Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Het balkon op de 1e verdieping.

+3
Mendua
Darcy
Yuu
7 posters

Go to page : 1, 2  Next

Go down  Message [Page 1 of 2]

1Het balkon op de 1e verdieping. Empty Het balkon op de 1e verdieping. Tue Aug 25, 2009 7:51 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

(ja de verdieping boven de begane grond dus). Dit is een groot balkon, dat toegankelijk is voor iedereen maar er is eigenlijk geen fuck te beleven dus er komen nooit zoveel mensen, behalve als je ergens over na wil denken en even alleen in de frisse lucht wil zijn ofzo. Het balkon kijkt uit over het hele schoolterrein.

Maximaal 3 personen:
- Yuu
- Lucy
- vrij
Minimaal 2 regels in je postvak.

--------------------------------



Last edited by Yuu on Fri Aug 28, 2009 4:01 pm; edited 1 time in total

2Het balkon op de 1e verdieping. Empty Re: Het balkon op de 1e verdieping. Tue Aug 25, 2009 7:54 pm

Darcy

Darcy
Niveau 1

Darcy liep het balkon op. Ze keek om haar heen, gelukkig was er nog geen ene flikker. Dus ze besloot op een bankje te zitten en streek even door haar haren. Ze dacht even aan de afgelopen tijd. De jongen die ze op het gemaskerde bal had gezien bleef maar door haar hoofd spoken, dezelfde jongen van de club. Hij was gewoon zo lekker. Zelfs toen ze met een andere jongen haar ding aan doen was laatst laat, moest ze na afloop aan hem denken. Ze moest gewoon één goed moment met hem hebben, hij liet haar niet los. Ze zuchtte en staarde over het schoolterrein heen.

3Het balkon op de 1e verdieping. Empty Re: Het balkon op de 1e verdieping. Tue Aug 25, 2009 8:06 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu liep over de gang van de eerste verdieping. Hij was op zoek naar Seth, maar kon hem nergens vinden. Toen hij de deur naar het balkon open deed zag hij wel een meisje zitten, dat hij herkende van de lollywinkel. 'Lollymeisje,' groette hij haar terwijl hij het balkon op liep om over het schoolterrein te kunnen kijken. Misschien was Seth wel buiten.

4Het balkon op de 1e verdieping. Empty Re: Het balkon op de 1e verdieping. Tue Aug 25, 2009 8:11 pm

Darcy

Darcy
Niveau 1

'Dus toch wel een flikker.'grijnsde ze half onverstaanbaar goed bedoelend. 'Allesgoed?'zei ze daarna glimlachend om het goed te maken, want ze wist niet zeker of hij daar wel goed over kon. Ze keek hem even aan en daarna gleden haar ogen weer over het schoolterrein. Maar er was niemand interessants. Ze dacht meteen weer aan de jongen. Wat was zijn naam ook alweer? Seth, ja dat was het. Ze keek even naar Yuu, ging die niet veel met Seth om? Mmh, misschien zijn ze goede vrienden. Dan moet hij vast en zeker veel weten over hem. Toch goed dat hij hier is.
'Dus ehm.. yuu was het toch? Die Seth he...'begon ze twijfelend.

5Het balkon op de 1e verdieping. Empty Re: Het balkon op de 1e verdieping. Tue Aug 25, 2009 8:19 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu draaide zich met een ruk om toen hij de naam van zijn kleine Seth hoorde. 'Seth? Zei je daar Seth? Weet je toevallig waar hij is? Ik zoek hem,' zei Yuu, net iets te snel om nonchalant te klinken.

6Het balkon op de 1e verdieping. Empty Re: Het balkon op de 1e verdieping. Tue Aug 25, 2009 8:25 pm

Darcy

Darcy
Niveau 1

Ze glimlachte liefjes en schudde daarna haar hoofd. 'Wist ik maar waar hij was.'zei ze knipogend. 'Ik zag dat je nogal veel met hem rond hing de laatste tijd. Dus ik dacht jij moet vast wel een paar dingen over die jongen weten.' Ze haalde even haar wenkbrauw op. 'Waar komt die vandaan?' dan ga ik zeer binnenkort die stad opzoeken, want als daar nog meer van die lekkere jongens rondlopen, nou dan weet ik het wel. Maar EERST Seth. Rustig aan beginnen met vragen, gewoon subtiel.

7Het balkon op de 1e verdieping. Empty Re: Het balkon op de 1e verdieping. Tue Aug 25, 2009 8:30 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu's ogen versmalden een beetje toen het meisje over Seth begon te praten alsof ze hem interessant vond. Toch voelde hij zich wel even trots toen hij besefte dat hij inderdaad veel over Seth wist. Zijn diepste geheimen, zijn beschamende momenten, zijn agressieve uitbarstingen, zijn gebrek aan het accepteren van verlies, zijn ongelofelijk schattige kant als ze... nouja. Hij wist gewoon alles, daar ging het om.
Maar plotseling besefte hij dat hij absoluut niet wist waar Seth vandaan kwam.
'Eh...' begon Yuu, en hij dacht pijnzend na. Hij kwam sowieso uit Engeland, dat kon hij horen aan zijn accent. Maar waar hij precies vandaan kwam wist hij absoluut niet.
'Uit Engeland...' besloot hij maar.

8Het balkon op de 1e verdieping. Empty Re: Het balkon op de 1e verdieping. Tue Aug 25, 2009 8:36 pm

Darcy

Darcy
Niveau 1

'Nou als ze allemaal zulke lekkere geile jongens hebben in engeland ga ik daar later wonen.'zonder dat het de bedoeling was om het hardop te zeggen. Toen ze het besefte schaamde zich niet eens voor. Yuu die was toch homo, misschien kon hij der zelfs ook nog over mee praten, maar die had die touchan vast nog wel. Ze zuchtte even en wreef in haar ogen. 'Maar hoe oud is die jongen eigenlijk?' hoe lekker de jongen ook is, hij mag NOOIT NOOIT jonger zijn.

9Het balkon op de 1e verdieping. Empty Re: Het balkon op de 1e verdieping. Tue Aug 25, 2009 8:42 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu klemde zijn kaken op elkaar. Hij wilde het meisje het liefst vertellen dat Seth al bezet was en wel door hem, en dat het onmogelijk was dat Seth haar zou verkiezen over hem, omdat zij al dit en dat en dit hadden gedaan en Seth dus zo goed als van hem was, maar hij had beloofd om het geheim te houden en hij wilde Seth niet kwijtraken door deze slut.
'Hij is zeventien,' zei Yuu, toch wel blij dat hij dat tenminste wel wist.

10Het balkon op de 1e verdieping. Empty Re: Het balkon op de 1e verdieping. Tue Aug 25, 2009 8:47 pm

Darcy

Darcy
Niveau 1

'Zeventien is goed.'zei ze met een grote glimlach. Ze verzonk even in haar gedachten en zag haar en Seth al voor zich in een donkere kast ofzoiets. Ze schoot even onbewust in de lach en keek toen weer naar Yuu. Ze wou nog meer dingen vragen, maar besefte toen dat ze zijn innerlijk niet zo belangrijk vond. Het ging meer om zijn uiterlijk. Ze keek hem even twijfelend aan. 'Denk je dat ik kans bij hem zou maken? Gewoon één avondje is al genoeg. Hij is gewoon zo lekker, ik kan hem niet weerstaan.'
waarom vertel ik dit in hemelsnaam die jongen?!'

11Het balkon op de 1e verdieping. Empty Re: Het balkon op de 1e verdieping. Tue Aug 25, 2009 8:58 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu kneep zijn handen tot vuisten. Hij had geen zin meer om aardig te doen.
'Nee ik denk niet dat je een kans maakt,' beet hij haar toe, en hij draaide zich snel met zijn rug naar haar toe zodat hij haar niet meer aan hoefde te kijken. Als ze nu de hatelijke blik in zijn ogen zag zou dat hem meteen verraden.

12Het balkon op de 1e verdieping. Empty Re: Het balkon op de 1e verdieping. Tue Aug 25, 2009 9:02 pm

Darcy

Darcy
Niveau 1

Ze negeerde zijn reactie. 'Mmh, volgensmij duikt die met iedere chick in bed. Dus dat maakt niks uit.' Ze sloeg haar haren naar achteren. 'Hij heeft zo'n lekker lichaam, hé. Ik duik zo de bezemkast met hem in, als je begrijpt met wat ik bedoel.' Ze bleef even stil en dacht weer aan hem. 'Geen serieuze relatie, daar is hij veel en veel te lekker voor. Zijn karakter kan me eigenlijk niks schelen, als hij me maar gewoon één keer pakt.'ze schoot in de lach. Ze hoorde haar eigen praten als een enorme slet. Maar ze moest even al die dingen kwijt aan iemand. En het was perfect om tegen hem aan te lullen. Ze moest al haar seksuele fantasie even kwijt. Ze glimlachte nog een keer en schudde even haar hoofd.

13Het balkon op de 1e verdieping. Empty Re: Het balkon op de 1e verdieping. Tue Aug 25, 2009 9:09 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Met een ruk draaide Yuu zich om. Zijn ogen schoten vuur en hij keek het meisje met een vijandige blik aan. Hij wilde schreeuwen en roepen dat Seth eigenlijk het tegenovergestelde was van wat dat kreng beweerde, maar hij wist zeker dat Seth hem nooit meer aan zou kijken als hij het haar vertelde. Plotseling kwam er weer eens een geniaal plan in zijn hoofd op.
Er verscheen een grijns op zijn gezicht, die samen op ging met een kleine walging in zijn maag.
'Dus jij wil weten of je geschikt bent voor Seth?' zei hij. Zijn stem klonk iets duisterder dan normaal.

14Het balkon op de 1e verdieping. Empty Re: Het balkon op de 1e verdieping. Tue Aug 25, 2009 9:13 pm

Darcy

Darcy
Niveau 1

Ze keek hem even een moment wantrouwend aan. Oké, dit begon eng te worden. Maar vlug schudde ze de gedachte weg en ging in op zijn vraag. 'Nee, dat hoef ik niet meer te weten. Want als ik me goed herinner kijkt ie naar elk meisje die hier rondloopt. Dus even neuken zal voor hem altijd goed zijn. Dan hoef je niet percee 'geschikt' te zijn.' Ze stond op en zette haar handen op de railing ((noem je dat zo?)) van het balkon en zuchtte.

15Het balkon op de 1e verdieping. Empty Re: Het balkon op de 1e verdieping. Tue Aug 25, 2009 9:17 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu voelden hoe zijn handen tintelden. Niet op een manier zoals ze dat bij Seth in de buurt deden, maar op een hele andere manier, die een stuk minder aangenaam was voor zijn nieuwe slachtoffer.
Hij slikte even, en ging toen vlak achter haar staan.
'Jij bent geen moeilijk kind, hm?' vroeg hij, terwijl hij met zijn vingers over haar lange haren gleed. Hij probeerde in alle macht te denken dat hij een jongen aan het versieren was, maar die enorme boezem die het meisje had maakte dat gewoon onmogelijk.

16Het balkon op de 1e verdieping. Empty Re: Het balkon op de 1e verdieping. Tue Aug 25, 2009 9:19 pm

Darcy

Darcy
Niveau 1

Ze keek hem even overdondert aan, mensen zaten wel vaker aan haar haren op die manier. Maar kom op, hij was een FLIKKER. Toch deed ze niets en keek hem op een uitdagende manier aan. 'Moeilijk, nee.'ze knipoogde en meteen schoot Seth voor haar ogen langs. Ze keek hem even afwachtend aan.

17Het balkon op de 1e verdieping. Empty Re: Het balkon op de 1e verdieping. Tue Aug 25, 2009 9:24 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu dwong zichzelf zijn hoofd heel dicht bij dat van het meisje te brengen.
'Dus je zou er geen problemen mee hebben om het hier te doen? Zomaar, op het balkon, met een vreemde?' fluisterde hij in haar gezicht. Een misselijkheid speelde op bij het idee. Als het echt zo ver kwam gooide hij haar wel over het balkon of iets dergelijks.

18Het balkon op de 1e verdieping. Empty Re: Het balkon op de 1e verdieping. Tue Aug 25, 2009 9:29 pm

Darcy

Darcy
Niveau 1

Ze schoot in de lach. 'Met een homo?' ze keek hem even verbaasd aan, was die gast serieus? Zou ze het spelletje meespelen? Ze keek hem in zijn ogen aan en likte even met haar tong over zijn mond. '.. als je Seth hier laat komen, zou ik het best op het balkon doen, I know it for sure.' Ze knipoogde en klemde haar handen stevig om de railing.

19Het balkon op de 1e verdieping. Empty Re: Het balkon op de 1e verdieping. Tue Aug 25, 2009 9:31 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Nu was Yuu het zat. Zijn hand greep naar de keel van het meisje en drukte hem stevig dicht. Met dreigende ogen staarde hij diep in die van haar. 'Als ik de naam Seth nog één keer over jouw lippen zie rollen dan krijg je met mij te maken op een manier dat je gehoopt dat je nooit geboren was,' siste hij op een duistere, dreigende toon. Hij duwde haar naar achter, zodat ze bijna van het balkon af viel. Hij liet haar keel iets losser, zodat ze kon ademen en op hem kon reageren. Als ze hem beloofde dat ze Seth nooit meer aan zou kijken zou hij haar laten gaan. Deed ze dat niet, dan had ze pech.

20Het balkon op de 1e verdieping. Empty Re: Het balkon op de 1e verdieping. Tue Aug 25, 2009 9:33 pm

Darcy

Darcy
Niveau 1

'Is er iemand een beetje jaloers op de vrouwelijke aandacht die Seth krijgt, kleine flikker.' ze probeerde hem van haar af te duwen, maar hij was te sterk. Haar hart klopte in haar keel, maar haar grote bek liet haar niet in de steek. 'Wat had je nou, volgensmij durf je alleen maar stoer te doen.'siste ze.



Last edited by Darcy on Tue Aug 25, 2009 9:40 pm; edited 1 time in total

21Het balkon op de 1e verdieping. Empty Re: Het balkon op de 1e verdieping. Tue Aug 25, 2009 9:35 pm

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua, die haar wandeling aan het maken was door de school, was aangekomen bij het balkon. Ze zag 2 mensen staan, maar dat hinderde haar er niet van om naar buiten te gaan. Pas toen ze zag dat het meisje half vermoord werd schrok ze. Ze draaide zich om en maakte aanstalten om weer naar binnen te gaan.

22Het balkon op de 1e verdieping. Empty Re: Het balkon op de 1e verdieping. Tue Aug 25, 2009 9:46 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Je hebt erom gevraagd, Bitch,' siste hij en hij duwde haar het balkon over. Vanuit zijn ooghoeken zag hij een ander meisje plotseling op het balkon staan. Zijn ogen werden groot van schrik en voordat hij het wist had hij de voet van de slet beet gegrepen, voordat het kind te pletter kon vallen.
'Ik zei toch dat ik het zou doen!' schreeuwde hij kwaad naar het meisje.

23Het balkon op de 1e verdieping. Empty Re: Het balkon op de 1e verdieping. Tue Aug 25, 2009 9:47 pm

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua hoorde het hele tafereel, en toen ze weer omkeek zag ze het blonde meisje van het balkon hangen, slingerend en afhankelijk van de arm van de jongen. Mendua keek heen en weer. Ze twijfelde of ze wat zou zeggen, en ze probeerde het, maar er kwam niet meer uit haar mond dan 'M-m-m- eh...'

24Het balkon op de 1e verdieping. Empty Re: Het balkon op de 1e verdieping. Tue Aug 25, 2009 9:52 pm

Darcy

Darcy
Niveau 1

Voor dat ze wist wat er gebeurde hing ze slingerend in de lucht. Hij had haar van het balkon af geslingerd ,maar toch nog snel genoeg gepakt voordat ze kon vallen. Ze kreeg een afschuwelijke pijn in haar voet en ze gilde het uit van angst. 'Tering nicht.'schreeuwde ze, ze wist dat het niet de juiste situatie was om te gaan schreeuwen en schelden, maar ze kon niet anders. Het was allemaal pure frustratie. 'Jij bent echt psychisch, je deugt niet. Tering homo!'ze schreeuwde en bleef maar gillen. De tranen schoten in haar ogen en langzaam voelde ze hoe haar keel begon pijn te doen. Ook de pijn in haar voet werd ondraagbaar. Deze situatie was gewoonweg bizar.

25Het balkon op de 1e verdieping. Empty Re: Het balkon op de 1e verdieping. Tue Aug 25, 2009 9:55 pm

Lune

Lune
Niveau 2

((En niemand weet dat ik gewoon mee aan't lezen ben : 'D))

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 2]

Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum