Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

The Valentine Ball! Cupido's verjaardagsfeest.

+13
Seth
Itachi
Mendua
Scorpio
Iris
Mimiko
Yumiko
Ruşine
Toushirou
Lune
Nicholas
Yuu
Cupido
17 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Next

Go down  Message [Page 5 of 12]

Seth

Seth
Niveau 3

Hij had hem al gezien voor hij zich ervan kon weerhouden. Maarja, wie zou Yuu nu níet kunnen zien? Iedereen had vast allang opgemerkt dat hij er vandaag uitzag om.. om.. Hij keek haastig weg, en beende naar de bar.
"Een whiskey alsjeblieft," zei hij nogal miezerig. Niet dat hij van gedachten was veranderd: hij moest echt zijn hoofd even op een rijtje zetten, voordat.. nouja. Maar het hielp niet echt dat Yuu, die er normaal toch al verrekte goed uitzag, inmiddels was getransformeerd in type "griekse god".



Last edited by Seth on Sat Aug 29, 2009 1:02 pm; edited 1 time in total

Itachi

Itachi
Niveau 1

Itachi merkte dat een ongelukkige stilte tussen hun was, hij dacht dat hij misschien toch niet zo voor Mimi bestemd was maar die gedachte negeerde hij, dat lukte aardig. Hij keek naar Mimi en kreeg meteen weer zo'n warm gevoel.

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick glimlachte terwijl hij zijn wang tegen Rusine's haar aan legde. Ze bewogen zachgtjes mee op de muziek, en hij wreef over haar rug, om haar te troosten, zeg maar, want hij wist wat ze voelde, ookal gaf ze het niet toe.

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

In de hoop dat dit nummer voor altijd en altijd door zou gaan, sloot ze haar ogen en boog ze haar hoofd een beetje, zodat ze met een zwak glimlachje met haar voorhoofd halfophalftegen Nicholas' schouder leunde. Op die manier zou ze Scorpio wel uit haar hoofd kunnen zetten, met gemak.

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou grijnsde. Hij sloeg zijn armen achterwaarts om haar heen, met zijn kaarten nog in één hand geklemd. 'De kerstman?' vroeg hij spottend.

http://bussjah.hyves.nl

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu staarde gebiologeerd naar Seth, die zijn blik ontweken had en nu door liep naar de bar. Heel even wierp hij een blik op Mendua, die hij nog altijd in zijn armen had, en daarna weer op Seth.
De keuze was makkelijk.
'Dankjewel voor de prachtige dans,' zei hij tegen Mendua waarna hij haar los liet en op de bar af liep. Hij ging naast Seth op een barkruk zitten en staarde strak voor zich uit. Hij kon het simpelweg niet aan om nu naar Seth te kijken en zich tegelijkertijd aan zijn belofte te houden.
'Goldstrike,' mompelde hij tegen de barman die hem vragend aankeek.

Scorpio

Scorpio
Niveau 2

Scorpio besloot niet te antwoorden, niet omdat hij niet wist wat hij moest zeggen want dat wist hij wel, maar gewoon. Toen het liedje was afgelopen stond Scorpio op het punt weg te lopen maar zag tot zijn grootste ergernis dat Nicholas en Rusine nog steeds aan het dansen waren, en besloot ook door te dansen met Yumiko. 'Fuck hey,' mompelde hij en vloekte nog wat.

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Voor jou maakt het niet uit, jij kan ook gewoon op Nicholas' schouder tikken en vragen of je met Rusine mag dansen. Voor mij ligt het niet zo simpel.'


(( Nadine, hij kijkt toch non stop naar Rusine XD ))

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko lachte. 'Ik heb honger', zei ze opeens. Ze keek om haar heen en zag een tafel met eten staan. 'Ben zo terug', zei ze en ze liep op de tafel af.

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

"Bijna!" grinnikte Scarlett, waarna ze had handen weer omlaag deed. "Is het hier een beetje de moeite waard?" vroeg ze toen. Hij zou het toch moeten weten? Hij was er immers al een poos waarschijnlijk!

Seth

Seth
Niveau 3

Hij voelde zijn hele lichaam tintelen toen hij een bekende stem naast zich hoorde. O. God. Hij kneep het whiskeyglas bijna fijn aan ingehouden spanning, terwijl hij zichzelf beloofde door te gaan waar Merlyen was blijven hangen als hij ook maar éven dacht dat het allemaal niet zoveel uitmaakte.
Hij wierp een schuine blik op Yuu.
Het maakte allemaal toch niet zoveel uit? Oh verdomme. Hij kneep met zijn hand zijn been fijn terwijl hij de inhoud in het glas achterover gooide.
"Hee, Yuu." Eigenlijk had hij zin om met een soort tarzankreet bovenop hem te springen en duizend keer "YUU" te roepen, maar hij hield zich netjes in en staarde vast naar het lege glas in zijn hand.

Scorpio

Scorpio
Niveau 2

'Nee. Straks hebben die twee wat .. weet ik veel,' mompelde hij vreselijk geïrriteerd met Nicholas. 'Waarom ligt het bij jullie niet zo simpel dan?' vroeg hij na enkele seconden.

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou draaide zich naar Scarlett toe. 'Ik heb nog niet zo veel gedaan, maar weggaan is altijd een openstaande optie' zei hij grijnzend. 'Maar er is natuurlijk niks te doen zonder drankjes - momentje' vervolgde hij. Hij liep richting de bar en zag Yuu en Seth zitten. Hij bestelde twee gin tonic's en draaide zich terwijl hij wachtte naar Yuu toe. 'Hey daar' merkte hij droog op.

http://bussjah.hyves.nl

Itachi

Itachi
Niveau 1

Itachi keek Mimi na, Wat is ze toch mooi.. ;x hij kon haar gewoon niet loslaten, hij nam nog eens een flinke slok van zijn sake.

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Om een lang verhaal kort te maken. We hadden "iets", tot hij ineens samen gespot werd met Jade, en ik moest horen van roddelmensen dat ze een relatie hadden. Hij had het me niet eens zelf verteld. Maar ach.' fluisterde ze even zuchtend.

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Hey Seth,' zei Yuu, nog altijd voor zich uitstarend terwijl hij zijn goldstrike achterover sloeg en een nieuwe bestelde. Misschien was het niet zo'n goed idee om nu te gaan drinken terwijl hij in uiterste concentratie moest blijven, maar helemaal niks drinken leek hem op dit moment erg lastig.
Hij sprong dan ook bijna een gat in de lucht van blijdschap toen Toushirou erbij kwam om hem af te leiden.
'Hey Tou-chan!' riep hij vrolijk, zichzelf erop betrappend dat hij per ongeluk Tou-chan had gezegd. Snel sloeg hij zijn tweede goldstrike achterover.

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Terwijl Scarlett wachtte op Toushirou viel haar blik op Scorpio.. en Yumiko. Waarom moest iedereen van wie ze hield met dat wicht omgaan? Ze zou Scorpio nog wel over haar vertellen, zeker nu. Yumiko verdiende het niet dat hij met haar danste, absoluut niet.

Seth

Seth
Niveau 3

Yumiko wrote:'Om een lang verhaal kort te maken. We hadden "iets", tot hij ineens samen gespot werd met Jade, en ik moest horen van roddelmensen dat ze een relatie hadden. Hij had het me niet eens zelf verteld. Maar ach.' fluisterde ze even zuchtend.

((even tussendoor, ik begrijp niet helemaal waarom exen hun ex altijd moeten informeren als ze een nieuwe vlam hebben -ditkeerletterlijk-, vooral niet in deze situatie waar de hele relatie bestond uit een zoen What a Face ))

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

(( @Maria: jij hebt blijkbaar niet alles van Nick en Yumi gelezen XD en sowieso is Yumi nogal een drama queen, al denkt ze van niet Very Happy ))

Scorpio

Scorpio
Niveau 2

'En je vergeeft hem, én wilt hem terug?' vroeg Scorpio verbaasd. Hij zou zoiets niet tolereren, en zou diegene het nooit vergeven. En dus al helemaal nooit meer terug willen.

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko pakte een paar aardbeien die ze in de chocolade fontein hield en daarna op een boordje legde. Daarna liep ze weer terug naar Itachi en gaf hem een aardbei.

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'I guess.' zei ze zuchtend. Zelf begreep ze ook helemaal niks van haar zelf. Normaal had ze zo'n jongen afgeslacht, maar dit maal was het anders. 'Het ligt nogal ingewikkeld.' verklaarde ze uiteindelijk.

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou grijnsde toen zijn drankjes werden neergezet. Hij wilde ze net meenemen tot hij ineens stil bleef staan. 'Oja - tuurlijk!' bedacht hij zich hardop. Hij graaide een rood-wit-zwarte kaart uit zijn stapeltje en gaf die aan Yuu. 'Happy Valentine's day' zei hij met een grijns.


((Oké even de binnenkant;

Beste Yuu,

Sorry dat ik altijd ruzie met je maak.
Dus ik wilde vandaag voor de zevenenzestigste keer in vrede komen !

<3 Tous ))

http://bussjah.hyves.nl

Itachi

Itachi
Niveau 1

Itachi grijnsde en nam een hapje, hij nam weer een slok van zijn sake.

(( Moet gaan doegg. ))

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick vroeg zich af wat hij nu moest doen. Hij tilde Rusine's hoofd op met twee vingers en keek haar doordringend aan. Hij glimlachte half.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 5 of 12]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum