Niveau 1

Chiyo keek op. 'Bedankt..' zei ze. 'Waarom heb je überhaupt van die dikke jassen?' Niet aan denken, niet aan denken! Ze probeerde zo min mogelijk aan Miku te denken.

64Het tentenveld. - Page 3 Empty Re: Het tentenveld. Tue Sep 01, 2009 9:11 pm

Seth

Seth
Niveau 3

Seth kwam de tent uit gelopen en wilde eigenlijk naar iemand toelopen, iemand die niet Yuu heette, maar besefte dat hij buiten Lucy en Yuu eigenlijk geen drol kende. Een beetje beteuterd door het feit dat hij blijkbaar niet de leukste persoon op aarde was (giphartiaanse quote) liet hij zijn blik over het veld glijden. Hij herkende gezichten, maar wist er of geen naam bij te plaatsen, of geen karakter, maar meestal beiden. Vermoeid struinde hij dus maar naar een omgevallen boomstronk, die zich niet zo ver van hem af bevond. Hij keek even naar Yuu, die naast Nicholas op het gras lag, en liet toen zijn blik weer over de rest van het veld glijden.

65Het tentenveld. - Page 3 Empty Re: Het tentenveld. Tue Sep 01, 2009 9:12 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Good,' zei Yuu. Hij ging overeind zitten en keek naar Nicholas. 'Hoe staat het met jouw en Rusine?' flapte hij eruit op een licht onvriendelijke toon. Hij vond Nicholas een prima gozer, maar hij was totaal niet serieus als het om meisjes ging en Yuu vond het niet fijn om te zien hoe zijn beste vriendin geplayt werd.

66Het tentenveld. - Page 3 Empty Re: Het tentenveld. Tue Sep 01, 2009 9:12 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko kreeg een traan in haar oog. Is er gelukkig nog iemand die wát om me geeft. 'Ik.. het klinkt misschien dom maar..' Miyoko slikte. Ze durfde niet meer

67Het tentenveld. - Page 3 Empty Re: Het tentenveld. Tue Sep 01, 2009 9:14 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Scarlett keek verward van Miyoko naar Toushirou en weer terug. Miyoko deed vreemd, heel vreemd. Net iets te vreemd. "Wat is er?" vroeg ze nieuwsgierig, al was het haar bedoeling Toushirou te spreken. Dan moest ze dat maar privé doen.

68Het tentenveld. - Page 3 Empty Re: Het tentenveld. Tue Sep 01, 2009 9:15 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou keek haar met een schuin hoofd aan en liet Scarlett los. Hij draaide Miyoko even weg van de groep en keek haar aan. 'Oké, niet de ultieme privacy, maar oké. Wat is er mis?' ging hij lichtelijk bezorgd verder.

http://bussjah.hyves.nl

69Het tentenveld. - Page 3 Empty Re: Het tentenveld. Tue Sep 01, 2009 9:17 pm

Gast


Guest

Lloyd kwam overeind en had het koud gekregen hij deed een jas aan en liep naar Mauw en nog een meisje. "uhm mag ik erbij komen zittten?" vroeg Lloyd en keek naar hun.

70Het tentenveld. - Page 3 Empty Re: Het tentenveld. Tue Sep 01, 2009 9:18 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko kreeg een rilling over haar rug. 'Ik, ja.. Het.. Ik moet gewoon even mijn verhaal kwijt.' Ze keek naar de grond. 'Ik, en Lune waren altijd beste vrienden. Ik dacht, dat niemand daar tussen kwam weetjewel. En nu hoorde ik dat hij.. en Mauw, die ik leuk vind, of vond, hebben lopen zoenen enzo. En het doet me pijn. Want Lune heeft het me niet eens vertled, en ik dacht.. Dat ie wel wist dat ik Mauw leuk vind.' Een traan gleed naar beneden.

71Het tentenveld. - Page 3 Empty Re: Het tentenveld. Tue Sep 01, 2009 9:20 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Scarletts ogen vernauwden zich tot spleetjes toen Toushirou wegliep met Miyoko. Had ze hem eindelijk gevonden, moest zij hem weer stelen. En dan ging ze er óók nog eens zo geheimzinnig bij doen. Great. Met een zucht draaide ze zich om en ging ze op zoek naar Scorpio of iemand anders. Zin om te wachten, dat had ze niet.

72Het tentenveld. - Page 3 Empty Re: Het tentenveld. Tue Sep 01, 2009 9:20 pm

Chiyo

Chiyo
Niveau 1

Chiyo keek op en zag een jongen die ze niet kende. 'Eh.. Sure.' Ze moest moeite doen om haar stem niet te laten haperen. Aardig doen, Chi, hij kan er niks aan doen en heeft er niks mee te maken..

73Het tentenveld. - Page 3 Empty Re: Het tentenveld. Tue Sep 01, 2009 9:22 pm

Gast


Guest

Lloyd ging erbij zitten. "ik ben trouwens Lloyd Skywood."

74Het tentenveld. - Page 3 Empty Re: Het tentenveld. Tue Sep 01, 2009 9:23 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou slikte. 'O.. het spijt me om dat te horen' zei hij troostend. Hij omhelsde haar terwijl hij verder sprak. 'Het komt vast wel goed. En je moet niet over je heen laten lopen, misschien moet je met Lune praten' zei hij.

http://bussjah.hyves.nl

75Het tentenveld. - Page 3 Empty Re: Het tentenveld. Tue Sep 01, 2009 9:24 pm

Gast


Guest

((ik ga ervandoor tot morgen allemaal ^^))

Sponsored content



Back to top  Message [Page 3 of 6]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum