Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

De bezemkast!

3 posters

Go to page : 1, 2, 3  Next

Go down  Message [Page 1 of 3]

1De bezemkast! Empty De bezemkast! Wed Aug 19, 2009 1:44 am

Yuu

Yuu
Niveau 3

Ja man, geen RPG zonder een bezemkast. Voer hier al je stiekeme activiteiten uit!
MAXIMAAL AANTAL PERSONEN: 2!
Meld het aub als je de topic verlaat zodat er weer een nieuw persoon in kan!
Aantal regels: vrij.

Personen die op dit moment in de bezemkast zitten:
- Yuu.
- Ayano.
-------------------
Het is nu vol. Als een van ons weg gaat komt er weeer een plek vrij en dan kan je erin! n__n



Last edited by Yuu on Wed Aug 19, 2009 12:33 pm; edited 3 times in total

2De bezemkast! Empty Re: De bezemkast! Wed Aug 19, 2009 10:05 am

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu wandelde wat door de gangen. Onder zijn arm had hij een hele stapel Manga's van een bepaald genre. Hij had eerst besloten om ze aan Tou-chan te geven maar misschien was dat toch niet zo'n goed idee. Hij zou ze eerst zelf nog een doorlezen en alle ongepaste eruit halen. Hij wilde Tou-chan natuurlijk niet afschrikken.
Toen hij een geschikte bezemkast had gevonden ging hij naar binnen. De bezemkast was nog aardig groot. Yuu ging in het midden op de grond zitten met de stapel Yaoi naast zich. Hij sloeg er 1 open en begon hem aandachtig te lezen.

3De bezemkast! Empty Re: De bezemkast! Wed Aug 19, 2009 10:17 am

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Merlyen was haar zojuist tegemoet gekomen. En ja hoor, de creepy dienstmeid verplicht me om even een bezem te halen. Ze opende de bezemkast en liep naar binnen om een bezem te pakken. Ineens zag ze Yuu in het midden zitten met aardig ongepaste blaadjes. 'Ehhh.. hi.'

4De bezemkast! Empty Re: De bezemkast! Wed Aug 19, 2009 10:19 am

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu keek op toen hij Yumi-chan binnen zag komen. 'Oh hoi!' zei Yuu en hij sloeg de bladzijde om. Direct kwam hij op een nogal onverwachts ongepast moment. Hij legde de manga links van zich. 'Oké die dus niet...' mompelde hij in zichzelf en hij pakte een nieuwe manga.

5De bezemkast! Empty Re: De bezemkast! Wed Aug 19, 2009 10:23 am

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Wat ben je aan het doen en waarom doe je dat eigenlijk in de bezemkast en niet op de wc of op je kamer ofzo?' vroeg ze verontwaardigd. Seksblaadjes in de bezemkast lezen was volgens Yumiko nou niet echt "normaal".

6De bezemkast! Empty Re: De bezemkast! Wed Aug 19, 2009 10:25 am

Yuu

Yuu
Niveau 3

(( ééén vraagje, hoe weet Yumiko meteen wat voor blaadjes het zijn? Of loopt ze in Yuu's hek te hijgen? XP ))

'Nou, ik voel me gewoon meer thuis in een bezemkast. En ik ben op dit moment al mijn vieze blaadjes de deur uit aan het doen,' vertelde Yuu en hij gooide nog een manga op de linkerstapel.

7De bezemkast! Empty Re: De bezemkast! Wed Aug 19, 2009 10:29 am

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

(( ik dacht: je ziet van 5 meter afstand ook dat ik een Donald Duck lees dus kan dit vast ook wel Very Happy ))

'O okay.' zei ze, terwijl ze naar een bezem liep achter in de kast. Ze voelde zich net Merlyen's slaafje, ze kon het toch ook gewoon zelf doen? Zij werd er tenminste nog voor betaald. 'Zeg Yuu, mag ik je iets vragen?' Haar nieuwsgierigheid borrelde op en ze kon het niet laten om het te vragen.

8De bezemkast! Empty Re: De bezemkast! Wed Aug 19, 2009 10:31 am

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Je kan mij alles vragen,' zei Yuu. Hij legde een manga op de rechterstapel. Die was wel geschikt voor Tou-chan.

9De bezemkast! Empty Re: De bezemkast! Wed Aug 19, 2009 10:33 am

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Heb jij echt nog nooit iets voor een meisje gevoeld? Of iets met een meisje gedaan?' vroeg ze, onbeschaamd. Misschien een iet wat ongepaste vraag om te stellen aan iemand die je net een dag kende, maar ze moest en zou het gewoon vragen.

10De bezemkast! Empty Re: De bezemkast! Wed Aug 19, 2009 10:35 am

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Ik was dertien toen ik voor het eerst verliefd werd, en dat was op een jongen,' antwoordde Yuu. Hij zocht naar de vervolgen van de manga die hij zojuist op de rechterstapel had gelegd.

11De bezemkast! Empty Re: De bezemkast! Wed Aug 19, 2009 10:37 am

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'O, vreemd.' Ze had op haar thuis planeet nog nooit een homo ontmoet, maar in films zag ze ze weleens. En in films werden ze eerst altijd verliefd op een meisje, of dat dachten ze, en daarna gingen ze er ineens met de broers van die meisjes ervandoor.

12De bezemkast! Empty Re: De bezemkast! Wed Aug 19, 2009 10:41 am

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Hmm naja, ik heb het nooit zo op meisjes gehad eigenlijk. Zal wel aan mijn familie liggen,' merkte hij op. Hij had eindelijk de andere delen gevonden en gooide ze op de rechter stapel.

13De bezemkast! Empty Re: De bezemkast! Wed Aug 19, 2009 10:42 am

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'O, nou dan ga ik maar snel.' zei ze, waarna ze een bezem pakte en richting de deur liep. Het arme kleine kind had alleen niet in de gaten dat er nog een balk lag en struikelde, met bezem en al, over de balk. 'Verdomme.' siste ze zacht.

14De bezemkast! Empty Re: De bezemkast! Wed Aug 19, 2009 10:47 am

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu schoot overeind en greep net op tijd Yumi's arm, zodat ze net niet op de grond smakte. 'Kijk uit,' zei hij en hij trok haar weer overeind.

15De bezemkast! Empty Re: De bezemkast! Wed Aug 19, 2009 10:49 am

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Kijk uit? Ik val toch zeker niet expres over een balk? Wie legt er hier nou zo'n ding neer? Maar bedankt voor het oprapen.' Yumiko was een klein beetje beledigd door Yuu's "Ik heb het niet zo op meisjes". Al was het niet persoonlijk bedoeld.

16De bezemkast! Empty Re: De bezemkast! Wed Aug 19, 2009 10:54 am

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Daarom zeg ik ook dat je uit moet kijken, dan weet je het wanneer er een balk voor je ligt,' merkte Yuu op en hij liet Yumi-chan los. Hij liep weer naar zijn stapel en pakte een nieuwe manga.

17De bezemkast! Empty Re: De bezemkast! Wed Aug 19, 2009 10:56 am

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Hmpf.' kwam er nog uit Yumiko's mond voordat ze met de bezem vertrok, richting Merlyen. Merlyen keek haar aan. 'Het duurde te lang. Is al gebeurd. Terugbrengen.' Yumiko stond op moment van uitbarsten, maar ze kon zich net inhouden. Binnensmonds vloekte ze terwijl ze de bezem terug bracht naar het hok waar Yuu nog steeds zat. 'Dat wicht hoeft de bezem niet meer.' zei ze meer tegen zichzelf dan tegen Yuu.

18De bezemkast! Empty Re: De bezemkast! Wed Aug 19, 2009 11:02 am

Yuu

Yuu
Niveau 3

'tsja,' zei Yuu, weer een manga op de linkerstapel leggend. 'Jezus man, ik wist niet dat ik zoveel Yaoi had,' merkte hij op en hij zocht in de stapel naar een andere manga waarvan hij zich herinnerde dat het shounen-ai was, en geen Yaoi.

19De bezemkast! Empty Re: De bezemkast! Wed Aug 19, 2009 11:04 am

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Word je daar nou serieus opgewonden van?' zei ze lachend. 'I mean, je kijkt naar een stel plaatjes..' ze kon zich het echt niet voorstellen dat iemand dit interessant vond, maar blijkbaar was dat dus wel zo.

20De bezemkast! Empty Re: De bezemkast! Wed Aug 19, 2009 11:07 am

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Nee ik word er niet opgewonden van. Jij leest toch ook geen verhalen over jongens en meisjes die op elkaar verliefd worden omdat je daar opgewonden van wordt? Een jongen met een jongen is gewoon een totaal ander soort liefde dan een meisje met een jongen. Dan heb je tenminste geen wijf dat zich zo druk maakt om elk fysiek contact,' zei Yuu, en hij legde een stapeltje van 7 manga's op de rechterstapel.

21De bezemkast! Empty Re: De bezemkast! Wed Aug 19, 2009 11:13 am

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Niet elk meisje.' verbeterde ze hem. Ze had er een hekel aan als mensen ieder van een 'bepaalde soort' over één kant scheerden. Zij zelf was dan wel zo, zoals hij zei. Ze had nog nooit fysiek contact gehad met een jongen, behalve een zoen dan.

22De bezemkast! Empty Re: De bezemkast! Wed Aug 19, 2009 11:16 am

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Nou ik heb nog nooit een meisje meegemaakt die van mijn leeftijd of jonger is die eert seks gaat hebben met een jongen en daarna pas denkt: 'Oh ja misschien hebben we nu wel een relatie...' Maar goed. Ik kan niet goed uitleggen hoe het tussen jongens zit, maar als je naast me komt zitten kan ik het je wel laten zien,' zei hij en hij pakte een manga van de rechterstapel en zwaaide ermee.

23De bezemkast! Empty Re: De bezemkast! Wed Aug 19, 2009 11:20 am

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko vond zijn verhaal nogal raar. 'Zie jij seks als een soort openingszin ofzo?' vroeg ze verontwaardigd. Op zijn aanbod om te kijken reageerde ze alleen met een knikje. Ze nam plaats naast hem en voelde zich net 8. Een enorme jongen naast een klein meisje wat voor ging lezen voor het slapen gaan. Alleen was het dan nu met homo seks blaadjes en niet met sprookjes.

24De bezemkast! Empty Re: De bezemkast! Wed Aug 19, 2009 11:28 am

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Zoals ik al zei, bij jongens is het heel anders,' begon Yuu. Hij sloeg de manga open en bladerde er even door. 'Kijk. Dit is Goh, en hij is gay. En dat is Taki, en hij is hetero. Maar zie je? Ze hebben toch veel fysiek contact, en je ziet dat Taki het eerst over zich heen laat komen en dan pas stopt. Dat betekent dus dat hij onbewust toch gevoelens heeft voor Goh. Maar die gevoelens komen pas uit in het allerlaatste volume.' Yuu pakte het laatste volume van Yellow en sloeg hem open. Hij bladerde er een beetje door en liet toen een pagina zien waar Goh de kamer van Taki binnenstormde.
http://img01.dc.us.mangafox.com/store/manga/1672/03-000.0/compressed/yellow_070.jpg
http://img07.tx.us.mangafox.com/store/manga/1672/03-000.0/compressed/yellow_071.jpg
'Kijk, ookal weet Taki nog steeds niet hoe hij voelt, ze gaan toch sex hebben,' zei Goh en hij sloeg de bladzijde om. 'Zie je, het is totaal anders.'

25De bezemkast! Empty Re: De bezemkast! Wed Aug 19, 2009 11:36 am

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Vreemd, tenminste, dat vind ik. Maar ehh, ga jij Toutou zo ver krijgen dat te doen?' Toutou leek haar hier niet echt het type voor, maar blijkbaar kon alles hier.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 3]

Go to page : 1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum