Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

The Valentine Ball! Cupido's verjaardagsfeest.

+13
Seth
Itachi
Mendua
Scorpio
Iris
Mimiko
Yumiko
Ruşine
Toushirou
Lune
Nicholas
Yuu
Cupido
17 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Next

Go down  Message [Page 4 of 12]

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Ook Yumiko danste 'vrolijk' mee, net als Scorpio. Ze zag hem kijken naar Rusine en Nicholas en wist dat hij liever met Rusine zou dansen, zoals zij zelf liever met Nicholas zou dansen. 'Doe alsof het je niet kan schelen, dat is effectiever.' fluisterde ze zodat alleen Scorpio het zou horen.

Lune

Lune
Niveau 2

'Jawel.. wie word nou niet blij van jou mooie gezichtje..' zei hij overdreven charmant. Terwel hij haar een stukje liet vallen, en haar weer opving.
'Die Mimi-Chan..Die kende ik sinds vandaag nog helemaal niet..' zei hij met een bigsmile. 'AARDIG meisje..'

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu dwaalde tussen de doeken door tot hij weer bij de grote open plek in het begin van de zaal kwam en besloot even de show te stelen door Mendua in de lucht te gooien en daarna weer behendig te vangen. Zolang hij deed alsof ze een rugbybal was had hij hier totaal geen problemen mee. Hij danste zwierig voort, tot hij plots een verschijning in de deuropening zag staan die hem even van zijn adem benam. Hij stond abrupt stil, en keek naar Seth, die bijna net zo onweerstaanbaar was als hij.

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko voelde Itachi's warme handen op haar heupen. Snel keek ze naar Lune of hij het zag. Maar opeens vloog er een gedachte langs. Waar ben ik in godsnaam mee bezig. Ik vind Itachi leuk, Lune valt waarschijnlijk niet eens op mij? . Mimiko keek weer naar Itachi en voelde zich weer warm worden. Kijk dit was het vertrouwde gevoel weer.

Scorpio

Scorpio
Niveau 2

Scorpio keek Yumiko fronsend aan en deed alsof hij geen idee had waar ze het overhad, 'Ik heb geen idee waar je het over hebt ..' mompelde hij en besloot Yumiko te liften, waarna hij haar sierlijk weer op de grond plaatste, en doorging met dansen.

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko hoor de stem van Lune en keek vanuit haar ooghoek zijn kant op. Had hij het over haar? Mimiko keek snel weer terug naar Itachi.

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko was even overdonderd door de plotselinge lift. 'Ah, I know you know what I mean.' zei ze met een kleine grijns terwijl ze gewoon weer verder danste.

Mendua

Mendua
Niveau 1

Terwijl Mendua door de lucht vloog zag ze een jongen binnenkomen, ongetwijfeld dé jongen van Yuu. 'Daar is ie.' zei ze terwijl ze tegelijkertijd bijna viel omdat Yuu plotseling stopten.

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick grinnikte tewrijl hij knikte, en met zijn ene hand op haar rug en zijn andere langs zich heen begeleide hij haar naar de dansvloer. Hij hield haar in de juiste houding vast en danste de engelse wals.

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou was maar verveeld in een bank geploft en staarde droog door de zaal heen. Hij had punch in zijn hand en nam af en toe een slokje. Er zat nog een verveelde jongen naast hem; degene die Yumiko ten dans had gevraagd. 'Heeft ze jou ook afgewezen?' vroeg hij pruilerig, maar Toushirou grijnsde alleen. 'Ja, inderdaad, en nu ben ik hier depressief aan het zitten' loog hij, waarbij er meteen allemaal binnenpretjes in hem opkwamen.

http://bussjah.hyves.nl

Itachi

Itachi
Niveau 1

Itachi keek Mimioko verbaast aan, Waarom kijkt ze steeds naar Lune? 'Mimi, wat heb jij toch?' vroeg hij voorzichtig.

Lune

Lune
Niveau 2

((Ik ga.. Want ik moet nog allemaal dingen regelen voor de High Tea! *Panic Panic Panic* Doei Doei I love you ))

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine voelde een steek van jaloezie door haar rug heen trekken toen ze Scorpio achter Nicholas Yumiko zag liften, maar negeerde het een glimlachte naar Nicholas, met wie ze ondertussen op de dansvloer stond. Hij had haar hand vast en zijn andere hand op haar rug. Zijn handen waren warm. En dat wilde je toch de hele tijd al? Je danst met hem en hij lijkt het niet eens erg te vinden of het alleen maar te doen om je op te vrolijken. Waarom doe je zo moeilijk? DANS gewoon en stop met denken! schreeuwde haar hoofd tegen haar.

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko schrok. Shit had hij iets door?. 'Euhm niets, ik ben gewoon blij..', zei ze een beetje moeizaam. 'Ik bedoel om hier met jou te zijn', zei ze. Ze lachte lief en gaf hem snel een kus op zijn mond.

Scorpio

Scorpio
Niveau 2

'No, I don't. Explain,' Scorpio besloot dom te spelen en bleef ondertussen door dansen. Hij wou wel even weten wat Yumiko had te zeggen over Scorpio's plotse gedrag.

Itachi

Itachi
Niveau 1

Itachi knikte, Ja, vast.. toen hoorde hij dat het nummer was af gelopen, hij liet haar los en liep naar de bar. Hij ging op een van de krukken zitten en bestelde sake.

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Scarlett was heel laat pas naar het bal heen gekomen. Ze snapte eigenlijk ook niet waarom ze erheen ging, zo leuk was het ook weer niet. Veel moeite om er anders uit te zien had ze niet gedaan; ze had haar haren los laten hangen en een zwart jurkje met een donkerblauwe strik aangedaan. Nu nog Toushirou zien te vinden in deze drukte, wat nogal moeilijk was aangezien het grootste gedeelte een kop groter was dan zij.

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nicholas keek haar glimlachend aan."We zitten in het zelfde schuitje, Rusine, dus we kunnen er beter maar het beste van maken." Hij walste er op los (hAHAHH) en keek haar schattend aan toen er een veel rustiger nummer op kwam, niet geschikt voor een ballroomdance. Een slownummer. Nick dacht er niet echt bij na, en legde alle bij zijn handen om haar middel, en liet nog een beetje ruimte tussen hun over, wachtend tot ze er in mee zou gaan.

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko wist precies wat hij dacht. Ze voelde zich schuldig en dat had ze verdient ook. Ze liep naar hem toen en ging achter hem staan. Ze legde haar handen op zijn schouder. Ze moest wel op haar tenen staan om bij zijn nek te komen waar zachtjes een kus gaf. 'Sorry', zei ze en ze gaf nog een klein kusje in zijn nek.

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

De jongen die gefaald had om Yumiko te veroveren was hele verhalen aan het ophangen tegen Toushirou, die een beetje saai voor zich uit staarde. Hij ving maar enkele woorden op. 'Ja, maar ik krijg natuurlijk snel een ander.. knap als ik ben.. kan het niet geloven - HEY!' Toushirou schrok op; hij had zijn punch over de jongen heen laten vallen toen hij dacht iets van Scarlett te hebben gezien. Hij stond op en liep in de richting waar hij een glimp opgevangen dacht te hebben, de boze jongen achter hem latend die hem van alles na riep.

http://bussjah.hyves.nl

Itachi

Itachi
Niveau 1

Itachi glimlachte, 'Ja, het is oké, hoor,' zei hij afwezig. Hij knikte naar de lege barstoel naast zich als teken dat ze daar mocht zitten, Ik houd die Lune in de gaten..

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

'Ik zit niet in schuitjes Nicholas,' glimlachte ze terug, terwijl ze met heel haar hoofd niet wilde begrijpen waar hij het over had en met haar hart allang wist hoe en wat. Toen het nummer afgelopen was, en het rustige nummer kwam, besloot ze zich aan haar hoofd over te geven en ging tegen hem aan staan, waarna ze haar armen om zijn nek legde en weigerde te letten op wat er in haar ooghoek gebeurde.

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko lachte en ging naast hem zitten. Ze bestelde verder niets want ze had niet zo'n dorst. Toch voelde Mimiko de spanning aan die tussen haar en Itachi in hing. Ze probeerde het te negeren en er gewoon een leuke avond van de maken. Met Itachi natuurlijk.

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'You like Rusine, don't ya? En jij probeert haar hiermee jaloers te maken. En ik hetzelfde bij Nicholas.' fluisterde ze weer. Ze wist dat hij wist waar ze het over had, maar ja, als hij zo graag wilde dat ze het nog eens zou zeggen, dan was dat ook goed.

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Okay, de drukte begon Scarlett nu toch wel heel erg te irriteren. Waar was Toushirou nou weer. Met een beetje moeite liep ze de grote mensen massa door, tot ze, eindelijk, Toushirou zag. Een stuk blijer liep ze erop af, ook al stond hij nog met zijn rug naar hem toe. "Rara wie ben ik," grijnsde ze, waarna ze haar handen op zijn ogen legde.


((huh romaan je kent scorpio nog niet eens es een dag hoe weet je dat hij naar haar kijkt en hoe het zit en alles XDDDDDDD))

Sponsored content



Back to top  Message [Page 4 of 12]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum