Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

KERMIS! (18+)

+13
Scarlett
Yumiko
Toushirou
Ayano
Skadi
Miyoko
LeilaCarina
Seth
Ruşine
Lune
Iris
Kyosu
Yuu
17 posters

Go to page : Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 14 ... 22  Next

Go down  Message [Page 6 of 22]

126KERMIS! (18+) - Page 6 Empty Re: KERMIS! (18+) Mon Aug 24, 2009 12:28 am

Seth

Seth
Niveau 3

"Zolang je hem maar niet in je broekzak stopt," protesteerde hij grijnzend tegen Yuu's lippen. Zijn vingers vonden zich een weg onder zijn tshirt en hij probeerde er zo aan te trekken dat het meegaf, alleen lukte het niet echt en besloot hij uiteindelijk dat hij dan maar hardere maatregelen moest nemen. Hij boog even terug en trok toen haastig aan de stof. "Verdomme," vloekte hij, toen het ding nog steeds niet meegaf.

127KERMIS! (18+) - Page 6 Empty Re: KERMIS! (18+) Mon Aug 24, 2009 12:28 am

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

"Zo erg is het toch niet?" Nicholas lachte zenuwachtig."Is ze hier ergens? O godjes. AHAH ik zei o godjes." Hij glimlachte."Als je haar vind, zeg haar maar.. nouja bepaal zelf maar wat je zegt, maar praat niet te veel over Jade ofzo. HEy ik ga weer, ik hou niet van het donker! Doeg!"

128KERMIS! (18+) - Page 6 Empty Re: KERMIS! (18+) Mon Aug 24, 2009 12:31 am

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko liep langs een meisje met blond haar, ze kon zich alleen haar naam niet goed herinneren. 'O hoi, Suzanne.' zei ze uiteindelijk. Zo heette ze, toch?

129KERMIS! (18+) - Page 6 Empty Re: KERMIS! (18+) Mon Aug 24, 2009 12:34 am

Seth

Seth
Niveau 3

((komisch: dikke yaoi tussen seth en yuu, ondertussen vrolijk gesprekje tussen yumiko en nicholas)) ((sorry dat vond ik even grappig))

130KERMIS! (18+) - Page 6 Empty Re: KERMIS! (18+) Mon Aug 24, 2009 12:34 am

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu kon er niets aan doen. Hij vond Seth zo lachwekkend dat hij wel even moest grinniken. Terwijl hij rechtop ging zitten trok hij Seth's stropdas met hem mee, zodat die los kwam en hij hem op het bankje kon gooien. Daarna trok hij zijn eigen shirt uit en daalde hij weer naar beneden. 'You're so cute,' fluisterde hij in Seth's oor. Zijn handen gleden naar zijn schouders en voorzichtig liet hij het colbertje van zijn armen glijden.

131KERMIS! (18+) - Page 6 Empty Re: KERMIS! (18+) Mon Aug 24, 2009 12:35 am

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Scarlett kreeg de kans niet meer om iets terug te zeggen tegen Nicholas of Yumiko stond er al.. die haar Suzanne noemde? "Jouw geheugen is ook niet erg best," zei ze gelijk. "Het is Scarlett. En ik hoorde dat je Nicholas al kwijt was voordat je nog maar echt een relatie met hem had? Aan Jade nog wel, doe je goed." Een lieflijke glimlach verscheen op haar glimlach nadat ze uitgepraat was. Dat zou haar leren haar naam te vergeten. ((: @))


((VOLGENSMIJ BEN IK SCARLETT DANKU EN TOT ZIENS )) I love you

132KERMIS! (18+) - Page 6 Empty Re: KERMIS! (18+) Mon Aug 24, 2009 12:41 am

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko keek haar met een opgetrokken wenkbrauw aan. 'Ik weet niet of je het weet, maar het is niet eens de bedoeling dat het ooit uit gaat lopen op een relatie. Zie het als een kortdurend pleziertje. Ga je broer zoeken ofzo.' zei ze uiteindelijk.

(( ja de ayaoaanse tweeling is berucht dus ik weet alllllllllllllllus XD ))

133KERMIS! (18+) - Page 6 Empty Re: KERMIS! (18+) Mon Aug 24, 2009 12:44 am

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Scarlett schoot hard in de lach na Yumiko's antwoord. "Right. En dat geloof jij. Kiezen tussen jou of Jade.. mhh.. moeilijke keus moet ik zeggen," zei ze sarcastisch. "En je gelooft echt dat Nicholas haar niet leuk gaat vinden?" vroeg ze daarna spottend. Haar gezicht betrok echter na haar volgende opmerking en haar ogen vernauwden zich weer tot spleetjes. "Durf het niet mijn broer hierbij te gaan halen. Je ként hem niet eens."

134KERMIS! (18+) - Page 6 Empty Re: KERMIS! (18+) Mon Aug 24, 2009 12:47 am

Seth

Seth
Niveau 3

"Aah, dat kietelt!" protesteerde Seth, die Yuu een tik wilde te verkopen, maar in plaats van dat zijn hand hard tegen hem aanknalde, landde hij zachtjes op zijn borstkast en liet hij zijn andere hand door zijn haar dwalen. "Ik kan ook niet lang boos op jou zijn," zei hij terwijl hij het ineens nodig vond om zijn lippen weer op de zijne te drukken.

135KERMIS! (18+) - Page 6 Empty Re: KERMIS! (18+) Mon Aug 24, 2009 12:52 am

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Zoals ik al zei, een kortdurend pleziertje. And this was it. Anyway, hoe bevalt het vriendloze leventje je?' vroeg ze met geniepige oogjes. 'Je mag me trouwens wel voorstellen aan je broer, tenminste.. als je hem ergens kunt vinden.'



Last edited by Yumiko on Mon Aug 24, 2009 12:55 am; edited 1 time in total

136KERMIS! (18+) - Page 6 Empty Re: KERMIS! (18+) Mon Aug 24, 2009 12:52 am

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu grijnsde terwijl hij aan de knoopjes van Seth's overhemd begon. Hij vond het maar irritant dat Seth zoveel kleren aan had. Een voor een frummelde hij de knoopjes los, waarbij hij per ongeluk zachtjes met zijn knokkels langs Seth's steeds verder ontblootte bovenlichaam gleed. 'Natuurlijk niet,' antwoordde hij Seth tussen zijn tanden door. 'Dat had ik je van tevoren al kunnen vertellen.' Zijn lippen gleden van Seth's mond naar beneden. Hij had eindelijk het laatste knoopje van zijn overhemd gehad en streek tevreden met zijn lippen over Seth's borst.

137KERMIS! (18+) - Page 6 Empty Re: KERMIS! (18+) Mon Aug 24, 2009 12:57 am

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

"Ach, jouw vrienden gaan er met anderen vandoor dus wat dat betreft is er niet veel verschil, mhh?" vroeg Scarlett schijnheilig. Zonder dat ze er erg in had balde ze haar ene hand tot vuist en liet ze in de andere een sneeuwbal ontstaan toen Yumiko weer over haar broer begon. "Ik begrijp het al. Je bent jaloers. Jaloers omdat ik iemand heb waarvan ik weet dat hoelang ik hem ook niet zie, hij me toch niet alleen laat. Nicholas daarentegen.. arme Yumiko, zo naief.." Medelijdend schudde Scarlett haar hoofd, al was het niet gemeend.

138KERMIS! (18+) - Page 6 Empty Re: KERMIS! (18+) Mon Aug 24, 2009 1:06 am

Seth

Seth
Niveau 3

Er gleed een rilling over zijn rug heen toen Yuu over zijn borst streek, en plots had hij het gevoel dat hij aan Yuu's broek moest beginnen. Dat idee wekte echter een schaamte bij hem op die zijn hoofd felrood kleurde. Gelukkig is het donker, dacht Seth opgelucht. Schijterig greep hij naar Yuu's hoofd en begeleidde hem weer naar boven, om daar zijn lippen tegen de zijne te drukken, hopend dat Yuu geen idee had en vrolijk verder zou gaan.

139KERMIS! (18+) - Page 6 Empty Re: KERMIS! (18+) Mon Aug 24, 2009 1:09 am

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko grijnsde weer. 'En toch, toch Suzanne, weet jij heel diep in dat poezelige ijs hartje van je dat je idiote onzin uitkraamt over mij en Nicholas, aangezien we helemaal niks hebben, en nooit iets hebben gehad. Dus in feite, weet je wel, als je logisch na zou kunnen denken, zou je het wel zo kunnen stellen dat hij me niet in de steek laat, en hij free to go is en ik daar ook geen bezwaar op heb.' En gek genoeg, was het laatste wat ze zei niet eens gelogen. Het kon haar gewoon echt op het moment geen moer schelen.

140KERMIS! (18+) - Page 6 Empty Re: KERMIS! (18+) Mon Aug 24, 2009 1:09 am

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu liet zich grijnzend door Seth terug begeleiden naar zijn mond. Hij vond het geweldig dat Seth op hem bleef reageren, en niet zoals de meeste van zijn slachtoffers altijd maar een beetje bleef tegenstribbelen. Ondertussen gleden zijn handen naar seth's broek. Hij streek met zijn vingers langs zijn buik vlak boven de rand van zijn broek terwijl hij op weg ging naar de riem, de knoop en de rits.

141KERMIS! (18+) - Page 6 Empty Re: KERMIS! (18+) Mon Aug 24, 2009 1:14 am

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

"Dus je vind het niet eens een heel klein beetje erg als hij weg gaat? Helemaal niet? Want zeg nou zelf, hij is de enige die je hebt. Yuu is bezig met Seth en Toushirou is.. nou.. Toushirou. Hij zal vast geen tijd vrijmaken om iets met jou te kunnen doen. Wie wel? Waarschijnlijk besteden ze hun tijd nog liever alleen - en ik geef ze groot gelijk," zei Scarlett in een adem door, waarna ze weer lieflijk glimlachte. Het feit dat ze haar weer Suzanne noemde negeerde ze. Yumiko had nu eenmaal zoveel hersenen niet.

142KERMIS! (18+) - Page 6 Empty Re: KERMIS! (18+) Mon Aug 24, 2009 1:16 am

Seth

Seth
Niveau 3

Hij voelde hoe zijn onderlichaam (HAHAHAH) niet kon wachten tot Yuu Seth had ontdaan van zijn broek, maar Seth's hoofd begon weer op te spelen, en hij probeerde Yuu voor de tweede keer in de buurt van zijn hoofd te houden. Dat ging niet helemaal vlekkeloos, want hij had het idee dat hij dit keer wel heel hard aan zijn hoofd trok.

143KERMIS! (18+) - Page 6 Empty Re: KERMIS! (18+) Mon Aug 24, 2009 1:19 am

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu stopte even met waar hij mee bezig was om Seth bij zijn polsen te pakken en zijn handen van zijn hoofd los te trekken. Als hij nog even door was gegaan was zijn nek vast vervelend gaan rekken. 'Rustig aan,' murmelde hij zacht terwijl hij een kus op Seth's lippen drukte, en daarna weer opnieuw aan zijn weg naar beneden begon. Zijn handen vonden de gesp van zijn broekriem snel terug en voorzichtig begon hij eraan te sjorren.

144KERMIS! (18+) - Page 6 Empty Re: KERMIS! (18+) Mon Aug 24, 2009 1:23 am

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Je weet er al drie op te noemen, good girl! Jij loopt heel de dag in je eentje rond, isn't it?' Yumiko begon behoorlijk geïrriteerd te raken. Het ging niet lang meer duren voor ze haar geduld zou verliezen en de kermis ineens weer een puntje van licht zou krijgen.

145KERMIS! (18+) - Page 6 Empty Re: KERMIS! (18+) Mon Aug 24, 2009 1:25 am

Seth

Seth
Niveau 3

Seth's benen stonden strak van de spanning, terwijl langzaam zijn blauw-wit gestreepte boxer tevoorschijn kwam. Hij voelde hoe zijn handen zich tot vuisten balden, en vervloekte zichzelf toen hij plots overeind schoot en een beslissing nam. Hij dook naar voren, en duwde Yuu tegen de wand achter hem, zijn handen sterk om hem heen geslagen, zijn broek half uit, en zijn haar verfromfraaid op zijn hoofd.
Als ik het lang genoeg vol kan houden, zal het licht misschien weer aangaan, dacht hij nog steeds schijterig.

146KERMIS! (18+) - Page 6 Empty Re: KERMIS! (18+) Mon Aug 24, 2009 1:25 am

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

"Nee hoor dat heb je fout. Ik noem mensen alleen nog niet gelijk vrienden als ik een keer met ze heb gepraat." De sneeuwbal die ze in haar handen had was al half gesmolten, maar als ze wilde had ze zo een nieuwe. "Je moet vijanden niet met vrienden verwarren, liefje."

147KERMIS! (18+) - Page 6 Empty Re: KERMIS! (18+) Mon Aug 24, 2009 1:29 am

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu knalde met zijn hoofd voor de zoveelste keer tegen de wanden van het hokje en begon er nu wel een beetje gek van te worden. Bovendien hadden zijn hersenen nu ook zijn geweten erbij gehaald en stonden ze samen op de deur in zijn hoofd te bonken. Yuu gromde. licht geïrriteerd, maar ook vooral omdat Seth nu alleen nog maar in zijn boxer zat. Terwijl hij Seth liet doen wat hij aan het doen was begon hij zijn eigen broekriem los te maken, klaar om te beginnen aan het echte werk. Twisted Evil

148KERMIS! (18+) - Page 6 Empty Re: KERMIS! (18+) Mon Aug 24, 2009 1:30 am

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Ik geloof niet dat jij mij het woord "vrienden" hebt horen gebruiken als ik over hen praatte, did ya?' vroeg ze. Ondertussen balde ze haar vuisten. Hou je in, hou je in. Nee ik hou me niet in. De gebalde vuist ging al heel snel richting Scarlett's wang, die hij volop raakte.

149KERMIS! (18+) - Page 6 Empty Re: KERMIS! (18+) Mon Aug 24, 2009 1:33 am

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

In een reflex deed Scarlett een paar stappen naar achter toen Yumiko haar in haar gezicht sloeg. Het deed ontzettend pijn, maar toegeven? Dat zou ze nooit. Haar uitdrukking werd opeens heel kil en in haar hand vormde zich een nieuwe sneeuwbal, die ze naar achter hield en daarna volop in haar gezicht mikte. Hopelijk was het raak, want voor mensen die geen ijs en kou hadden prikte de kou nog eens extra erg.

150KERMIS! (18+) - Page 6 Empty Re: KERMIS! (18+) Mon Aug 24, 2009 1:36 am

Seth

Seth
Niveau 3

Seth probeerde haastig Yuu's handen om zijn rug te slaan terwijl hij zich dichter tegen hem aandrukte. Zijn vingertoppen gleden langzaam van Yuu's nek naar beneden, maar hielden een duidelijk halt voor een bepaald gebied. Hoewel zijn hele lichaam tintelde bij het idee kon hij het bericht op de een of andere manier niet goed overbrengen op zijn handen. Haastig zette hij koers naar Yuu's mond om daar eens flink op speurtocht te gaan, proberend zijn behoeftes daar te stillen.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 6 of 22]

Go to page : Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 14 ... 22  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum