Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Truth or Dare in de bezemkast.

+8
Jade Lightning
Nicholas
Miyoko
Yuu
Yumiko
Toushirou
Seth
Ruşine
12 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Go down  Message [Page 4 of 7]

76Truth or Dare in de bezemkast. - Page 4 Empty Re: Truth or Dare in de bezemkast. Sun Aug 23, 2009 5:15 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou volgde Nicholas' blik. Hij kwam uit bij een dikke spin vlak naast hem. Hij keek angstig opzij. 'Ik.. haat.. beestjes' siste hij uit zijn mondhoek. Hij huiverde bij het idee van wat Yumiko te wachten stond.

http://bussjah.hyves.nl

77Truth or Dare in de bezemkast. - Page 4 Empty Re: Truth or Dare in de bezemkast. Sun Aug 23, 2009 5:21 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

((Zullen we anders even wachten tot Jildou, Romana en Maria (en imke als die nog mee wil doen) terug zijn? Want die zijn nu allemaal spoorloos verdwenen [A]))

78Truth or Dare in de bezemkast. - Page 4 Empty Re: Truth or Dare in de bezemkast. Sun Aug 23, 2009 5:21 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

hm ja dat kan wel ja

79Truth or Dare in de bezemkast. - Page 4 Empty Re: Truth or Dare in de bezemkast. Sun Aug 23, 2009 5:26 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

((Toppie))

http://bussjah.hyves.nl

80Truth or Dare in de bezemkast. - Page 4 Empty Re: Truth or Dare in de bezemkast. Sun Aug 23, 2009 5:38 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Dacht het niet.' zei ze beslist. Mooi niet dat ze een spin op ging eten. 'Ik eet niets op, dat je het alvast weet.'

81Truth or Dare in de bezemkast. - Page 4 Empty Re: Truth or Dare in de bezemkast. Sun Aug 23, 2009 6:23 pm

Seth

Seth
Niveau 3

((seth is weer in the house))

82Truth or Dare in de bezemkast. - Page 4 Empty Re: Truth or Dare in de bezemkast. Sun Aug 23, 2009 6:37 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

((Stommeriken, normaal is dit openbaar :c))

83Truth or Dare in de bezemkast. - Page 4 Empty Re: Truth or Dare in de bezemkast. Sun Aug 23, 2009 7:05 pm

Seth

Seth
Niveau 3

((je was er niet Y_Y en nu wel en nu is het dood))

84Truth or Dare in de bezemkast. - Page 4 Empty Re: Truth or Dare in de bezemkast. Sun Aug 23, 2009 7:11 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

*kuche eerste post kuche*

85Truth or Dare in de bezemkast. - Page 4 Empty Re: Truth or Dare in de bezemkast. Sun Aug 23, 2009 7:15 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Seth wrote:((je was er niet Y_Y en nu wel en nu is het dood))

((het ging erom dat het normaal altijd openbaar was : x. En ik vroeg imke eergister ofzo al of we t zouden maken maar toen vonden we het nog wat te vroeg so XDD. En nee mn internet was dus dooooooood. Ik haat internet serieus : @
@ Oh well, ik heb geen idee wat ik gemist heb en hoe ik moet binnenvallen dus ehm a;s het straks nog gaat leven kom ik : D))



Last edited by Scarlett on Sun Aug 23, 2009 7:16 pm; edited 1 time in total

86Truth or Dare in de bezemkast. - Page 4 Empty Re: Truth or Dare in de bezemkast. Sun Aug 23, 2009 7:16 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

((Oké let's continue!))

Yuu keek naar Yumi-chan en gaapte luid. 'Saai hoor, ik had wel verwacht dat jij iets meer durverig zou zijn,' merkte hij op. Hij gleed weer even met zijn blik naar Seth en wachtte eigenlijk al de hele tijd het moment af dat hij weer aan de beurt was, zodat hij zijn spelletje met hem kon vervolgen.

87Truth or Dare in de bezemkast. - Page 4 Empty Re: Truth or Dare in de bezemkast. Sun Aug 23, 2009 7:17 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Ruşine lachte hardop. Dit had ze neit van Yumiko verwacht, en ze vond het erg vermakelijk dat ze zich zo liet kennen.

88Truth or Dare in de bezemkast. - Page 4 Empty Re: Truth or Dare in de bezemkast. Sun Aug 23, 2009 7:22 pm

Seth

Seth
Niveau 3

Seth keek uitdagend terug, maar besefte zich ineens dat als Yuu hem zou blijven kiezen, hij nooit Yuu zou mogen kiezen. Hij sperde zijn ogen wijd open en keek naar Yumiko. Hij moest eerder de beurt krijgen dan Yuu als hij hem nog wilde treiteren.



Last edited by Seth on Sun Aug 23, 2009 7:23 pm; edited 1 time in total

89Truth or Dare in de bezemkast. - Page 4 Empty Re: Truth or Dare in de bezemkast. Sun Aug 23, 2009 7:23 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou zuchtte opgelucht. Hij had Yumiko de gruwel niet aan willen doen. Maar nu besefte hij dat de spin niet wegging in de donkere dieptes van Yumiko's slokdarm, en hij keek zenuwachtig opzij. Hij kon nog zo'n twee seconden naar hem kijken en schoof toen met een schrapend geluid op zijn kratje een paar centimeter van de spin weg.

http://bussjah.hyves.nl

90Truth or Dare in de bezemkast. - Page 4 Empty Re: Truth or Dare in de bezemkast. Sun Aug 23, 2009 7:33 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nicholas zuchtte, en vroeg zich af of Jade ook nee gezegd zou hebben. 'Ik weet niks anders te bedenken,' zei hij schouderophalend.

91Truth or Dare in de bezemkast. - Page 4 Empty Re: Truth or Dare in de bezemkast. Sun Aug 23, 2009 7:40 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko keek fel naar Yuu door zijn opmerking. 'Wat jij wilt.' ze was niet bang van spinnen, ze vond ze er gewoon niet als een ijsje uit zien. Ze pakte de dikke spin aan een van zijn poten en hing hem even voor Yuu's neus. Daarna pakte ze een pootje van de spin, stopte het in haar mond en at ze het op. Zo ging ze door tot alle poten eraf waren, behalve de poot waar ze hem aan vast hield. 'En nu het kopstuk.' zei ze. Ze hing het ding als een haring boven haar mond, liet het vallen en slikte het door. Het was enorm vies, maar toch deed ze alsof het lekker was. 'Op.'



Last edited by Yumiko on Sun Aug 23, 2009 7:47 pm; edited 1 time in total

92Truth or Dare in de bezemkast. - Page 4 Empty Re: Truth or Dare in de bezemkast. Sun Aug 23, 2009 7:47 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu klapte in zijn handen. 'Brave meid,' zei hij. 'Kies nou maar je volgende slachtoffer,' zei hij. Hij vroeg zich af wie ze zou kiezen. Toushirou of Rusine... het lag eraan wat ze in gedachten had. Nieuwsgierig wachtte Yuu af.

93Truth or Dare in de bezemkast. - Page 4 Empty Re: Truth or Dare in de bezemkast. Sun Aug 23, 2009 7:48 pm

Seth

Seth
Niveau 3

Seth besloot met een misselijk gezicht dat hij zich gelukkig mocht prijzen dat hij haar niet gezoend had. Wie weet wat ze voorderest niet allemaal door die keel heeft geduwd.
"Nu moet jij iets verzinnen," zei hij, proberend afleiding te zoeken in het tafereel categorie gatverdamme.

94Truth or Dare in de bezemkast. - Page 4 Empty Re: Truth or Dare in de bezemkast. Sun Aug 23, 2009 7:52 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko's keuze was al snel gemaakt tussen Rusine en Toushirou. 'Rusine.' zei ze. 'Truth... or dare.' zei ze met geniepige oogjes.

95Truth or Dare in de bezemkast. - Page 4 Empty Re: Truth or Dare in de bezemkast. Sun Aug 23, 2009 7:54 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Ruşine rold emet haar ogen, dit al verwachtend. 'Ik wil nog niet dood, dus doe mij maar Truth.' Verwachtingsvol en een tikkeltje spottend keek ze Yumiko aan.

96Truth or Dare in de bezemkast. - Page 4 Empty Re: Truth or Dare in de bezemkast. Sun Aug 23, 2009 7:56 pm

Ayano

Ayano
Niveau 1

Ayano liep doelloos rond door de gangen tot ze opeens geluid hoorde vanuit de bezemkast. Die ze trouwens abnormaal groot vond. Toen ze hem open deed zag ze een hele groepmensen zitten, waaronder veel bekenden. Ze zuchtte diep. "Hoi?" vroeg ze verbaasd.

97Truth or Dare in de bezemkast. - Page 4 Empty Re: Truth or Dare in de bezemkast. Sun Aug 23, 2009 7:57 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou keek toe hoe Yumiko kennelijk moeiteloos een spin naar binnen werkte. Hij kreeg een zenuwtrekje en moest bijna overgeven, maar wist zich nog net in te houden. Hij keek naar Rusine, haar beurt om iets beschamends te ondergaan. Wat een raar spel was het eigenlijk.

http://bussjah.hyves.nl

98Truth or Dare in de bezemkast. - Page 4 Empty Re: Truth or Dare in de bezemkast. Sun Aug 23, 2009 8:02 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Hehe Ayano daar ben je eindelijk. We doen Truth or Dare en jij moet meedoen!' riep Yuu en hij wenkte naar een krat. 'Rusine is aan de beurt en ze kiest truth,' vertelde hij om haar even op de hoogte te houden.

99Truth or Dare in de bezemkast. - Page 4 Empty Re: Truth or Dare in de bezemkast. Sun Aug 23, 2009 8:04 pm

Ayano

Ayano
Niveau 1

Ayano keek Yuu even raar aan. "Moet?" vroeg ze terwijl ze wel al plaats nam op een krat die nog vrij was. Ze keek Rusine aan. Mhh... Ze snapte eigenlijk niet waarom ze meeging doen, maar om het toch maar leuk te laten lijken stond er al gauw een grijns op haar gezicht.

100Truth or Dare in de bezemkast. - Page 4 Empty Re: Truth or Dare in de bezemkast. Sun Aug 23, 2009 8:26 pm

Seth

Seth
Niveau 3

((helloooo, yumiko, we're still waiting for you :D))

Sponsored content



Back to top  Message [Page 4 of 7]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum